Wel een Transit, op het laatste lege plekje gepleurd aan de buitenkant. Binnen kon een AR senior z'n Audi niet meer kwijt. Vervolgens een andere EW'er met een V70 waar ze het hek niet voor open dedenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef Solidberg het volgende:
Heeft net iemand een Vivaro afgeleverd in Almere?
Komt vast wel, gisteren ook pas rond half 4 gebeldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Vandaag en morgen beschikbaar, (nog) niet gebeld.
Domino's Pizzaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef tapirrr het volgende:
Ik heb pas sinds kort mijn rijbewijs. Dit lijkt mij echt een ideaal baantje maar alle bedrijven die ik heb gevonden hebben een minimale periode van een halfjaar dat je je rijbewijs moet hebben. Snap het verzekeringstechnisch ook wel, maar blijft jammer. Jullie weten niet toevallig een bedrijf waar deze regel niet gehanteerd wordt (omgeving Amsterdam)?
quote:
Omgeving Eindhoven? Bericht staat nu op Facebook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef Viezze het volgende:
1 dag per week kan je met een korrel zout nemen hoor
Zo'n 508 Hybrid4 vind ik dus echt niets, rampenbak. Naald van benzinemotor stond overigens helemaal vlak toen ik hem afleverdealtijd spannend dan die laatste kms.
Kreeg een mail voor een project as donderdagavond. Auto's verplaatsen en -eventueel- afleveren. Maar dan wel in pak met das, meteen weer zo overdrevenIk sla hem even over denk ik.
"inclusief stropdas" staat er nog bij. Dat vind ik echt zo uit de tijd, zonder stropdas kan ook prima en is netjes. Maar goed, "representativiteit" is natuurlijk naar hun bol gestegenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven? Bericht staat nu op Facebook.
Jammer, maar bedankt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar wel waar, ga even pizza's op een brommer of auto rond brengen en kom over een half jaar terug.
Misschien dat je het bij een lease bedrijf kan proberen, beetje auto's wassen en intern rond rijden maar als studentenchauffeur gaat het waarschijnlijk nog niet lukken.
Neuh, voor EW heb je geen ervaring nodig voor zover mij bekend is. Als het dan toch om ervaring gaat draait het wss om het omgaan met klanten i.p.v. rijervaring (wat je toch op dat moment al een halfjaar hebt).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:49 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Jammer, maar bedankt.
Wordt pizza's rondbrengen op een scooter als relevante werkervaring gezien als ik na een halfjaar wel dit werk wil gaan doen? Is dergelijke werkervaring überhaupt noodzakelijk om een baan te kunnen vinden in dit circuit?
Slaat idd nergens op vind ik.... Ik ben nu een beetje aan het solliciteren voor een baan voor als ik straks afgestudeerd ben. Ben al op een aantal gesprekken geweest, ik doe steeds een pak aan (zonder stropdas) maar ik heb me tot nu altijd zwaar overdressed gevoeld in vergelijking met de mensen die het interview dedenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
"inclusief stropdas" staat er nog bij. Dat vind ik echt zo uit de tijd, zonder stropdas kan ook prima en is netjes. Maar goed, representativiteit is natuurlijk naar hun bol gestegen
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:49 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Jammer, maar bedankt.
Wordt pizza's rondbrengen op een scooter als relevante werkervaring gezien als ik na een halfjaar wel dit werk wil gaan doen? Is dergelijke werkervaring überhaupt noodzakelijk om een baan te kunnen vinden in dit circuit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
En buiten dat, wie neemt er nou de tijd om zo'n raar ding om te doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op vind ik.... Ik ben nu een beetje aan het solliciteren voor een baan voor als ik straks afgestudeerd ben. Ben al op een aantal gesprekken geweest, ik doe steeds een pak aan (zonder stropdas) maar ik heb me tot nu altijd zwaar overdressed gevoeld in vergelijking met de mensen die het interview deden
Ik heb niet eens stropdassenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En buiten dat, wie neemt er nou de tijd om zo'n raar ding om te doen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:49 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Jammer, maar bedankt.
Ja leuk. Als je pizzakoerier bent ben je toch wat handiger in locaties opzoeken dan de meeste mensen. Lijkt me serieus best handig voor dat baantje van jullie.quote:
Ik ook niet, overbodige dingen spendeer ik mn geld niet aanquote:
Word kassamedewerker gezien als relevante werkervaring als je solliciteert op een HBO Sales-functie?quote:
1 woord: navigatiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Ja leuk. Als je pizzakoerier bent ben je toch wat handiger in locaties opzoeken dan de meeste mensen. Lijkt me serieus best handig voor dat baantje van jullie.
Inderdaad. Zou de tijd tussen 18:00 uur en 08:00 uur worden gerekend als wachttijd?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik ook niet, overbodige dingen spendeer ik mn geld niet aan
OT: Op FB:
Auto voor 18:00 ophalen in Den Haag en morgen voor 8:00 afleveren in Sittard
Lekker als je in regio Den Haag woont en dat ritje aanneemt, kan je lekker vroeg je nest uit morgen
Bijna elke chauffeur heeft standaard een navigatie op zn telefoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Ja leuk. Als je pizzakoerier bent ben je toch wat handiger in locaties opzoeken dan de meeste mensen. Lijkt me serieus best handig voor dat baantje van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |