Zo georganiseerd ben ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik op een tijdstip aankom waarom ik met rustig wandelen nog een minuut of 5 moet wachten op de bus. En ik stop ook altijd op een P vlak voor mijn bestemming. Voor bijvoorbeeld Breda is het altijd die Esso vlak voor de afrit.
Dit doe ik ook vaak inderdaad. Dan liever ergens onderweg een bakje koffie doen, dan 20 minuten op de bus te moeten wachten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik op een tijdstip aankom waarom ik met rustig wandelen nog een minuut of 5 moet wachten op de bus. En ik stop ook altijd op een P vlak voor mijn bestemming. Voor bijvoorbeeld Breda is het altijd die Esso vlak voor de afrit.
Ik ben dan ook een ouwe lul met ruim 4 jaar ervaring in het vakquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo georganiseerd ben ik niet
Heb inderdaad wel één keer nog rustig in de auto een tijdschriftje zitten lezen voor ik hem inleverde omdat ik de bus net weg zag rijden. Dan liever in de auto wachten dan in de regen. Maar dat vooraf plannen hoef ik niet aan te beginnen
Je weet dat die Texaco op de A27 voor Breda Noord een gayparking is hequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet en is me ook nooit opgevallenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef zazzel het volgende:
[..]
Je weet dat die Texaco op de A27 voor Breda Noord een gayparking is he
Dat reizen opslaan is inderdaad echt een goede functie, ook in de app zelf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een account aangemaakt op 9292, dus de avond van te voren sla ik daar mijn OV-reizen in op. Daarna op mijn telefoon even synchroniseren en klaar. Als je tijden veranderen hoef je alleen even op 'plan opnieuw' te klikken en klaar. Voor looproutes kan je in de 9292-app even die looptijd aantikken en er verschijnt een Google-maps plaatje met route en jouw locatie. Ideaal.
Ghe Ghe nee die woont ook in Barneveld...quote:
Je mag in m'n auto slapen, 10 euro per nacht excl. ontbijt. Wel zelf je kacheltje meenemen, want als de autokachel aan moet krijg ik zo'n last van die draaiende motorquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef Fiorano het volgende:
Even offtopic: Nog mensen uit Rotterdam die voor volgende week donderdag of vrijdag in de omgeving Rotterdam een goedkoop overnachtingsadres hebben? Gala van de studievereniging van m'n vriendin
Een cheap hostel zoeken. Na een gala maakt het toch niet meer uit waar je slaapt (er vanuit gaande dat het inclusief drank ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef Fiorano het volgende:
Even offtopic: Nog mensen uit Rotterdam die voor volgende week donderdag of vrijdag in de omgeving Rotterdam een goedkoop overnachtingsadres hebben? Gala van de studievereniging van m'n vriendin
Haha daar kwam ik achter doordat er ineens allemaal vage types daar uit het bos kwamen, als je verder doorrijd aan de rechter kant. Ben toen maar heel hard weggeredenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet en is me ook nooit opgevallen
Maar goed, ik heb tot deze post ook het altijd als Esso aangezien dus er valt mij wel meer niet op.
En sinds ik een smartphone heb, print ik alleen de transportformulieren uit en de rest hou ik digitaal.
Ik heb een account aangemaakt op 9292, dus de avond van te voren sla ik daar mijn OV-reizen in op. Daarna op mijn telefoon even synchroniseren en klaar. Als je tijden veranderen hoef je alleen even op 'plan opnieuw' te klikken en klaar. Voor looproutes kan je in de 9292-app even die looptijd aantikken en er verschijnt een Google-maps plaatje met route en jouw locatie. Ideaal.
Voor mij dus geen papier meer
StayOkay, B&B?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef Fiorano het volgende:
Iniedergeval een gedeelte met drank ja, kijk wel even. Eerste trein naar huis is ook een optie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Een cheap hostel zoeken. Na een gala maakt het toch niet meer uit waar je slaapt (er vanuit gaande dat het inclusief drank ik)
Ja dat iniedergeval natuurlijk, zit al even op wat van die veilingen te kijken. Zie het wel, kan natuurlijk ook vol naar de kloten gaan en de 1e trein pakken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef trolley het volgende:
[..]
StayOkay, B&B?
Alhoewel een beetje kerel natuurlijk een 3* hotelletje boekt, met zwembad/sauna en incl. een ontbijtje de volgende ochtend!
Misschien kun je een bankje op Rotterdam CS reserveren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja dat iniedergeval natuurlijk, zit al even op wat van die veilingen te kijken. Zie het wel, kan natuurlijk ook vol naar de kloten gaan en de 1e trein pakken.
Op vakantieveilingen e.d. staan soms wel leuke tussen inderdaad, waar je als je geluk hebt voor ¤30 a ¤40 al in een goed hotel zit met prima ontbijt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja dat iniedergeval natuurlijk, zit al even op wat van die veilingen te kijken. Zie het wel, kan natuurlijk ook vol naar de kloten gaan en de 1e trein pakken.
Dat heb ik 1 keer gehad ergens op de A15 bij Gorinchem. Daar zit zo'n parkeerplaats zonder tankstation enzo. Was erg goed weer, dus ik zit daar op een bankje een broodje te eten. Ik zag al af en toe iemand de bosjes in verdwijnen, maar ik dacht dat die even gingen pissen ofzo. Even later dacht ik; goh, wie is er nou eigenlijk 10 minuten lang aan het pissen, er is nog niemand terug gekomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha daar kwam ik achter doordat er ineens allemaal vage types daar uit het bos kwamen, als je verder doorrijd aan de rechter kant. Ben toen maar heel hard weggereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |