Ben je er nog redelijk vanaf gekomen? Hoe gaat het nu met je?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef BlackLining het volgende:
Die gasten van AR zijn nog wel aan het werk hoor, kunt het beste ff bellen denk ik.
Ik heb morgen ook nog naar even dicht gezet. Jammer want ik kan het geld heel erg goed gebruiken voor reparaties aan de motor, maar zolang mijn linker arm nog niet werkt is rijden verdomd lastig.![]()
Bellen is het makkelijkst.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
Als je een mailtje van AR krijgt maar toch niet kan werken is dan gewoon terugmailen dat je de rit niet kan uitvoeren (met reden natuurlijk) voldoende?
Kom echt net van de telefoon afquote:
Ja, maar ik slik nu driemaal daags een combi van 800mg ibuprofen en 1000mg paracetamol. Van die combinatie word je nogal duf maar als ik dat niet slik lijkt het of ik dood ga. Dacht gisterenavond eigenwijs te zijn en een dosis over te slaan om te kijken hoe dat zou vallen. Dat was een heel erg slecht planquote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ben je er nog redelijk vanaf gekomen? Hoe gaat het nu met je?
RDW en belastingdienst zijn altijd al teringlijers geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef zazzel het volgende:
Het blijven faalhazen die lui bij de Belastingdienst en RDW. Ik m'n Benz schorsen, zodat ik geen wegenbelasting hoef te betalen. Wat krijg ik nu... Een aanslag voor MRB, of ik even 459 euro wil dokken voor 1 tijdvak. Later!
Daarnaast ook nog steeds geen vervangende kentekenpapieren ontvangen van de RDW
Sws altijd leasen als je de mogelijkheid hebt.
Godverdomme, dat afleveradres is gewoon vlakbij waar ik woon. Snap niet dat ze mij die rit niet gevenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Kijk eens aan, een enkele rit morgen. Alblasserdam - Zaltbommel, voor 1300 afleveren. Hopen dat er morgen nog iets bijkomt.
Nogal wiedes. Mijn vader betaalt bijtelling over een crisisdiesel terwijl ze in de bijlmer in slagschepen uit 1980 rijden die 300gram per kilometer uitstoten zonder roetfilter. En lekker 50.000 per jaar zonder wegenbelasting te betalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Kiprollade het volgende:
RDW en belastingdienst zijn altijd al teringlijers geweest.
Vind die nieuwe oldtimer regeling echt triest. Veel mensen hebben een oldtimer, omdat die belastingvrij waren. En nu er belasting op zit wil een groot deel hun auto verkopen, maar niemand raakt ze kwijt aangezien iedereen weet dat je een fortuin aan MRB kwijt bent.
Ik kan het met die oude amerikaanse slagschepen wel begrijpen, als je ziet wat voor geld daar in onderhoud aan zit...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik zie niet in waarom je geen belasting zou hoeven te betalen over een auto.
't is toch maar een Fabia 1.4quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Godverdomme, dat afleveradres is gewoon vlakbij waar ik woon. Snap niet dat ze mij die rit niet geven
Car class en abaz stonden al in 't lijstje maar thx!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef develor het volgende:
[..]
Chauffeurscentrale moet je maar even googlen, volgens mij zijn die gasten niet te vertrouwen.
Verder werkt een maatje van me bij Car class studentenchauffeurs, bevalt hem prima. Heb je misschien nog wat aan. Daarnaast zou je abaz ook nog kunnen proberen.
Zelf werk ik bij Zapp, wat sinds een jaar samenwerkt met Cratos. Ze zijn wel bezig met mensen aannemen maar je leeftijd zit je niet echt mee vrees ik.
Succes in elk geval!
Hier ook, maar dan wel e36 of e46, dus de betaalbare BMW's. Komen wel steeds meer A3's tussendoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met BMW.. Ben geen Turk of Marokkaan..![]()
(Serieus, hier rijden er alleen maar turken e.d. in BMW's... Volk waar ik niet mee geassocieerd wil worden)
Outlander 0% is PHEV, gaat om bijtelling. Is die ook wegenbelastingvrij dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Mijn vader betaalt bijtelling over een crisisdiesel terwijl ze in de bijlmer in slagschepen uit 1980 rijden die 300gram per kilometer uitstoten zonder roetfilter. En lekker 50.000 per jaar zonder wegenbelasting te betalen.
Ik zie niet in waarom je geen belasting zou hoeven te betalen over een auto. Ook niet als die 60 jaar oud is en ook niet als je een Outlander met 0% leased.
Ach, ik heb ook wel eens een enkele rit Raamsdonkveer - Hoorn gehad vanuit regio Rotterdam, een keer een spoedje Breda - Amsterdam..... Laatst moest ik nog om 8.00 in Etten-Leur zijn, moest ik zelfs op de fiets naar het station omdat de bus bij mijn huis nog niet reedquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Viezze het volgende:
Ze kijken bij EW (vrijwel) altijd naar het ophaaladres.
Morgen 07.05 in de bus
Inb4 joppie dan ben ik al 25 uur onderweg
Je moet gewoon aangeven dat je vaak wel een dag kunt. Het is niet alsof ze dat bijhouden volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Car class en abaz stonden al in 't lijstje maar thx!
Easy Way heeft vandaag iig contact opgenomen en zijn geinteresseerd maar ik kon niet beloven 1 hele werkdag per week beschikbaar te zijn... mijn rooster zit vrij vol met verplichte lessen oa.
Chauffeurscentrale check ik even.
[..]
Hier ook, maar dan wel e36 of e46, dus de betaalbare BMW's. Komen wel steeds meer A3's tussendoor.
Vind het wel fijne auto's, keer in een E46 330i van een vriend gereden; lekkere auto hoor! Nog helemaal standaard (behalve M stuur en pook) vind ik ze best beschaafd.
[..]
Outlander 0% is PHEV, gaat om bijtelling. Is die ook wegenbelastingvrij dan?
Ik snap het wel, overheid stimuleert verkoop dergelijke auto's en geeft daarmee ook een behoorlijke boost aan de doorontwikkeling van dergelijke auto's.
Ik snap wel dat belasting betalen moet, maar doe dan zo'n systeem wat ze in Duitsland hebben. Daar vangen ze alsnog meer dan genoeg mee als je ziet hoeveel auto's er in Nederland rondrijden.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Mijn vader betaalt bijtelling over een crisisdiesel terwijl ze in de bijlmer in slagschepen uit 1980 rijden die 300gram per kilometer uitstoten zonder roetfilter. En lekker 50.000 per jaar zonder wegenbelasting te betalen.
Ik zie niet in waarom je geen belasting zou hoeven te betalen over een auto. Ook niet als die 60 jaar oud is en ook niet als je een Outlander met 0% leased.
Ik kan dus niet vaak een dag. Ik kan altijd een dagdeel. Af en toe maar een hele dag, als er geroosterd wordt zoals afgelopen semester.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moet gewoon aangeven dat je vaak wel een dag kunt. Het is niet alsof ze dat bijhouden volgens mij.
Tevens morgen weer dagje locatiewerk op de Europalaan. Kutwerk, maar goed voor de uren.
's Ochtends is het vaak busjes wassen.
Geen bijtelling en geen wegenbelasting.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef PogoSticK het volgende:
Outlander 0% is PHEV, gaat om bijtelling. Is die ook wegenbelastingvrij dan?
Ik snap het wel, overheid stimuleert verkoop dergelijke auto's en geeft daarmee ook een behoorlijke boost aan de doorontwikkeling van dergelijke auto's.
Dat zou mij dan inderdaad al een iets beter plan lijken. Maar het blijft een lastig onderwerp zolang iedereen zo over die CO2 blijft zeiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik snap wel dat belasting betalen moet, maar doe dan zo'n systeem wat ze in Duitsland hebben. Daar vangen ze alsnog meer dan genoeg mee als je ziet hoeveel auto's er in Nederland rondrijden.
Betalen voor de cilinderinhoud, is ook indirect tegen milieuvervuiling, toch?
Dit zegt genoeg (even skippen naar 3:32):quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat zou mij dan inderdaad al een iets beter plan lijken. Maar het blijft een lastig onderwerp zolang iedereen zo over die CO2 blijft zeiken.
Kortetermijn v.s. langetermijndenken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Geen bijtelling en geen wegenbelasting.
Ja maar of dat handig is in een tijd als deze? Als wij met pensioen gaan is de pensioenpot leeg, maar gelukkig hebben we dan wel schone auto's die weinig Co2 uitstoten
Zegt veel over het efficiente werkgebied van een motorblok en het specifieke verbruik op dat moment. Ja, als je er zo mee rijdt is een M3 zuiniger.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg (even skippen naar 3:32):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |