abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:00:07 #151
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135482013
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Inderdaad. Zou de tijd tussen 18:00 uur en 08:00 uur worden gerekend als wachttijd? :D :')
Betreft 2 auto's, dat wordt moeilijk rijden. Wel 2x loon denk ik + die wachttijd :D
pi_135482029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Word kassamedewerker gezien als relevante werkervaring als je solliciteert op een HBO Sales-functie?
Alsof een HBO Sales-functie veel meer voorstelt dan een kassamedewerker :') . Als je iemand belachelijk probeert te maken doe het dan tenminste goed.
pi_135482074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Betreft 2 auto's, dat wordt moeilijk rijden. Wel 2x loon denk ik + die wachttijd :D
Lijkt mij dat ze gewoon op zoek zijn naar twee hikers ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135482085
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Inderdaad. Zou de tijd tussen 18:00 uur en 08:00 uur worden gerekend als wachttijd? :D :')
Ik heb ook 1 keer een auto mee naar huis moeten nemen en de volgende ochtend vroeg afleveren en ik kan je melden dat dat niet zo is :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:03:46 #155
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135482113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:02 schreef trolley het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze gewoon op zoek zijn naar twee hikers ;)
Dat meen je niet? 8)7
pi_135482132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ja leuk. Als je pizzakoerier bent ben je toch wat handiger in locaties opzoeken dan de meeste mensen. Lijkt me serieus best handig voor dat baantje van jullie.
In de stad waar hij werkzaam is ja. Relevant voor dit werk is gewoon een algemene topografische kennis van Nederland zodat je naar plaatsen kunt rijden op de bewegwijzering van de snelweg. In een bepaalde stad zul je je locatie toch altijd op moeten zoeken. En daarvoor heeft iedereen tegenwoordig een smartphone.

Daarnaast rijdt 98% van de pizzabezorgers zo tranentrekkend tenenkrommend slecht en levensgevaarlijk, dat dat eerder een reden zou zijn om niet aangenomen te worden. Die gasten zijn echt de tumor van het verkeer. En dat zegt dan iemand die zelf notabene (bij privé ritten) structureel te hard rijdt, minstens 5 keer per dag rechts inhaalt en afgelopen vrijdag nog een ongeluk gehad heeft. ;)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135482135
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb ook 1 keer een auto mee naar huis moeten nemen en de volgende ochtend vroeg afleveren en ik kan je melden dat dat niet zo is :P
Meh, toch jammer haha :9 Anders kon je slapend rijk worden, in de meest letterlijke zin van het woord :7
pi_135482164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:03 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat meen je niet? 8)7
:Y :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:06:28 #159
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135482190
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Alsof een HBO Sales-functie veel meer voorstelt dan een kassamedewerker :') . Als je iemand belachelijk probeert te maken doe het dan tenminste goed.
Oh jij weet wat zo'n functie inhoud, ervaring mee?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135482233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Meh, toch jammer haha :9 Anders kon je slapend rijk worden, in de meest letterlijke zin van het woord :7
Op een lange treinreis terug naar huis slaap ik ook wel eens hoor :7

Vind het trouwens wel een klein beetje apart. Ik bedoel, je hebt toch de verantwoordelijkheid over de auto. Stel je voor dat er bij jou in de straat een verjaardag ofzo is en een of andere dronken kerel trapt een spiegel eraf bij die auto.
pi_135482321
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vind het trouwens wel een klein beetje apart. Ik bedoel, je hebt toch de verantwoordelijkheid over de auto. Stel je voor dat er bij jou in de straat een verjaardag ofzo is en een of andere dronken kerel trapt een spiegel eraf bij die auto.
Dat doe ik ook met enige regelmaat inderdaad, slapen op de terugweg. Alleen dan moet je niet vergeten de wekker te zetten! :')

Inderdaad, ergens zou er toch wel een soort van compensatie c.q. vergoeding voor mogen zijn. Precies om de reden die jij noemt. Mocht zo'n grapje voorvallen, kan jij wel mooi die ¤75 eigen risico gaan lappen.

Of dat je een Audi A6 mee naar huis krijgt, en er 's nachts wordt ingebroken in de auto o.i.d. ..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:11:17 #162
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135482337
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar je wordt niet slapend rijk :+
pi_135482343
Het is dat ik morgen om 9 uur in Den Bosch moet zijn anders had ik wel even gebeld voor die rit vanuit Den Haag :P
pi_135482358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Maar je wordt niet slapend rijk :+
Niet rijk nee :')
Maar dan alsnog kan ik weinig werk verzinnen waarbij je een vergoeding ontvangt voor slapen :P
pi_135482409
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar dan alsnog kan ik weinig werk verzinnen waarbij je een vergoeding ontvangt voor slapen :P
Concullega doet metingen op booreiland... vanaf dattie thuis vertrekt is alles betaald. Slapend 50 euro per uur, werkend 100 euro per uur.
In de heli van- en naar het booreiland 50 euro per uur.
Da's pas lekker slapen, word je zo 300 euro rijker wakker!
pi_135482445
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je hebt van die baantjes dat je bij de beveiliging van een bedrijfspand moet lopen als er ergens een alarm/melding afgaat. Als er geen meldingen zijn (90% van de tijd), mag je gebruik maken van een bed wat letterlijk voor jou daar staat.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135482499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Concullega doet metingen op booreiland... vanaf dattie thuis vertrekt is alles betaald. Slapend 50 euro per uur, werkend 100 euro per uur.
Dat schijnt ook wel een heel apart leven te zijn op een booreiland. Het is daar toch ook gebruikelijk om langere tijd daar te zitten en dan diezelfde tijd thuis te zitten?
pi_135482522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:06 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Oh jij weet wat zo'n functie inhoud, ervaring mee?
Ik zie het causale verband tussen weten wat zo'n functie inhoud en ervaring in de desbetreffende functie niet. Zou je mij dat kunnen uitleggen?
pi_135482589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:15 schreef Babananana het volgende:

[..]

Je hebt van die baantjes dat je bij de beveiliging van een bedrijfspand moet lopen als er ergens een alarm/melding afgaat. Als er geen meldingen zijn (90% van de tijd), mag je gebruik maken van een bed wat letterlijk voor jou daar staat.
Dat klinkt ook wel goed :P

Ik heb voordat ik bij EW kwam flexwerk gedaan, zoals dat zo mooi heet. Via ASA, dan was het steeds maar afwachten waar je gedropt werd. Wat ik vaak deed was "bijrijder". Dat was bij een bedrijf (Vialis) dat kaartjesautomaten op stations ed repareert. Ze hadden een standplaats in de Spaanse Polder in Rotterdam.
De monteurs die avond/nachtdienst hadden moesten vanwege de veiligheid altijd een bijrijder hebben, zodat ze niet alleen zouden zijn. Mijn werk was dus om naast die mensen te zitten als ze ergens heen moesten. Wat heel vaak voorkwam was dat ze zeiden: ik vind dit onzin, ik teken je werkbriefje wel, ga maar naar huis.

Dus dat was ook altijd wel prima, hoewel het er dan uiteindelijk vaak op neerkwam dat ik naar de kroeg ging _O-
pi_135482724
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat klinkt ook wel goed :P

Ik heb voordat ik bij EW kwam flexwerk gedaan, zoals dat zo mooi heet. Via ASA, dan was het steeds maar afwachten waar je gedropt werd. Wat ik vaak deed was "bijrijder". Dat was bij een bedrijf (Vialis) dat kaartjesautomaten op stations ed repareert. Ze hadden een standplaats in de Spaanse Polder in Rotterdam.
De monteurs die avond/nachtdienst hadden moesten vanwege de veiligheid altijd een bijrijder hebben, zodat ze niet alleen zouden zijn. Mijn werk was dus om naast die mensen te zitten als ze ergens heen moesten. Wat heel vaak voorkwam was dat ze zeiden: ik vind dit onzin, ik teken je werkbriefje wel, ga maar naar huis.

Dus dat was ook altijd wel prima, hoewel het er dan uiteindelijk vaak op neerkwam dat ik naar de kroeg ging _O-
Haha, machtig mooi zo'n baantje _O_

Misbruik maken van zulke overbodige regels en wetten _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135482812
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat schijnt ook wel een heel apart leven te zijn op een booreiland. Het is daar toch ook gebruikelijk om langere tijd daar te zitten en dan diezelfde tijd thuis te zitten?
Als medewerker ván het booreiland misschien wel, dat weet ik niet.
Hij doet thermografische inspecties (preventief) en wordt ingehuurd door die lui. Is leuk :)
pi_135482889
Ik heb in de kerstvakantie een computer ingericht om bitcoins te verdienen met minen. Investering is zo'n ¤800, en mijn computer verdient tussen de 5 en 20 euro per dag, gemiddeld ¤9. Stroomkosten zijn 3,50 per dag, dus over 10 weken heb ik de investering eruit, en dan ga ik slapend geld verdienen ^O^
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:26:11 #173
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135482895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:17 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ik zie het causale verband tussen weten wat zo'n functie inhoud en ervaring in de desbetreffende functie niet. Zou je mij dat kunnen uitleggen?
Dat kan ik, je weet pas echt wat het inhoud als je er ervaring in hebt. Ik ga echt niet verkondigen dat een HBO Sales functie (dus incl relatiebeheer en de hele rambam) en hele moeilijke functie is maar het houdt wel degelijk meer in dan kassamedewerker.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135482954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:17 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Je werkt in een bepaalde functie
> Je hebt hier ervaring mee
> Je weet wat de functie inhoudt.

Zie dat fiorano er zelfs nog uitgebreider op in is gegaan
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:27:59 #175
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135482968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef Babananana het volgende:
Ik heb in de kerstvakantie een computer ingericht om bitcoins te verdienen met minen. Investering is zo'n ¤800, en mijn computer verdient tussen de 5 en 20 euro per dag, gemiddeld ¤9. Stroomkosten zijn 3,50 per dag, dus over 10 weken heb ik de investering eruit, en dan ga ik slapend geld verdienen ^O^
Held, ik heb er serieus naar gekeken voor 1.5 jaar terug om er in te investeren. Had ik maar, had ik maar. Maar goed, jammer dan. Helaas ben ik niet zo handig met Pc's enzo, laat staan dat ik nu ¤800 heb om te investeren.
pi_135483077
quote:
Oh snap, there's them bitcoins again! Ik dacht dat het gewoon een of ander faalidee was destijds... heb er een beetje om gelachen. Little did I know...

3,50 per dag is vrij hoog trouwens. Is het veel processorwerk? Anders zou ik er een laptopje of iets aan hangen die <100W verbruikt. Zit je op 2,5 kWh per dag cq 65 cent ofzo.
pi_135483102
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat kan ik, je weet pas echt wat het inhoud als je er ervaring in hebt. Ik ga echt niet verkondigen dat een HBO Sales functie (dus incl relatiebeheer en de hele rambam) en hele moeilijke functie is maar het houdt wel degelijk meer in dan kassamedewerker.
Ik heb nooit gezegd dat een HBO sales-functie niet meer inhoud dan een kassamedewerker. Mijn woorden waren dat het niet veel meer voorstelt. Natuurlijk moet je bij HBO sales zelfstandig nadenken, in tegenstelling tot kassageiten die alleen hoeven te scannen. Maar uitdagend is een HBO sales-functie ook niet echt. Dat is wat volgens mij wat jij nu ook toegeeft in deze post, of sla ik de plank volledig mis?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:32:40 #178
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135483142
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Oh snap, there's them bitcoins again! Ik dacht dat het gewoon een of ander faalidee was destijds... heb er een beetje om gelachen. Little did I know...

3,50 per dag is vrij hoog trouwens. Is het veel processorwerk? Anders zou ik er een laptopje of iets aan hangen die <100W verbruikt. Zit je op 2,5 kWh per dag cq 65 cent ofzo.
Volgens mij is het behoorlijk complex waardoor je als je een beetje snel geld wilt verdienen je een behoorlijke setup moet hebben.

Stiekem wel vet Bananana ^O^
pi_135483167
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat een HBO sales-functie niet meer inhoud dan een kassamedewerker. Mijn woorden waren dat het niet veel meer voorstelt. Natuurlijk moet je bij HBO sales zelfstandig nadenken, in tegenstelling tot kassageiten die alleen hoeven te scannen. Maar uitdagend is een HBO sales-functie ook niet echt. Dat is wat volgens mij wat jij nu ook toegeeft in deze post, of sla ik de plank volledig mis?
Ok, jullie typen de hele tijd 'inhoud' terwijl jullie 'inhoudt' bedoelen.

Moest het effe kwijt :z
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Volgens mij is het behoorlijk complex waardoor je als je een beetje snel geld wilt verdienen je een behoorlijke setup moet hebben.

Stiekem wel vet Bananana ^O^
Heb je een punt, als ie slim genoeg is om zo'n progsel en PC te maken zal ie dat ook wel in overweging hebben genomen :X
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:37:19 #180
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135483296
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Nouja, hangt van je instelling af. Ik loop nu stage bij een bedrijf wat ontzettend sales gericht is. Werknemers hier zjin echt wel helemaal leip om targets te halen en deals te sluiten. En het is wel tof als je jou verkocht product weer ziet. ( reclame uitingen rondom voetbalwedstrijden)

Ik ben daar gewoon minder geschikt voor.

Edit: sluit net een dealtje t.w.v ¤3.000 :+
pi_135483330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Het gaat niet om je absolute verbruik, maar om het verbruik per berekening, de zogenaamde Khash/s/Watt. En een laptop is niet in staat om die efficiëntie te halen. Je komt altijd uit bij de high-end videokaarten. Ik heb twee AMD r9 280x'en in mijn oude desktop gehangen en zo is de efficiëntie redelijk hoog.

Maar dit is best wel off-topic, dus als je wat van me wil weten hierover mag je altijd PM'en :)
pi_135483537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Je werkt in een bepaalde functie
> Je hebt hier ervaring mee
> Je weet wat de functie inhoudt.

Zie dat fiorano er zelfs nog uitgebreider op in is gegaan
Ik had het over een causaal verband. Volgens mij hoef je namelijk niet een bepaalde functie te bekleden om te weten wat de functie inhoudt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Ok, jullie typen de hele tijd 'inhoud' terwijl jullie 'inhoudt' bedoelen.

Moest het effe kwijt :z
Ja dit bedacht ik me ook net. Mijn excuses, dom.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nouja, hangt van je instelling af. Ik loop nu stage bij een bedrijf wat ontzettend sales gericht is. Werknemers hier zjin echt wel helemaal leip om targets te halen en deals te sluiten. En het is wel tof als je jou verkocht product weer ziet. ( reclame uitingen rondom voetbalwedstrijden)

Ik heb zelf het idee dat je van een HBO-opleiding kan maken wat je wil. Als jij wat meer wil kan dat maar moet je daar zelf achteraan. Een deel van de HBO'ers wil echter niet meer en is gewoon tevreden met wat ze hebben. Ik doelde vooral op dat deel.
pi_135483661
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ik had het over een causaal verband. Volgens mij hoef je namelijk niet een bepaalde functie te bekleden om te weten wat de functie inhoudt.
Om het écht te weten naar mijn mening wel, tenzij je in een vergelijkbare functie al ervaring hebt. Anders is er globaal een inschatting te maken.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:50:19 #184
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135483771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef tapirrr het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 16:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee dat je van een HBO-opleiding kan maken wat je wil. Als jij wat meer wil kan dat maar moet je daar zelf achteraan. Een deel van de HBO'ers wil echter niet meer en is gewoon tevreden met wat ze hebben. Ik doelde vooral op dat deel.
Mwah zo zou je het kunnen zien, maar is dat niet bij elke opleiding? Sowieso is een papiertje maar een papiertje, het gaat uiteindelijk om je inzet tijdens je werkzame periode.
pi_135484072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Mwah zo zou je het kunnen zien, maar is dat niet bij elke opleiding? Sowieso is een papiertje maar een papiertje, het gaat uiteindelijk om je inzet tijdens je werkzame periode.
Behalve bij het solliciteren, dan krijg je alleen reactie als je dat papiertje hebt.
pi_135484123
quote:
Geniaal als je dat kan, ik heb er de balle verstand van en durf mn vingers er niet zo aan te branden. Bitcoins houdt ik wel goed in de gaten via mtgox, maar ik ga er niet in investeren.

Trouwens wel leuk om op te zoeken via Google: "bitcoin pizza" , waar iemand zo'n 4 jaar geleden 2 pizzas heeft gekocht met 10000 btc. :')

Ik probeer via aandelen slapend rijk te worden, met nadruk op probeer. ^^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:01:07 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135484209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef Babananana het volgende:

[..]

Behalve bij het solliciteren, dan krijg je alleen reactie als je dat papiertje hebt.
Daarom moet je dat papiertje wel halen :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Geniaal als je dat kan, ik heb er de balle verstand van en durf mn vingers er niet zo aan te branden. Bitcoins houdt ik wel goed in de gaten via mtgox, maar ik ga er niet in investeren.

Trouwens wel leuk om op te zoeken via Google: "bitcoin pizza" , waar iemand zo'n 4 jaar geleden 2 pizzas heeft gekocht met 10000 btc. :')

Ik probeer via aandelen slapend rijk te worden, met nadruk op probeer. ^^
1x een rendement van 55% mee gehaald (winst uiteraard) Maar dat is nu allemaal op, heb eigenlijk geen geld om te handelen. Ga ik wel doen als ik weer wat meer financiele armslag heb.
pi_135484375
Kijk ermee uit, het is misschien wel risicovoller dan gewoon aandelen handelen. Ik heb met mezelf een bedrag afgesproken wat ik eenmalig apar heb gezet, en daarmee durf ik wat te spelen. Tot nu toe onder de streep geen winst, ook geen verlies. Maar dat minen is toch wat zekerder qua verdiensten, maar de hoeveelheid valt tegen. En we hebben nu op zolder een 25*C+ klimaat :')
pi_135484580
Kon alleen morgenmiddag, toch 2 ritten.

Dordrecht - Houten in een 508 1.6 THP en Houten - Tiel (zelfde adres) in een Megane (DCI 110pk).
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:13:28 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135484634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Babananana het volgende:
Kijk ermee uit, het is misschien wel risicovoller dan gewoon aandelen handelen. Ik heb met mezelf een bedrag afgesproken wat ik eenmalig apar heb gezet, en daarmee durf ik wat te spelen. Tot nu toe onder de streep geen winst, ook geen verlies. Maar dat minen is toch wat zekerder qua verdiensten, maar de hoeveelheid valt tegen. En we hebben nu op zolder een 25*C+ klimaat :')
Betaal je wel de stroomrekening aan je ouders dan?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135485052
Ik ga alleen af en toe naar het casino, verder heb ik een spaarrekening :P
pi_135485104
Weet iemand of er in een peugueot 308 standaard navigatie inzit?
pi_135485223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:26 schreef Drilboor het volgende:
Weet iemand of er in een peugueot 308 standaard navigatie inzit?
Het oud model niet standaard, maar ben er maar héél weinig tegen gekomen die het niet hebben.
pi_135485303
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:13 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Betaal je wel de stroomrekening aan je ouders dan?
Natuurlijk, de stroomrekening verdubbelt door mij zo'n beetje. :X Ik heb er zo'n energiemeter tussen gehangen en houd het verbruik dagelijks bij in een Excelsheet
pi_135485346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Ach, een collega van mijn vader krijgt naast een heel dik vast salaris, ook nog eens 50,- per dag(ook sweekends!) voor eten etc, huur word betaald, nutsvoorzieningen worden betaald, tv/internet e.d. word betaald. Zelfs de schoonmaakster word door het bedrijf betaald.
Alleen maar omdat hij meer dan 600km van zijn vaste woonplaats af werkt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135485411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef Babananana het volgende:

[..]

Natuurlijk, de stroomrekening verdubbelt door mij zo'n beetje. :X Ik heb er zo'n energiemeter tussen gehangen en houd het verbruik dagelijks bij in een Excelsheet
hmm, zou wel geinig zijn voor mij om eens te testen. Ik mine vrijwel alleen als ik mijn pc toch aan heb staan. (in totaal 300khash)
pi_135485753
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:38 schreef Babananana het volgende:

[..]

Het gaat niet om je absolute verbruik, maar om het verbruik per berekening, de zogenaamde Khash/s/Watt. En een laptop is niet in staat om die efficiëntie te halen. Je komt altijd uit bij de high-end videokaarten. Ik heb twee AMD r9 280x'en in mijn oude desktop gehangen en zo is de efficiëntie redelijk hoog.

Maar dit is best wel off-topic, dus als je wat van me wil weten hierover mag je altijd PM'en :)
Ik heb 2x GTX580 in m'n bak hangen. Maar volgens mij ging minen met nVidia kut?
pi_135485871
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

yup. :)
Vind het jammer dat ik er niet in 2010 mee begon, toen ik voor het eerst van Bitcoins hoorde.
Dan had ik nu een paar 1000 BTC waarschijnlijk. :P
pi_135486039
Iedereen is te laat begonnen :9

quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het kan wel, maar volgens mij is de efficiëntie ongeveer 2/3
pi_135486073
Maar dagje locatiewerk zit erop. Werd nog gebeld voor 2 ritten morgen, maar screw it. Zou te laat terug zijn voor het college en Mark begreep dat volledig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')