abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135517861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Op vakantieveilingen e.d. staan soms wel leuke tussen inderdaad, waar je als je geluk hebt voor ¤30 a ¤40 al in een goed hotel zit met prima ontbijt.
Geloof me, na een gala hoef je geen ontbijt :+
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:45:24 #277
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135517976
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat heb ik 1 keer gehad ergens op de A15 bij Gorinchem. Daar zit zo'n parkeerplaats zonder tankstation enzo. Was erg goed weer, dus ik zit daar op een bankje een broodje te eten. Ik zag al af en toe iemand de bosjes in verdwijnen, maar ik dacht dat die even gingen pissen ofzo. Even later dacht ik; goh, wie is er nou eigenlijk 10 minuten lang aan het pissen, er is nog niemand terug gekomen :o

En precies op dat moment stond er in de struiken een vent met ontbloot bovenlijf en zijn ene hand in z'n broek naar me te zwaaien. Toen ben ik ook met piepende banden weggereden _O-
Precies het zelfde gehad net voor Joure :') Wat een figuren..
pi_135518007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

Geloof me, na een gala hoef je geen ontbijt :+
Des te goedkoper de overnachting dan wordt :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135518034
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ja dat iniedergeval natuurlijk, zit al even op wat van die veilingen te kijken. Zie het wel, kan natuurlijk ook vol naar de kloten gaan en de 1e trein pakken.
Persoonlijk zou ik dat kiezen :7

En ik ken niet echt goedkope hotelletjes eigenlijk, ondanks dat ik dagelijks in Rotterdam ben :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:39 #280
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135518071
Oh die parkeerplaatsen :') Sta je daar met een Kia Picanto als rit een boterham te eten. Dan weet je dat je het vrouwtje wordt..
pi_135518198
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, wist ik niet en is me ook nooit opgevallen :+
Maar goed, ik heb tot deze post ook het altijd als Esso aangezien dus er valt mij wel meer niet op. :P

En sinds ik een smartphone heb, print ik alleen de transportformulieren uit en de rest hou ik digitaal.

Ik heb een account aangemaakt op 9292, dus de avond van te voren sla ik daar mijn OV-reizen in op. Daarna op mijn telefoon even synchroniseren en klaar. Als je tijden veranderen hoef je alleen even op 'plan opnieuw' te klikken en klaar. Voor looproutes kan je in de 9292-app even die looptijd aantikken en er verschijnt een Google-maps plaatje met route en jouw locatie. Ideaal.

Voor mij dus geen papier meer :P
Ik doe alles via Maps in combinatie met Google Now. Ritten even in de agenda plannen en Google zegt middels Google Now op het moment dat ik het nodig heb vanzelf wat de meest ideale verbinding is, dus mijn reisplan staat al klaar op het homrscreen van mijn telefoon als ik bij de klant weg loop. Zowel rijden, lopen als OV doe ik gewoon via Maps. Ideaal. Android _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135518257
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik doe alles via Maps in combinatie met Google Now. Ritten even in de agenda plannen en Google zegt middels Google Now op het moment dat ik het nodig heb vanzelf wat de meest ideale verbinding is, dus mijn reisplan staat al klaar op het homrscreen van mijn telefoon als ik bij de klant weg loop. Zowel rijden, lopen als OV doe ik gewoon via Maps. Ideaal. Android _O_
Daar ga ik eens naar kijken dan. Is die OV-info een beetje goed te doen of is 9292 beter?
pi_135518410
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat heb ik 1 keer gehad ergens op de A15 bij Gorinchem. Daar zit zo'n parkeerplaats zonder tankstation enzo. Was erg goed weer, dus ik zit daar op een bankje een broodje te eten. Ik zag al af en toe iemand de bosjes in verdwijnen, maar ik dacht dat die even gingen pissen ofzo. Even later dacht ik; goh, wie is er nou eigenlijk 10 minuten lang aan het pissen, er is nog niemand terug gekomen :o

En precies op dat moment stond er in de struiken een vent met ontbloot bovenlijf en zijn ene hand in z'n broek naar me te zwaaien. Toen ben ik ook met piepende banden weggereden _O-
Ja die op de A15 ken ik ook ja. Dacht ik ook een keer te gaan pissen. Gelukkig had ik voor ik goed en wel met mijn lul in mijn handen in de bosjes stond aak in de gaten wat er aan de hand was. Had gelukkig een Passat bij me toen die wel goed van de plek wilde. Volgens mij heb nog nooit zo hard opgetrokken in een auto :X

Die route informatie van Google komt trouwens uit de database van 9292 dus is hetzelfde. Maar ik vind het erg handig dat mijn telefoon die planningen gewoon al op mijn homescreen klaar heeft staan wanneer ik ze nodig heb.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135518725
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

OV-informatie van Maps is wel ruk hoor.
pi_135518857
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

OV-informatie van Maps is wel ruk hoor.
Dat is gewoon dezelfde database als 9292 hoor :+

http://tweakers.net/nieuw(...)t-gegevens-9292.html
pi_135518904
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.

Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
pi_135518952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef ColeJ het volgende:
Wat ik trouwens nog even met jullie wil delen, ik heb wel eens een lekke band gehad in mijn hiker periode.
Ik vond het niet helemaal netjes hoe dit werd opgelost door EW, ik werd een beetje aan mijn lot overgelaten.

Ik heb toen maar de ANWB gebeld en die is gekomen maar als ik geen lid was geweest weet ik niet hoe ik dit zou moeten oplossen.
De enige mogelijkheid is dan denk ik op dat moment lid worden maar dat is een dure grap (die je uiteraard wel declareert bij EW).
In principe was dit alsnog in mijn nadeel omdat je maar een X aantal kentekens per jaar mag opgeven bij de ANWB.
Ik zou zoiets nóóit op eigen kosten doen. Lost AR dat niet op binnen redelijke tijd zou ik de auto laten staan waar hij staat en naar huis gaan :W
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:14:50 #288
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519067
quote:

De desbetreffende LM heeft daar gewoon een regeling voor. Maar omdat het van EW->LM->internLM->Contactpersoon EW-> EW -> Hiker gaat... Duurt het meestal minstens een uur voordat ze je terugbellen.

Ik zou als er geen reserve wiel in zit, het echt niet op eigen gelegenheid laten doen. Al helemaal niet zelf aan de gang gaan wanneer je ergens op de vluchtstrook staat met een lek linker wiel :')
pi_135519087
quote:

Daarom hoop ik ook dat zoiets mij niet zal gebeuren ... :')

Maar mocht het gebeuren, dan zorgt EW maar dat het wordt opgelost, want ik ben zelf (nog) geen lid van de ANWB want nog geen auto. Maar ik ga daar niet zelf lopen kutten in ieder geval, dat kunnen ze vergeten! :W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135519137
quote:

Dat hoor jij helemaal niet op te lossen met jouw lidmaatschap. Je belt EW, die neemt contact op met de LM en de zorgt er maar voor dat het opgelost wordt. Niets meer, niets minder. Ik heb twee keer pech gehad en dat is in beide gevallen gewoon prima opgelost (na enige tijd wachten op de hulpdiensten).
pi_135519151
quote:

Hoe werd je aan je lot overgelaten? Zei EW dat je zelf moest bellen, of wat zeiden ze?

Ik heb twee keer wat gehad met een auto. Eerste keer was er iets kapot en kon ik niet meer verder en werd via de LM een takelauto geregeld en werd de auto bij garage gedropt. Tweede keer zat er een lek in de koelvloeistof (of waarschijnlijk niet goed aangesloten, ik kwam net bij een schadebedrijf vandaan), moest ik eerst bijvullen, toen een kwartier later weer leeg, weer bijgevuld en moest ik de auto bij de dichtsbijzijnde partner van dat leasebedrijf droppen. Dat was toevallig vlak bij huis, dus kwam goed uit.

En derde keer stond er een auto lek bij ophalen, toen werd er ook via EW gewoon wat geregeld en was er binnen een half uur iemand die een nieuwe band om de auto legde.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:18:54 #292
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135519187
Sowieso wordt je opgelicht bij de ANWB. Pleuris duur man.
Ik heb Citroën Assistance, kost ¤80 p.j. incl. APK keuring. Toen m'n uitlaat er onder vandaan donderde ben ik keurig netjes afgesleept naar de dichtsbijzijnde Citroën dealer en kreeg ik voor 24u een leenauto mee. Allemaal zonder extra kosten. Eventueel kon ik zelfs nog op kosten van Assistance van huis naar het bedrijf waar mijn auto stond.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:20:53 #293
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:18 schreef Fiorano het volgende:
Sowieso wordt je opgelicht bij de ANWB. Pleuris duur man.
Ik heb Citroën Assistance, kost ¤80 p.j. incl. APK keuring. Toen m'n uitlaat er onder vandaan donderde ben ik keurig netjes afgesleept naar de dichtsbijzijnde Citroën dealer en kreeg ik voor 24u een leenauto mee. Allemaal zonder extra kosten. Eventueel kon ik zelfs nog op kosten van Assistance van huis naar het bedrijf waar mijn auto stond.
Kijk dat moet je hebben! Heb mijn ANWB opgezegd na 1 jaar. Had een of andere deal dat ik voor 30 euro het eerste jaar lid was. Nooit gebruikt... Nu zou het iets van 90 euro voor 2014 worden. Ja later.. Ze zijn niet eens duidelijk wat er nou precies onder dat lidmaatschap valt.

Als ik een beetje in de buurt van Utrecht ben, rukt er wel iemand uit met een van de Defenders :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:30:38 #294
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519613
Die 4-serie op FB O+ _O_
Lekkere bak zeg!
pi_135519633
Ze wisten niet helemaal wat ze moesten doen geloof ik, was ook vlak voor sluitingstijd van het kantoor. Ik weet het niet precies meer want het is al echt wel een tijd terug maar ik heb het toen maar opgelost met mijn eigen ANWB. Dom, klopt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:37:16 #296
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135519825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef zazzel het volgende:
Die 4-serie op FB O+ _O_
Lekkere bak zeg!
Inderdaad erg lekker! :9~
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:37:51 #297
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135519843
Zit nu even op de EW te kijken. Staan wel hele rare foto's op. Van een paar gasten bij het EK, Sziget, allerlei festivals? En EW heeft ze geplaatst?
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:39:33 #298
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135519899
Oh blijkbaar een of andere nieuwjaarsacties en dit waren de beste foto's..
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:39:38 #299
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135519905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Wave103 het volgende:
Zit nu even op de EW te kijken. Staan wel hele rare foto's op. Van een paar gasten bij het EK, Sziget, allerlei festivals? En EW heeft ze geplaatst?
Klopt was een of andere prijsvraag, je kon je party foto inleveren en dat kaarten winnen voor een of ander concert.
Zal wel een sponsordeal zijn o.i.d.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:41:22 #300
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135519973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef zazzel het volgende:

[..]

Klopt was een of andere prijsvraag, je kon je party foto inleveren en dat kaarten winnen voor een of ander concert.
Zal wel een sponsordeal zijn o.i.d.
Volgens mij was het omdat ze onderdeel zijn van die USG. Die organiseerde dat geloof ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')