Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, brokkenpiloot regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gaar ding. Bij mij gooide hij er elke paar seconden een paar liter in, dan weer een hoop kabaal, en iets later de volgende tot ie dus vol zat en alles eruit kwam
Dat wagenpark van die gevangenis staat echt belachelijk krap op elkaar geparkeerd trouwens had het niet bepaald breed in mijn nieuwe schadevrije Mégane. Letterlijk en figuurlijk niet.
Wat een graflocatie is dat inderdaad. Wacht maar tot het steenkoud wordt.. Sta je daar te kloten met die pomp. Dat terrein is echt krap. Als ik daar met een grote station aan kwam rijden kreeg ik al zo'n onderbuikgevoel. En dan ergens achteraan nog 1 plek vinden.. Kan je gaan steken. Hebben ze onderhand dat compleet achterhaalde formulier al vervangen waar je op moest aangeven of er een cassetterecorder in zat? XD
Over die kwakkende Dieselpomp, ik denk dat je dat met Q8 moet uitvechten ipv met Easyway. Ik zal het wel aangeven bij Easyway zodat ze andere chauffeurs kunnen waarschuwen.
Op vrijdag 10 januari 2014 09:23 schreef DrSnuggle het volgende: Over die kwakkende Dieselpomp, ik denk dat je dat met Q8 moet uitvechten ipv met Easyway. Ik zal het wel aangeven bij Easyway zodat ze andere chauffeurs kunnen waarschuwen.
Aankaarten bij EW, of in zijn geval AR. Werkgever is gehouden schade te vergoeden die de werknemer in uitvoering van zijn werkzaamheden ten behoeve van de werkgever lijdt. Hij was duidelijk opgedragen dáár te tanken, en dat was dus een instructie van de werkgever. Waar EW/AR het dan weer wil declareren is hun probleem. BlackLining werkt voor EW/AR, niet voor Q8 en niet voor dat bedrijf in Nieuwegein.
Aankaarten bij EW, of in zijn geval AR. Werkgever is gehouden schade te vergoeden die de werknemer in uitvoering van zijn werkzaamheden ten behoeve van de werkgever lijdt. Hij was duidelijk opgedragen dáár te tanken, en dat was dus een instructie van de werkgever. Waar EW/AR het dan weer wil declareren is hun probleem. BlackLining werkt voor EW/AR, niet voor Q8 en niet voor dat bedrijf in Nieuwegein.
Ik heb wel eens gehoord dat er belachelijke vragen in de taxi theorie zitten. Zo van, u heeft last van een agressieve klant wat doet u? En dan een antwoord, ik pak m'n honkbalknuppel en sla hem in elkaar
Onbekende bak was een Corsa. Kwam ik terug, begon die vent me uit te horen over m'n rijbewijs. Uiteindelijk mn gegevens afgegeven, ik word nog gebeld of ik op kosten van dat bedrijf m'n BE rijbewijs mag halen.
Godver, net een smsje dat er nog ritjes waren, net te laat gebeld natuurlijk, nu nog effe uurtje wachten of er nog iets komt en anders maar van mijn kamer richting huis.
Op vrijdag 10 januari 2014 12:43 schreef Viezze het volgende: Je bedoelt het gedeelte "Brokkenpiloot regio Eindhoven"? Dat staat er al een aantal edities in hoor
'Dames en heren, tussen Den Bosch en Vught rijden wij met aangepaste snelheid wegens onbevoegde personen die rondlopen op het spoor'
Juist ja... Overstap naar de bus daar was 3 minuten, maar die was toch al verkloot omdat ik langer dan gepland in Den Bosch moest wachten. Ach ja.
Overigens werd ik vanmorgen in Meerkerk door een andere hiker raar aangekeken toen ik daar met mijn EW-tas strak in pak uitstapte Heb 'm ook niet meer gesproken trouwens, hij liep net weg met zijn handtekening toen ik aankwam.
Op vrijdag 10 januari 2014 13:06 schreef Irritatie100 het volgende: 'Dames en heren, tussen Den Bosch en Vught rijden wij met aangepaste snelheid wegens onbevoegde personen die rondlopen op het spoor'
Juist ja... Overstap naar de bus daar was 3 minuten, maar die was toch al verkloot omdat ik langer dan gepland in Den Bosch moest wachten. Ach ja.
Overigens werd ik vanmorgen in Meerkerk door een andere hiker raar aangekeken toen ik daar met mijn EW-tas strak in pak uitstapte Heb 'm ook niet meer gesproken trouwens, hij liep net weg met zijn handtekening toen ik aankwam.
Het is veels te koud voor zo'n dunne pantalon. Brr
Het is veels te koud voor zo'n dunne pantalon. Brr
Klopt, maar ik had vanmorgen vroeg een 'echte' sollicitatie en ben vanuit daar meteen gaan werken voor EW. Vandaar het pak, anders heb ik altijd een chino (nog steeds niet superwarm, maar een stuk beter te doen) en een overhemd aan.
Lekker man, hier ook strak in het pak hoor. Maat goed, ik heb dan ook vet zat op de beentjes.
Ik heb het best snel koud anders, terwijl ik eigenlijk een paar kilootjes te zwaar ben Op m'n kamer staat nu permanent de verwarming aan en ik slaap onder 2 dekens met een pyjama aan
Gauw nog even een ritje Haarlem-Utrecht-Meerkerk. Nu heb ik voor de 2e rit blijkbaar het Huurauto formulier meegenomen, in plaats van het formulier waar geen schades op hoeven. Kan ik dan gewoon dit huurformulier gebruiken, en geen schades noteren, of worden die gasten dan nog vrolijker dan ze vaak al zijn..?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef DrSnuggle het volgende: Jammer, wilde als PC wel het ritje: Amsterdam - Groningen (die op FB stond) doen, maar werd net opgelost door een hiker.
Dat was mijn 2e rit, halverwege werd ik gebeld dat de Golf (5!) die ik reed weer terug mocht naar Groningen
Yes, net afgezet door een collega in een keigave Honda Insight. Als je ook een Fokker bent: bedankt Nu in de bus vergeet de buschauffeuse te stoppen, schreeuwt er opeens een wijf 'HO!', waardoor de chauffeuse zich de tyfus schrok Stuk chagrijn...
Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef qua111 het volgende: Gauw nog even een ritje Haarlem-Utrecht-Meerkerk. Nu heb ik voor de 2e rit blijkbaar het Huurauto formulier meegenomen, in plaats van het formulier waar geen schades op hoeven. Kan ik dan gewoon dit huurformulier gebruiken, en geen schades noteren, of worden die gasten dan nog vrolijker dan ze vaak al zijn..?
Ik zou EW maar vragen een formulier te faxen, ik gok dat ze er niet zo blij van worden
Ik heb het best snel koud anders, terwijl ik eigenlijk een paar kilootjes te zwaar ben Op m'n kamer staat nu permanent de verwarming aan en ik slaap onder 2 dekens met een pyjama aan
Doe mij maar zomer en 25 graden
Ghe Ghe ik slaap met deze tempraturen onder een lente deken en met het raam vol open. Heerlijk fris
Waarneer hoor je of je aangenomen bent?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ghe Ghe ik slaap met deze tempraturen onder een lente deken en met het raam vol open. Heerlijk fris
Waarneer hoor je of je aangenomen bent?
Dat duurt nog wel even Binnen een week hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen.
Bij een ander bedrijf had ik vorige week vrijdag een gesprek, maandag terug gebeld dat ze het positief hadden gevonden en of ik terug wilde komen. Gisteren tweede gesprek, ging tussen mij en 1 ander. Vanmorgen te horen gekregen dat ze het fijne gesprekken vonden, het een erg lastige keuze was geweest maar dat ze voor de ander zijn gegaan
Ach ja, kan slechter voor een allereerste 'echte' sollicitatie
Onbekende bak was een Corsa. Kwam ik terug, begon die vent me uit te horen over m'n rijbewijs. Uiteindelijk mn gegevens afgegeven, ik word nog gebeld of ik op kosten van dat bedrijf m'n BE rijbewijs mag halen.
Huh, ze gaan BE voor je betalen? Gaat het over een LM waarvoor je kan gaan werken ofzo?
Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Fiorano het volgende: Hoppa aangenomen, heel leertraject in voor m'n taxipas. Gelukkig kan ik aan het werk bij met een tijdelijk leer pas.
Volgende week zaterdag een screening waarbij ze kijken of je fatsoenlijk kan rijden. Dat zal wel goed komen.
Dan wat theorie en praktijk cursussen. En als afsluiter een theorie en praktijk examen voordat ik de definitieve taxipas binnen heb.
Gefeliciteerd! Ook als 'bijbaan' of meer als echt werk? Neem aan dat daar wel hier en daarwel een maar aan zit, als zij (een deel van) die taxipas betalen. Zat zelf ook voor bejaarden rondrijden en deeltaxi ed. te kijken. Kon toen alleen maar vinden dat ik of mn taxipas al moest hebben, of een dikke 20 uur per week beschikbaar moest zijn op tijden waar ik normaal college heb.
Gefeliciteerd! Ook als 'bijbaan' of meer als echt werk? Neem aan dat daar wel hier en daarwel een maar aan zit, als zij (een deel van) die taxipas betalen. Zat zelf ook voor bejaarden rondrijden en deeltaxi ed. te kijken. Kon toen alleen maar vinden dat ik of mn taxipas al moest hebben, of een dikke 20 uur per week beschikbaar moest zijn op tijden waar ik normaal college heb.
Ik doe het als bijbaan, en het vorige bedrijf(ben gewisseld van taxibedrijf) heeft de pas en alles eromheen netjes betaald, ook al zou ik er in het begin slechts 1 dag per weekend werken.
Gefeliciteerd! Ook als 'bijbaan' of meer als echt werk? Neem aan dat daar wel hier en daarwel een maar aan zit, als zij (een deel van) die taxipas betalen. Zat zelf ook voor bejaarden rondrijden en deeltaxi ed. te kijken. Kon toen alleen maar vinden dat ik of mn taxipas al moest hebben, of een dikke 20 uur per week beschikbaar moest zijn op tijden waar ik normaal college heb.
Thanks, is een flexibele bijbaan voor minimaal 16u. alle dagen mogelijk van 07.00 tot 03.00. Wat dat betreft perfect dus.
Zo'n pas kost inclusief cursussen ¤1.000. Zij betalen daarvan ¤650 en ik betaal zelf ¤350 in tien maanden. Ideaal, kan ik altijd nog taxi gaan rijden als ik werkeloos raak ofzo
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Thanks, is een flexibele bijbaan voor minimaal 16u. alle dagen mogelijk van 07.00 tot 03.00. Wat dat betreft perfect dus.
Zo'n pas kost inclusief cursussen ¤1.000. Zij betalen daarvan ¤650 en ik betaal zelf ¤350 in tien maanden. Ideaal, kan ik altijd nog taxi gaan rijden als ik werkeloos raak ofzo
Is dat minimaal 16 uur beschikbaar of minimaal 16 uur aan het werk? Anders moet ik na de tentamenweken ook maar eens wat verder gaan snuffelen.
Is dat minimaal 16 uur beschikbaar of minimaal 16 uur aan het werk? Anders moet ik na de tentamenweken ook maar eens wat verder gaan snuffelen.
Je hebt ook veel taxibedrijven waar ze je een 0-urencontract geven. (Heb ik ook, heb echter elke week wel werk, en s'zomers zelfs 40 urige weken gehad.
Huh, ze gaan BE voor je betalen? Gaat het over een LM waarvoor je kan gaan werken ofzo?
Het is een schadebedrijf in Oirschot dat in die groep van de 'grote' in Waalwijk zit. Ze willen Autoreset uit de loonlijst knallen en zelf transport doen met een bus en een grote aanhanger. Dus hij vroeg, als dat geregeld werd, of ik zin had in dat baantje. Daar ik geen combinatie mag rijden moet dan wel dat bedrijfje mij de leswagen insturen.
Maar ik weet niet of het doorgaat. Denk van niet, welk bedrijf gaat nu een BE rijbewijs sponsoren.
Morgen weer als taxichauffeur van Zuid Limburg naar Dusseldorf, en daarna van Zuid Limburg naar Frankfurt. Goed voor de kilometers en de uren. Heb zelf ook bejaardenvervoer gedaan bij het vorig taxibedrijf maar blij dat ik dat niet meer doe. Alleen maar klagen en gezever over vroeger aanhoren. Hoop dat het anderen meer bevalt
Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef Dimitri_ het volgende: Morgen weer als taxichauffeur van Zuid Limburg naar Dusseldorf, en daarna van Zuid Limburg naar Frankfurt. Goed voor de kilometers en de uren. Heb zelf ook bejaardenvervoer gedaan bij het vorig taxibedrijf maar blij dat ik dat niet meer doe. Alleen maar klagen en gezever over vroeger aanhoren. Hoop dat het anderen meer bevalt
Tja, ik mis wel die lange ritten. Helaas heb je hier in het noorden vrijwel geen VIP-vervoer.
Het is een schadebedrijf in Oirschot dat in die groep van de 'grote' in Waalwijk zit. Ze willen Autoreset uit de loonlijst knallen en zelf transport doen met een bus en een grote aanhanger. Dus hij vroeg, als dat geregeld werd, of ik zin had in dat baantje. Daar ik geen combinatie mag rijden moet dan wel dat bedrijfje mij de leswagen insturen.
Maar ik weet niet of het doorgaat. Denk van niet, welk bedrijf gaat nu een BE rijbewijs sponsoren.
Dat is wel mooi voor je ja, minder mooi voor ons hikers, maar ach,
Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Kiprollade het volgende: Yes, net afgezet door een collega in een keigave Honda Insight. Als je ook een Fokker bent: bedankt Nu in de bus vergeet de buschauffeuse te stoppen, schreeuwt er opeens een wijf 'HO!', waardoor de chauffeuse zich de tyfus schrok Stuk chagrijn...
Bijzonder want die Insight is hier nooit verkocht. Stuur wel aan de goede kant?
Ff sidenote: wil ik net een bejaarde achter me in de trein vriendelijk verzoeken godverdomme zijn teringtoetsgeluid eens uit te zetten.... is het volgens mij een pacemaker ofzo, want die vent slaapt
Niet verkochte insight ging over 1e type, las er laatst toevallig nog een artikel over. Zij vermeldden niet dat dat om alleen 1e type ging, nu ik zelf kijk zie ik het ook. Excusez, ik moet mijn bronnen beter verifiëren!
Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef PogoSticK het volgende: Niet verkochte insight ging over 1e type, las er laatst toevallig nog een artikel over. Zij vermeldden niet dat dat om alleen 1e type ging, nu ik zelf kijk zie ik het ook. Excusez, ik moet mijn bronnen beter verifiëren!
Wat is die eerste generatie trouwens hondslelijk zeg Dan zou ik bijna nog liever een Multipla rijden
Haha, mensen in Groningen hadden net de laatste auto weggezet en toen kwam ik nog eens aanrijden. Kreeg opmerkingen als 'kon je nog later komen?' en 'wat kom jij op een kut moment'.
Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef dery1990 het volgende: Haha, mensen in Groningen hadden net de laatste auto weggezet en toen kwam ik nog eens aanrijden. Kreeg opmerkingen als 'kon je nog later komen?' en 'wat kom jij op een kut moment'.
nu eindelijk weekend!
Haha, opdat eerste zeg ik dan altijd jawel hoor, en rij ik weer weg.
Morgen werken, ritje Veendam - Almelo. Was eerst bang dat ze belden voor Maandag, die was ik vergeten dicht te zetten. Ook een sollicitatie gesprek voor afstuderen
Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef S-RS het volgende: Morgen werken, ritje Veendam - Almelo. Was eerst bang dat ze belden voor Maandag, die was ik vergeten dicht te zetten. Ook een sollicitatie gesprek voor afstuderen
Voorwiel blokkeerde bij het remmen, denk ik althans. Vóór zover ik weet ook geen witte strepen meegepakt, dat voelt trouwens ook anders. Mijn voorwiel klapte ineens om. Combinatie van misschien wat gladheid een toch te enthousiast remmen denk ik, al heb vaak genoeg veel harder geremd op veel slechtere wegen. Maar goed, dat stukkie weet ik niet helemaal meer
Ben nu weer thuis, verwondingen vallen met dank aan een goed motorpak nog enigzins mee. Ze waren eerst nog bang voor nekletsel maar gelukkig lijkt dat vooralsnog niet te zijn.
@hierboven: Nee, het iswas een Suzuki GSF600n Bandit.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op vrijdag 10 januari 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende: Voorwiel blokkeerde bij het remmen, denk ik althans. Vóór zover ik weet ook geen witte strepen meegepakt, dat voelt trouwens ook anders. Mijn voorwiel klapte ineens om. Combinatie van misschien wat gladheid een toch te enthousiast remmen denk ik, al heb vaak genoeg veel harder geremd op veel slechtere wegen. Maar goed, dat stukkie weet ik niet helemaal meer
Ben nu weer thuis, verwondingen vallen met dank aan een goed motorpak nog enigzins mee. Ze waren eerst nog bang voor nekletsel maar gelukkig lijkt dat vooralsnog niet te zijn.
@hierboven: Nee, het iswas een Suzuki GSF600n Bandit.
Bij je voorwiel ben je vaak te laat met reageren.... dikke pech maar kan met nat weer iedereen overkomen! Misschien net een plasje diesel of iets dergelijks. Shit happens, ik weet hoe je je voelt! Bandit zal nog wel salvageable zijn al is er ongetwijfeld wel schade.
Op vrijdag 10 januari 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende: Voorwiel blokkeerde bij het remmen, denk ik althans. Vóór zover ik weet ook geen witte strepen meegepakt, dat voelt trouwens ook anders. Mijn voorwiel klapte ineens om. Combinatie van misschien wat gladheid een toch te enthousiast remmen denk ik, al heb vaak genoeg veel harder geremd op veel slechtere wegen. Maar goed, dat stukkie weet ik niet helemaal meer
Ben nu weer thuis, verwondingen vallen met dank aan een goed motorpak nog enigzins mee. Ze waren eerst nog bang voor nekletsel maar gelukkig lijkt dat vooralsnog niet te zijn.
@hierboven: Nee, het iswas een Suzuki GSF600n Bandit.
Sterkte man, motorpak
Las toevallig laatst dit op Motor-Forum:
quote:
reed op de snelweg 130 en werd afgesneden door een busje die nog even voor mij naar de linkerbaan wilde, op het moment dat hij bijna voor mij zit gaan ze voor hem plat op de rem en moet hij ook vol in de ankers, ik haal het niet en rem mezelf over de kop tegen de achterkant van zn bus aan met een gangetje van 100 gok ik.. kon nog naar de vangrail kruipen en heb daar maar even gelegen, mn ouders gebeld dat ik een ongelukje had gehad maar dat het niet erg was... in het ziekenhuis mocht ik bijna naar huis maar vanaf dat moment weet ik nog flarden en werd ik opeens 8 dagen later wakker
Schade: lever doormidden, nierkapsel gescheurd, slagader tussen hart en lever afgescheurt, beide longen geklapt..
Die mag van geluk spreken dat die nog leeft, even verderop in het verhaal zegtie dat hij 2x dood was verklaard
Op vrijdag 10 januari 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende: Voorwiel blokkeerde bij het remmen, denk ik althans. Vóór zover ik weet ook geen witte strepen meegepakt, dat voelt trouwens ook anders. Mijn voorwiel klapte ineens om. Combinatie van misschien wat gladheid een toch te enthousiast remmen denk ik, al heb vaak genoeg veel harder geremd op veel slechtere wegen. Maar goed, dat stukkie weet ik niet helemaal meer
Ben nu weer thuis, verwondingen vallen met dank aan een goed motorpak nog enigzins mee. Ze waren eerst nog bang voor nekletsel maar gelukkig lijkt dat vooralsnog niet te zijn.
@hierboven: Nee, het iswas een Suzuki GSF600n Bandit.
Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef S-RS het volgende: Morgen werken, ritje Veendam - Almelo. Was eerst bang dat ze belden voor Maandag, die was ik vergeten dicht te zetten. Ook een sollicitatie gesprek voor afstuderen
Goed bezig, eindelijk maar gesolliciteerd?
@Blacklining, beterschap!
Mijn rit was de moeite niet waard, 2,5 uur O en zo'n Fiesta is echt te traag op de snelweg
Wat blijft zo'n MX-5 toch een heerlijk bakkie. Had hem vanmiddag opgehaald bij de garage 500 meter verderop voor de apk. Maar de terug weg werd een lekker ritje rammen over landweggetjes met de kap los Een octavia zag het volgens nog als een uitdaging toen ik dwars de rotonde afgegleden kwam, die vloog er vol vandoor
Heb niet gesolliciteerd op een opdracht. Ik mag maandag langs komen om te kijken of we een passende opdracht kunnen vinden. Ik kreeg de indruk dat er meerde mogelijkheden zijn. Ze lieten proces optimalisatie al even vallen, dat lijkt me wel wat!
Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef S-RS het volgende: Wat blijft zo'n MX-5 toch een heerlijk bakkie. Had hem vanmiddag opgehaald bij de garage 500 meter verderop voor de apk. Maar de terug weg werd een lekker ritje rammen over landweggetjes met de kap los Een octavia zag het volgens nog als een uitdaging toen ik dwars de rotonde afgegleden kwam, die vloog er vol vandoor
@Blacklining Blegg, succes net herstellen!
[..]
Heb niet gesolliciteerd op een opdracht. Ik mag maandag langs komen om te kijken of we een passende opdracht kunnen vinden. Ik kreeg de indruk dat er meerde mogelijkheden zijn. Ze lieten proces optimalisatie al even vallen, dat lijkt me wel wat!
[..]
Haha, niet echt. De vriend van m'n zus had op z'n werk even wat rond gevraagd, en die zijn wel enthousiast!
Jij woont toch in de prov. Groningen ook? Rode mx5 dan? Type NA?
Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef S-RS het volgende: Heb niet gesolliciteerd op een opdracht. Ik mag maandag langs komen om te kijken of we een passende opdracht kunnen vinden. Ik kreeg de indruk dat er meerde mogelijkheden zijn. Ze lieten proces optimalisatie al even vallen, dat lijkt me wel wat!
Er zakt blijkbaar wel eens vaker iemand bij de rijtest van Easyway, degene met wie mijn broertje gister rijtest had mocht de sollicitatie voortijdig verlaten. Die nieuwe mappen zijn trouwens echt 100x chiller dan de oude die altijd van ellende uit elkaar vallen.
Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Rubenr3 het volgende: Er zakt blijkbaar wel eens vaker iemand bij de rijtest van Easyway, degene met wie mijn broertje gister rijtest had mocht de sollicitatie voortijdig verlaten. Die nieuwe mappen zijn trouwens echt 100x chiller dan de oude die altijd van ellende uit elkaar vallen.
Als ik beide bedrijven mag vergelijken op basis van sollicitatie is echt het enige voordeel dat jullie hebben die tankpas en een wat lager eigen risico ( ), verder kwam Autoreset echt veel chiller over. Tevens heb ik nog nooit van AR controles on the road gehoord.
Is dat trouwens een nette lederen schrijfmap? Mag ik daar eens een foto van?
Ja klopt, woon in de stad. Maar dit was bij m'n ouders Zwarte MX-5 NB-FL. Super net ding
Ik zit er aan te denken om binnenkort een MX-5 NA kopen, te schorsen tot het weer beter wordt en er dan lekker mee rijden deze zomer. Die dingen kosten nu beduidend minder dan in het voorjaar/zomer en het zijn inderdaad heerlijke wagentjes om mee rond te scheuren
Als ik beide bedrijven mag vergelijken op basis van sollicitatie is echt het enige voordeel dat jullie hebben die tankpas en een wat lager eigen risico ( ), verder kwam Autoreset echt veel chiller over. Tevens heb ik nog nooit van AR controles on the road gehoord.
Is dat trouwens een nette lederen schrijfmap? Mag ik daar eens een foto van?
T is een stoffen map, met het EW logo erin verwerkt
Als ik beide bedrijven mag vergelijken op basis van sollicitatie is echt het enige voordeel dat jullie hebben die tankpas en een wat lager eigen risico ( ), verder kwam Autoreset echt veel chiller over. Tevens heb ik nog nooit van AR controles on the road gehoord.
Is dat trouwens een nette lederen schrijfmap? Mag ik daar eens een foto van?
Mij lijkt AR eerlijk gezegd ook wel chiller hoor. Maar goed, over EW mag ik ook niet klagen. Beste bijbaantje wat er bestaat
Ja klopt, woon in de stad. Maar dit was bij m'n ouders Zwarte MX-5 NB-FL. Super net ding
Ah okay, zag laatst namelijk een jong iemand bij een pomp in stad. Die had een rode. Ik weet niet hoe het met bagageruimte zit, maar als mijn mountainbike er op de een of andere manier in zou passen, zou ik wel een 2005> model willen hebben(NC dacht ik?)
Hij is voorlopig ook weer van MP. Hij staat niet in de weg, en stiekem vinden ze het een beetje zonde om hem weg te doen. Maar voor het juiste bedrag mag die weg. Alleen hij is best duur. Zij hebben er in 2011 meer dan 10k voor betaald, maar dan heb je wel echt een super nette. Maar het is wel vies veel geld voor een Mazdaatje, de meesten willen daar dan ook niet meer dan 5k voor neerleggen.
Ik zit er aan te denken om binnenkort een MX-5 NA kopen, te schorsen tot het weer beter wordt en er dan lekker mee rijden deze zomer. Die dingen kosten nu beduidend minder dan in het voorjaar/zomer en het zijn inderdaad heerlijke wagentjes om mee rond te scheuren
Zijn serieus heeerlijke wagentjes om mee rond te knallen! Als het m'n eigen was geweest had ik er nog wel een wat strakker onderstel onder willen hebben. En een ander uitlaatje voor een wat betere sound.
Ik ken iemand die pas een MX-5 heeft gekocht, als ik dat vergelijk met mijn eigen auto ben ik blij dat ik geen MX-5 heb. Genoeg ruimte heeft bij mij toch de voorkeur. Waar laat ik anders m'n subwoofer en kratje bier?
Subwoofer meh, kratje bier yeh! Zit zelf naar een 200sx te kijken... en als dat geen succes wordt kijk ik mn vriendin even aan (heeft nu een yaris) of het geen Civic Type-R kan worden ofzo.
Op zaterdag 11 januari 2014 00:42 schreef PogoSticK het volgende: Subwoofer meh, kratje bier yeh! Zit zelf naar een 200sx te kijken... en als dat geen succes wordt kijk ik mn vriendin even aan (heeft nu een yaris) of het geen Civic Type-R kan worden ofzo.
Op zaterdag 11 januari 2014 00:42 schreef PogoSticK het volgende: Subwoofer meh, kratje bier yeh! Zit zelf naar een 200sx te kijken... en als dat geen succes wordt kijk ik mn vriendin even aan (heeft nu een yaris) of het geen Civic Type-R kan worden ofzo.
Er rijden een paar 200sx in Arnhem rond. Mijn favoriet blijft toch wel de s14a. Maar welke Type r wil je dan?
Interrailen staat op de planning met de vriendin Ooit eens.
Euh, planning. Warschau, Praag, Ljubljana, Wenen etc
Moet je wel voor je 26e doen dat interrailen, daarna moet je een volwassenenkaart kopen die bijna 3 keer zo duur als een jongerenkaart is
Verder zijn dat wel leuke steden ja. Ik zou trouwens als ik toch in Polen ben ook Auschwitz bekijken. Zelf heb ik nooit zo'n last van die dingen, maar daar hangt echt zo'n sfeer waarvan ik ook wel even een paar keer moest slikken.
Ik ben trouwens ook in Servië geweest, maar dat vind ik wat minder een aanrader. Het was wel verreweg het goedkoopste land waar ik geweest ben, maar je merkt heel goed dat het daar nog niet lang geleden oorlog is geweest. Vrij vervallen was het daar allemaal.
Vraagje voor de AR'ers: hoe zit het met die vakantieopslag bij het loon? Wordt die gewoon in een keer in mei uitbetaald? Sowieso vrij raar dat je vakantiedagen opbouwt bij een oproepbasiscontract..
Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef DukeJan het volgende: Vraagje voor de AR'ers: hoe zit het met die vakantieopslag bij het loon? Wordt die gewoon in een keer in mei uitbetaald? Sowieso vrij raar dat je vakantiedagen opbouwt bij een oproepbasiscontract..
Volgens mij betalen ze het niet uit zichzelf uit. Bij mijn sollicitatie zeiden ze dat je een paar keer per jaar de administratie mag mailen/bellen om alles uit te keren. De vakantiedagen+vakantiegeld wordt dan uitbetaald. Het slimst is om dat te laten doen in een week dat niet niet of nauwelijks werkt, dan wordt er het minst aan belasting ingehouden.
(Je krijgt de belasting op het eind van het jaar wel terug, maar beter je geld gelijk hebben dan erop wachten, toch?)
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Volgens mij betalen ze het niet uit zichzelf uit. Bij mijn sollicitatie zeiden ze dat je een paar keer per jaar de administratie mag mailen/bellen om alles uit te keren. De vakantiedagen+vakantiegeld wordt dan uitbetaald. Het slimst is om dat te laten doen in een week dat niet niet of nauwelijks werkt, dan wordt er het minst aan belasting ingehouden.
(Je krijgt de belasting op het eind van het jaar wel terug, maar beter je geld gelijk hebben dan erop wachten, toch?)
Volgens mij keren ze je vakantiegeld wel uit zichzelf ergens in mei uit.
Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef DukeJan het volgende: Vraagje voor de AR'ers: hoe zit het met die vakantieopslag bij het loon? Wordt die gewoon in een keer in mei uitbetaald? Sowieso vrij raar dat je vakantiedagen opbouwt bij een oproepbasiscontract..
Vakantiegeld wordt automatisch en alleen in mei uitbetaald. Overige reserves kan je uit laten betalen wanneer je wilt.
Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Viezze het volgende: Mijn klembord is helemaal naar de tering, maar ik gebruik hem nog wel want geen zin om een nieuwe te kopen
Hier hetzelfde. Ik gebruik 'm nu als clipboard want de voorkant is er helemaal afgescheurd. Maarja voor de tijd dat ik er nog werk vind ik het wel prima...
Net toch een apart ongeluk zien gebeuren terwijl ik in de trein zat Op de A28 vlak voor Meppel kun je uitvoegen naar de A32, velen zullen dat bochtje vast wel kennen. Ik keek net uit het raam van de trein en ik zie ineens een Mini op een onmogelijke manier dwars over de weg glijden. Vervolgens tikte die dacht ik eerst de rechter vangrail aan en stuiterde weer terug om frontaal met de voorkant in de linker vangrail tot stilstand te komen. Toen ik 10 minuten later terug reed met de auto stond de politie en de ambulance er al bij
Vakantiegeld wordt automatisch en alleen in mei uitbetaald. Overige reserves kan je uit laten betalen wanneer je wilt.
Bij mij gebeurt het uitbetalen van de reserveringen soms automatisch. Een keer een maandje niet gewerkt voor AR, betaalden ze ineens de reserveringen uit. En later ook ineens een hoger salaris omdat de reserveringen werden uitbetaald. Zit er soms een maximale termijn dat je die mag laten staan ofzo?
Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef S-RS het volgende: Net toch een apart ongeluk zien gebeuren terwijl ik in de trein zat Op de A28 vlak voor Meppel kun je uitvoegen naar de A32, velen zullen dat bochtje vast wel kennen. Ik keek net uit het raam van de trein en ik zie ineens een Mini op een onmogelijke manier dwars over de weg glijden. Vervolgens tikte die dacht ik eerst de rechter vangrail aan en stuiterde weer terug om frontaal met de voorkant in de linker vangrail tot stilstand te komen. Toen ik 10 minuten later terug reed met de auto stond de politie en de ambulance er al bij
Vanuit Zwolle gezien bedoel je? Dat is wel een scherpe bocht, maar om er nou uit te vliegen moet je het wel er bont maken
Hier hetzelfde. Ik gebruik 'm nu als clipboard want de voorkant is er helemaal afgescheurd. Maarja voor de tijd dat ik er nog werk vind ik het wel prima...
Dit ja, ik redde me prima en ben als het goed is bijna weg bij EW. Maar toen werden er afgelopen week nieuwe uitgedeeld in Almere en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Overigens, mensen die direct aan het begin van de invoegstrook met 60 invoegen en het dan raar vinden dat ik even de kickdown gebruik en ze over de invoegstrook voorbij plank zodat ik gewoon met 120 kan invoegen Ook echt flitsen met de lampen toen ik ingevoegd had
Dit ja, ik redde me prima en ben als het goed is bijna weg bij EW. Maar toen werden er afgelopen week nieuwe uitgedeeld in Almere en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Overigens, mensen die direct aan het begin van de invoegstrook met 60 invoegen en het dan raar vinden dat ik even de kickdown gebruik en ze over de invoegstrook voorbij plank zodat ik gewoon met 120 kan invoegen Ook echt flitsen met de lampen toen ik ingevoegd had
Gisteren lekker met zn allen middenop rijden op de A2, ook zoiets doms. En dan allemaal precies 100 rijden, dan kijken ze je ook boos aan als je ze opeens rustig rechts inhaalt.
Vanuit Zwolle gezien bedoel je? Dat is wel een scherpe bocht, maar om er nou uit te vliegen moet je het wel er bont maken
Yes, vanuit Zwolle. Klopt, is een apart bochtje, en ik had ook niet de indruk dat die veel te hard reed. Ik zat vanuit de trein gezien echt direct naast de auto, en die liep niet op me in of uit. Misschien even afgeleid geweest door de telefoon en in een schrik reactie teveel gecorrigeerd oid.
Heb ik ook al wel een keer gezien, Alfra Romeo die bijna tegen vangrail aanreed, en opeens snel corrigeerde. Toen ik haar inhaalde, zat ze alweer druk te typen op haar telefoon en niet naar voren te kijken. Slim
Voor de Autoresetters, is het al lang dat je tegenwoordig urenboekingen moet printen en samen met tankbonnen op moet sturen naar de Naritaweg? Dit is pas de eerste keer dat ik het doe, en ik weet zeker dat ik al voor minimaal 60 euro uitbetaald heb gekregen wat ik gedeclareerd heb zonder ook maar iets op te sturen.
Ik heb maar een foto per mail doorgeknald, echt geen zin om speciaal daarvoor postzegels enzo te gaan halen.
Op zaterdag 11 januari 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende: Voor de Autoresetters, is het al lang dat je tegenwoordig urenboekingen moet printen en samen met tankbonnen op moet sturen naar de Naritaweg? Dit is pas de eerste keer dat ik het doe, en ik weet zeker dat ik al voor minimaal 60 euro uitbetaald heb gekregen wat ik gedeclareerd heb zonder ook maar iets op te sturen.
Ik heb maar een foto per mail doorgeknald, echt geen zin om speciaal daarvoor postzegels enzo te gaan halen.
All bonnetjes stuur ik altijd als PDF in een reply van de opdracht zelf naar de administratie. Een jaar geleden had ik zo'n vraag gemaild, en ze zeiden dat dat goed was.
Vakantiegeld wordt automatisch en alleen in mei uitbetaald. Overige reserves kan je uit laten betalen wanneer je wilt.
Oh, goed om te weten. Ik dacht dat beide handmatig werd uitbetaald, dat is dus niet zo.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
All bonnetjes stuur ik altijd als PDF in een reply van de opdracht zelf naar de administratie. Een jaar geleden had ik zo'n vraag gemaild, en ze zeiden dat dat goed was.
Hmm, had nu een JPEG bestand gestuurd met een foto van 3 bonnetjes tegelijk. Maar dat zijn van 2 ritten (wel van 1 dag), dus wellicht dat ik ze even moet gaan scheiden.
Ik heb zelf geen printer/scanner, die wil en moet ik nog steeds een fixen.
Hmm, had nu een JPEG bestand gestuurd met een foto van 3 bonnetjes tegelijk. Maar dat zijn van 2 ritten (wel van 1 dag), dus wellicht dat ik ze even moet gaan scheiden.
Ik heb zelf geen printer/scanner, die wil en moet ik nog steeds een fixen.
Ik gebruik vaak de CamScanner app, niet van een echte scan te onderscheiden!
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik gebruik vaak de CamScanner app, niet van een echte scan te onderscheiden!
Eens even proberen als ze huilie gaan doen.
Over de 'feestlocatie', die lompe hork, is dat die minder aantrekkelijke vent met dat petje en die bril? Vond 'm nochtans aardig meevallen, hij was weinig spraakzaam.
En wat een bullshit dat je daar niet gebruik mag maken van het toilet.
Op zaterdag 11 januari 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende: Voor de Autoresetters, is het al lang dat je tegenwoordig urenboekingen moet printen en samen met tankbonnen op moet sturen naar de Naritaweg? Dit is pas de eerste keer dat ik het doe, en ik weet zeker dat ik al voor minimaal 60 euro uitbetaald heb gekregen wat ik gedeclareerd heb zonder ook maar iets op te sturen.
Ik heb maar een foto per mail doorgeknald, echt geen zin om speciaal daarvoor postzegels enzo te gaan halen.
Whut? Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer moet dat dan? Ik maak wel altijd een foto van tankbonnen, en die mail ik dan en da's altijd prima, die stuur ik daarna ook nooit via de post op. Maar urenboekingen opsturen?
Whut? Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer moet dat dan? Ik maak wel altijd een foto van tankbonnen, en die mail ik dan en da's altijd prima, die stuur ik daarna ook nooit via de post op. Maar urenboekingen opsturen?
Ja ik declareerde wat tankbonnen net, kreeg een opmerking: Er is een mail verstuurd naar Amoeba@student.tue.nl, omdat er tankbonnen zijn ingevoerd moet deze mail worden uitgeprint en samen met de tankbon(nen) worden opgestuurd.
Ja ik declareerde wat tankbonnen net, kreeg een opmerking: Er is een mail verstuurd naar Amoeba@student.tue.nl, omdat er tankbonnen zijn ingevoerd moet deze mail worden uitgeprint en samen met de tankbon(nen) worden opgestuurd.
Like nee.
Gebruik je je student mail joh? Ik heb hem maar laten forwarden naar m'n G-mail. Alleen al omdat outlook in eerste instantie vpn moet hebben(kun je veranderen maar dat bracht weer ander gezijk met zich voort schijnbaar), en ik hou er niet zo van als de tu meekijkt waarnaar ik aan het browsen ben. Laat staan dat je een brief krijgt omdat utorrent en vpn tegelijk aanstonden, en je dus per ongelijk 'niet helemaal legaal' bezigt bent via het domein van de tu.
Die via oase doet het wel redelijk, ALS oase het doet...
Gebruik je je student mail joh? Ik heb hem maar laten forwarden naar m'n G-mail. Alleen al omdat outlook in eerste instantie vpn moet hebben(kun je veranderen maar dat bracht weer ander gezijk met zich voort schijnbaar), en ik hou er niet zo van als de tu meekijkt waarnaar ik aan het browsen ben. Laat staan dat je een brief krijgt omdat utorrent en vpn tegelijk aanstonden, en je dus per ongelijk 'niet helemaal legaal' bezigt bent via het domein van de tu.
Die via oase doet het wel redelijk, ALS oase het doet...
Ik zit ten eerste gewoon op m'n eigen netwerk en ben niet via een VPN-verbinding verbonden met het domein van de TU, maar ik ontvang wel mail via Outlook. Wat me wel opvalt is dat inloggen op Windows binnen de TU retesnel gaat, maar daarbuiten duurt het een poosje.
Daarnaast gaat de TU het geen ene flikker aan wat ik download als ik thuis ben.
Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef Viezze het volgende: Alle ICT voorzieningen op de TU/e zijn kut, wat een drama. Heb er geen goed woord voor over
Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende: Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Bedoel je die kaart met NDW-gegevens? Daar stond ook een 270+ op geloof ik
Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef Viezze het volgende: Alle ICT voorzieningen op de TU/e zijn kut, wat een drama. Heb er geen goed woord voor over
Behalve de notebooks, die hebben zoveel mankementen dat je de schone dames bij het NSC al bij naam kent
Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende: Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Dit ja, ik redde me prima en ben als het goed is bijna weg bij EW. Maar toen werden er afgelopen week nieuwe uitgedeeld in Almere en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Overigens, mensen die direct aan het begin van de invoegstrook met 60 invoegen en het dan raar vinden dat ik even de kickdown gebruik en ze over de invoegstrook voorbij plank zodat ik gewoon met 120 kan invoegen Ook echt flitsen met de lampen toen ik ingevoegd had
Tja, die mensen heb je ZO veel. Erg jammer.
Net nog in centrum van Utrecht. File, stopt een of andere muts midden op de fietsoversteekplaats (verkeerslichten en alles). Iedereen zeuren, één slaat met zijn vlakke hand op het dak alsin 'stomme kut!'. Mevrouw weet niet wat ze moet doen, zet hem in zijn 1 en rijdt een halve meter naar voren.... precies terwijl daar iemand tussendoor aan het wringen was. Mens klem. Geeft nog gas bij ook. Vervolgens dom van zich af kijken en niet even uitstappen en excuses aanbieden. AFNEMEN dat rijbewijs.
Gisteren lekker met zn allen middenop rijden op de A2, ook zoiets doms. En dan allemaal precies 100 rijden, dan kijken ze je ook boos aan als je ze opeens rustig rechts inhaalt.
Ik kijk hén juist altijd boos aan. Met de motor kom ik 4 stroken naar links, haal ze in en gooi hem meteen 4 stroken naar rechts. Houdt het ritje leuk en soms snappen ze het.
Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende: Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Wat is er voor lijstje voorbij gekomen en waarom is het nu weg?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef PogoSticK het volgende: Haha, kende ik nog niet! Leuk, ga ik een keer aankondigen dat ik topsnelheid ga testen en kunnen jullie het resultaat bekijken!
Hmm, lijkt me een beetje apart om daaraan mee te doen. Lijkt me niet ondenkbaar dat als jij daar een snelheid van 250 noteert dat oom agent dan even een bezoekje komt brengen
Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Irritatie100 het volgende: Hmm, lijkt me een beetje apart om daaraan mee te doen. Lijkt me niet ondenkbaar dat als jij daar een snelheid van 250 noteert dat oom agent dan even een bezoekje komt brengen
Nee, maar wss moet je je telefoon gebruiken via gps oid?
Mensen weten niet dat hun snelheid gemeten wordt he. Er zitten gewoon sensoren in het wegdek ofzoiets. Het zijn NDW meetgegevens, en dat is gewoon een overheidsinstantie. En die gegevens zijn gewoon publiek.
Heuj M'n Benz is weer terug van de garage, nu nog de LPG installatie eruit halen. En hij kan de weg weer op! Eindelijk verlost van 107 automaat van de familie
Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef zazzel het volgende: Heuj M'n Benz is weer terug van de garage, nu nog de LPG installatie eruit halen. En hij kan de weg weer op! Eindelijk verlost van 107 automaat van de familie
Mensen weten niet dat hun snelheid gemeten wordt he. Er zitten gewoon sensoren in het wegdek ofzoiets. Het zijn NDW meetgegevens, en dat is gewoon een overheidsinstantie. En die gegevens zijn gewoon publiek.
Mijn moeder vroeg aan tafel of ze niet eens, en ik quote, 'een auto met zo'n stekker' moesten aanschaffen. Mijn vader uitleggen dat dat alleen rendabel zou zijn als ze haar bedrijfje zou uitbouwen en er meer mee zou gaan verdienen, en dan nog alleen een hybride want mijn moeder rijdt echt tyftver op een dag voor werk. Kwam hij aan met dat de Prius toch wel mooi was, die had iemand van de tennisclub ook etc.
Op zaterdag 11 januari 2014 19:19 schreef Sarasi het volgende: Mijn moeder vroeg aan tafel of ze niet eens, en ik quote, 'een auto met zo'n stekker' moesten aanschaffen. Mijn vader uitleggen dat dat alleen rendabel zou zijn als ze haar bedrijfje zou uitbouwen en er meer mee zou gaan verdienen, en dan nog alleen een hybride want mijn moeder rijdt echt tyftver op een dag voor werk. Kwam hij aan met dat de Prius toch wel mooi was, die had iemand van de tennisclub ook etc.
Op zaterdag 11 januari 2014 19:19 schreef Sarasi het volgende: Mijn moeder vroeg aan tafel of ze niet eens, en ik quote, 'een auto met zo'n stekker' moesten aanschaffen. Mijn vader uitleggen dat dat alleen rendabel zou zijn als ze haar bedrijfje zou uitbouwen en er meer mee zou gaan verdienen, en dan nog alleen een hybride want mijn moeder rijdt echt tyftver op een dag voor werk. Kwam hij aan met dat de Prius toch wel mooi was, die had iemand van de tennisclub ook etc.
Huilen.
Praat ze anders een V60 D6 aan, die heeft ook een stekker En 280pk, 600nm en 0-100 in 6 seconden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeders criterium is niet te duur en betrouwbaar. Voldoet de Corsa prima aan, in tegenstelling tot onze vorige auto, waarbij de ANWB elke keer weer op de oprit alweer te hulp moest komen.
En de Corsa is in ieder geval nog een beetje leuk, ergens. Ik zag afgelopen week zo'n Prius staan en dat ding is niet alleen lelijk, maar ook nog lomp.
Mijn moeders criterium is niet te duur en betrouwbaar. Voldoet de Corsa prima aan, in tegenstelling tot onze vorige auto, waarbij de ANWB elke keer weer op de oprit alweer te hulp moest komen.
En de Corsa is in ieder geval nog een beetje leuk, ergens. Ik zag afgelopen week zo'n Prius staan en dat ding is niet alleen lelijk, maar ook nog lomp.
Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Amoeba het volgende: Even de Wiki aangepast. Wanneer verschijnt de bewerkte versie in de OP, of moet ik gaan lapohunten om dat handmatig te doen?
Het is de bedoeling dat iedereen bij het aanmaken van een topic de wiki kopieert, maar het gebeurt vaker niet dan wel
Om terug te komen op die map van EW. Ben nu al met m'n 3e bezig in 1,5 jaar tijd, en deze hangt nu met duct-tape aan elkaar. Kom maar door met die nieuwe. Vanaf volgende week weer beschikbaar
[ Bericht 0% gewijzigd door zazzel op 11-01-2014 20:16:23 ]
Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef zazzel het volgende: Om terug te komen op die map van EW. Ben nu al met m'n 3e bezig in 1,5 jaar tijd, en deze hangt nu met ducktape aan elkaar. Kom maar door met die nieuwe. Vanaf volgende week weer beschikbaar
Je weet dat je het spelt als duct tape hè?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef S-RS het volgende: Net toch een apart ongeluk zien gebeuren terwijl ik in de trein zat Op de A28 vlak voor Meppel kun je uitvoegen naar de A32, velen zullen dat bochtje vast wel kennen. Ik keek net uit het raam van de trein en ik zie ineens een Mini op een onmogelijke manier dwars over de weg glijden. Vervolgens tikte die dacht ik eerst de rechter vangrail aan en stuiterde weer terug om frontaal met de voorkant in de linker vangrail tot stilstand te komen. Toen ik 10 minuten later terug reed met de auto stond de politie en de ambulance er al bij
Is niet eens een cooper S dus ze kon die 120 pk niet eens op de weg houden!
(Kuch, donderdag is een vriend van me met een 107 over de kop geslagen, vermogen zegt niet alles, bablalabla, maar het is een vrouw dus ik móét wel zo reageren.)
Is niet eens een cooper S dus ze kon die 120 pk niet eens op de weg houden!
(Kuch, donderdag is een vriend van me met een 107 over de kop geslagen, vermogen zegt niet alles, bablalabla, maar het is een vrouw dus ik móét wel zo reageren.)
Ik heb ook een keer een Mini Cooper gereden, die dingen liggen echt als een kart op de weg en kunnen serieus hard de bocht door. Dus je moet wel echt je best doen om dit voor elkaar te krijgen denk ik
Ik heb ook een keer een Mini Cooper gereden, die dingen liggen echt als een kart op de weg en kunnen serieus hard de bocht door. Dus je moet wel echt je best doen om dit voor elkaar te krijgen denk ik
Inderdaad, mijn broer heeft er een. Geinige wagentjes, ik vind het alleen ontzettende meidenwagens.
Ik heb ook een keer een Mini Cooper gereden, die dingen liggen echt als een kart op de weg en kunnen serieus hard de bocht door. Dus je moet wel echt je best doen om dit voor elkaar te krijgen denk ik
Het zicht is alleen zo raar, je hebt een dashboard en dan opeens vrijwel 90 graden een voorruit. Vind het van binnenin het gevoel geven alsof je in een vierkant zit Uiterlijk vind ik echt vet, maar van binnen vind ik het mislukt, met name die teller in het midden… Waarom?
Het zicht is alleen zo raar, je hebt een dashboard en dan opeens vrijwel 90 graden een voorruit. Vind het van binnenin het gevoel geven alsof je in een vierkant zit Uiterlijk vind ik echt vet, maar van binnen vind ik het mislukt, met name die teller in het midden… Waarom?
Ja die ronde krengen zijn echt absurd lelijk he
En wat haat jij op Jaguars man. Laat mij Jaguarfappert Amoeba wezen.
In mijn ritgegevens voor maandag staat dat ik bij de grote C moet zijn in Groningen, en dat het een nieuwe klant betreft. Moet dan extra vriendelijk etc. zijn, maar de grote C is toch al veel langer klant bij EW? Overigens, 8 uur bij ophaaladres zijn en 10 uur bij afleveradres zijn, en Google Maps geeft aan dat ik 2 uur en 10 min nodig heb voor de rit
Edit: Groningen - Veenendaal in een Polo 1.4 Nijmegen - Almere in Kia Cee'd
Oh en sorry, ben geen motorrijder en geen avonturier, dus kan enkel beetje meepraten als het over werk gaat
[ Bericht 13% gewijzigd door Solidberg op 12-01-2014 01:15:09 ]
Das best veel. Die Puma van rond 2000 deden hooguit 2000,- Die waar ik naar heb gekeken was een 1.4 en geen 1.7/1.8 dus nog minder waard. (100pk, de 1.7 had 120 ofzo..)
Goed bezig Is het trouwens een idee om al die bedrijven waar jij gesolliciteerd hebt te noemen in de OP? Misschien handig voor toekomstige chauffeurs.
Tja kan, mensen kunnen zelf ook googelen! Da's hoe ik ze ook heb gevonden! Als er veel animo voor is oké maar de meeste mensen hier zitten al bij AR of EW en zoeken niks meer.
Ja, toen ik die filmpjes zag overwoog ik om mijn sollicitatie maar uit het raam te gooien. Is die met wat de ideale stoelpositie is al eens langs gekomen?
Ik kan niet wachten tot de tentamens over zijn, ben helemaal gaar van studeren. Gelukkig vanavond met de auto naar de sportschool (rot OV), even ontspannen. En mee verheugen op over twee weken, vier werkdagen beschikbaar.
Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef Viezze het volgende: Ik kan dat filmpje met Koos Spee niet af kijken, dat is echt de grootste moraalridder van Nederland.
De instructeurs van EW kunnen er trouwens ook wat van.
Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef Viezze het volgende: Ik kan dat filmpje met Koos Spee niet af kijken, dat is echt de grootste moraalridder van Nederland.
De instructeurs van EW kunnen er trouwens ook wat van.
Dit. Ik moest PER SE met m'n kop tegen de hoofdsteun tijdens die rijtest. Zo zit ik nooit man.
Het is wel belangrijk dat je hoofdsteun op de goede hoogte staat, als je een aanrijding krijgt kan het een whiplash schelen / verminderen.
Precies. Ik zit altijd een klein beetje naar voren. Als ik ga leunen enzo blijf ik niet geconcentreerd. Ik heb zelfs van het CBR nog nooit zoveel gezeik gehad over een ergonomische houding en shit. Daarom had ik die hele rijtest niet gehaald.
Ik stond een halve meter over de streep met die Passat. Dan reed ik weer als een opa (gewoon keurig maximumsnelheid?).
Het enige wat hij me echt kon verwijten was dat ik per ongeluk rechts afsloeg waar dat niet mocht. Ik draaide nochtans direct om, maar dat was de enige verkeersfout die ik had gemaakt. Die halve meter bij de streep, ach, kan gebeuren man.
Zithouding is ook alleen belangrijk als je een botsing krijgt. Ik zit zelf altijd een beetje anders, vaak een beetje hangend als de stoelen dat toelaten
Ach tijdens die rijtest was ik alleen maar bezig met m'n rechtervoet in bedwang houden. Die S-klasse wilde wel, maar helaas... Die instructeur (van het inname filmpje) bleef de hele rit maar praten over hóe geweldig z'n Benz was.
Ik keek al weken uit naar een ritje de 5-serie of S-klasse, kom ik daar, is de 5-serie naar de garage. Rijtest in een Golf automaat (niet DSG), tegenvaller dus
Bij mij was die BMW ook weg, dus vandaar de S-Klasse. Heb wel eens een project gedaan in A'dam, er moesten toen allerlei spullen vanuit het kantoor mee. Dus ik kon in die 5-serie naar A'dam toe. Helaas wel echt een kale uitvoering. Maar beter dan de EW 107, die wel eens meegekregen naar een wissel vanuit Antwerpen. Ding was me een partij smerig :p
Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Amoeba het volgende: Het enige wat hij me echt kon verwijten was dat ik per ongeluk rechts afsloeg waar dat niet mocht. Ik draaide nochtans direct om, maar dat was de enige verkeersfout die ik had gemaakt.
Dat stukje ken ik van mijn eigen rijtest, daar rechtsaf is alleen voor lijnbussen. Doen ze altijd Ik had trouwens m'n rijtest in de Passat met DSG.
Ik zou mijn rijtest hebben in de 5-serie, maar op het laatste moment bleek dat iemand anders die auto nodig had voor een afspraak oid. Dus toen mocht ik de S-klasse rijden. Heerlijk, dat V8-geluid. Reed met die auto ook nog ergens achter het station, waar allemaal zwervers stonden. Best wel bizar om daar dan langs te rijden in zo'n dikke auto, als 18-jarige.
De instructeur van EW kon inderdaad wel mierenneuken trouwens. Werd me meerdere keren vertelt dat ik te langzaam reed (dat zeggen mijn vrienden nou nooit ), terwijl ik gewoon de snelheidslimiet volgde. En ik mocht ook niet mijn hand van het stuur halen om richting aan te geven (doe ik automatisch).
Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende: Ik zou mijn rijtest hebben in de 5-serie, maar op het laatste moment bleek dat iemand anders die auto nodig had voor een afspraak oid. Dus toen mocht ik de S-klasse rijden. Heerlijk, dat V8-geluid. Reed met die auto ook nog ergens achter het station, waar allemaal zwervers stonden. Best wel bizar om daar dan langs te rijden in zo'n dikke auto, als 18-jarige.
De instructeur van EW kon inderdaad wel mierenneuken trouwens. Werd me meerdere keren vertelt dat ik te langzaam reed (dat zeggen mijn vrienden nou nooit ), terwijl ik gewoon de snelheidslimiet volgde. En ik mocht ook niet mijn hand van het stuur halen om richting aan te geven (doe ik automatisch).
Snap niet dat ze om dat soort dingen zeuren, en dan tegelijkertijd een jongen aannemen die vol de rem intrapt met z'n koppelingsvoet, en hem op dat parkeerterreintje achter EW bijna een tegen een Volvo aan zet...
Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Kiprollade het volgende: Voor wie niet? Volgens mij is dat het eerste wat je jezelf aanleert nadat je je rijbewijs hebt gehaald
Jup, zelfs in de taxi met passagiers heb ik vrijwel standaard 1 hand los.
