Geloof me, na een gala hoef je geen ontbijtquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Op vakantieveilingen e.d. staan soms wel leuke tussen inderdaad, waar je als je geluk hebt voor ¤30 a ¤40 al in een goed hotel zit met prima ontbijt.
Precies het zelfde gehad net voor Jourequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gehad ergens op de A15 bij Gorinchem. Daar zit zo'n parkeerplaats zonder tankstation enzo. Was erg goed weer, dus ik zit daar op een bankje een broodje te eten. Ik zag al af en toe iemand de bosjes in verdwijnen, maar ik dacht dat die even gingen pissen ofzo. Even later dacht ik; goh, wie is er nou eigenlijk 10 minuten lang aan het pissen, er is nog niemand terug gekomen![]()
En precies op dat moment stond er in de struiken een vent met ontbloot bovenlijf en zijn ene hand in z'n broek naar me te zwaaien. Toen ben ik ook met piepende banden weggereden
Des te goedkoper de overnachting dan wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Geloof me, na een gala hoef je geen ontbijt
Persoonlijk zou ik dat kiezenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja dat iniedergeval natuurlijk, zit al even op wat van die veilingen te kijken. Zie het wel, kan natuurlijk ook vol naar de kloten gaan en de 1e trein pakken.
Ik doe alles via Maps in combinatie met Google Now. Ritten even in de agenda plannen en Google zegt middels Google Now op het moment dat ik het nodig heb vanzelf wat de meest ideale verbinding is, dus mijn reisplan staat al klaar op het homrscreen van mijn telefoon als ik bij de klant weg loop. Zowel rijden, lopen als OV doe ik gewoon via Maps. Ideaal. Androidquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet en is me ook nooit opgevallen
Maar goed, ik heb tot deze post ook het altijd als Esso aangezien dus er valt mij wel meer niet op.
En sinds ik een smartphone heb, print ik alleen de transportformulieren uit en de rest hou ik digitaal.
Ik heb een account aangemaakt op 9292, dus de avond van te voren sla ik daar mijn OV-reizen in op. Daarna op mijn telefoon even synchroniseren en klaar. Als je tijden veranderen hoef je alleen even op 'plan opnieuw' te klikken en klaar. Voor looproutes kan je in de 9292-app even die looptijd aantikken en er verschijnt een Google-maps plaatje met route en jouw locatie. Ideaal.
Voor mij dus geen papier meer
Daar ga ik eens naar kijken dan. Is die OV-info een beetje goed te doen of is 9292 beter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik doe alles via Maps in combinatie met Google Now. Ritten even in de agenda plannen en Google zegt middels Google Now op het moment dat ik het nodig heb vanzelf wat de meest ideale verbinding is, dus mijn reisplan staat al klaar op het homrscreen van mijn telefoon als ik bij de klant weg loop. Zowel rijden, lopen als OV doe ik gewoon via Maps. Ideaal. Android
Ja die op de A15 ken ik ook ja. Dacht ik ook een keer te gaan pissen. Gelukkig had ik voor ik goed en wel met mijn lul in mijn handen in de bosjes stond aak in de gaten wat er aan de hand was. Had gelukkig een Passat bij me toen die wel goed van de plek wilde. Volgens mij heb nog nooit zo hard opgetrokken in een autoquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gehad ergens op de A15 bij Gorinchem. Daar zit zo'n parkeerplaats zonder tankstation enzo. Was erg goed weer, dus ik zit daar op een bankje een broodje te eten. Ik zag al af en toe iemand de bosjes in verdwijnen, maar ik dacht dat die even gingen pissen ofzo. Even later dacht ik; goh, wie is er nou eigenlijk 10 minuten lang aan het pissen, er is nog niemand terug gekomen![]()
En precies op dat moment stond er in de struiken een vent met ontbloot bovenlijf en zijn ene hand in z'n broek naar me te zwaaien. Toen ben ik ook met piepende banden weggereden
OV-informatie van Maps is wel ruk hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik doe alles via Maps in combinatie met Google Now. Ritten even in de agenda plannen en Google zegt middels Google Now op het moment dat ik het nodig heb vanzelf wat de meest ideale verbinding is, dus mijn reisplan staat al klaar op het homrscreen van mijn telefoon als ik bij de klant weg loop. Zowel rijden, lopen als OV doe ik gewoon via Maps. Ideaal. Android
Dat is gewoon dezelfde database als 9292 hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
OV-informatie van Maps is wel ruk hoor.
Ik zou zoiets nóóit op eigen kosten doen. Lost AR dat niet op binnen redelijke tijd zou ik de auto laten staan waar hij staat en naar huis gaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef ColeJ het volgende:
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.
Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
De desbetreffende LM heeft daar gewoon een regeling voor. Maar omdat het van EW->LM->internLM->Contactpersoon EW-> EW -> Hiker gaat... Duurt het meestal minstens een uur voordat ze je terugbellen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef ColeJ het volgende:
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.
Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
Daarom hoop ik ook dat zoiets mij niet zal gebeuren ...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef ColeJ het volgende:
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.
Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
Dat hoor jij helemaal niet op te lossen met jouw lidmaatschap. Je belt EW, die neemt contact op met de LM en de zorgt er maar voor dat het opgelost wordt. Niets meer, niets minder. Ik heb twee keer pech gehad en dat is in beide gevallen gewoon prima opgelost (na enige tijd wachten op de hulpdiensten).quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef ColeJ het volgende:
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.
Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
Hoe werd je aan je lot overgelaten? Zei EW dat je zelf moest bellen, of wat zeiden ze?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef ColeJ het volgende:
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.
Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
Kijk dat moet je hebben! Heb mijn ANWB opgezegd na 1 jaar. Had een of andere deal dat ik voor 30 euro het eerste jaar lid was. Nooit gebruikt... Nu zou het iets van 90 euro voor 2014 worden. Ja later.. Ze zijn niet eens duidelijk wat er nou precies onder dat lidmaatschap valt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:18 schreef Fiorano het volgende:
Sowieso wordt je opgelicht bij de ANWB. Pleuris duur man.
Ik heb Citroën Assistance, kost ¤80 p.j. incl. APK keuring. Toen m'n uitlaat er onder vandaan donderde ben ik keurig netjes afgesleept naar de dichtsbijzijnde Citroën dealer en kreeg ik voor 24u een leenauto mee. Allemaal zonder extra kosten. Eventueel kon ik zelfs nog op kosten van Assistance van huis naar het bedrijf waar mijn auto stond.
Klopt was een of andere prijsvraag, je kon je party foto inleveren en dat kaarten winnen voor een of ander concert.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Wave103 het volgende:
Zit nu even op de EW te kijken. Staan wel hele rare foto's op. Van een paar gasten bij het EK, Sziget, allerlei festivals? En EW heeft ze geplaatst?
Volgens mij was het omdat ze onderdeel zijn van die USG. Die organiseerde dat geloof ik...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef zazzel het volgende:
[..]
Klopt was een of andere prijsvraag, je kon je party foto inleveren en dat kaarten winnen voor een of ander concert.
Zal wel een sponsordeal zijn o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |