Ah okay, zo dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, er staat gewoon geen sneakers en dan ook geen leren... Zullen ze vast wel doen om de onzinnige discussie te mijden.
Richting tankstation, die ook in Houten zit. Maar dat was vooral een tijd geleden, tegenwoordig is het daar wel prima.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Wordt met de feestlocatie op dit forum die aan de snelweg bedoeld of die richting het tankstation op het industrieterrein?
Toch tussen de McDonalds en het postkantoor (tolweg)? Op dat industrieterrein daar. Volgens mij zit daar om de hoek een tankstation?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Richting tankstation, die ook in Houten zit. Maar dat was vooral een tijd geleden, tegenwoordig is het daar wel prima.
Ik heb dus een keer met een groepje chauffeurs moeten wachten op onze klanten in een hotel, waar de laatste chauffeur te laat binnen kwam wandelen met een jas met bontkraag en van die beats koptelefoon om zn nek.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:19 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
"Geen koptelefion dragen, ook niet om je nek"
Moet elke keer lachen als ik dit lees. Zie me echt voor me dat een mislukte hiker met harde muziek op komt aanlopen en schreeuwend vraagt om een handtekening. xD
Hahaha, wow. Tussen de +- 1600 medewerkers van EW zitten inderdaad wel wat idioten. Een tijdje geleden kwam ik een hiker tegen die vertelde dat hij vaak te lui was om de transportformulieren te verzenden en dan aanvinkte dat er geen formulier nodig was (opvallend genoeg had hij daar nog nooit klachten over gekregen van EW!). Verder lapte hij alle kledingeisen aan z'n laars en deed hij een mbo opleiding. Ongeveer 3 maanden geleden dat ik die figuur tegenkwam, benieuwd of die er nog werkt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer met een groepje chauffeurs moeten wachten op onze klanten in een hotel, waar de laatste chauffeur te laat binnen kwam wandelen met een jas met bontkraag en van die beats koptelefoon om zn nek.
Zijn klant, die 5 meter verderop stond, gaf al voordat de chauffeur binnen was aan te willen vertrekken. Gaat die chauffeur zijn klant alsnog een sms sturen...
De andere chauffeurs zeiden allemaal met zo'ngezicht: "maar hij staat daar, tik hem gewoon even op de schouders."
Zelden zo'n idiote privé-chauffeur gezien, en dan moest hij nog de directeur van het bedrijf rijden ook.
Whaaaaat de fack!?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hahaha, wow. Tussen de +- 1600 medewerkers van EW zitten inderdaad wel wat idioten. Een tijdje geleden kwam ik een hiker tegen die vertelde dat hij vaak te lui was om de transportformulieren te verzenden en dan aanvinkte dat er geen formulier nodig was (opvallend genoeg had hij daar nog nooit klachten over gekregen van EW!). Verder lapte hij alle kledingeisen aan z'n laars en deed hij een mbo opleiding. Ongeveer 3 maanden geleden dat ik die figuur tegenkwam, benieuwd of die er nog werkt.
Dat is ook een gevalletje houdoe en bedankt!quote:
Geen lelijke auto, platform van een Astra en dus absoluut als degelijk te bestempelen. Interieur vind ik ook niet lelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef Marco001 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met een Chevrolet Cruze 1.8(LT)?
Zie net deze staan: http://www.autowereld.nl/(...)371/foto.html#foto-4
Past perfect binnen het budget(is, met een verwachte inruilwaarde van 1000,- voor de Seat ongeveer 8k, de rest word betaald door ouders), ziet er mooi uit en schijnt voor een Chevrolet ook nog eens vrij redelijk te rijden..
Zeker in het zwart vind ik dat ding gewoon een laagje treurigheid over zich heen hebben hangen. Zet er 2 zwarte vlaggetjes op en je kunt er een familielid mee ten grave dragen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:51 schreef Schaafkaas het volgende:
Echt een grafbak, die lijkwagen
Oké, even serieus: vind het ook geen geslaagd model, maar snap niet hoe je er een lijkwagen in ziet.
Dak en de motorkap denk ik. En het Chrysler merk.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:51 schreef Schaafkaas het volgende:
Echt een grafbak, die lijkwagen
Oké, even serieus: vind het ook geen geslaagd model, maar snap niet hoe je er een lijkwagen in ziet.
En zal nooit harder als 100km/u rijden..quote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Kiprollade het volgende:
Over lijkwagens gesproken, ik zag laatst een nieuwe Cadillac lijkwagen. Ligt gewoon een 8-cilinder in met 279 pk
Mjah, oké. Dat vind ik nou weer van veel Jaguars.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeker in het zwart vind ik dat ding gewoon een laagje treurigheid over zich heen hebben hangen. Zet er 2 zwarte vlaggetjes op en je kunt er een familielid mee ten grave dragen.
Sowieso iedere Jaguar in sw uitvoering.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:14 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Mjah, oké. Dat vind ik nou weer van veel Jaguars.
[ afbeelding ]
Houten doen wij ook hoor. En ook voor de feestlocatie af en toe schade moeten controleren. Laatst nog toen ik daar een auto moest ophalen. Dat komt niet zo vaak voor. Prima volk trouwens daar!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Viezze het volgende:
Ja die. Die zitten dus ook in Houten, maar volgens mij komt AR daar nooit. Daar moet je schade controleren, zullen ze die oudjes wel niet mee vertrouwen
Mjah, ik heb sowieso een pishekel aan station. Ik vind dat het iedere vette bak omtovert in een saaie familiebak. Als ik iemand in een station zie rijden denk ik gewoon direct dat diegene getrouwd is, 2 kinderen en een Labrador heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef Schaafkaas het volgende:
Dan liever deze
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou wel echt een toffe kar. En de station is toch net wat exclusiever/specialer dan de sedan
Nee man. Mensen met stations hebben juist een actieve leefstijl. Gaan vaak op vakantie, nemen de kano mee in de auto, kunnen meer bierkratten meenemen etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, ik heb sowieso een pishekel aan station. Ik vind dat het iedere vette bak omtovert in een saaie familiebak. Als ik iemand in een station zie rijden denk ik gewoon direct dat diegene getrouwd is, 2 kinderen en een Labrador heeft.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nee man. Mensen met stations hebben juist een actieve leefstijl. Gaan vaak op vakantie, nemen de kano mee in de auto, kunnen meer bierkratten meenemen etc.
Dan heb je toch ook plaatsvervangende schaamte als je zo'n randdebiel als collega hebt. Ik kwam een keer een collega tegen die een voetbalbroekje aan had met daaronder teenslippers met smerige poten. Ik had toen een zwarte broek aan en gewoon een casual overhemd. Zegt ie: "Hmm is het je eerste dag dat je zo gekleed bent?" "Nee ik doe dit werk al 2 jaar" "Oh..". Had hem zo willen verlinken.. Wat een mongool.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer met een groepje chauffeurs moeten wachten op onze klanten in een hotel, waar de laatste chauffeur te laat binnen kwam wandelen met een jas met bontkraag en van die beats koptelefoon om zn nek.
Zijn klant, die 5 meter verderop stond, gaf al voordat de chauffeur binnen was aan te willen vertrekken. Gaat die chauffeur zijn klant alsnog een sms sturen...
De andere chauffeurs zeiden allemaal met zo'ngezicht: "maar hij staat daar, tik hem gewoon even op de schouders."
Zelden zo'n idiote privé-chauffeur gezien, en dan moest hij nog de directeur van het bedrijf rijden ook.
Zeekanoen natuurlijk. Of de labrador in verstoppen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:
Waarom zou je met bierkratten en kano's gaan rondrijden. Bier bestel je en wat je met die kano moet vraag ik me al helemaal af.
Om je ondertitel te quoten: omdat het kan!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:
Waarom zou je met bierkratten en kano's gaan rondrijden. Bier bestel je en wat je met die kano moet vraag ik me al helemaal af.
Hm ik vind bv de C5 en 508 veel mooier in break uitvoeringquote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mjah, ik heb sowieso een pishekel aan station. Ik vind dat het iedere vette bak omtovert in een saaie familiebak. Als ik iemand in een station zie rijden denk ik gewoon direct dat diegene getrouwd is, 2 kinderen en een Labrador heeft.
Eens. Valt mij laatste tijd wel op dat collega's er netter uitzien gemiddeld dan toen ik begon.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook plaatsvervangende schaamte als je zo'n randdebiel als collega hebt. Ik kwam een keer een collega tegen die een voetbalbroekje aan had met daaronder teenslippers met smerige poten. Ik had toen een zwarte broek aan en gewoon een casual overhemd. Zegt ie: "Hmm is het je eerste dag dat je zo gekleed bent?" "Nee ik doe dit werk al 2 jaar" "Oh..". Had hem zo willen verlinken.. Wat een mongool.
Jup, de lijnen kloppen gewoon beter bij die modellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hm ik vind bv de C5 en 508 veel mooier in break uitvoering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |