Ben je wel een xxl Station nodig. een beetje zeekayak is al snel ruim 4.5 meter lang, die van mij was zelfs 5 meter 18 lang..quote:Op zondag 12 januari 2014 23:42 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Om je ondertitel te quoten: omdat het kan!
En zeekanoën inderdaad.
Ik laatst ook; Alphen a/d Rijn -> Diemen. 2x 2 uur reizenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Ordinateur het volgende:
Volgens mij zitten ze bij AR vandaag om chauffeurs verlegen, ik werd vanochtend gebeld voor een ritje Amsterdan-eendorpindeachterhoek terwijl ik werk vanuit nijmegenHad hem graag gedaan, maar ik was nog met een groepsopdracht bezig dus kon niet meteen weg gaan.
Sowieso, AMGquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben je wel een xxl Station nodig. een beetje zeekayak is al snel ruim 4.5 meter lang, die van mij was zelfs 5 meter 18 lang..
Vond vroeger de E AMG station altijd een bazenbak.
BMW M is toch wat leuker vind ik. Vooral dit wagentje:quote:
Heb helemaal niks met BMW.. Ben geen Turk of Marokkaan..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
BMW M is toch wat leuker vind ik. Vooral dit wagentje:
[ afbeelding ]
Heb er een keer in gereden, echt speelgoed. Mooie 6 cilinder in lijn met 320pk. Een wolf in schaapskleren, aan de buitenkant lijkt die nog vet veel op een doodgewone 1-serie
En die kickdown met zo'n wagentje met de reacties van mensen die het zien![]()
![]()
![]()
Spijtig genoeg klopt beide, zowel in BMW als in een Mercedes zie je ze veel.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:07 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik zie turken/marokkanen vooral in oude Mercedessen rijden, die t/m vorig jaar nog belastingvrij waren.
Hahaha gewoon zelf het geluid en het vermogen er bij denkenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Schaafkaas het volgende:
De auto van mijn vader heeft een AMG pakket, telt dat ook? Zo ja, dan heb ik een AMG gereden.
Gewoon het geluid opnemen van een echte AMG en dan afspelen via de speakers, dat doet toch elke auto ontwikkelaar tegenwoordigquote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef develor het volgende:
[..]
Hahaha gewoon zelf het geluid en het vermogen er bij denken
Deze vind ik er dan niet zo bijzonder uitzien. De M3 of M5 daarentegenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
BMW M is toch wat leuker vind ik. Vooral dit wagentje:
[ afbeelding ]
Heb er een keer in gereden, echt speelgoed. Mooie 6 cilinder in lijn met 320pk. Een wolf in schaapskleren, aan de buitenkant lijkt die nog vet veel op een doodgewone 1-serie
En die kickdown met zo'n wagentje met de reacties van mensen die het zien![]()
![]()
![]()
Dat zijn idd niet echt de monsterritten. Gezien de vele spoedjes die vaak bij jullie voorbij komen zal dat nog wel goedkomen!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Kijk eens aan, een enkele rit morgen. Alblasserdam - Zaltbommel, voor 1300 afleveren. Hopen dat er morgen nog iets bijkomt.
Niet helemaal duidelijk van mijn kant, ik doelde op het verschil tussen hiker en chauffeur. Als je chauffeur is je wachttijd vaak gewoon langer dus kan een rit heen en terug een stuk langer duren dan als hiker.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef zazzel het volgende:
Wat is het verband tussen een lange dag en studentchauffeur zijn? Of is er binnen jouw werkgever een regeling?
Bij EW hebben ze alleen studentchauffeurs...
Die is idd mooiquote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Wave103 het volgende:
Hier hoort wel even een shoutout naar Audi RS-wagens. Die zijn vele malen mooier dan AMG en M-serie![]()
[ afbeelding ]
Bwah, ik vind deze echt over de top. Zulke dunne bandjes kunnen nooit lekker rijden volgens mij, en die verf is ook ander-omdat-het-anders-moet. Een wat gewonere uitvoering vind ik mooier!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Wave103 het volgende:
Hier hoort wel even een shoutout naar Audi RS-wagens. Die zijn vele malen mooier dan AMG en M-serie![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt, dat was de eerste die ik zo snel even op n goeie foto zag. Zou 'm zelf ook gewoon met mooie lak nemenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Bwah, ik vind deze echt over de top. Zulke dunne bandjes kunnen nooit lekker rijden volgens mij, en die verf is ook ander-omdat-het-anders-moet. Een wat gewonere uitvoering vind ik mooier!
Ahaquote:Op maandag 13 januari 2014 17:40 schreef develor het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk van mijn kant, ik doelde op het verschil tussen hiker en chauffeur. Als je chauffeur is je wachttijd vaak gewoon langer dus kan een rit heen en terug een stuk langer duren dan als hiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |