abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135486262
Sympathieke vent, die Mark.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:03:31 #202
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135486309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef Babananana het volgende:

[..]

Natuurlijk, de stroomrekening verdubbelt door mij zo'n beetje. :X Ik heb er zo'n energiemeter tussen gehangen en houd het verbruik dagelijks bij in een Excelsheet
Goed bezig, ik ben benieuwd of je het eruit gaat halen...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:04:28 #203
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135486326
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

yup. :)
Vind het jammer dat ik er niet in 2010 mee begon, toen ik voor het eerst van Bitcoins hoorde.
Dan had ik nu een paar 1000 BTC waarschijnlijk. :P
x500 euro toch ongeveer? ff 5ton op je rekening, toch lekker :7
pi_135486372
Als je bij iemand thuis de auto aflevert moet je dan 2 transportformulieren hebben, eentje afgeven daar en eentje zelf mee naar huis nemen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:07:10 #205
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135486416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:05 schreef Drilboor het volgende:
Als je bij iemand thuis de auto aflevert moet je dan 2 transportformulieren hebben, eentje afgeven daar en eentje zelf mee naar huis nemen?
Hoeft niet, meestal liet ik ze een kopietje maken.
Als dat niet kon maakte ik meestal een foto en mochten ze hem houden
pi_135486440
Mijn HTPC staat ook bitcoins te minen als ik geen film ofzo zit te kijken. Gaat oertraag natuurlijk maar ik huur inclusief B-) dus sowieso winst.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135486452
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

x500 euro toch ongeveer? ff 5ton op je rekening, toch lekker :7
oop dit moment ja. November was het 1000USD of c.a. 800 euro. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:09:00 #208
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135486466
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef BlackLining het volgende:
Mijn HTPC staat ook bitcoins te minen als ik geen film ofzo zit te kijken. Gaat oertraag natuurlijk maar ik huur inclusief B-) dus sowieso winst.
Tijd voor een plantage dus?
pi_135486469
quote:
precies. :)
Zo ook at work, lekker met het laptopje met 50khash minen onder het werken. :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:10:10 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135486517
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Sympathieke vent, die Mark.
Ik dacht het, jij zegt het.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:11:07 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135486546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ach, een collega van mijn vader krijgt naast een heel dik vast salaris, ook nog eens 50,- per dag(ook sweekends!) voor eten etc, huur word betaald, nutsvoorzieningen worden betaald, tv/internet e.d. word betaald. Zelfs de schoonmaakster word door het bedrijf betaald.
Alleen maar omdat hij meer dan 600km van zijn vaste woonplaats af werkt.
M'n pa krijgt ook een vast bedrag per dag omdat hij het dichts bij het kantoor woont. Als een soort van wachten totdat er in de nacht brand uit breek oid. Daarnaast werd z'n lease budget verhoogt, beetje jammer dat m'n pa niets geeft om z'n auto.
V40 had ook een mooie 5 serie kunnen zijn :')
pi_135486553
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:05 schreef Drilboor het volgende:
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hoeft niet, meestal liet ik ze een kopietje maken.
Als dat niet kon maakte ik meestal een foto en mochten ze hem houden
Ik neem ook altijd maar een transportformulier mee, indien er in de ritgegevens expliciet staat vermeld dat je deze tweemaal dient uit te printen.

Wensen ze op het privé-adres een kopietje, laat ik hun de keuze: of een foto maken met hun telefoon, of ik stuur hem 's avonds via de mail als bijlage. Aangezien je voor EW de originele transportformulieren altijd zelf dient te houden.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135486619
quote:
Dat is geniaal idd. Ik las een tijdje terug op het Tweakers forum dat iemand een inimini kantoorpand van ¤300/maand gehuurd had waar in het contract was dichtgespijkerd dat gaswaterlicht all inclusive was, zonder limieten. En het dan volleggen met 10 pc's goed voor 1000W/stuk })
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135486639
Ik laat nooit wat achter. Men mag wel altijd een kopietje maken natuurlijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135486657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dat is geniaal idd. Ik las een tijdje terug op het Tweakers forum dat iemand een inimini kantoorpand van ¤300/maand gehuurd had waar in het contract was dichtgespijkerd dat gaswaterlicht all inclusive was, zonder limieten. En het dan volleggen met 10 pc's goed voor 1000W/stuk })
Ook een goed idee :) :D 1 bitcoin per week en je hebt de aanschaf en huur er zo uit.
pi_135486697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:11 schreef trolley het volgende:
Ik neem ook altijd maar een transportformulier mee, indien er in de ritgegevens expliciet staat vermeld dat je deze tweemaal dient uit te printen.

Wensen ze op het privé-adres een kopietje, laat ik hun de keuze: of een foto maken met hun telefoon, of ik stuur hem 's avonds via de mail als bijlage. Aangezien je voor EW de originele transportformulieren altijd zelf dient te houden.
Bij AR is het ook toegestaan om je formulieren digitaal als PDF te bewaren. Dat heb ik ze specifiek een keer gevraagd via mail. Dus als de klant geen kopieermogelijkheden heeft maak ik gewoon ter plekke de pdf met mijn telefoon die ik anders thuis toch al zou maken.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135486828
Heeft iemand die formulieren achteraf nog wel eens nodig gehad? Ik ben minstens de helft kwijt immers, dat weet ik vrij zeker.
pi_135486836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef Babananana het volgende:

[..]

Bij AR is het ook toegestaan om je formulieren digitaal als PDF te bewaren. Dat heb ik ze specifiek een keer gevraagd via mail. Dus als de klant geen kopieermogelijkheden heeft maak ik gewoon ter plekke de pdf met mijn telefoon die ik anders thuis toch al zou maken.
Ik houd mn formulieren. Geen scrupules. Alleen van die lokatiedagen zit niks in mn administratie, moet ik nog even wat op verzinnen.
pi_135486851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ah, oke. Hoe dat bij AR zat wist ik niet uiteraard. Bij EW dien je de originele formulieren ten minste 6 maanden thuis te bewaren. Nu meende ik dat Drilboor voor EW werkt, maar dat weet ik niet zeker ;)
pi_135486914
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Heeft iemand die formulieren achteraf nog wel eens nodig gehad? Ik ben minstens de helft kwijt immers, dat weet ik vrij zeker.
Dat nog niet, maar voor het geval dat .. Dan zit alles bij mij thuis keurig in een map. Op chronologische volgorde en 2013 en 2014 elk onder een apart tabblad. ^O^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:31:21 #221
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135487205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Bij EW krijg je altijd een bevestiging van de ritbon met het ingescande transportformulier.
pi_135488307
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Bij EW krijg je altijd een bevestiging van de ritbon met het ingescande transportformulier.
Dat was de vraag niet :+

Nou hup, bellen godverdomme. Ik wil echt weer aan het werk morgen
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:21:28 #223
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135489335
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Weet ik :)
Er valt uit af te leiden dat ze daardoor vrijwel altijd zelf de transportformulieren kunnen vinden
pi_135489585
Zo dat was weer een prima dagje, tien uur ^O^

Twee keer stond de auto die ik er moest ophalen niet :') Bij de eerste kreeg ik een andere huurauto mee, bij het laatste adres was de auto vrijdag opgehaald door iemand van AR :( Maar ze hadden nog meer auto's van dat bedrijf staan, dus ik EW bellen of ik daar een van mee mocht nemen. Word ik later teruggebeld voor J:

Ja ik wilde eigenlijk de kentekens nakijken wat de mooiste auto was, maar dat vond ik iets te veel werk dus heb maar gewoon de eerste gepakt, succes ermee! :+

Gevolg; Golf plus van 2006 met 250.000 op de teller ;( Verrot ding.
pi_135489590
Morgen een ritje naar Ar... in Houten, naast het Aftanken en andere dingen in de informatie nog dingen waar een beginner rekening mee moet houden?
pi_135489656
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:26 schreef Drilboor het volgende:
Morgen een ritje naar Ar... in Houten, naast het Aftanken en andere dingen in de informatie nog dingen waar een beginner rekening mee moet houden?
Auto op de goede plek zetten in de parkeergarage, autotransport naderhand niet vergeten in te vullen en tankbon daarbij uploaden / meesturen. Dat is het wel.
pi_135491525
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nog nooit gehad, maar ja.. stel dát je schade rijdt ofzo en je wilt iets bewijzen kan dat dus mooi niet.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135501178
Bitcoins, tsja.. Al mee bezig sinds 2009 en ben nu tussenpersoon bij meerdere coins zoals Litecoins, Namecoins etc. Verdien er een aardig zakcentje mee.
Uiteraard heb ik nog wel wat voor mezelf wat ik bewaar voor de lange termijn maar de grote hoeveelheid BTC die ik in 2009/2010 had heb ik helaas veel te vroeg verkocht.

Maarja, achteraf is iedereen miljonair moet je maar denken
pi_135504726
Morgen naar Breukelen. Nog bijzonderheden voor iemand die daar voor z'n eerste keer komt?
Inmiddels al ongeveer twee maanden aan het hiken, ik heb voornamelijk ritten voor de LM uit Groningen tegenover de Hooghoudt.
pi_135504855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:41 schreef ManScat het volgende:
Morgen naar Breukelen. Nog bijzonderheden voor iemand die daar voor z'n eerste keer komt?
Inmiddels al ongeveer twee maanden aan het hiken, ik heb voornamelijk ritten voor de LM uit Groningen tegenover de Hooghoudt.
L?

Rechter gebouw binnen rijden en je wagen tussen die hangende lampen parkeren. Sleutels, formulier etc mee naar het andere gebouw een daar afleveren.

Bij twijfel gewoon ff op de parkeerplaats en binnen vragen. Werkt wel relax volk, die gaan echt niet moeilijk doen.
pi_135505199
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

L?

Rechter gebouw binnen rijden en je wagen tussen die hangende lampen parkeren. Sleutels, formulier etc mee naar het andere gebouw een daar afleveren.

Bij twijfel gewoon ff op de parkeerplaats en binnen vragen. Werkt wel relax volk, die gaan echt niet moeilijk doen.
Ja, denkt het wel tenminste.
Bedankt in ieder geval, zie het wel :P
pi_135505644
Euwh, en als je bij binnenkomst niet meteen ziet over welke lampen ik het had, heb je de verkeerde ingang. :Y

Lijkt wat ingewikkeld, maar ik vind het een toplactie. Auto dumpen, uitstappen, geen gesodemieter, papiertje dumpen en weg. Vijf minuten lopen en je staat op het station _O_
pi_135506147
Breukelen is chill inderdaad. :) Toffe mensen daar ook, dus bij twijfel gewoon even vragen! Hebben mij nog helemaal laten zien hoe zo'n compressording (formulier) eruit ziet. :P
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:25:03 #234
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135506635
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef BlackLining het volgende:
Euwh, en als je bij binnenkomst niet meteen ziet over welke lampen ik het had, heb je de verkeerde ingang. :Y

Lijkt wat ingewikkeld, maar ik vind het een toplactie. Auto dumpen, uitstappen, geen gesodemieter, papiertje dumpen en weg. Vijf minuten lopen en je staat op het station _O_
Als EWer kom je daar volgens mij niet, maar is het die hele grote maatschappij daar? Aan de snelweg?
pi_135508808
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Als EWer kom je daar volgens mij niet, maar is het die hele grote maatschappij daar? Aan de snelweg?
Ja.
pi_135509472
Dag begint weer prima, bus gemist die 1x per uur gaat :(
pi_135510987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:43 schreef bitowner het volgende:
Dag begint weer prima, bus gemist die 1x per uur gaat :(
Uurtje langer uitbetaald! *O*
pi_135511529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:11 schreef trolley het volgende:

[..]

Elk voordeel heb zun nadeel zeg maar. :)

Ik ben maar naar school gegaan om een dagje te studeren, weer niet gebeld jammer genoeg. :'(
pi_135511582
quote:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik met dit weer toch liever een uur eerder thuis ben dan een uur in de kou/regen te staan. Gisteren moest ik ook een half uur op de buurtbus wachten in Waalwijk, geen bushokje natuurlijk ;(
pi_135511599
quote:

[..]

6,20 voor een uur wachten in deze kou :')

Vandaag toch nog een ritje. Eindhoven - Leiden in een Renault Megane stationwagon diesel.

Waarom kon er nou niet gewoon S65 AMG staan ofzo. Of XF. Of voor mijn part 530d

Waarom een Megane

WAAROM?!
pi_135511604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik met dit weer toch liever een uur eerder thuis ben dan een uur in de kou/regen te staan. Gisteren moest ik ook een half uur op de buurtbus wachten in Waalwijk, geen bushokje natuurlijk ;(
Op de Sluisweg? :')
pi_135511610
Daarom gewoon een P pakken en een broodje eten zodat je direct de bus in kan op dat soort locaties :7
pi_135511636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:31 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Elk voordeel heb zun nadeel zeg maar. :)

Ik ben maar naar school gegaan om een dagje te studeren, weer niet gebeld jammer genoeg. :'(
Ik zit helaas ook thuis aan de studie. Heb me voor morgen en vrijdag beschikbaar staan, mag van mezelf 1 dag werken deze week. De rest keihard aan de studie. Dus bellen ze vandaag voor morgen, gooi ik vrijdag dicht. Heb ik morgen geen werk, dan heb ik vrijdag nog een kans ;)
pi_135511658
quote:

[..]

Hier in Friesland komt de zon er lichtjes doorheen. Al weet ik niet hoe koud het is buiten, want ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet buiten ben geweest vandaag ;)
pi_135511675
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Op de Sluisweg? :')
Ja. Gelukkig kwam er nog een andere hiker waar ik een praatje mee kon maken. Die buurtbus daar is trouwens geniaal, altijd mooi lullen met die chauffeur. Er zat een AR senior in dat busje die vanaf Meerkerk kwam, die was al even onderweg :P

quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom gewoon een P pakken en een broodje eten zodat je direct de bus in kan op dat soort locaties :7
Ik was stiekem ook al even langs de Mac geweest :@ Maar goed ik ben dan liever nog wel aardig op tijd bij het bedrijf voor het geval er wat mis gaat of je lang moet wachten. En daarnaast zijn buurtbussen ook wel eens te vroeg, maar deze keer was hij dik te laat natuurlijk :')
pi_135511861
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

6,20 voor een uur wachten in deze kou :')

Vandaag toch nog een ritje. Eindhoven - Leiden in een Renault Megane stationwagon diesel.

Waarom kon er nou niet gewoon S65 AMG staan ofzo. Of XF. Of voor mijn part 530d

Waarom een Megane

WAAROM?!
21 zijn :') :+

Overigens vind ik Megane heerlijke wagens hoor. Heel bijzonder is het niet maar de 2.0 Diesel wil heel leuk van de plek, ligt stevig, zit comfortabel en een flink aantal ervan hebben stoelverwarming O+

quote:

[..]

Oh godver, Waalwijk :r

Lulligste vind ik nog dat je goddomme recht voor een Veolia terrein staat, maar dan wel tot anderhalf uur moet wachten eer er eens een keer zo'n kutbusje komt opdagen :')

Lopen naar busstation Waalwijk is vanaf daar ongeveer een half uurtje. Dus als je hem gemist hebt > lopen. Dat doe ik in ieder geval altijd. Ik loop dan nog liever een stuk dan dat ik daar zit te vernikkelen op dat bankje.

Net nog even een uur of 30 ingevoerd *O* Nu naast de telefoon wachten op een spoedje. Helaas dan wel te laat voor de betaalronde deze week. Ik heb het geld hard nodig nu.
pi_135511892
Ik kom er graag ^O^ Prima locatie, en het terugreizen naar huis duurt nog wel even dus goed voor de uren. Nu weet ik precies waar de bus vertrekt (was er alleen nog maar geweest om op te halen) en hoe laat dus ik hou er vanaf nu gewoon rekening mee.
pi_135511939
Ik niet :') Want ondanks dat het hemelsbreed krap 20km van mijn huis vandaan is doe ik er bijna twee uur over. Ik wil wel uren maken maar wachten op OV heb ik een grote hekel aan, ook als dat betaald is.

Vandaar ook mijn intense haat jegens Meerkerk trouwens :+
pi_135512259
Ik haat die bushalte op de Europalaan. Altijd komt die kutbus niet of veels te laat. :r
pi_135513371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja. Gelukkig kwam er nog een andere hiker waar ik een praatje mee kon maken. Die buurtbus daar is trouwens geniaal, altijd mooi lullen met die chauffeur. Er zat een AR senior in dat busje die vanaf Meerkerk kwam, die was al even onderweg :P

[..]

Ik was stiekem ook al even langs de Mac geweest :@ Maar goed ik ben dan liever nog wel aardig op tijd bij het bedrijf voor het geval er wat mis gaat of je lang moet wachten. En daarnaast zijn buurtbussen ook wel eens te vroeg, maar deze keer was hij dik te laat natuurlijk :')
Ik zorg gewoon dat ik op een tijdstip aankom waarom ik met rustig wandelen nog een minuut of 5 moet wachten op de bus. En ik stop ook altijd op een P vlak voor mijn bestemming. Voor bijvoorbeeld Breda is het altijd die Esso vlak voor de afrit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')