abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135423051
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht

CaptainCookie, ex-hiker regio Utrecht (Autoreset)
joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door CaptainCookie op 13-01-2014 00:13:01 ]
pi_135423110
Goede tt wel ^O^
  maandag 13 januari 2014 @ 00:06:32 #3
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135423197
Volgende keer even op uit de wiki halen, sta ik er ook eindelijk in :-P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135423210
Oh ja, laatste 10 posts staan hier ergens:
WGR / Studentchauffeur #134 | Spuitende dieselpompen
pi_135423301
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef Fiorano het volgende:
Volgende keer even op uit de wiki halen, sta ik er ook eindelijk in :-P
Fixed.
pi_135423349
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Fixed.
Kak, iemand heeft die Wiki lopen editten na mij.
pi_135423415
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is dat ik in een gulle bui ben.
pi_135423457
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het is dat ik in een gulle bui ben.
Dank.

Ik had er Jaguargeile hiker neergezet, maar ik vermoed dat Kiprollade daar anders over dacht. _O-
pi_135423685
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dank.

Ik had er Jaguargeile hiker neergezet, maar ik vermoed dat Kiprollade daar anders over dacht. _O-
Goed verhaal.
pi_135423718
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Goed verhaal.
Droogjes.
pi_135423723
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Droogjes.
Natjes. 8-)
pi_135425354
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hahahaha. De persoon die dat gedaan heeft verdient een 14.gif
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  maandag 13 januari 2014 @ 08:28:03 #13
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135426368
Wel triest dat het nodig is om overal zó nadrukkelijk neer te zetten betreft die kleding voorschriften.
Je weet dat van te voren, anders moet je niet gaan solliciteren. Zijn geen 6 jarige kids meer..
Maar hoe sommige apen erbij lopen, nickelsonnn :')
pi_135426403
Wat is er mis met Nickelson? Zelf heb ik deze;
  maandag 13 januari 2014 @ 08:32:43 #15
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135426417
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:31 schreef PogoSticK het volgende:
Wat is er mis met Nickelson? Zelf heb ik deze;
[ afbeelding ]
Niet zo trollen, het is nog vroeg
pi_135426430
pi_135426966
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:28 schreef zazzel het volgende:
Wel triest dat het nodig is om overal zó nadrukkelijk neer te zetten betreft die kleding voorschriften.
Je weet dat van te voren, anders moet je niet gaan solliciteren. Zijn geen 6 jarige kids meer..
Maar hoe sommige apen erbij lopen, nickelsonnn :')
Ik word er wel steeds lakser in. Als je een paar keer met pantalon in busjes vol met zand hebt gezeten ben je er wel redelijk klaar mee :P
  maandag 13 januari 2014 @ 11:38:47 #18
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135429993
Iemand van hier in een A5 in Amsterdam nu? Staat nu voor m'n raam, typische hiker haha
pi_135430446
Vrijdag gesprek met chauffeurstelefoon :). Lees er verschillende dingen over, iemand ervaring mee?
pi_135431387
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:55 schreef PogoSticK het volgende:
Vrijdag gesprek met chauffeurstelefoon :). Lees er verschillende dingen over, iemand ervaring mee?
Ik kende het bedrijf niet, loop al wel een tijdje mee als studentchauffeur. Over het algemeen zijn al die bedrijven wel een beetje hetzelfde. De één zal net wat meer werk hebben dan de ander.
Ook gesolliciteerd bij Zapp/Cratos?
pi_135431940
Kreeg alweer een smsje voor werk vandaag. Maar ga vandaag nog even studeren, morgen hopelijk werken.
pi_135432633
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef develor het volgende:

[..]

Ik kende het bedrijf niet, loop al wel een tijdje mee als studentchauffeur. Over het algemeen zijn al die bedrijven wel een beetje hetzelfde. De één zal net wat meer werk hebben dan de ander.
Ook gesolliciteerd bij Zapp/Cratos?
Yep, Cratos ook gesolliciteerd. Nog geen reactie mogen ontvangen.

I.v.m. gestelde vraag dan toch maar het lijstje van studentchauffeurbedrijven (waar ik heb gesolliciteerd):
SPOILER
pi_135433053
Haha, titel ^O^

Niet meer bij te houden dit.
pi_135433607
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:04 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Yep, Cratos ook gesolliciteerd. Nog geen reactie mogen ontvangen.

I.v.m. gestelde vraag dan toch maar het lijstje van studentchauffeurbedrijven (waar ik heb gesolliciteerd):
SPOILER
Chauffeurscentrale moet je maar even googlen, volgens mij zijn die gasten niet te vertrouwen.
Verder werkt een maatje van me bij Car class studentenchauffeurs, bevalt hem prima. Heb je misschien nog wat aan. Daarnaast zou je abaz ook nog kunnen proberen.

Zelf werk ik bij Zapp, wat sinds een jaar samenwerkt met Cratos. Ze zijn wel bezig met mensen aannemen maar je leeftijd zit je niet echt mee vrees ik.
Succes in elk geval!
pi_135435647
Volgens mij zitten ze bij AR vandaag om chauffeurs verlegen, ik werd vanochtend gebeld voor een ritje Amsterdan-eendorpindeachterhoek terwijl ik werk vanuit nijmegen :P Had hem graag gedaan, maar ik was nog met een groepsopdracht bezig dus kon niet meteen weg gaan.
pi_135438038
Morgen Hapert - Ter Aar en retour, en Best - Waalwijk. Wordt wel een lang dagje denk ik :9 Golf, 508 en Focus.

508 is Hybrid4. Is dat met de beruchte semi-automatische versnellingsbak? ;(
pi_135438126
Ik heb morgen Born - Eindhoven in een V40 en Weert - Born in een Focus. Die V40 vind ik wel leuk om te rijden, wat een stijlvolle bak is dat toch :9~
pi_135438801
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:42 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Om je ondertitel te quoten: omdat het kan!

En zeekanoën inderdaad.
Ben je wel een xxl Station nodig. een beetje zeekayak is al snel ruim 4.5 meter lang, die van mij was zelfs 5 meter 18 lang..

Vond vroeger de E AMG station altijd een bazenbak. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135438971
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Ordinateur het volgende:
Volgens mij zitten ze bij AR vandaag om chauffeurs verlegen, ik werd vanochtend gebeld voor een ritje Amsterdan-eendorpindeachterhoek terwijl ik werk vanuit nijmegen :P Had hem graag gedaan, maar ik was nog met een groepsopdracht bezig dus kon niet meteen weg gaan.
Ik laatst ook; Alphen a/d Rijn -> Diemen. 2x 2 uur reizen :?
pi_135439010
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ben je wel een xxl Station nodig. een beetje zeekayak is al snel ruim 4.5 meter lang, die van mij was zelfs 5 meter 18 lang..

Vond vroeger de E AMG station altijd een bazenbak. :)
Sowieso, AMG _O_
  maandag 13 januari 2014 @ 16:50:57 #31
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135442011
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Sowieso, AMG _O_
BMW M is toch wat leuker vind ik. Vooral dit wagentje:

Heb er een keer in gereden, echt speelgoed. Mooie 6 cilinder in lijn met 320pk. Een wolf in schaapskleren, aan de buitenkant lijkt die nog vet veel op een doodgewone 1-serie :P
En die kickdown met zo'n wagentje met de reacties van mensen die het zien _O_ :9~ :9~ :9~
pi_135442457
Ik wil morgen wel maar schiet nog niet echt op ;(
pi_135442535
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb er een keer in gereden, echt speelgoed. Mooie 6 cilinder in lijn met 320pk. Een wolf in schaapskleren, aan de buitenkant lijkt die nog vet veel op een doodgewone 1-serie :P
En die kickdown met zo'n wagentje met de reacties van mensen die het zien _O_ :9~ :9~ :9~
Heb helemaal niks met BMW.. Ben geen Turk of Marokkaan.. :P
(Serieus, hier rijden er alleen maar turken e.d. in BMW's... Volk waar ik niet mee geassocieerd wil worden)
pi_135442781
Ik zie turken/marokkanen vooral in oude Mercedessen rijden, die t/m vorig jaar nog belastingvrij waren.
pi_135442866
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:07 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik zie turken/marokkanen vooral in oude Mercedessen rijden, die t/m vorig jaar nog belastingvrij waren.
Spijtig genoeg klopt beide, zowel in BMW als in een Mercedes zie je ze veel.
Ik heb het geluk gehad om met meerdere M modellen te rijden als meerdere AMG's.
Rijdend is het allebei top natuurlijk, maar het geluid van een AMG is verslavend!
pi_135442910
De auto van mijn vader heeft een AMG pakket, telt dat ook? Zo ja, dan heb ik een AMG gereden. :P
pi_135443074
Morgen Groningen - Amsterdam in een VW Polo 1.2d, Amstelveen - Almere in Laguna 2.0d , en Naarden - Amersfoort in een Polo 1.6d.

Vind die achterkant van die BMW 1 wel erg lelijk overigens
Nee, toch niet
pi_135443126
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Schaafkaas het volgende:
De auto van mijn vader heeft een AMG pakket, telt dat ook? Zo ja, dan heb ik een AMG gereden. :P
Hahaha gewoon zelf het geluid en het vermogen er bij denken
  maandag 13 januari 2014 @ 17:18:59 #39
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135443163
quote:
12s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef develor het volgende:

[..]

Hahaha gewoon zelf het geluid en het vermogen er bij denken
Gewoon het geluid opnemen van een echte AMG en dan afspelen via de speakers, dat doet toch elke auto ontwikkelaar tegenwoordig
pi_135443189
Kijk eens aan, een enkele rit morgen. Alblasserdam - Zaltbommel, voor 1300 afleveren. Hopen dat er morgen nog iets bijkomt.
pi_135443192
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze vind ik er dan niet zo bijzonder uitzien. De M3 of M5 daarentegen :9~ :9~
pi_135443328
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Kijk eens aan, een enkele rit morgen. Alblasserdam - Zaltbommel, voor 1300 afleveren. Hopen dat er morgen nog iets bijkomt.
Dat zijn idd niet echt de monsterritten. Gezien de vele spoedjes die vaak bij jullie voorbij komen zal dat nog wel goedkomen!
Ik mag morgen vanuit Oud turnhout naar Leeuwarden en weer terug. Maar ik maak standaard een lange dag omdat ik studentchauffeur ben.
  maandag 13 januari 2014 @ 17:38:32 #43
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135443810
Wat is het verband tussen een lange dag en studentchauffeur zijn? Of is er binnen jouw werkgever een regeling?
Bij EW hebben ze alleen studentchauffeurs...
pi_135443865
Ik neem aan dat hij privé-chauffeur bedoelde ;)
pi_135443871
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef zazzel het volgende:
Wat is het verband tussen een lange dag en studentchauffeur zijn? Of is er binnen jouw werkgever een regeling?
Bij EW hebben ze alleen studentchauffeurs...
Niet helemaal duidelijk van mijn kant, ik doelde op het verschil tussen hiker en chauffeur. Als je chauffeur is je wachttijd vaak gewoon langer dus kan een rit heen en terug een stuk langer duren dan als hiker.
  maandag 13 januari 2014 @ 17:49:29 #46
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135444218
Hier hoort wel even een shoutout naar Audi RS-wagens. Die zijn vele malen mooier dan AMG en M-serie :9~

pi_135444232
Mijn laatste rit is voor 14 uur ophalen, rit duurt een half uur, maar er staat niks van om 14.30 afleveren, kan dus wel even mooi pauze tussen in doen.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Wave103 het volgende:
Hier hoort wel even een shoutout naar Audi RS-wagens. Die zijn vele malen mooier dan AMG en M-serie :9~

[ afbeelding ]
Die is idd mooi ^O^
Nee, toch niet
pi_135444323
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Wave103 het volgende:

[ afbeelding ]
Bwah, ik vind deze echt over de top. Zulke dunne bandjes kunnen nooit lekker rijden volgens mij, en die verf is ook ander-omdat-het-anders-moet. Een wat gewonere uitvoering vind ik mooier!
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  maandag 13 januari 2014 @ 17:56:17 #49
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135444455
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Babananana het volgende:

[..]

Bwah, ik vind deze echt over de top. Zulke dunne bandjes kunnen nooit lekker rijden volgens mij, en die verf is ook ander-omdat-het-anders-moet. Een wat gewonere uitvoering vind ik mooier!
Ja klopt, dat was de eerste die ik zo snel even op n goeie foto zag. Zou 'm zelf ook gewoon met mooie lak nemen
  maandag 13 januari 2014 @ 18:04:27 #50
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135444781
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:40 schreef develor het volgende:

[..]

Niet helemaal duidelijk van mijn kant, ik doelde op het verschil tussen hiker en chauffeur. Als je chauffeur is je wachttijd vaak gewoon langer dus kan een rit heen en terug een stuk langer duren dan als hiker.
Aha ;) dan heb je inderdaad langere dagen.

Vanaf aankomende week weer beschikbaar sinds 5 maanden, hopelijk ben ik niet op een 'blacklist' gezet ofzo :p
pi_135445783
Als je een mailtje van AR krijgt maar toch niet kan werken is dan gewoon terugmailen dat je de rit niet kan uitvoeren (met reden natuurlijk) voldoende?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_135445989
Die gasten van AR zijn nog wel aan het werk hoor, kunt het beste ff bellen denk ik.

Ik heb morgen ook nog naar even dicht gezet. Jammer want ik kan het geld heel erg goed gebruiken voor reparaties aan de motor, maar zolang mijn linker arm nog niet werkt is rijden verdomd lastig. :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135446333
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef BlackLining het volgende:
Die gasten van AR zijn nog wel aan het werk hoor, kunt het beste ff bellen denk ik.

Ik heb morgen ook nog naar even dicht gezet. Jammer want ik kan het geld heel erg goed gebruiken voor reparaties aan de motor, maar zolang mijn linker arm nog niet werkt is rijden verdomd lastig. :N
Ben je er nog redelijk vanaf gekomen? Hoe gaat het nu met je?
  maandag 13 januari 2014 @ 18:52:54 #54
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135446673
Audi heeft de looks, Mercedes het geluid. BMW heeft het allebei :D
pi_135446689
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
Als je een mailtje van AR krijgt maar toch niet kan werken is dan gewoon terugmailen dat je de rit niet kan uitvoeren (met reden natuurlijk) voldoende?
Bellen is het makkelijkst.
pi_135446710
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bellen is het makkelijkst.
Kom echt net van de telefoon af :P
Bedankt in ieder geval voor het antwoord ook naar Blacklining.
En beterschap natuurlijk.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_135446938
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ben je er nog redelijk vanaf gekomen? Hoe gaat het nu met je?
Ja, maar ik slik nu driemaal daags een combi van 800mg ibuprofen en 1000mg paracetamol. Van die combinatie word je nogal duf maar als ik dat niet slik lijkt het of ik dood ga. Dacht gisterenavond eigenwijs te zijn en een dosis over te slaan om te kijken hoe dat zou vallen. Dat was een heel erg slecht plan :D godverdomme zeg.

Daarnaast werkt mijn linker arm nog niet mee (schouder uit de kom geweest) en alleen met rechts rijden durf ik in mijn eigen auto en buurt wel aan, maar niet met andermans leasebak in achterlijk krappe wagenparken. Dus werken voor AR moet nog even wachten ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 13 januari 2014 @ 19:54:56 #58
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135450125
Ah balen man... Ben zelf ook wel eens op de motorkap beland bij een XC90, in mijn onbezonnen scooter tijd. Toen was ik ook wel 2 weken uit de running. Sterkte!
  maandag 13 januari 2014 @ 19:56:40 #59
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135450234
Het blijven faalhazen die lui bij de Belastingdienst en RDW. Ik m'n Benz schorsen, zodat ik geen wegenbelasting hoef te betalen. Wat krijg ik nu... Een aanslag voor MRB, of ik even 459 euro wil dokken voor 1 tijdvak. Later!
Daarnaast ook nog steeds geen vervangende kentekenpapieren ontvangen van de RDW :')

Sws altijd leasen als je de mogelijkheid hebt.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:26:06 #60
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135452095
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef zazzel het volgende:
Het blijven faalhazen die lui bij de Belastingdienst en RDW. Ik m'n Benz schorsen, zodat ik geen wegenbelasting hoef te betalen. Wat krijg ik nu... Een aanslag voor MRB, of ik even 459 euro wil dokken voor 1 tijdvak. Later!
Daarnaast ook nog steeds geen vervangende kentekenpapieren ontvangen van de RDW :')

Sws altijd leasen als je de mogelijkheid hebt.
RDW en belastingdienst zijn altijd al teringlijers geweest.
Vind die nieuwe oldtimer regeling echt triest. Veel mensen hebben een oldtimer, omdat die belastingvrij waren. En nu er belasting op zit wil een groot deel hun auto verkopen, maar niemand raakt ze kwijt aangezien iedereen weet dat je een fortuin aan MRB kwijt bent.
pi_135452214
Vind het ook wel jammer, mijn zus heeft ook een oude Landrover Defender, ging ook via oldtimer regeling, maar die moet nu weg omdat het zo veels te duur wordt
Nee, toch niet
pi_135453699
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme, dat afleveradres is gewoon vlakbij waar ik woon. Snap niet dat ze mij die rit niet geven :P
  maandag 13 januari 2014 @ 20:55:31 #63
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135453705
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Kiprollade het volgende:
RDW en belastingdienst zijn altijd al teringlijers geweest.
Vind die nieuwe oldtimer regeling echt triest. Veel mensen hebben een oldtimer, omdat die belastingvrij waren. En nu er belasting op zit wil een groot deel hun auto verkopen, maar niemand raakt ze kwijt aangezien iedereen weet dat je een fortuin aan MRB kwijt bent.
Nogal wiedes. Mijn vader betaalt bijtelling over een crisisdiesel terwijl ze in de bijlmer in slagschepen uit 1980 rijden die 300gram per kilometer uitstoten zonder roetfilter. En lekker 50.000 per jaar zonder wegenbelasting te betalen.

Ik zie niet in waarom je geen belasting zou hoeven te betalen over een auto. Ook niet als die 60 jaar oud is en ook niet als je een Outlander met 0% leased.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:57:50 #64
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135453809
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik zie niet in waarom je geen belasting zou hoeven te betalen over een auto.
Ik kan het met die oude amerikaanse slagschepen wel begrijpen, als je ziet wat voor geld daar in onderhoud aan zit...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135454539
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Godverdomme, dat afleveradres is gewoon vlakbij waar ik woon. Snap niet dat ze mij die rit niet geven :P
't is toch maar een Fabia 1.4 :P
pi_135454948
Ze kijken bij EW (vrijwel) altijd naar het ophaaladres.

Morgen 07.05 in de bus ;(

Inb4 joppie dan ben ik al 25 uur onderweg
pi_135455068
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef develor het volgende:

[..]

Chauffeurscentrale moet je maar even googlen, volgens mij zijn die gasten niet te vertrouwen.
Verder werkt een maatje van me bij Car class studentenchauffeurs, bevalt hem prima. Heb je misschien nog wat aan. Daarnaast zou je abaz ook nog kunnen proberen.

Zelf werk ik bij Zapp, wat sinds een jaar samenwerkt met Cratos. Ze zijn wel bezig met mensen aannemen maar je leeftijd zit je niet echt mee vrees ik.
Succes in elk geval!
Car class en abaz stonden al in 't lijstje maar thx!

Easy Way heeft vandaag iig contact opgenomen en zijn geinteresseerd maar ik kon niet beloven 1 hele werkdag per week beschikbaar te zijn... mijn rooster zit vrij vol met verplichte lessen oa.

Chauffeurscentrale check ik even.
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Heb helemaal niks met BMW.. Ben geen Turk of Marokkaan.. :P
(Serieus, hier rijden er alleen maar turken e.d. in BMW's... Volk waar ik niet mee geassocieerd wil worden)
Hier ook, maar dan wel e36 of e46, dus de betaalbare BMW's. Komen wel steeds meer A3's tussendoor.

Vind het wel fijne auto's, keer in een E46 330i van een vriend gereden; lekkere auto hoor! Nog helemaal standaard (behalve M stuur en pook) vind ik ze best beschaafd.
quote:

[..]

Nogal wiedes. Mijn vader betaalt bijtelling over een crisisdiesel terwijl ze in de bijlmer in slagschepen uit 1980 rijden die 300gram per kilometer uitstoten zonder roetfilter. En lekker 50.000 per jaar zonder wegenbelasting te betalen.

Ik zie niet in waarom je geen belasting zou hoeven te betalen over een auto. Ook niet als die 60 jaar oud is en ook niet als je een Outlander met 0% leased.
Outlander 0% is PHEV, gaat om bijtelling. Is die ook wegenbelastingvrij dan?
Ik snap het wel, overheid stimuleert verkoop dergelijke auto's en geeft daarmee ook een behoorlijke boost aan de doorontwikkeling van dergelijke auto's.
pi_135455132
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Viezze het volgende:
Ze kijken bij EW (vrijwel) altijd naar het ophaaladres.

Morgen 07.05 in de bus ;(

Inb4 joppie dan ben ik al 25 uur onderweg
Ach, ik heb ook wel eens een enkele rit Raamsdonkveer - Hoorn gehad vanuit regio Rotterdam, een keer een spoedje Breda - Amsterdam..... Laatst moest ik nog om 8.00 in Etten-Leur zijn, moest ik zelfs op de fiets naar het station omdat de bus bij mijn huis nog niet reed :(
pi_135455191
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Car class en abaz stonden al in 't lijstje maar thx!

Easy Way heeft vandaag iig contact opgenomen en zijn geinteresseerd maar ik kon niet beloven 1 hele werkdag per week beschikbaar te zijn... mijn rooster zit vrij vol met verplichte lessen oa.

Chauffeurscentrale check ik even.

[..]

Hier ook, maar dan wel e36 of e46, dus de betaalbare BMW's. Komen wel steeds meer A3's tussendoor.

Vind het wel fijne auto's, keer in een E46 330i van een vriend gereden; lekkere auto hoor! Nog helemaal standaard (behalve M stuur en pook) vind ik ze best beschaafd.

[..]

Ik snap het wel, overheid stimuleert verkoop dergelijke auto's en geeft daarmee ook een behoorlijke boost aan de doorontwikkeling van dergelijke auto's.
Je moet gewoon aangeven dat je vaak wel een dag kunt. Het is niet alsof ze dat bijhouden volgens mij.

Tevens morgen weer dagje locatiewerk op de Europalaan. Kutwerk, maar goed voor de uren.

's Ochtends is het vaak busjes wassen. ;(
  maandag 13 januari 2014 @ 21:25:20 #70
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135455447
quote:

[..]

Ik snap wel dat belasting betalen moet, maar doe dan zo'n systeem wat ze in Duitsland hebben. Daar vangen ze alsnog meer dan genoeg mee als je ziet hoeveel auto's er in Nederland rondrijden.
Betalen voor de cilinderinhoud, is ook indirect tegen milieuvervuiling, toch?

Overigens, de auto's van voor 1974 blijven MRB vrij, wat me nog meer verbaast aangezien je meestal wat meer geld bezit dan de gemiddelde persoon als je zo'n oude auto bezit.

OT: morgen Ridderkerk - Almere en Naarden - Breda in een Transit en Golf. Allebei bij de grote A's
pi_135455784
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je moet gewoon aangeven dat je vaak wel een dag kunt. Het is niet alsof ze dat bijhouden volgens mij.

Tevens morgen weer dagje locatiewerk op de Europalaan. Kutwerk, maar goed voor de uren.

's Ochtends is het vaak busjes wassen. ;(
Ik kan dus niet vaak een dag. Ik kan altijd een dagdeel. Af en toe maar een hele dag, als er geroosterd wordt zoals afgelopen semester.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:36:28 #72
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135456098
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef PogoSticK het volgende:
Geen bijtelling en geen wegenbelasting.
Ja maar of dat handig is in een tijd als deze? Als wij met pensioen gaan is de pensioenpot leeg, maar gelukkig hebben we dan wel schone auto's die weinig Co2 uitstoten ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik snap wel dat belasting betalen moet, maar doe dan zo'n systeem wat ze in Duitsland hebben. Daar vangen ze alsnog meer dan genoeg mee als je ziet hoeveel auto's er in Nederland rondrijden.
Betalen voor de cilinderinhoud, is ook indirect tegen milieuvervuiling, toch?

Dat zou mij dan inderdaad al een iets beter plan lijken. Maar het blijft een lastig onderwerp zolang iedereen zo over die CO2 blijft zeiken. :(
  maandag 13 januari 2014 @ 21:48:39 #73
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135456850
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat zou mij dan inderdaad al een iets beter plan lijken. Maar het blijft een lastig onderwerp zolang iedereen zo over die CO2 blijft zeiken. :(
Dit zegt genoeg (even skippen naar 3:32):
pi_135456914
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Geen bijtelling en geen wegenbelasting.
Ja maar of dat handig is in een tijd als deze? Als wij met pensioen gaan is de pensioenpot leeg, maar gelukkig hebben we dan wel schone auto's die weinig Co2 uitstoten ^O^

Kortetermijn v.s. langetermijndenken.
Pensioen voor jou is interessant voor jouw (mijn) generatie... CO2 zal wel ff iets langer effect hebben.
Daarnaast geeft het een behoorlijke boost aan de automotive industrie wat weer goed is voor werkgelegenheid etc etc... ben niet geheel onbevooroordeeld.

Ben zelf niet van de zuinige auto's omdat ze vaak langzamer zijn... maar zuinigheid is zo slecht nog niet.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg (even skippen naar 3:32):
Zegt veel over het efficiente werkgebied van een motorblok en het specifieke verbruik op dat moment. Ja, als je er zo mee rijdt is een M3 zuiniger.
Een Boeing is heel onzuinig als je er 1 persoon in vervoert maar een volle airliner is per saldo zuiniger dan een auto. De manier van vergelijken bepaalt de uitkomst in veel gevallen.

[ Bericht 18% gewijzigd door PogoSticK op 13-01-2014 21:59:22 ]
pi_135456991
Wat er nu gebeurt is veel slechter. Auto's worden vervroegd ingeruild omdat men anders meer belasting moet gaan betalen. Ze kopen dan een nieuwe auto, wat veel meer impact op het milieu heeft dan even doorrijden met een auto die -iets- meer uitstoot.
pi_135457352
Over auto's gesproken, zojuist even 6 seizoenen Pimp My Ride USA gedownload _O_
  maandag 13 januari 2014 @ 21:58:57 #77
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135457564
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef PogoSticK het volgende:
Kortetermijn v.s. langetermijndenken.
Pensioen voor jou is interessant voor jouw (mijn) generatie... CO2 zal wel ff iets langer effect hebben.
Daarnaast geeft het een behoorlijke boost aan de automotive industrie wat weer goed is voor werkgelegenheid etc
Wat dacht je van de zure regen nog van jaren 80?

Wij krijgen nauwelijks invloed in het Co2 klimaat man. Rusland en USA zijn de echte grootverbruikers. Dan kies ik toch liever voor goede pensioenen zodat de welvaart nog een beetje behouden blijft over 40 jaar.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:01:05 #78
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135457715
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef QuiCk01 het volgende:
Wat dacht je van de zure regen nog van jaren 80?

Wij krijgen nauwelijks invloed in het Co2 klimaat man. Rusland en USA zijn de echte grootverbruikers. Dan kies ik toch liever voor goede pensioenen zodat de welvaart nog een beetje behouden blijft over 40 jaar.
Überhaupt zijn de grootste vervuilers echt niet de auto's in Nederland.

Je moet eens voor de voor de lol kijken wat een gemiddeld oud kloteschip aan rotzooi naar buiten gooit. Of wat dacht je van al die oude vrachtwagens in Afrika... Dat zijn rijdende kankerfabrieken.
pi_135457799
Scheepvaart is naar verhouding juist heel schoon.
pi_135457841
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Viezze het volgende:
Wat er nu gebeurt is veel slechter. Auto's worden vervroegd ingeruild omdat men anders meer belasting moet gaan betalen. Ze kopen dan een nieuwe auto, wat veel meer impact op het milieu heeft dan even doorrijden met een auto die -iets- meer uitstoot.
Het is al meer dan 20 jaar prima mogelijk om 1:20 te rijden. 20 jaar geleden lukte dat in een Golf mk2 1.3, nu lukt het in een Polo bluemotion. Als je even door luxezaken als airco en elektrische ramen heen kijkt, zijn die twee auto's best vergelijkbaar in ruimte, prestaties, en klasse tov de tijd waarin hij gemaakt is. Hoezo vooruitgang?
  maandag 13 januari 2014 @ 22:03:18 #81
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135457864
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Viezze het volgende:
Scheepvaart is naar verhouding juist heel schoon.
Die oude bende ook nog?
  maandag 13 januari 2014 @ 22:04:15 #82
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135457932
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Babananana het volgende:

[..]

Het is al meer dan 20 jaar prima mogelijk om 1:20 te rijden. 20 jaar geleden lukte dat in een Golf mk2 1.3, nu lukt het in een Polo bluemotion. Als je even door luxezaken als airco en elektrische ramen heen kijkt, zijn die twee auto's best vergelijkbaar in ruimte, prestaties, en klasse tov de tijd waarin hij gemaakt is. Hoezo vooruitgang?
Ook gewicht, een Polo heeft nu het gewicht van een oude middenklasser..
Terwijl zo'n kreng vroeger de 900 kilo niet voorbij kwam.
pi_135457983
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ook gewicht, een Polo heeft nu het gewicht van een oude middenklasser..
Terwijl zo'n kreng vroeger de 900 kilo niet voorbij kwam.
Je moet een Polo van nu ook niet vergelijken met een polo van 20 jaar geleden. De huidige Polo lijkt meer op een Golf mk2, de Up op een Golf mk1.
pi_135458081
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Die oude bende ook nog?
Als je het echt wil weten moet ik er even een bron bij zoeken, maar al dat spul is oud en verbruikt "veel" brandstof, omdat niemand zich ooit echt bezig heeft gehouden met zuinigere schepen (schepen hebben een hele lange terugverdienperiode). Dat komt nu wel een beetje, en daar kan je als schipper goed op verdienen, maar een container met een schip vervoeren is CO2-technisch gezien beter dan met een vrachtwagen.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:06:38 #85
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135458092
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Babananana het volgende:

[..]

Je moet een Polo van nu ook niet vergelijken met een polo van 20 jaar geleden. De huidige Polo lijkt meer op een Golf mk2, de Up op een Golf mk1.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat dat ook de filosofie van VW was. Dat de auto met je meegroeit.

Zeg maar een Mk1 is voor als je net leert rijden en een MK 6 voor als je een gezin hebt wat je mee wilt sleuren.
pi_135458388
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik heb wel eens ergens gelezen dat dat ook de filosofie van VW was. Dat de auto met je meegroeit.

Zeg maar een Mk1 is voor als je net leert rijden en een MK 6 voor als je een gezin hebt wat je mee wilt sleuren.
Dat klinkt idd wel logisch. Maar ik denk dat het ook komt omdat een nieuwe versie van een bestaand product in alle opzichten 'beter' moet zijn, wil het publiek er warm voor lopen. En zo groeit een model door alle generaties door twee klasses heen. Die klasses groeien ook mee, waardoor er van onderen klasses bij geschoven worden.

Je hebt idd gelijk, er zijn mensen die ooit bij de Golf 1 begonnen zijn en elk model gehad hebben. Voor hun is de auto met ze meegegroeid.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:10:50 #87
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135458434
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Viezze het volgende:
Als je het echt wil weten moet ik er even een bron bij zoeken, maar al dat spul is oud en verbruikt "veel" brandstof, omdat niemand zich ooit echt bezig heeft gehouden met zuinigere schepen (schepen hebben een hele lange terugverdienperiode). Dat komt nu wel een beetje, en daar kan je als schipper goed op verdienen, maar een container met een schip vervoeren is CO2-technisch gezien beter dan met een vrachtwagen.
Is ook logisch, zo'n schip kan echt een shitload aan containers meenemen...
Ik ben vorig jaar eens een keer bij Wärtsilä geweest, maar als je kijkt wat zo'n schip voor motor heeft...
Als je daar een dikke verbeterslag in kan maken is veel beter voor het milieu
pi_135458543
Gewoon hybrid motortje bij in pleuren, hoef ze ook geen wegenbelasting meer te balen.
Nee, toch niet
pi_135458703
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Solidberg het volgende:
Gewoon hybrid motortje bij in pleuren, hoef ze ook geen wegenbelasting meer te balen.
Of gewoon de wielen eraf halen, en een grote propellor aan de achterkant monteren, zodat je je door water kan voorstu.... oh wacht
pi_135458852
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Babananana het volgende:

[..]

Of gewoon de wielen eraf halen, en een grote propellor aan de achterkant monteren, zodat je je door water kan voorstu.... oh wacht
2 grote propellors aan de voorkant en gewoon vliegen met die handel
Nee, toch niet
pi_135458922
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Is ook logisch, zo'n schip kan echt een shitload aan containers meenemen...
Ik ben vorig jaar eens een keer bij Wärtsilä geweest, maar als je kijkt wat zo'n schip voor motor heeft...
Als je daar een dikke verbeterslag in kan maken is veel beter voor het milieu
Ah hier staat het:
http://www.bureauvoorlichtingbinnenvaart.nl/assets/images/CO2.jpg

Daarbij moet je je bedenken dat de verhouding (in containertransport vanaf Rotterdam naar het achterland) vrachtwagen/schip/trein op ongeveer 50/30/20 (zo uit mijn hoofd) ligt. Je kan dus beter moeite steken in het verlagen van uitstoot van vrachtwagens of het overhevelen van vrachtwagentransport naar binnenvaart/trein, dan dat je heel veel moeite gaat steken in schonere schepen. Deze uitdaging is al groot genoeg.

Om nog even een bruggetje naar personenauto's te maken, het aandeel hiervan is natuurlijk heel klein tov transport.
pi_135459111
Waarom hebben we zo beetje voor elk bedrijf hetzelfde transportformulier maar telkens ander logotje erop.
Logotje weghalen en je kan elke formulier voor elke transport gebruiken, heb nu iets van 10 formulieren over

En bij ritgegevens staat er dat het beginadres Dhr xxxx is :') Gelukkig weet ik het adres wel van de grote C in Groningen. En het telefoonnummer van CP op afhaaladres is gelijk aan het telefoonnummer van CP op het afleveradres

[ Bericht 42% gewijzigd door Solidberg op 13-01-2014 22:44:54 ]
Nee, toch niet
pi_135459155
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Solidberg het volgende:
Waarom hebben we zo beetje voor elk bedrijf hetzelfde transportformulier maar telkens ander logotje erop.
Logotje weghalen en je kan elke formulier voor elke transport gebruiken, heb nu iets van 10 formulieren over
Tien, dat is niks. Ik kom om in de formulieren van bedrijven waar ik waarschijnlijk toch nooit meer kom :+
  maandag 13 januari 2014 @ 22:47:00 #94
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135460661
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef PogoSticK het volgende:
[..]

Zegt veel over het efficiente werkgebied van een motorblok en het specifieke verbruik op dat moment. Ja, als je er zo mee rijdt is een M3 zuiniger.
Een Boeing is heel onzuinig als je er 1 persoon in vervoert maar een volle airliner is per saldo zuiniger dan een auto. De manier van vergelijken bepaalt de uitkomst in veel gevallen.
En dat is vaak het geval. :7
pi_135461487
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En dat is vaak het geval. :7
Geen genade! 6000RPM en rap een beetje! :9
  maandag 13 januari 2014 @ 23:05:39 #96
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135461636
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Babananana het volgende:

[..]

Geen genade! 6000RPM en rap een beetje! :9
Doorbrullen tot de 8300 , gewoon omdat het kan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:22:30 #97
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135468819
Naja die oldtimer regeling is vooral krom, omdat ze demotiveren om LPG te rijden. En ik had het prima gevonden om 200/300 euro wegenbelasting te moeten betalen voor m'n auto. Maar geen fucking 1800 :')
Nu schorst iedereen z'n oldtimer, of exporteerde em, nou daar gaan je inkomsten. Lekker bezig!
pi_135468849
Een vriend van me is na ongeveer 3 jaar bijna klaar met het restaureren van zijn VW Kever, hij is dan ook niet bepaald blij met de nieuwe regeling. :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:30:56 #99
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135468886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Een vriend van me is na ongeveer 3 jaar bijna klaar met het restaureren van zijn VW Kever, hij is dan ook niet bepaald blij met de nieuwe regeling. :')
Kever is benzine, dus betaal je 120 euro per jaar. Dus dat valt nog wel mee.
Scheelt dat zo'n ding super licht is.

En als het een liefhebber is gaat hij er toch niet mee door de pekel banjeren

Ik ga zelf nu ook voor die overgangsregeling. Alleen zuipt die tanker van mij als een malle, verpatsen dus! Iemand interesse?
pi_135468972
Dat valt nog wel mee ja, en hij zal de auto een paar keer per jaar naar buiten halen.

Mooie auto, maar geen interesse. ^^
pi_135471946
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Babananana het volgende:

[..]

Polo bluemotion - 1.2 met 75pk en 180nm
Golf 1.3 - 1.3 met 55pk en 96nm

Opgegeven gemiddeld verbruik polo: 1 op 29 nog iets.
Opgegeven gemiddeld verbruik golf 1 op 14,5

Tegenwoordig elke 30.000 km onderhoud is voldoende, was toen ook wel anders.
Inrijden bestaat niet echt meer, warmrijden is amper nodig, motorische problemen komen zelden voor. Olie verbuiken doen ze eigenlijk niet.
Polo is een veelvoud veiliger, stiller, comfortabeler dan een golf.

Kortom: als je qua ruimteaanbod de twee auto's vergelijkt is de polo op álle facetten beter. Hoezo geen vooruitgang?

Oja over boten gesproken: Wartsila zit rond de 50% efficiency waar een autodiesel misschien 35% haalt.

[ Bericht 4% gewijzigd door PogoSticK op 14-01-2014 11:17:54 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:10:04 #102
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135471999
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:08 schreef PogoSticK het volgende:

Polo bluemotion - 1.2 met 75pk en 180nm
Golf 1.3 - 1.3 met 55pk en 96nm

Opgegeven gemiddeld verbruik polo: 1 op 29 nog iets.
Opgegeven gemiddeld verbruik golf 1 op 14,5
Diesel met benzine vergelijken :'(
En geen problemen met de nieuwe blokken? De meeste motorblokken kennen zwakke punten of ontwerpfouten. Dat was toen zo en dat is tegenwoordig nog steeds zo.
pi_135472022
Dat ging een stuk voorspoediger dan gedacht. Loop nu alweer weg uit Zaltbommel. Geen spoedje en zie ook niks op FB dus ga maar weer maar huis.
pi_135472265
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Diesel met benzine vergelijken :'(
En geen problemen met de nieuwe blokken? De meeste motorblokken kennen zwakke punten of ontwerpfouten. Dat was toen zo en dat is tegenwoordig nog steeds zo.
Ho effe, hij had het over een 1.3, ik haal zijn voorbeeld erbij he.
Diesel was een 1.6 met 54 pk en 100nm (zozo, dik blok) met opgegeven verbruik 1 op 16,7.
Leeggewicht 870, polo 1050.

Oh en ontwerpfouten zijn er altijd al is het maar omdat je niet alles kan testen binnen de ontwikkelingsfase van een auto.
Inmiddels is er wel behoorlijk betere materiaalkennis etc. dus kunnen problemen van vroegâh geëlimineerd worden.
Hoge brandstofdruk, verstuivers, sensoren, EGR etc. geven wel weer nieuwe problemen, dat klopt
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:28:10 #105
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135472477
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Ho effe, hij had het over een 1.3, ik haal zijn voorbeeld erbij he.
Diesel was een 1.6 met 54 pk en 100nm (zozo, dik blok) met opgegeven verbruik 1 op 16,7.
Leeggewicht 870, polo 1050.

Oh en ontwerpfouten zijn er altijd al is het maar omdat je niet alles kan testen binnen de ontwikkelingsfase van een auto.
Inmiddels is er wel behoorlijk betere materiaalkennis etc. dus kunnen problemen van vroegâh geëlimineerd worden.
Hoge brandstofdruk, verstuivers, sensoren, EGR etc. geven wel weer nieuwe problemen, dat klopt
Ik ben het wel met je eens hoor ;) Maar niet alles is vooruitgang. Ik rijd liever in een oud golfje met een 1.3 dan zo'n 1.2 nagelende afgeknepen diesel.

Dat klopt, maar ook simpele fouten worden nog steeds gemaakt. Kijk maar naar het voorbeeldje van de ketting van de 1.4 TSI.
De vroeger degelijke auto's hetze komt alleen omdat alleen de degelijke exemplaren het overleven. Alle bagger loopt vanzelf kapot en alleen het goed ontworpen spul overleeft.

Kijk maar naar de Audi 80, Mercedes en VW's
Hoevaak zie je nog een oude Ford, Opel of Alfa rijden... Amper omdat ze compleet wegroesten vanwege slecht materiaalgebruik en ontwerpfouten
pi_135472630
Zal het salaris voor het weekend komen? Ik wil nu ook wel een keer in de OP komen te staan.
ColeJ, privechauffeur bij EW.

EDIT: Regio Alkmaar
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:37:23 #107
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135472722
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef ColeJ het volgende:
Zal het salaris voor het weekend komen? Ik wil nu ook wel een keer in de OP komen te staan.
ColeJ, privechauffeur bij EW.

EDIT: Regio Alkmaar
Kijk zelf even in de OP, kun je in de laatste spoiler even klikken op het linkje en zelf aanpassen.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135472775
Als ik EW kan garanderen 1 (hele!) werkdag per week beschikbaar te zijn ben ik d'r ook bij...

Alleen die éne dag is een beetje lastig want kan ik niet garanderen (i.v.m. veel verplicht college..)
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor ;) Maar niet alles is vooruitgang. Ik rijd liever in een oud golfje met een 1.3 dan zo'n 1.2 nagelende afgeknepen diesel.

Dat klopt, maar ook simpele fouten worden nog steeds gemaakt. Kijk maar naar het voorbeeldje van de ketting van de 1.4 TSI.
De vroeger degelijke auto's hetze komt alleen omdat alleen de degelijke exemplaren het overleven. Alle bagger loopt vanzelf kapot en alleen het goed ontworpen spul overleeft.

Kijk maar naar de Audi 80, Mercedes en VW's
Hoevaak zie je nog een oude Ford, Opel of Alfa rijden... Amper omdat ze compleet wegroesten vanwege slecht materiaalgebruik en ontwerpfouten

Eensch
pi_135473873
Als Autoreset zijnde claimen dat je representativiteit zo hoog in het vaandel hebt, maar ondertussen wel dit op je publieke Facebook posten :')!

SPOILER
pi_135473880
1 dag per week kan je met een korrel zout nemen hoor :)

Zo'n 508 Hybrid4 vind ik dus echt niets, rampenbak. Naald van benzinemotor stond overigens helemaal vlak toen ik hem afleverde :+ altijd spannend dan die laatste kms.

Kreeg een mail voor een project as donderdagavond. Auto's verplaatsen en -eventueel- afleveren. Maar dan wel in pak met das, meteen weer zo overdreven :') Ik sla hem even over denk ik.
pi_135474536
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef BlackLining het volgende:
Als Autoreset zijnde claimen dat je representativiteit zo hoog in het vaandel hebt, maar ondertussen wel dit op je publieke Facebook posten :')!

SPOILER
Ik liet net precies dat zien aan een hiker en hij maakte precies dezelfde opmerking. _O-
pi_135475216
Dan ga ik EW maar eens bellen!
pi_135475666
Heeft net iemand een Vivaro afgeleverd in Almere?

Bestaat er overigens een sport versie van de VW Up? Zag er net eentje met LED strips denk ik, ziet er apart uit

[ Bericht 55% gewijzigd door Solidberg op 14-01-2014 13:36:59 ]
Nee, toch niet
pi_135476458
Dat gedoe over kleding altijd, snap wel dat ze er op letten maar soms gaat het echt veel te ver.
Voordat ik PCer was heb ik 2 jaartjes gehiked en ik herinner mij heel goed de winterbandenwissels van de busjes van een groot verwarmingsbedrijf.

Sommige waren echt heel smerig... Ik deed die wissels regelmatig maar de pantalon konden ze mooi vergeten daar.
En het leuke was altijd als je daar aan kwam, zag je sommige hikers in 3 delig grijs staan (incl de manchetknopen)
pi_135476906
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef Solidberg het volgende:
Hoezo? Lag er nog een imperiaal voor de ingang? :D
pi_135477245
Ik was trouwens vergeten m'n beschikbaarheid dicht te gooien omdat ik met de studie bezig wou. Maar om half 11 stonden ze al op de voicemail met werk voor morgen. Toen ik aan m'n lege bankrekening dacht was ik snel om :9

Groningen - Geleen in 114i
Born - Zwolle in V70 D3(5 cyl)

Een betere SOG actie dan km's happen kan niet ^O^
pi_135477521
Dat zijn toch een paar mooie ritten zeg _O_

Ik heb mijn beschikbaarheid vanmorgen weer open gezet zodat ze eventueel kunnen bellen voor een spoedje. Als het dan niet hele lange ritten in onhandige bakken zijn, neem ik ze misschien wel aan. Ben dat thuis zitten nu al hélemaal zat.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:08:13 #118
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135477676
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef S-RS het volgende:
Ik was trouwens vergeten m'n beschikbaarheid dicht te gooien omdat ik met de studie bezig wou. Maar om half 11 stonden ze al op de voicemail met werk voor morgen. Toen ik aan m'n lege bankrekening dacht was ik snel om :9

Groningen - Geleen in 114i
Born - Zwolle in V70 D3(5 cyl)

Een betere SOG actie dan km's happen kan niet ^O^
Boeken/laptop mee voor tijdens het OV'en
pi_135477694
Waardeloos man! Gewoon hopen op een relaxt automaatje!
pi_135477724
Ik kan morgen alleen in de middag, ben benieuwd of ik nog wat krijg.
pi_135477733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Boeken/laptop mee voor tijdens het OV'en
Redelijk weinig OV morgen ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:10:54 #122
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135477808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef S-RS het volgende:

[..]

Redelijk weinig OV morgen ;)
Dat is dan net jammer.
pi_135478489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat is dan net jammer.
Neuh, zit liever achter het stuur ;)

Maar ik heb meer dan 4 uur de tijd voor de rit Born - Zwolle, kan hem niet eerder afleveren. Dus ik doe wel even een schoolboek open op de parkeerplaats ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:27:25 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135478581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef S-RS het volgende:

[..]

Neuh, zit liever achter het stuur ;)

Maar ik heb meer dan 4 uur de tijd voor de rit Born - Zwolle, kan hem niet eerder afleveren. Dus ik doe wel even een schoolboek open op de parkeerplaats ;)
Kijk, valt het toch nog te combineren
pi_135479397
Zo, morgen Den Bosch - Amsterdam in een Polo slowmotion en daarna Waddinxveen - Born in een Prius ;(
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:50:16 #126
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135479633
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef Solidberg het volgende:
Wel een Transit, op het laatste lege plekje gepleurd aan de buitenkant. Binnen kon een AR senior z'n Audi niet meer kwijt. Vervolgens een andere EW'er met een V70 waar ze het hek niet voor open deden :')
pi_135480124
Daar in Almere stond het laatst bomvol! Ik en een andere EW'er stonden half binnen en toen werden we naar buiten gestuurd.
pi_135480279
Vandaag en morgen beschikbaar, (nog) niet gebeld. :'(
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:11:56 #129
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135480417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Vandaag en morgen beschikbaar, (nog) niet gebeld. :'(
Komt vast wel, gisteren ook pas rond half 4 gebeld
pi_135480424
Ook nog niet gebeld. Zo even snel douchen, ik weet gewoon nu al dat ik straks een gemiste oproep heb :')
pi_135480809
Ook nog niet gebeld morgen hele dag vrij dus hoop wel op ritjes.
pi_135480979
Ik heb pas sinds kort mijn rijbewijs. Dit lijkt mij echt een ideaal baantje maar alle bedrijven die ik heb gevonden hebben een minimale periode van een halfjaar dat je je rijbewijs moet hebben. Snap het verzekeringstechnisch ook wel, maar blijft jammer. Jullie weten niet toevallig een bedrijf waar deze regel niet gehanteerd wordt (omgeving Amsterdam)?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:31:30 #133
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135481110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef tapirrr het volgende:
Ik heb pas sinds kort mijn rijbewijs. Dit lijkt mij echt een ideaal baantje maar alle bedrijven die ik heb gevonden hebben een minimale periode van een halfjaar dat je je rijbewijs moet hebben. Snap het verzekeringstechnisch ook wel, maar blijft jammer. Jullie weten niet toevallig een bedrijf waar deze regel niet gehanteerd wordt (omgeving Amsterdam)?
Domino's Pizza
pi_135481482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Domino's Pizza
:')
Maar wel waar, ga even pizza's op een brommer of auto rond brengen en kom over een half jaar terug.
Misschien dat je het bij een lease bedrijf kan proberen, beetje auto's wassen en intern rond rijden maar als studentenchauffeur gaat het waarschijnlijk nog niet lukken.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:44:27 #135
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135481527
Doe maar niet, heb het zelf 2,5 jaar lang gedaan. Als je dat wil doen moet je alleen in de zomer, dit weer is gewoon afschuwelijk weer om scooter te rijden, regen en kou. :{w
Overigens, bezorgbaantjes met de auto hoef je ook niet te proberen, tenzij je iemand intern kent. Via mijn moeder ken ik de aanstuurster van de bezorgers van een Mediq vestiging, daar loopt al bijna een half jaar een sollicitatie van me. Als er een plekje vrij komt heeft ze beloofd dat ik de eerste ben waarmee ze dan contact mee opneemt en ik heb er tot op heden niks van gehoord. Wel een paar keer langs geweest, maar steeds hetzelfde verhaal (werknemer is afgestudeerd en stopt bij de Mediq op het moment dat hij een vaste baan heeft).
pi_135481539
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef Viezze het volgende:
1 dag per week kan je met een korrel zout nemen hoor :)

Zo'n 508 Hybrid4 vind ik dus echt niets, rampenbak. Naald van benzinemotor stond overigens helemaal vlak toen ik hem afleverde :+ altijd spannend dan die laatste kms.

Kreeg een mail voor een project as donderdagavond. Auto's verplaatsen en -eventueel- afleveren. Maar dan wel in pak met das, meteen weer zo overdreven :') Ik sla hem even over denk ik.
Omgeving Eindhoven? Bericht staat nu op Facebook. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:48:58 #137
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135481660
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Omgeving Eindhoven? Bericht staat nu op Facebook. :)
"inclusief stropdas" staat er nog bij. Dat vind ik echt zo uit de tijd, zonder stropdas kan ook prima en is netjes. Maar goed, "representativiteit" is natuurlijk naar hun bol gestegen :')
pi_135481674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

:')
Maar wel waar, ga even pizza's op een brommer of auto rond brengen en kom over een half jaar terug.
Misschien dat je het bij een lease bedrijf kan proberen, beetje auto's wassen en intern rond rijden maar als studentenchauffeur gaat het waarschijnlijk nog niet lukken.
Jammer, maar bedankt.
Wordt pizza's rondbrengen op een scooter als relevante werkervaring gezien als ik na een halfjaar wel dit werk wil gaan doen? Is dergelijke werkervaring überhaupt noodzakelijk om een baan te kunnen vinden in dit circuit?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:50:39 #139
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135481695
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:49 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Jammer, maar bedankt.
Wordt pizza's rondbrengen op een scooter als relevante werkervaring gezien als ik na een halfjaar wel dit werk wil gaan doen? Is dergelijke werkervaring überhaupt noodzakelijk om een baan te kunnen vinden in dit circuit?
Neuh, voor EW heb je geen ervaring nodig voor zover mij bekend is. Als het dan toch om ervaring gaat draait het wss om het omgaan met klanten i.p.v. rijervaring (wat je toch op dat moment al een halfjaar hebt).
pi_135481699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

"inclusief stropdas" staat er nog bij. Dat vind ik echt zo uit de tijd, zonder stropdas kan ook prima en is netjes. Maar goed, representativiteit is natuurlijk naar hun bol gestegen :')
Slaat idd nergens op vind ik.... Ik ben nu een beetje aan het solliciteren voor een baan voor als ik straks afgestudeerd ben. Ben al op een aantal gesprekken geweest, ik doe steeds een pak aan (zonder stropdas) maar ik heb me tot nu altijd zwaar overdressed gevoeld in vergelijking met de mensen die het interview deden _O-
pi_135481705
quote:

[..]

Jammer, maar bedankt.
Nee.

SPOILER
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:53:48 #142
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135481789
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Slaat idd nergens op vind ik.... Ik ben nu een beetje aan het solliciteren voor een baan voor als ik straks afgestudeerd ben. Ben al op een aantal gesprekken geweest, ik doe steeds een pak aan (zonder stropdas) maar ik heb me tot nu altijd zwaar overdressed gevoeld in vergelijking met de mensen die het interview deden _O-
En buiten dat, wie neemt er nou de tijd om zo'n raar ding om te doen? :')
pi_135481825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En buiten dat, wie neemt er nou de tijd om zo'n raar ding om te doen? :')
Ik heb niet eens stropdassen :P
pi_135481835
quote:

[..]

Jammer, maar bedankt.
_O-
pi_135481893
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

_O-
Ja leuk. Als je pizzakoerier bent ben je toch wat handiger in locaties opzoeken dan de meeste mensen. Lijkt me serieus best handig voor dat baantje van jullie.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:39 #146
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135481901
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb niet eens stropdassen :P
Ik ook niet, overbodige dingen spendeer ik mn geld niet aan :P

OT: Op FB:
Auto voor 18:00 ophalen in Den Haag en morgen voor 8:00 afleveren in Sittard :')
Lekker als je in regio Den Haag woont en dat ritje aanneemt, kan je lekker vroeg je nest uit morgen
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:57:06 #147
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135481920
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

_O-
Word kassamedewerker gezien als relevante werkervaring als je solliciteert op een HBO Sales-functie?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:57:06 #148
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135481922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ja leuk. Als je pizzakoerier bent ben je toch wat handiger in locaties opzoeken dan de meeste mensen. Lijkt me serieus best handig voor dat baantje van jullie.
1 woord: navigatie :)
pi_135481933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik ook niet, overbodige dingen spendeer ik mn geld niet aan :P

OT: Op FB:
Auto voor 18:00 ophalen in Den Haag en morgen voor 8:00 afleveren in Sittard :')
Lekker als je in regio Den Haag woont en dat ritje aanneemt, kan je lekker vroeg je nest uit morgen
Inderdaad. Zou de tijd tussen 18:00 uur en 08:00 uur worden gerekend als wachttijd? :D :')
pi_135481943
quote:

[..]

Bijna elke chauffeur heeft standaard een navigatie op zn telefoon. ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:00:07 #151
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135482013
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Inderdaad. Zou de tijd tussen 18:00 uur en 08:00 uur worden gerekend als wachttijd? :D :')
Betreft 2 auto's, dat wordt moeilijk rijden. Wel 2x loon denk ik + die wachttijd :D
pi_135482029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Word kassamedewerker gezien als relevante werkervaring als je solliciteert op een HBO Sales-functie?
Alsof een HBO Sales-functie veel meer voorstelt dan een kassamedewerker :') . Als je iemand belachelijk probeert te maken doe het dan tenminste goed.
pi_135482074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Betreft 2 auto's, dat wordt moeilijk rijden. Wel 2x loon denk ik + die wachttijd :D
Lijkt mij dat ze gewoon op zoek zijn naar twee hikers ;)
pi_135482085
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik heb ook 1 keer een auto mee naar huis moeten nemen en de volgende ochtend vroeg afleveren en ik kan je melden dat dat niet zo is :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:03:46 #155
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135482113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:02 schreef trolley het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze gewoon op zoek zijn naar twee hikers ;)
Dat meen je niet? 8)7
pi_135482132
quote:

[..]

In de stad waar hij werkzaam is ja. Relevant voor dit werk is gewoon een algemene topografische kennis van Nederland zodat je naar plaatsen kunt rijden op de bewegwijzering van de snelweg. In een bepaalde stad zul je je locatie toch altijd op moeten zoeken. En daarvoor heeft iedereen tegenwoordig een smartphone.

Daarnaast rijdt 98% van de pizzabezorgers zo tranentrekkend tenenkrommend slecht en levensgevaarlijk, dat dat eerder een reden zou zijn om niet aangenomen te worden. Die gasten zijn echt de tumor van het verkeer. En dat zegt dan iemand die zelf notabene (bij privé ritten) structureel te hard rijdt, minstens 5 keer per dag rechts inhaalt en afgelopen vrijdag nog een ongeluk gehad heeft. ;)
pi_135482135
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb ook 1 keer een auto mee naar huis moeten nemen en de volgende ochtend vroeg afleveren en ik kan je melden dat dat niet zo is :P
Meh, toch jammer haha :9 Anders kon je slapend rijk worden, in de meest letterlijke zin van het woord :7
pi_135482164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:03 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat meen je niet? 8)7
:Y :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:06:28 #159
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135482190
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Alsof een HBO Sales-functie veel meer voorstelt dan een kassamedewerker :') . Als je iemand belachelijk probeert te maken doe het dan tenminste goed.
Oh jij weet wat zo'n functie inhoud, ervaring mee?
pi_135482233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Meh, toch jammer haha :9 Anders kon je slapend rijk worden, in de meest letterlijke zin van het woord :7
Op een lange treinreis terug naar huis slaap ik ook wel eens hoor :7

Vind het trouwens wel een klein beetje apart. Ik bedoel, je hebt toch de verantwoordelijkheid over de auto. Stel je voor dat er bij jou in de straat een verjaardag ofzo is en een of andere dronken kerel trapt een spiegel eraf bij die auto.
pi_135482321
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vind het trouwens wel een klein beetje apart. Ik bedoel, je hebt toch de verantwoordelijkheid over de auto. Stel je voor dat er bij jou in de straat een verjaardag ofzo is en een of andere dronken kerel trapt een spiegel eraf bij die auto.
Dat doe ik ook met enige regelmaat inderdaad, slapen op de terugweg. Alleen dan moet je niet vergeten de wekker te zetten! :')

Inderdaad, ergens zou er toch wel een soort van compensatie c.q. vergoeding voor mogen zijn. Precies om de reden die jij noemt. Mocht zo'n grapje voorvallen, kan jij wel mooi die ¤75 eigen risico gaan lappen.

Of dat je een Audi A6 mee naar huis krijgt, en er 's nachts wordt ingebroken in de auto o.i.d. ..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:11:17 #162
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135482337
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar je wordt niet slapend rijk :+
pi_135482343
Het is dat ik morgen om 9 uur in Den Bosch moet zijn anders had ik wel even gebeld voor die rit vanuit Den Haag :P
pi_135482358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Maar je wordt niet slapend rijk :+
Niet rijk nee :')
Maar dan alsnog kan ik weinig werk verzinnen waarbij je een vergoeding ontvangt voor slapen :P
pi_135482409
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar dan alsnog kan ik weinig werk verzinnen waarbij je een vergoeding ontvangt voor slapen :P
Concullega doet metingen op booreiland... vanaf dattie thuis vertrekt is alles betaald. Slapend 50 euro per uur, werkend 100 euro per uur.
In de heli van- en naar het booreiland 50 euro per uur.
Da's pas lekker slapen, word je zo 300 euro rijker wakker!
pi_135482445
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je hebt van die baantjes dat je bij de beveiliging van een bedrijfspand moet lopen als er ergens een alarm/melding afgaat. Als er geen meldingen zijn (90% van de tijd), mag je gebruik maken van een bed wat letterlijk voor jou daar staat.
pi_135482499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Concullega doet metingen op booreiland... vanaf dattie thuis vertrekt is alles betaald. Slapend 50 euro per uur, werkend 100 euro per uur.
Dat schijnt ook wel een heel apart leven te zijn op een booreiland. Het is daar toch ook gebruikelijk om langere tijd daar te zitten en dan diezelfde tijd thuis te zitten?
pi_135482522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:06 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Oh jij weet wat zo'n functie inhoud, ervaring mee?
Ik zie het causale verband tussen weten wat zo'n functie inhoud en ervaring in de desbetreffende functie niet. Zou je mij dat kunnen uitleggen?
pi_135482589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:15 schreef Babananana het volgende:

[..]

Je hebt van die baantjes dat je bij de beveiliging van een bedrijfspand moet lopen als er ergens een alarm/melding afgaat. Als er geen meldingen zijn (90% van de tijd), mag je gebruik maken van een bed wat letterlijk voor jou daar staat.
Dat klinkt ook wel goed :P

Ik heb voordat ik bij EW kwam flexwerk gedaan, zoals dat zo mooi heet. Via ASA, dan was het steeds maar afwachten waar je gedropt werd. Wat ik vaak deed was "bijrijder". Dat was bij een bedrijf (Vialis) dat kaartjesautomaten op stations ed repareert. Ze hadden een standplaats in de Spaanse Polder in Rotterdam.
De monteurs die avond/nachtdienst hadden moesten vanwege de veiligheid altijd een bijrijder hebben, zodat ze niet alleen zouden zijn. Mijn werk was dus om naast die mensen te zitten als ze ergens heen moesten. Wat heel vaak voorkwam was dat ze zeiden: ik vind dit onzin, ik teken je werkbriefje wel, ga maar naar huis.

Dus dat was ook altijd wel prima, hoewel het er dan uiteindelijk vaak op neerkwam dat ik naar de kroeg ging _O-
pi_135482724
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat klinkt ook wel goed :P

Ik heb voordat ik bij EW kwam flexwerk gedaan, zoals dat zo mooi heet. Via ASA, dan was het steeds maar afwachten waar je gedropt werd. Wat ik vaak deed was "bijrijder". Dat was bij een bedrijf (Vialis) dat kaartjesautomaten op stations ed repareert. Ze hadden een standplaats in de Spaanse Polder in Rotterdam.
De monteurs die avond/nachtdienst hadden moesten vanwege de veiligheid altijd een bijrijder hebben, zodat ze niet alleen zouden zijn. Mijn werk was dus om naast die mensen te zitten als ze ergens heen moesten. Wat heel vaak voorkwam was dat ze zeiden: ik vind dit onzin, ik teken je werkbriefje wel, ga maar naar huis.

Dus dat was ook altijd wel prima, hoewel het er dan uiteindelijk vaak op neerkwam dat ik naar de kroeg ging _O-
Haha, machtig mooi zo'n baantje _O_

Misbruik maken van zulke overbodige regels en wetten _O_
pi_135482812
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat schijnt ook wel een heel apart leven te zijn op een booreiland. Het is daar toch ook gebruikelijk om langere tijd daar te zitten en dan diezelfde tijd thuis te zitten?
Als medewerker ván het booreiland misschien wel, dat weet ik niet.
Hij doet thermografische inspecties (preventief) en wordt ingehuurd door die lui. Is leuk :)
pi_135482889
Ik heb in de kerstvakantie een computer ingericht om bitcoins te verdienen met minen. Investering is zo'n ¤800, en mijn computer verdient tussen de 5 en 20 euro per dag, gemiddeld ¤9. Stroomkosten zijn 3,50 per dag, dus over 10 weken heb ik de investering eruit, en dan ga ik slapend geld verdienen ^O^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:26:11 #173
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135482895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:17 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ik zie het causale verband tussen weten wat zo'n functie inhoud en ervaring in de desbetreffende functie niet. Zou je mij dat kunnen uitleggen?
Dat kan ik, je weet pas echt wat het inhoud als je er ervaring in hebt. Ik ga echt niet verkondigen dat een HBO Sales functie (dus incl relatiebeheer en de hele rambam) en hele moeilijke functie is maar het houdt wel degelijk meer in dan kassamedewerker.
pi_135482954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:17 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Je werkt in een bepaalde functie
> Je hebt hier ervaring mee
> Je weet wat de functie inhoudt.

Zie dat fiorano er zelfs nog uitgebreider op in is gegaan
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:27:59 #175
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135482968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef Babananana het volgende:
Ik heb in de kerstvakantie een computer ingericht om bitcoins te verdienen met minen. Investering is zo'n ¤800, en mijn computer verdient tussen de 5 en 20 euro per dag, gemiddeld ¤9. Stroomkosten zijn 3,50 per dag, dus over 10 weken heb ik de investering eruit, en dan ga ik slapend geld verdienen ^O^
Held, ik heb er serieus naar gekeken voor 1.5 jaar terug om er in te investeren. Had ik maar, had ik maar. Maar goed, jammer dan. Helaas ben ik niet zo handig met Pc's enzo, laat staan dat ik nu ¤800 heb om te investeren.
pi_135483077
quote:
Oh snap, there's them bitcoins again! Ik dacht dat het gewoon een of ander faalidee was destijds... heb er een beetje om gelachen. Little did I know...

3,50 per dag is vrij hoog trouwens. Is het veel processorwerk? Anders zou ik er een laptopje of iets aan hangen die <100W verbruikt. Zit je op 2,5 kWh per dag cq 65 cent ofzo.
pi_135483102
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat kan ik, je weet pas echt wat het inhoud als je er ervaring in hebt. Ik ga echt niet verkondigen dat een HBO Sales functie (dus incl relatiebeheer en de hele rambam) en hele moeilijke functie is maar het houdt wel degelijk meer in dan kassamedewerker.
Ik heb nooit gezegd dat een HBO sales-functie niet meer inhoud dan een kassamedewerker. Mijn woorden waren dat het niet veel meer voorstelt. Natuurlijk moet je bij HBO sales zelfstandig nadenken, in tegenstelling tot kassageiten die alleen hoeven te scannen. Maar uitdagend is een HBO sales-functie ook niet echt. Dat is wat volgens mij wat jij nu ook toegeeft in deze post, of sla ik de plank volledig mis?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:32:40 #178
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135483142
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Oh snap, there's them bitcoins again! Ik dacht dat het gewoon een of ander faalidee was destijds... heb er een beetje om gelachen. Little did I know...

3,50 per dag is vrij hoog trouwens. Is het veel processorwerk? Anders zou ik er een laptopje of iets aan hangen die <100W verbruikt. Zit je op 2,5 kWh per dag cq 65 cent ofzo.
Volgens mij is het behoorlijk complex waardoor je als je een beetje snel geld wilt verdienen je een behoorlijke setup moet hebben.

Stiekem wel vet Bananana ^O^
pi_135483167
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat een HBO sales-functie niet meer inhoud dan een kassamedewerker. Mijn woorden waren dat het niet veel meer voorstelt. Natuurlijk moet je bij HBO sales zelfstandig nadenken, in tegenstelling tot kassageiten die alleen hoeven te scannen. Maar uitdagend is een HBO sales-functie ook niet echt. Dat is wat volgens mij wat jij nu ook toegeeft in deze post, of sla ik de plank volledig mis?
Ok, jullie typen de hele tijd 'inhoud' terwijl jullie 'inhoudt' bedoelen.

Moest het effe kwijt :z
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Volgens mij is het behoorlijk complex waardoor je als je een beetje snel geld wilt verdienen je een behoorlijke setup moet hebben.

Stiekem wel vet Bananana ^O^
Heb je een punt, als ie slim genoeg is om zo'n progsel en PC te maken zal ie dat ook wel in overweging hebben genomen :X
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:37:19 #180
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135483296
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Nouja, hangt van je instelling af. Ik loop nu stage bij een bedrijf wat ontzettend sales gericht is. Werknemers hier zjin echt wel helemaal leip om targets te halen en deals te sluiten. En het is wel tof als je jou verkocht product weer ziet. ( reclame uitingen rondom voetbalwedstrijden)

Ik ben daar gewoon minder geschikt voor.

Edit: sluit net een dealtje t.w.v ¤3.000 :+
pi_135483330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Het gaat niet om je absolute verbruik, maar om het verbruik per berekening, de zogenaamde Khash/s/Watt. En een laptop is niet in staat om die efficiëntie te halen. Je komt altijd uit bij de high-end videokaarten. Ik heb twee AMD r9 280x'en in mijn oude desktop gehangen en zo is de efficiëntie redelijk hoog.

Maar dit is best wel off-topic, dus als je wat van me wil weten hierover mag je altijd PM'en :)
pi_135483537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Je werkt in een bepaalde functie
> Je hebt hier ervaring mee
> Je weet wat de functie inhoudt.

Zie dat fiorano er zelfs nog uitgebreider op in is gegaan
Ik had het over een causaal verband. Volgens mij hoef je namelijk niet een bepaalde functie te bekleden om te weten wat de functie inhoudt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Ok, jullie typen de hele tijd 'inhoud' terwijl jullie 'inhoudt' bedoelen.

Moest het effe kwijt :z
Ja dit bedacht ik me ook net. Mijn excuses, dom.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nouja, hangt van je instelling af. Ik loop nu stage bij een bedrijf wat ontzettend sales gericht is. Werknemers hier zjin echt wel helemaal leip om targets te halen en deals te sluiten. En het is wel tof als je jou verkocht product weer ziet. ( reclame uitingen rondom voetbalwedstrijden)

Ik heb zelf het idee dat je van een HBO-opleiding kan maken wat je wil. Als jij wat meer wil kan dat maar moet je daar zelf achteraan. Een deel van de HBO'ers wil echter niet meer en is gewoon tevreden met wat ze hebben. Ik doelde vooral op dat deel.
pi_135483661
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ik had het over een causaal verband. Volgens mij hoef je namelijk niet een bepaalde functie te bekleden om te weten wat de functie inhoudt.
Om het écht te weten naar mijn mening wel, tenzij je in een vergelijkbare functie al ervaring hebt. Anders is er globaal een inschatting te maken.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:50:19 #184
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135483771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef tapirrr het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 16:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee dat je van een HBO-opleiding kan maken wat je wil. Als jij wat meer wil kan dat maar moet je daar zelf achteraan. Een deel van de HBO'ers wil echter niet meer en is gewoon tevreden met wat ze hebben. Ik doelde vooral op dat deel.
Mwah zo zou je het kunnen zien, maar is dat niet bij elke opleiding? Sowieso is een papiertje maar een papiertje, het gaat uiteindelijk om je inzet tijdens je werkzame periode.
pi_135484072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Mwah zo zou je het kunnen zien, maar is dat niet bij elke opleiding? Sowieso is een papiertje maar een papiertje, het gaat uiteindelijk om je inzet tijdens je werkzame periode.
Behalve bij het solliciteren, dan krijg je alleen reactie als je dat papiertje hebt.
pi_135484123
quote:
Geniaal als je dat kan, ik heb er de balle verstand van en durf mn vingers er niet zo aan te branden. Bitcoins houdt ik wel goed in de gaten via mtgox, maar ik ga er niet in investeren.

Trouwens wel leuk om op te zoeken via Google: "bitcoin pizza" , waar iemand zo'n 4 jaar geleden 2 pizzas heeft gekocht met 10000 btc. :')

Ik probeer via aandelen slapend rijk te worden, met nadruk op probeer. ^^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:01:07 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135484209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef Babananana het volgende:

[..]

Behalve bij het solliciteren, dan krijg je alleen reactie als je dat papiertje hebt.
Daarom moet je dat papiertje wel halen :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Geniaal als je dat kan, ik heb er de balle verstand van en durf mn vingers er niet zo aan te branden. Bitcoins houdt ik wel goed in de gaten via mtgox, maar ik ga er niet in investeren.

Trouwens wel leuk om op te zoeken via Google: "bitcoin pizza" , waar iemand zo'n 4 jaar geleden 2 pizzas heeft gekocht met 10000 btc. :')

Ik probeer via aandelen slapend rijk te worden, met nadruk op probeer. ^^
1x een rendement van 55% mee gehaald (winst uiteraard) Maar dat is nu allemaal op, heb eigenlijk geen geld om te handelen. Ga ik wel doen als ik weer wat meer financiele armslag heb.
pi_135484375
Kijk ermee uit, het is misschien wel risicovoller dan gewoon aandelen handelen. Ik heb met mezelf een bedrag afgesproken wat ik eenmalig apar heb gezet, en daarmee durf ik wat te spelen. Tot nu toe onder de streep geen winst, ook geen verlies. Maar dat minen is toch wat zekerder qua verdiensten, maar de hoeveelheid valt tegen. En we hebben nu op zolder een 25*C+ klimaat :')
pi_135484580
Kon alleen morgenmiddag, toch 2 ritten.

Dordrecht - Houten in een 508 1.6 THP en Houten - Tiel (zelfde adres) in een Megane (DCI 110pk).
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:13:28 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135484634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Babananana het volgende:
Kijk ermee uit, het is misschien wel risicovoller dan gewoon aandelen handelen. Ik heb met mezelf een bedrag afgesproken wat ik eenmalig apar heb gezet, en daarmee durf ik wat te spelen. Tot nu toe onder de streep geen winst, ook geen verlies. Maar dat minen is toch wat zekerder qua verdiensten, maar de hoeveelheid valt tegen. En we hebben nu op zolder een 25*C+ klimaat :')
Betaal je wel de stroomrekening aan je ouders dan?
pi_135485052
Ik ga alleen af en toe naar het casino, verder heb ik een spaarrekening :P
pi_135485104
Weet iemand of er in een peugueot 308 standaard navigatie inzit?
pi_135485223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:26 schreef Drilboor het volgende:
Weet iemand of er in een peugueot 308 standaard navigatie inzit?
Het oud model niet standaard, maar ben er maar héél weinig tegen gekomen die het niet hebben.
pi_135485303
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:13 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Betaal je wel de stroomrekening aan je ouders dan?
Natuurlijk, de stroomrekening verdubbelt door mij zo'n beetje. :X Ik heb er zo'n energiemeter tussen gehangen en houd het verbruik dagelijks bij in een Excelsheet
pi_135485346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Ach, een collega van mijn vader krijgt naast een heel dik vast salaris, ook nog eens 50,- per dag(ook sweekends!) voor eten etc, huur word betaald, nutsvoorzieningen worden betaald, tv/internet e.d. word betaald. Zelfs de schoonmaakster word door het bedrijf betaald.
Alleen maar omdat hij meer dan 600km van zijn vaste woonplaats af werkt.
pi_135485411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef Babananana het volgende:

[..]

Natuurlijk, de stroomrekening verdubbelt door mij zo'n beetje. :X Ik heb er zo'n energiemeter tussen gehangen en houd het verbruik dagelijks bij in een Excelsheet
hmm, zou wel geinig zijn voor mij om eens te testen. Ik mine vrijwel alleen als ik mijn pc toch aan heb staan. (in totaal 300khash)
pi_135485753
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:38 schreef Babananana het volgende:

[..]

Het gaat niet om je absolute verbruik, maar om het verbruik per berekening, de zogenaamde Khash/s/Watt. En een laptop is niet in staat om die efficiëntie te halen. Je komt altijd uit bij de high-end videokaarten. Ik heb twee AMD r9 280x'en in mijn oude desktop gehangen en zo is de efficiëntie redelijk hoog.

Maar dit is best wel off-topic, dus als je wat van me wil weten hierover mag je altijd PM'en :)
Ik heb 2x GTX580 in m'n bak hangen. Maar volgens mij ging minen met nVidia kut?
pi_135485871
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

yup. :)
Vind het jammer dat ik er niet in 2010 mee begon, toen ik voor het eerst van Bitcoins hoorde.
Dan had ik nu een paar 1000 BTC waarschijnlijk. :P
pi_135486039
Iedereen is te laat begonnen :9

quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het kan wel, maar volgens mij is de efficiëntie ongeveer 2/3
pi_135486073
Maar dagje locatiewerk zit erop. Werd nog gebeld voor 2 ritten morgen, maar screw it. Zou te laat terug zijn voor het college en Mark begreep dat volledig.
pi_135486262
Sympathieke vent, die Mark.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:03:31 #202
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135486309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef Babananana het volgende:

[..]

Goed bezig, ik ben benieuwd of je het eruit gaat halen...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:04:28 #203
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135486326
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

yup. :)
Vind het jammer dat ik er niet in 2010 mee begon, toen ik voor het eerst van Bitcoins hoorde.
Dan had ik nu een paar 1000 BTC waarschijnlijk. :P
x500 euro toch ongeveer? ff 5ton op je rekening, toch lekker :7
pi_135486372
Als je bij iemand thuis de auto aflevert moet je dan 2 transportformulieren hebben, eentje afgeven daar en eentje zelf mee naar huis nemen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:07:10 #205
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135486416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:05 schreef Drilboor het volgende:
Als je bij iemand thuis de auto aflevert moet je dan 2 transportformulieren hebben, eentje afgeven daar en eentje zelf mee naar huis nemen?
Hoeft niet, meestal liet ik ze een kopietje maken.
Als dat niet kon maakte ik meestal een foto en mochten ze hem houden
pi_135486440
Mijn HTPC staat ook bitcoins te minen als ik geen film ofzo zit te kijken. Gaat oertraag natuurlijk maar ik huur inclusief B-) dus sowieso winst.
pi_135486452
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

x500 euro toch ongeveer? ff 5ton op je rekening, toch lekker :7
oop dit moment ja. November was het 1000USD of c.a. 800 euro. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:09:00 #208
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135486466
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef BlackLining het volgende:
Mijn HTPC staat ook bitcoins te minen als ik geen film ofzo zit te kijken. Gaat oertraag natuurlijk maar ik huur inclusief B-) dus sowieso winst.
Tijd voor een plantage dus?
pi_135486469
quote:
precies. :)
Zo ook at work, lekker met het laptopje met 50khash minen onder het werken. :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:10:10 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135486517
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Sympathieke vent, die Mark.
Ik dacht het, jij zegt het.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:11:07 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135486546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ach, een collega van mijn vader krijgt naast een heel dik vast salaris, ook nog eens 50,- per dag(ook sweekends!) voor eten etc, huur word betaald, nutsvoorzieningen worden betaald, tv/internet e.d. word betaald. Zelfs de schoonmaakster word door het bedrijf betaald.
Alleen maar omdat hij meer dan 600km van zijn vaste woonplaats af werkt.
M'n pa krijgt ook een vast bedrag per dag omdat hij het dichts bij het kantoor woont. Als een soort van wachten totdat er in de nacht brand uit breek oid. Daarnaast werd z'n lease budget verhoogt, beetje jammer dat m'n pa niets geeft om z'n auto.
V40 had ook een mooie 5 serie kunnen zijn :')
pi_135486553
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:05 schreef Drilboor het volgende:
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hoeft niet, meestal liet ik ze een kopietje maken.
Als dat niet kon maakte ik meestal een foto en mochten ze hem houden
Ik neem ook altijd maar een transportformulier mee, indien er in de ritgegevens expliciet staat vermeld dat je deze tweemaal dient uit te printen.

Wensen ze op het privé-adres een kopietje, laat ik hun de keuze: of een foto maken met hun telefoon, of ik stuur hem 's avonds via de mail als bijlage. Aangezien je voor EW de originele transportformulieren altijd zelf dient te houden.
pi_135486619
quote:
Dat is geniaal idd. Ik las een tijdje terug op het Tweakers forum dat iemand een inimini kantoorpand van ¤300/maand gehuurd had waar in het contract was dichtgespijkerd dat gaswaterlicht all inclusive was, zonder limieten. En het dan volleggen met 10 pc's goed voor 1000W/stuk })
pi_135486639
Ik laat nooit wat achter. Men mag wel altijd een kopietje maken natuurlijk.
pi_135486657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dat is geniaal idd. Ik las een tijdje terug op het Tweakers forum dat iemand een inimini kantoorpand van ¤300/maand gehuurd had waar in het contract was dichtgespijkerd dat gaswaterlicht all inclusive was, zonder limieten. En het dan volleggen met 10 pc's goed voor 1000W/stuk })
Ook een goed idee :) :D 1 bitcoin per week en je hebt de aanschaf en huur er zo uit.
pi_135486697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:11 schreef trolley het volgende:
Ik neem ook altijd maar een transportformulier mee, indien er in de ritgegevens expliciet staat vermeld dat je deze tweemaal dient uit te printen.

Wensen ze op het privé-adres een kopietje, laat ik hun de keuze: of een foto maken met hun telefoon, of ik stuur hem 's avonds via de mail als bijlage. Aangezien je voor EW de originele transportformulieren altijd zelf dient te houden.
Bij AR is het ook toegestaan om je formulieren digitaal als PDF te bewaren. Dat heb ik ze specifiek een keer gevraagd via mail. Dus als de klant geen kopieermogelijkheden heeft maak ik gewoon ter plekke de pdf met mijn telefoon die ik anders thuis toch al zou maken.
pi_135486828
Heeft iemand die formulieren achteraf nog wel eens nodig gehad? Ik ben minstens de helft kwijt immers, dat weet ik vrij zeker.
pi_135486836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef Babananana het volgende:

[..]

Bij AR is het ook toegestaan om je formulieren digitaal als PDF te bewaren. Dat heb ik ze specifiek een keer gevraagd via mail. Dus als de klant geen kopieermogelijkheden heeft maak ik gewoon ter plekke de pdf met mijn telefoon die ik anders thuis toch al zou maken.
Ik houd mn formulieren. Geen scrupules. Alleen van die lokatiedagen zit niks in mn administratie, moet ik nog even wat op verzinnen.
pi_135486851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ah, oke. Hoe dat bij AR zat wist ik niet uiteraard. Bij EW dien je de originele formulieren ten minste 6 maanden thuis te bewaren. Nu meende ik dat Drilboor voor EW werkt, maar dat weet ik niet zeker ;)
pi_135486914
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Heeft iemand die formulieren achteraf nog wel eens nodig gehad? Ik ben minstens de helft kwijt immers, dat weet ik vrij zeker.
Dat nog niet, maar voor het geval dat .. Dan zit alles bij mij thuis keurig in een map. Op chronologische volgorde en 2013 en 2014 elk onder een apart tabblad. ^O^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:31:21 #221
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135487205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Bij EW krijg je altijd een bevestiging van de ritbon met het ingescande transportformulier.
pi_135488307
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Bij EW krijg je altijd een bevestiging van de ritbon met het ingescande transportformulier.
Dat was de vraag niet :+

Nou hup, bellen godverdomme. Ik wil echt weer aan het werk morgen
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:21:28 #223
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135489335
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Weet ik :)
Er valt uit af te leiden dat ze daardoor vrijwel altijd zelf de transportformulieren kunnen vinden
pi_135489585
Zo dat was weer een prima dagje, tien uur ^O^

Twee keer stond de auto die ik er moest ophalen niet :') Bij de eerste kreeg ik een andere huurauto mee, bij het laatste adres was de auto vrijdag opgehaald door iemand van AR :( Maar ze hadden nog meer auto's van dat bedrijf staan, dus ik EW bellen of ik daar een van mee mocht nemen. Word ik later teruggebeld voor J:

Ja ik wilde eigenlijk de kentekens nakijken wat de mooiste auto was, maar dat vond ik iets te veel werk dus heb maar gewoon de eerste gepakt, succes ermee! :+

Gevolg; Golf plus van 2006 met 250.000 op de teller ;( Verrot ding.
pi_135489590
Morgen een ritje naar Ar... in Houten, naast het Aftanken en andere dingen in de informatie nog dingen waar een beginner rekening mee moet houden?
pi_135489656
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:26 schreef Drilboor het volgende:
Morgen een ritje naar Ar... in Houten, naast het Aftanken en andere dingen in de informatie nog dingen waar een beginner rekening mee moet houden?
Auto op de goede plek zetten in de parkeergarage, autotransport naderhand niet vergeten in te vullen en tankbon daarbij uploaden / meesturen. Dat is het wel.
pi_135491525
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nog nooit gehad, maar ja.. stel dát je schade rijdt ofzo en je wilt iets bewijzen kan dat dus mooi niet.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135501178
Bitcoins, tsja.. Al mee bezig sinds 2009 en ben nu tussenpersoon bij meerdere coins zoals Litecoins, Namecoins etc. Verdien er een aardig zakcentje mee.
Uiteraard heb ik nog wel wat voor mezelf wat ik bewaar voor de lange termijn maar de grote hoeveelheid BTC die ik in 2009/2010 had heb ik helaas veel te vroeg verkocht.

Maarja, achteraf is iedereen miljonair moet je maar denken
pi_135504726
Morgen naar Breukelen. Nog bijzonderheden voor iemand die daar voor z'n eerste keer komt?
Inmiddels al ongeveer twee maanden aan het hiken, ik heb voornamelijk ritten voor de LM uit Groningen tegenover de Hooghoudt.
pi_135504855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:41 schreef ManScat het volgende:
Morgen naar Breukelen. Nog bijzonderheden voor iemand die daar voor z'n eerste keer komt?
Inmiddels al ongeveer twee maanden aan het hiken, ik heb voornamelijk ritten voor de LM uit Groningen tegenover de Hooghoudt.
L?

Rechter gebouw binnen rijden en je wagen tussen die hangende lampen parkeren. Sleutels, formulier etc mee naar het andere gebouw een daar afleveren.

Bij twijfel gewoon ff op de parkeerplaats en binnen vragen. Werkt wel relax volk, die gaan echt niet moeilijk doen.
pi_135505199
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

L?

Rechter gebouw binnen rijden en je wagen tussen die hangende lampen parkeren. Sleutels, formulier etc mee naar het andere gebouw een daar afleveren.

Bij twijfel gewoon ff op de parkeerplaats en binnen vragen. Werkt wel relax volk, die gaan echt niet moeilijk doen.
Ja, denkt het wel tenminste.
Bedankt in ieder geval, zie het wel :P
pi_135505644
Euwh, en als je bij binnenkomst niet meteen ziet over welke lampen ik het had, heb je de verkeerde ingang. :Y

Lijkt wat ingewikkeld, maar ik vind het een toplactie. Auto dumpen, uitstappen, geen gesodemieter, papiertje dumpen en weg. Vijf minuten lopen en je staat op het station _O_
pi_135506147
Breukelen is chill inderdaad. :) Toffe mensen daar ook, dus bij twijfel gewoon even vragen! Hebben mij nog helemaal laten zien hoe zo'n compressording (formulier) eruit ziet. :P
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:25:03 #234
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135506635
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef BlackLining het volgende:
Euwh, en als je bij binnenkomst niet meteen ziet over welke lampen ik het had, heb je de verkeerde ingang. :Y

Lijkt wat ingewikkeld, maar ik vind het een toplactie. Auto dumpen, uitstappen, geen gesodemieter, papiertje dumpen en weg. Vijf minuten lopen en je staat op het station _O_
Als EWer kom je daar volgens mij niet, maar is het die hele grote maatschappij daar? Aan de snelweg?
pi_135508808
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Als EWer kom je daar volgens mij niet, maar is het die hele grote maatschappij daar? Aan de snelweg?
Ja.
pi_135509472
Dag begint weer prima, bus gemist die 1x per uur gaat :(
pi_135510987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:43 schreef bitowner het volgende:
Dag begint weer prima, bus gemist die 1x per uur gaat :(
Uurtje langer uitbetaald! *O*
pi_135511529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:11 schreef trolley het volgende:

[..]

Elk voordeel heb zun nadeel zeg maar. :)

Ik ben maar naar school gegaan om een dagje te studeren, weer niet gebeld jammer genoeg. :'(
pi_135511582
quote:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik met dit weer toch liever een uur eerder thuis ben dan een uur in de kou/regen te staan. Gisteren moest ik ook een half uur op de buurtbus wachten in Waalwijk, geen bushokje natuurlijk ;(
pi_135511599
quote:

[..]

6,20 voor een uur wachten in deze kou :')

Vandaag toch nog een ritje. Eindhoven - Leiden in een Renault Megane stationwagon diesel.

Waarom kon er nou niet gewoon S65 AMG staan ofzo. Of XF. Of voor mijn part 530d

Waarom een Megane

WAAROM?!
pi_135511604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik met dit weer toch liever een uur eerder thuis ben dan een uur in de kou/regen te staan. Gisteren moest ik ook een half uur op de buurtbus wachten in Waalwijk, geen bushokje natuurlijk ;(
Op de Sluisweg? :')
pi_135511610
Daarom gewoon een P pakken en een broodje eten zodat je direct de bus in kan op dat soort locaties :7
pi_135511636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:31 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Elk voordeel heb zun nadeel zeg maar. :)

Ik ben maar naar school gegaan om een dagje te studeren, weer niet gebeld jammer genoeg. :'(
Ik zit helaas ook thuis aan de studie. Heb me voor morgen en vrijdag beschikbaar staan, mag van mezelf 1 dag werken deze week. De rest keihard aan de studie. Dus bellen ze vandaag voor morgen, gooi ik vrijdag dicht. Heb ik morgen geen werk, dan heb ik vrijdag nog een kans ;)
pi_135511658
quote:

[..]

Hier in Friesland komt de zon er lichtjes doorheen. Al weet ik niet hoe koud het is buiten, want ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet buiten ben geweest vandaag ;)
pi_135511675
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Op de Sluisweg? :')
Ja. Gelukkig kwam er nog een andere hiker waar ik een praatje mee kon maken. Die buurtbus daar is trouwens geniaal, altijd mooi lullen met die chauffeur. Er zat een AR senior in dat busje die vanaf Meerkerk kwam, die was al even onderweg :P

quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom gewoon een P pakken en een broodje eten zodat je direct de bus in kan op dat soort locaties :7
Ik was stiekem ook al even langs de Mac geweest :@ Maar goed ik ben dan liever nog wel aardig op tijd bij het bedrijf voor het geval er wat mis gaat of je lang moet wachten. En daarnaast zijn buurtbussen ook wel eens te vroeg, maar deze keer was hij dik te laat natuurlijk :')
pi_135511861
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

6,20 voor een uur wachten in deze kou :')

Vandaag toch nog een ritje. Eindhoven - Leiden in een Renault Megane stationwagon diesel.

Waarom kon er nou niet gewoon S65 AMG staan ofzo. Of XF. Of voor mijn part 530d

Waarom een Megane

WAAROM?!
21 zijn :') :+

Overigens vind ik Megane heerlijke wagens hoor. Heel bijzonder is het niet maar de 2.0 Diesel wil heel leuk van de plek, ligt stevig, zit comfortabel en een flink aantal ervan hebben stoelverwarming O+

quote:

[..]

Oh godver, Waalwijk :r

Lulligste vind ik nog dat je goddomme recht voor een Veolia terrein staat, maar dan wel tot anderhalf uur moet wachten eer er eens een keer zo'n kutbusje komt opdagen :')

Lopen naar busstation Waalwijk is vanaf daar ongeveer een half uurtje. Dus als je hem gemist hebt > lopen. Dat doe ik in ieder geval altijd. Ik loop dan nog liever een stuk dan dat ik daar zit te vernikkelen op dat bankje.

Net nog even een uur of 30 ingevoerd *O* Nu naast de telefoon wachten op een spoedje. Helaas dan wel te laat voor de betaalronde deze week. Ik heb het geld hard nodig nu.
pi_135511892
Ik kom er graag ^O^ Prima locatie, en het terugreizen naar huis duurt nog wel even dus goed voor de uren. Nu weet ik precies waar de bus vertrekt (was er alleen nog maar geweest om op te halen) en hoe laat dus ik hou er vanaf nu gewoon rekening mee.
pi_135511939
Ik niet :') Want ondanks dat het hemelsbreed krap 20km van mijn huis vandaan is doe ik er bijna twee uur over. Ik wil wel uren maken maar wachten op OV heb ik een grote hekel aan, ook als dat betaald is.

Vandaar ook mijn intense haat jegens Meerkerk trouwens :+
pi_135512259
Ik haat die bushalte op de Europalaan. Altijd komt die kutbus niet of veels te laat. :r
pi_135513371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja. Gelukkig kwam er nog een andere hiker waar ik een praatje mee kon maken. Die buurtbus daar is trouwens geniaal, altijd mooi lullen met die chauffeur. Er zat een AR senior in dat busje die vanaf Meerkerk kwam, die was al even onderweg :P

[..]

Ik was stiekem ook al even langs de Mac geweest :@ Maar goed ik ben dan liever nog wel aardig op tijd bij het bedrijf voor het geval er wat mis gaat of je lang moet wachten. En daarnaast zijn buurtbussen ook wel eens te vroeg, maar deze keer was hij dik te laat natuurlijk :')
Ik zorg gewoon dat ik op een tijdstip aankom waarom ik met rustig wandelen nog een minuut of 5 moet wachten op de bus. En ik stop ook altijd op een P vlak voor mijn bestemming. Voor bijvoorbeeld Breda is het altijd die Esso vlak voor de afrit.
pi_135513433
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zorg gewoon dat ik op een tijdstip aankom waarom ik met rustig wandelen nog een minuut of 5 moet wachten op de bus. En ik stop ook altijd op een P vlak voor mijn bestemming. Voor bijvoorbeeld Breda is het altijd die Esso vlak voor de afrit.
Zo georganiseerd ben ik niet :')

Heb inderdaad wel één keer nog rustig in de auto een tijdschriftje zitten lezen voor ik hem inleverde omdat ik de bus net weg zag rijden. Dan liever in de auto wachten dan in de regen. Maar dat vooraf plannen hoef ik niet aan te beginnen :+
pi_135513469
quote:

[..]

Dit doe ik ook vaak inderdaad. Dan liever ergens onderweg een bakje koffie doen, dan 20 minuten op de bus te moeten wachten.
pi_135513578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zo georganiseerd ben ik niet :')

Heb inderdaad wel één keer nog rustig in de auto een tijdschriftje zitten lezen voor ik hem inleverde omdat ik de bus net weg zag rijden. Dan liever in de auto wachten dan in de regen. Maar dat vooraf plannen hoef ik niet aan te beginnen :+
Ik ben dan ook een ouwe lul met ruim 4 jaar ervaring in het vak :7
Dan leer je dat soort dingen wel. Zeker omdat ik begonnen ben met dik anderhalf jaar (misschien zelfs wel 2 jaar, weet niet meer precies :+) zonder smartphone. Dan moet je soms wel, omdat er anders geen reet meer van je 9292-printjes klopte :P

Was ook altijd hopen op ritten naar Meerkerk, Almere of Breda omdat ik daar blind heen kan rijden en ook het OV daar uit mijn hoofd weet. Dan had ik geen Google Map-printjes voor de route nodig en geen 9292 voor het OV, dus had ik tenminste gaan stapels papier bij me.
pi_135514652
Toen ik hiker was deed ik dat ook, veel beter dan in de kou of regen te moeten wachten. De echte bazen hebben natuurlijk zonder smartphone het werk gedaan, ik niet trouwens :P

Wel een keer een hiker gezien die het zonder smartphone deed, die had me toch een papierwinkel bij zich!
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:32:14 #255
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135515306
quote:

[..]

Je weet dat die Texaco op de A27 voor Breda Noord een gayparking is he }:|
pi_135515717
Ik heb weliswaar een smartphone, maar ik print altijd de ritinfo en op de achterkant kalk ik dan een planning, incl. OV, en ik teken altijd een kaartje van het laatste OVpunt naar het ophaaladres of van afhaal naar bushalte. Hoe ik moet lopen enzo. Het komt weleens voor dat ik het OV onderweg opnieuw moet plannen, maar bijna nooit eigenlijk. Dit werkt prettiger voor mij. Als het ver lopen is naar/van OV, print ik een kaartje van Google Maps.

Dus ik heb weleens een papierwinkel bij me. :P Maar och, nietje erdoor en op weg, hartstikke handig. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:49:57 #257
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135515912
Ik schrijf de belangrijkste dingen meestal op een papiertje en off we go. Contactpersoon, bedrijf, adres, kenteken, wat ik niet moet vergeten, blablabla

Offtopic: APK van m'n auto resulteert in een vervanging van stuurwiel hoezen, kost me zo'n 234 euro incl het uitlijnen :{
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:53:19 #258
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135516028
Ik print het verhaal van EW gewoon uit en doe de rest met mijn telefoon.

Al heb ik voor die grote in Almere en Amersfoort al geen 9292 meer nodig, die zijn ook redelijk simpel.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:54:58 #259
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135516077
Ik printte alleen de formulieren uit :X Mailde altijd even de ritinformatie naar mezelf, kon ik de adressen zo copy-paste naar 9292 doen.
pi_135516325
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef zazzel het volgende:

[..]

Je weet dat die Texaco op de A27 voor Breda Noord een gayparking is he }:|
Nee, wist ik niet en is me ook nooit opgevallen :+
Maar goed, ik heb tot deze post ook het altijd als Esso aangezien dus er valt mij wel meer niet op. :P

En sinds ik een smartphone heb, print ik alleen de transportformulieren uit en de rest hou ik digitaal.

Ik heb een account aangemaakt op 9292, dus de avond van te voren sla ik daar mijn OV-reizen in op. Daarna op mijn telefoon even synchroniseren en klaar. Als je tijden veranderen hoef je alleen even op 'plan opnieuw' te klikken en klaar. Voor looproutes kan je in de 9292-app even die looptijd aantikken en er verschijnt een Google-maps plaatje met route en jouw locatie. Ideaal.

Voor mij dus geen papier meer :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:13:55 #261
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135516788
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een account aangemaakt op 9292, dus de avond van te voren sla ik daar mijn OV-reizen in op. Daarna op mijn telefoon even synchroniseren en klaar. Als je tijden veranderen hoef je alleen even op 'plan opnieuw' te klikken en klaar. Voor looproutes kan je in de 9292-app even die looptijd aantikken en er verschijnt een Google-maps plaatje met route en jouw locatie. Ideaal.
Dat reizen opslaan is inderdaad echt een goede functie, ook in de app zelf.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:27:05 #262
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135517266
Even offtopic: Nog mensen uit Rotterdam die voor volgende week donderdag of vrijdag in de omgeving Rotterdam een goedkoop overnachtingsadres hebben? Gala van de studievereniging van m'n vriendin :P
pi_135517286
Bij je vriendin :P?
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:29:17 #264
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135517342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef ColeJ het volgende:
Bij je vriendin :P?
Ghe Ghe nee die woont ook in Barneveld...
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:31:28 #265
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135517414
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef Fiorano het volgende:
Even offtopic: Nog mensen uit Rotterdam die voor volgende week donderdag of vrijdag in de omgeving Rotterdam een goedkoop overnachtingsadres hebben? Gala van de studievereniging van m'n vriendin :P
Je mag in m'n auto slapen, 10 euro per nacht excl. ontbijt. Wel zelf je kacheltje meenemen, want als de autokachel aan moet krijg ik zo'n last van die draaiende motor
pi_135517444
Dan werkt dat niet nee haha
pi_135517533
quote:
Een cheap hostel zoeken. Na een gala maakt het toch niet meer uit waar je slaapt (er vanuit gaande dat het inclusief drank ik :P )
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:34:59 #268
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135517537
quote:

[..]

Maar goed, ik heb tot deze post ook het altijd als Esso aangezien dus er valt mij wel meer niet op. :P

En sinds ik een smartphone heb, print ik alleen de transportformulieren uit en de rest hou ik digitaal.

Haha daar kwam ik achter doordat er ineens allemaal vage types daar uit het bos kwamen, als je verder doorrijd aan de rechter kant. Ben toen maar heel hard weggereden :P
pi_135517548
Ritinformatie komt via Outlook op mijn telefoon binnen. In mijn schrijfmap zit dan een leeg A4 waarop ik adressen, ritnummer en uurdeclaraties noteer. Verder uiteraard een transportformulier.

OV planning doe ik pas nadat ik de wagen heb afgegooid. Dan begin ik pas te denken over hoe ik thuis ga komen. :')
pi_135517556
quote:
StayOkay, B&B?

Alhoewel een beetje kerel natuurlijk een 3* hotelletje boekt, met zwembad/sauna en incl. een ontbijtje de volgende ochtend! :7
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:35:29 #271
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135517557
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Een cheap hostel zoeken. Na een gala maakt het toch niet meer uit waar je slaapt (er vanuit gaande dat het inclusief drank ik :P )
Iniedergeval een gedeelte met drank ja, kijk wel even. Eerste trein naar huis is ook een optie.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:38:06 #272
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135517663
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef trolley het volgende:

[..]

StayOkay, B&B?

Alhoewel een beetje kerel natuurlijk een 3* hotelletje boekt, met zwembad/sauna en incl. een ontbijtje de volgende ochtend! :7
Ja dat iniedergeval natuurlijk, zit al even op wat van die veilingen te kijken. Zie het wel, kan natuurlijk ook vol naar de kloten gaan en de 1e trein pakken.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:40:34 #273
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135517773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ja dat iniedergeval natuurlijk, zit al even op wat van die veilingen te kijken. Zie het wel, kan natuurlijk ook vol naar de kloten gaan en de 1e trein pakken.
Misschien kun je een bankje op Rotterdam CS reserveren. :D
pi_135517830
quote:

[..]

Op vakantieveilingen e.d. staan soms wel leuke tussen inderdaad, waar je als je geluk hebt voor ¤30 a ¤40 al in een goed hotel zit met prima ontbijt.
pi_135517846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef zazzel het volgende:

[..]

Haha daar kwam ik achter doordat er ineens allemaal vage types daar uit het bos kwamen, als je verder doorrijd aan de rechter kant. Ben toen maar heel hard weggereden :P
Dat heb ik 1 keer gehad ergens op de A15 bij Gorinchem. Daar zit zo'n parkeerplaats zonder tankstation enzo. Was erg goed weer, dus ik zit daar op een bankje een broodje te eten. Ik zag al af en toe iemand de bosjes in verdwijnen, maar ik dacht dat die even gingen pissen ofzo. Even later dacht ik; goh, wie is er nou eigenlijk 10 minuten lang aan het pissen, er is nog niemand terug gekomen :o

En precies op dat moment stond er in de struiken een vent met ontbloot bovenlijf en zijn ene hand in z'n broek naar me te zwaaien. Toen ben ik ook met piepende banden weggereden _O-
pi_135517861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Op vakantieveilingen e.d. staan soms wel leuke tussen inderdaad, waar je als je geluk hebt voor ¤30 a ¤40 al in een goed hotel zit met prima ontbijt.
Geloof me, na een gala hoef je geen ontbijt :+
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:45:24 #277
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135517976
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat heb ik 1 keer gehad ergens op de A15 bij Gorinchem. Daar zit zo'n parkeerplaats zonder tankstation enzo. Was erg goed weer, dus ik zit daar op een bankje een broodje te eten. Ik zag al af en toe iemand de bosjes in verdwijnen, maar ik dacht dat die even gingen pissen ofzo. Even later dacht ik; goh, wie is er nou eigenlijk 10 minuten lang aan het pissen, er is nog niemand terug gekomen :o

En precies op dat moment stond er in de struiken een vent met ontbloot bovenlijf en zijn ene hand in z'n broek naar me te zwaaien. Toen ben ik ook met piepende banden weggereden _O-
Precies het zelfde gehad net voor Joure :') Wat een figuren..
pi_135518007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

Geloof me, na een gala hoef je geen ontbijt :+
Des te goedkoper de overnachting dan wordt :P
pi_135518034
quote:

[..]

Persoonlijk zou ik dat kiezen :7

En ik ken niet echt goedkope hotelletjes eigenlijk, ondanks dat ik dagelijks in Rotterdam ben :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:39 #280
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135518071
Oh die parkeerplaatsen :') Sta je daar met een Kia Picanto als rit een boterham te eten. Dan weet je dat je het vrouwtje wordt..
pi_135518198
quote:

[..]

Ik doe alles via Maps in combinatie met Google Now. Ritten even in de agenda plannen en Google zegt middels Google Now op het moment dat ik het nodig heb vanzelf wat de meest ideale verbinding is, dus mijn reisplan staat al klaar op het homrscreen van mijn telefoon als ik bij de klant weg loop. Zowel rijden, lopen als OV doe ik gewoon via Maps. Ideaal. Android _O_
pi_135518257
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik doe alles via Maps in combinatie met Google Now. Ritten even in de agenda plannen en Google zegt middels Google Now op het moment dat ik het nodig heb vanzelf wat de meest ideale verbinding is, dus mijn reisplan staat al klaar op het homrscreen van mijn telefoon als ik bij de klant weg loop. Zowel rijden, lopen als OV doe ik gewoon via Maps. Ideaal. Android _O_
Daar ga ik eens naar kijken dan. Is die OV-info een beetje goed te doen of is 9292 beter?
pi_135518410
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja die op de A15 ken ik ook ja. Dacht ik ook een keer te gaan pissen. Gelukkig had ik voor ik goed en wel met mijn lul in mijn handen in de bosjes stond aak in de gaten wat er aan de hand was. Had gelukkig een Passat bij me toen die wel goed van de plek wilde. Volgens mij heb nog nooit zo hard opgetrokken in een auto :X

Die route informatie van Google komt trouwens uit de database van 9292 dus is hetzelfde. Maar ik vind het erg handig dat mijn telefoon die planningen gewoon al op mijn homescreen klaar heeft staan wanneer ik ze nodig heb.
pi_135518725
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

OV-informatie van Maps is wel ruk hoor.
pi_135518857
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

OV-informatie van Maps is wel ruk hoor.
Dat is gewoon dezelfde database als 9292 hoor :+

http://tweakers.net/nieuw(...)t-gegevens-9292.html
pi_135518904
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.

Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
pi_135518952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef ColeJ het volgende:
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.

Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
Ik zou zoiets nóóit op eigen kosten doen. Lost AR dat niet op binnen redelijke tijd zou ik de auto laten staan waar hij staat en naar huis gaan :W
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:14:50 #288
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519067
quote:

De desbetreffende LM heeft daar gewoon een regeling voor. Maar omdat het van EW->LM->internLM->Contactpersoon EW-> EW -> Hiker gaat... Duurt het meestal minstens een uur voordat ze je terugbellen.

Ik zou als er geen reserve wiel in zit, het echt niet op eigen gelegenheid laten doen. Al helemaal niet zelf aan de gang gaan wanneer je ergens op de vluchtstrook staat met een lek linker wiel :')
pi_135519087
quote:

Daarom hoop ik ook dat zoiets mij niet zal gebeuren ... :')

Maar mocht het gebeuren, dan zorgt EW maar dat het wordt opgelost, want ik ben zelf (nog) geen lid van de ANWB want nog geen auto. Maar ik ga daar niet zelf lopen kutten in ieder geval, dat kunnen ze vergeten! :W
pi_135519137
quote:

Dat hoor jij helemaal niet op te lossen met jouw lidmaatschap. Je belt EW, die neemt contact op met de LM en de zorgt er maar voor dat het opgelost wordt. Niets meer, niets minder. Ik heb twee keer pech gehad en dat is in beide gevallen gewoon prima opgelost (na enige tijd wachten op de hulpdiensten).
pi_135519151
quote:

Hoe werd je aan je lot overgelaten? Zei EW dat je zelf moest bellen, of wat zeiden ze?

Ik heb twee keer wat gehad met een auto. Eerste keer was er iets kapot en kon ik niet meer verder en werd via de LM een takelauto geregeld en werd de auto bij garage gedropt. Tweede keer zat er een lek in de koelvloeistof (of waarschijnlijk niet goed aangesloten, ik kwam net bij een schadebedrijf vandaan), moest ik eerst bijvullen, toen een kwartier later weer leeg, weer bijgevuld en moest ik de auto bij de dichtsbijzijnde partner van dat leasebedrijf droppen. Dat was toevallig vlak bij huis, dus kwam goed uit.

En derde keer stond er een auto lek bij ophalen, toen werd er ook via EW gewoon wat geregeld en was er binnen een half uur iemand die een nieuwe band om de auto legde.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:18:54 #292
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135519187
Sowieso wordt je opgelicht bij de ANWB. Pleuris duur man.
Ik heb Citroën Assistance, kost ¤80 p.j. incl. APK keuring. Toen m'n uitlaat er onder vandaan donderde ben ik keurig netjes afgesleept naar de dichtsbijzijnde Citroën dealer en kreeg ik voor 24u een leenauto mee. Allemaal zonder extra kosten. Eventueel kon ik zelfs nog op kosten van Assistance van huis naar het bedrijf waar mijn auto stond.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:20:53 #293
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:18 schreef Fiorano het volgende:
Sowieso wordt je opgelicht bij de ANWB. Pleuris duur man.
Ik heb Citroën Assistance, kost ¤80 p.j. incl. APK keuring. Toen m'n uitlaat er onder vandaan donderde ben ik keurig netjes afgesleept naar de dichtsbijzijnde Citroën dealer en kreeg ik voor 24u een leenauto mee. Allemaal zonder extra kosten. Eventueel kon ik zelfs nog op kosten van Assistance van huis naar het bedrijf waar mijn auto stond.
Kijk dat moet je hebben! Heb mijn ANWB opgezegd na 1 jaar. Had een of andere deal dat ik voor 30 euro het eerste jaar lid was. Nooit gebruikt... Nu zou het iets van 90 euro voor 2014 worden. Ja later.. Ze zijn niet eens duidelijk wat er nou precies onder dat lidmaatschap valt.

Als ik een beetje in de buurt van Utrecht ben, rukt er wel iemand uit met een van de Defenders :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:30:38 #294
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519613
Die 4-serie op FB O+ _O_
Lekkere bak zeg!
pi_135519633
Ze wisten niet helemaal wat ze moesten doen geloof ik, was ook vlak voor sluitingstijd van het kantoor. Ik weet het niet precies meer want het is al echt wel een tijd terug maar ik heb het toen maar opgelost met mijn eigen ANWB. Dom, klopt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:37:16 #296
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135519825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef zazzel het volgende:
Die 4-serie op FB O+ _O_
Lekkere bak zeg!
Inderdaad erg lekker! :9~
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:37:51 #297
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135519843
Zit nu even op de EW te kijken. Staan wel hele rare foto's op. Van een paar gasten bij het EK, Sziget, allerlei festivals? En EW heeft ze geplaatst?
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:39:33 #298
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135519899
Oh blijkbaar een of andere nieuwjaarsacties en dit waren de beste foto's..
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:39:38 #299
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Wave103 het volgende:
Zit nu even op de EW te kijken. Staan wel hele rare foto's op. Van een paar gasten bij het EK, Sziget, allerlei festivals? En EW heeft ze geplaatst?
Klopt was een of andere prijsvraag, je kon je party foto inleveren en dat kaarten winnen voor een of ander concert.
Zal wel een sponsordeal zijn o.i.d.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:41:22 #300
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135519973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef zazzel het volgende:

[..]

Klopt was een of andere prijsvraag, je kon je party foto inleveren en dat kaarten winnen voor een of ander concert.
Zal wel een sponsordeal zijn o.i.d.
Volgens mij was het omdat ze onderdeel zijn van die USG. Die organiseerde dat geloof ik...
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:41:41 #301
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135519985
Next! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')