Ik hoorde laatst dat een taxichauffeur met passagiers in de auto geen gordel om hoeft? Wat is dat voor bizarre regel
Ik had hier ook nog niet van gehoord, maar kan me best voorstellen dat het is vanwege de veiligheid van de chauffeur, bij gewelddadige passagies bijvoorbeeld. Verder zou ik het ook niet weten.
Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende: Ik zou mijn rijtest hebben in de 5-serie, maar op het laatste moment bleek dat iemand anders die auto nodig had voor een afspraak oid. Dus toen mocht ik de S-klasse rijden. Heerlijk, dat V8-geluid. Reed met die auto ook nog ergens achter het station, waar allemaal zwervers stonden. Best wel bizar om daar dan langs te rijden in zo'n dikke auto, als 18-jarige.
De instructeur van EW kon inderdaad wel mierenneuken trouwens. Werd me meerdere keren vertelt dat ik te langzaam reed (dat zeggen mijn vrienden nou nooit ), terwijl ik gewoon de snelheidslimiet volgde. En ik mocht ook niet mijn hand van het stuur halen om richting aan te geven (doe ik automatisch).
Grappig, dat van die hand. Mijn instructeur zei vóór de rijtest al dat hij het niet erg vond als je op rechte stukken met een hand aan het stuur zat. Waar hij dan wel weer een probleem van maakte was 'overpakken' in bochten, hij bleef er maar op hameren dat het veiliger was om beide handen aan het stuur te houden en 'door te geven'.
Ja, dat overpakken/doorgeven werd mij ook vooraf uitgelegd, maar deed het toch meerdere keren verkeerd. Zo'n gewoonte kun je ook niet zo maar veranderen. Maar goed, ik heb het gehaald, dus kan nu lekker weer op mijn eigen manier rijden.
Grappig, dat van die hand. Mijn instructeur zei vóór de rijtest al dat hij het niet erg vond als je op rechte stukken met een hand aan het stuur zat. Waar hij dan wel weer een probleem van maakte was 'overpakken' in bochten, hij bleef er maar op hameren dat het veiliger was om beide handen aan het stuur te houden en 'door te geven'.
Overpakken? Doorgeven? Gewoon met 1 hand rondjes draaien toch?
Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef Solidberg het volgende: Ik doe het meestal op de heftruuk-manier, gewoon met wat platte hand tegen stuur aandrukken en draaien. Andere hand bij de versnellingspook
Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef Solidberg het volgende: Ik doe het meestal op de heftruuk-manier, gewoon met wat platte hand tegen stuur aandrukken en draaien. Andere hand bij de versnellingspook
Zo doe ik het ook, maar laatst had ik last van m'n linker arm dus dacht dan maar met m'n rechter, maar echt niet te doen man. Dan is het opeens 10x zo lastig
Zo doe ik het ook, maar laatst had ik last van m'n linker arm dus dacht dan maar met m'n rechter, maar echt niet te doen man. Dan is het opeens 10x zo lastig
hmm, ja, dan kom je met je linkerhand al snel bij de verkeerde versnellingspook uit idd
Ik hoorde laatst dat een taxichauffeur met passagiers in de auto geen gordel om hoeft? Wat is dat voor bizarre regel
edit:
Zijn die regels mbt kleding bij de grote in Almere opeens aangescherpt ofzo? Staat er nu wel erg impliciet in.
Ja klopt, een agressieve klant kan de gordel van achteren vast trekken en dan kan je niet zoveel meer. Zonder gordel rijden is echter niet zo veilig maar goed.
Dat van Almere staat er al langer in toch? Kan je de zin eens hier neerzetten?
Dat stukje ken ik van mijn eigen rijtest, daar rechtsaf is alleen voor lijnbussen. Doen ze altijd Ik had trouwens m'n rijtest in de Passat met DSG.
Tsjah, ik keerde echt gelijk. Mjah, kwaad reeds geschied. Staat ook zo kut aangegeven vind ik.
Ik zag dat bord dat de voorrangsituatie aangaf. Dacht dat dus 'rechtsaf' de doorgaande weg was. Ik keek vooruit, rode cirkel op de weg en toen wist ik hoe laat het was. Dus remmen en toen riep hij HALT OMDRAAIEN.
Maar sowieso die shit over EW die hier in het topic voorbij komt. Haatmails, beschikbaarheid (bij AR is het gewoon een weekindeling. Dus als ik me nu donderdag beschikbaar zet is dat ook voor IEDERE donderdag tot ik het weer afvink), declaraties, niet kloppende betalingen. Neh, doe dan maar Autoreset.
Trouwens, ik heb even gekeken naar m'n loonspecificatie. Wat ze gedaan hebben is het volgende: ze hebben m'n vakantiegeld uitgekeerd (vakantiedagen niet!) en tezamen met m'n loon van die 136 afgetrokken. Nou, samen was dat iets van 128 euro dus ben ik ze nog 8 euro schuldig. Dat staat ook op m'n loonstrook: -8 euro.
Kunnen ze dat nu via incasso doen of verrekenen ze dat met de volgende loonstrook (dus as vrijdag)?
Tsjah, ik keerde echt gelijk. Mjah, kwaad reeds geschied. Staat ook zo kut aangegeven vind ik.
Ik zag dat bord dat de voorrangsituatie aangaf. Dacht dat dus 'rechtsaf' de doorgaande weg was. Ik keek vooruit, rode cirkel op de weg en toen wist ik hoe laat het was. Dus remmen en toen riep hij HALT OMDRAAIEN.
Bij mij werd tijdens het wegrijden verteld dat ik in die straat extra goed op de borden moest letten Als dat bij jou ook verteld was zou je het waarschijnlijk/hopelijk goed doen en was je gewoon aangenomen. Beetje oneerlijk dus.
Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef QuiCk01 het volgende: aatst dat een taxichauffeur met passagiers in de auto geen gordel om hoeft? Wat is dat voor
Klopt, mits het gaat om straatvervoer(dus op de meter)
Bij mij werd tijdens het wegrijden verteld dat ik in die straat extra goed op de borden moest letten Als dat bij jou ook verteld was zou je het waarschijnlijk/hopelijk goed doen en was je gewoon aangenomen. Beetje oneerlijk dus.
Het was door een jongen gezegd dat je ergens alleen linksaf mocht. Waar en in welke straat deed hij een beetje vaag over.
Ja klopt, een agressieve klant kan de gordel van achteren vast trekken en dan kan je niet zoveel meer. Zonder gordel rijden is echter niet zo veilig maar goed.
Dat van Almere staat er al langer in toch? Kan je de zin eens hier neerzetten?
Dit, plus dat je dan meer bewegingsvrijheid zou hebben. Rij zelf wel altijd met de gordel om, In de nachtdienst worden oude Tourans(rond 2003) en E's(1 zelfs van 1999) gebruikt, waarvan het gordelalarmdingetje het gewoon doet.
Ik was zo takke zenuwachtig man. En ik zat met een oud politieagent en CBR instructeur in de wagen. Echt, ik had zweethandjes. Zo heel goed was ik nu ook weer niet in de leswagen.
Bij m'n eerste examen dacht m'n instructeur dat ik het niet ging halen. Maar m'n examinator gaf me een 'matige voldoende'
Iemand trouwens ervaring met een Chevrolet Cruze 1.8(LT)? Zie net deze staan: http://www.autowereld.nl/(...)371/foto.html#foto-4 Past perfect binnen het budget(is, met een verwachte inruilwaarde van 1000,- voor de Seat ongeveer 8k, de rest word betaald door ouders ), ziet er mooi uit en schijnt voor een Chevrolet ook nog eens vrij redelijk te rijden..
Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef Viezze het volgende: Ja klopt, een agressieve klant kan de gordel van achteren vast trekken en dan kan je niet zoveel meer. Zonder gordel rijden is echter niet zo veilig maar goed.
Dat van Almere staat er al langer in toch? Kan je de zin eens hier neerzetten?
Hmm dat is wel logisch dan eigenlijk idd.
"Nette schoenen (geen sneakers, ook geen leren, en geen witte zolen), nette pantalon (en niet met hangend kruis, geen spijkerbroek, geen korte broek), nette polo of overhemd, nette jas. Geen koptelefoon dragen, ook niet om je nek. Mocht je door omstandigheden je niet aan deze kledingvoorschriften kunnen houden neem dan direct contact op met Easy Way. Je mag dan namelijk niet voor ****** werken!!!"
Ik heb het nog nooit zien staan. Of ik lees die meuk nooit, kan ook... De witte zolen doen het hem
Heb er in Amerika een aantal keer meer gereden, best wel een prima auto, zeker voor dat geld. Natuurlijk veel plastic binnenin, maar wel betrouwbaar volgens mij (is gewoon een Astra). Voordeel is dat je ze weinig ziet rijden, wel iets unieks!
"Nette schoenen (geen sneakers, ook geen leren, en geen witte zolen), nette pantalon (en niet met hangend kruis, geen spijkerbroek, geen korte broek), nette polo of overhemd, nette jas. Geen koptelefoon dragen, ook niet om je nek. Mocht je door omstandigheden je niet aan deze kledingvoorschriften kunnen houden neem dan direct contact op met Easy Way. Je mag dan namelijk niet voor ****** werken!!!"
Ik heb het nog nooit zien staan. Of ik lees die meuk nooit, kan ook... De witte zolen doen het hem
Vreemd, is dat als je een auto naar het depot in Almere moet brengen? Bij mij stond er laatst iets soortgelijks, maar toen moest ik een nieuwe auto naar een klant brengen.
Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef Marco001 het volgende: Iemand trouwens ervaring met een Chevrolet Cruze 1.8(LT)? Zie net deze staan: http://www.autowereld.nl/(...)371/foto.html#foto-4 Past perfect binnen het budget(is, met een verwachte inruilwaarde van 1000,- voor de Seat ongeveer 8k, de rest word betaald door ouders ), ziet er mooi uit en schijnt voor een Chevrolet ook nog eens vrij redelijk te rijden..
Helaas al verkocht volgens de website van de garage.
"Nette schoenen (geen sneakers, ook geen leren, en geen witte zolen), nette pantalon (en niet met hangend kruis, geen spijkerbroek, geen korte broek), nette polo of overhemd, nette jas. Geen koptelefoon dragen, ook niet om je nek. Mocht je door omstandigheden je niet aan deze kledingvoorschriften kunnen houden neem dan direct contact op met Easy Way. Je mag dan namelijk niet voor ****** werken!!!"
Ik heb het nog nooit zien staan. Of ik lees die meuk nooit, kan ook... De witte zolen doen het hem
"Geen koptelefion dragen, ook niet om je nek" Moet elke keer lachen als ik dit lees. Zie me echt voor me dat een mislukte hiker met harde muziek op komt aanlopen en schreeuwend vraagt om een handtekening. xD
Vreemd, is dat als je een auto naar het depot in Almere moet brengen? Bij mij stond er laatst iets soortgelijks, maar toen moest ik een nieuwe auto naar een klant brengen.
Als je naar Almere moet idd.
Vorige week moest ik naar Almere, toen had een witte broek aan (geen chino, gewoon jeans, maar dan wit dus ) met een overhemd en nette schoenen. Er stond toen iemand van EW, die gaf geen commentaar op mijn kleding, dus zal wel goed zijn geweest.
Vorige week moest ik naar Almere, toen had een witte broek aan (geen chino, gewoon jeans, maar dan wit dus ) met een overhemd en nette schoenen. Er stond toen iemand van EW, die gaf geen commentaar op mijn kleding, dus zal wel goed zijn geweest.
Wat een onzin 9 vd 10 keer moet je die auto bij een garage ophalen.
Trouwens, de befaamde medewerker op de feestlocatie in Meerkerk, is dat die kerel met die bril en dat petje (die overigens niet bepaald knap te noemen is)?
Zo doe ik het ook, maar laatst had ik last van m'n linker arm dus dacht dan maar met m'n rechter, maar echt niet te doen man. Dan is het opeens 10x zo lastig
Meer bellen achter het stuur, dan leer je het vanzelf :p
"Nette schoenen (geen sneakers, ook geen leren, en geen witte zolen), nette pantalon (en niet met hangend kruis, geen spijkerbroek, geen korte broek), nette polo of overhemd, nette jas. Geen koptelefoon dragen, ook niet om je nek. Mocht je door omstandigheden je niet aan deze kledingvoorschriften kunnen houden neem dan direct contact op met Easy Way. Je mag dan namelijk niet voor ****** werken!!!"
Ik heb het nog nooit zien staan. Of ik lees die meuk nooit, kan ook... De witte zolen doen het hem
Trouwens, de befaamde medewerker op de feestlocatie in Meerkerk, is dat die kerel met die bril en dat petje (die overigens niet bepaald knap te noemen is)?
Wordt met de feestlocatie op dit forum die aan de snelweg bedoeld of die richting het tankstation op het industrieterrein?
Lijkt mij van wel, er staat gewoon geen sneakers en dan ook geen leren... Zullen ze vast wel doen om de onzinnige discussie te mijden.
Ah okay, zo dus. Ik las het als geen sneakers, ook geen leren schoenen. Bij mij op het werk mag men ook eigenlijk alleen zwarte schoenen aan, maar zolang zij ze niet betalen ga ik ook geen nette zwarte schoenen kopen, en draag ik gewoon (nette) sneakers.
Ja die. Die zitten dus ook in Houten, maar volgens mij komt AR daar nooit. Daar moet je schade controleren, zullen ze die oudjes wel niet mee vertrouwen
"Geen koptelefion dragen, ook niet om je nek" Moet elke keer lachen als ik dit lees. Zie me echt voor me dat een mislukte hiker met harde muziek op komt aanlopen en schreeuwend vraagt om een handtekening. xD
Ik heb dus een keer met een groepje chauffeurs moeten wachten op onze klanten in een hotel, waar de laatste chauffeur te laat binnen kwam wandelen met een jas met bontkraag en van die beats koptelefoon om zn nek. Zijn klant, die 5 meter verderop stond, gaf al voordat de chauffeur binnen was aan te willen vertrekken. Gaat die chauffeur zijn klant alsnog een sms sturen... De andere chauffeurs zeiden allemaal met zo'n gezicht: "maar hij staat daar, tik hem gewoon even op de schouders."
Zelden zo'n idiote privé-chauffeur gezien, en dan moest hij nog de directeur van het bedrijf rijden ook.
Ik heb dus een keer met een groepje chauffeurs moeten wachten op onze klanten in een hotel, waar de laatste chauffeur te laat binnen kwam wandelen met een jas met bontkraag en van die beats koptelefoon om zn nek. Zijn klant, die 5 meter verderop stond, gaf al voordat de chauffeur binnen was aan te willen vertrekken. Gaat die chauffeur zijn klant alsnog een sms sturen... De andere chauffeurs zeiden allemaal met zo'n gezicht: "maar hij staat daar, tik hem gewoon even op de schouders."
Zelden zo'n idiote privé-chauffeur gezien, en dan moest hij nog de directeur van het bedrijf rijden ook.
Hahaha, wow. Tussen de +- 1600 medewerkers van EW zitten inderdaad wel wat idioten. Een tijdje geleden kwam ik een hiker tegen die vertelde dat hij vaak te lui was om de transportformulieren te verzenden en dan aanvinkte dat er geen formulier nodig was (opvallend genoeg had hij daar nog nooit klachten over gekregen van EW!). Verder lapte hij alle kledingeisen aan z'n laars en deed hij een mbo opleiding. Ongeveer 3 maanden geleden dat ik die figuur tegenkwam, benieuwd of die er nog werkt.
Hahaha, wow. Tussen de +- 1600 medewerkers van EW zitten inderdaad wel wat idioten. Een tijdje geleden kwam ik een hiker tegen die vertelde dat hij vaak te lui was om de transportformulieren te verzenden en dan aanvinkte dat er geen formulier nodig was (opvallend genoeg had hij daar nog nooit klachten over gekregen van EW!). Verder lapte hij alle kledingeisen aan z'n laars en deed hij een mbo opleiding. Ongeveer 3 maanden geleden dat ik die figuur tegenkwam, benieuwd of die er nog werkt.
Trouwens, die AR senioren lappen over het algemeen ook alle kledingvoorschriften aan hun laars. Zat laatst in de trein met zo'n kerel, petje op z'n knar en alles.
Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef Marco001 het volgende: Iemand trouwens ervaring met een Chevrolet Cruze 1.8(LT)? Zie net deze staan: http://www.autowereld.nl/(...)371/foto.html#foto-4 Past perfect binnen het budget(is, met een verwachte inruilwaarde van 1000,- voor de Seat ongeveer 8k, de rest word betaald door ouders ), ziet er mooi uit en schijnt voor een Chevrolet ook nog eens vrij redelijk te rijden..
Geen lelijke auto, platform van een Astra en dus absoluut als degelijk te bestempelen. Interieur vind ik ook niet lelijk Reviews geven aan dat ie vrij hard gedempt is en vrij veel interieurgeluid kent. Kortom: proefrit maken, dan nog een keer over nadenken en besluit maken
Oké, even serieus: vind het ook geen geslaagd model, maar snap niet hoe je er een lijkwagen in ziet.
Zeker in het zwart vind ik dat ding gewoon een laagje treurigheid over zich heen hebben hangen. Zet er 2 zwarte vlaggetjes op en je kunt er een familielid mee ten grave dragen.
Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Kiprollade het volgende: Over lijkwagens gesproken, ik zag laatst een nieuwe Cadillac lijkwagen. Ligt gewoon een 8-cilinder in met 279 pk
En zal nooit harder als 100km/u rijden.. Bij mij op het werk hebben ze een E220CDI als lijkwagen.
Zeker in het zwart vind ik dat ding gewoon een laagje treurigheid over zich heen hebben hangen. Zet er 2 zwarte vlaggetjes op en je kunt er een familielid mee ten grave dragen.
Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Viezze het volgende: Ja die. Die zitten dus ook in Houten, maar volgens mij komt AR daar nooit. Daar moet je schade controleren, zullen ze die oudjes wel niet mee vertrouwen
Houten doen wij ook hoor. En ook voor de feestlocatie af en toe schade moeten controleren. Laatst nog toen ik daar een auto moest ophalen. Dat komt niet zo vaak voor. Prima volk trouwens daar!
Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef Schaafkaas het volgende: Dan liever deze [ afbeelding ] Dat vind ik nou wel echt een toffe kar. En de station is toch net wat exclusiever/specialer dan de sedan
Mjah, ik heb sowieso een pishekel aan station. Ik vind dat het iedere vette bak omtovert in een saaie familiebak. Als ik iemand in een station zie rijden denk ik gewoon direct dat diegene getrouwd is, 2 kinderen en een Labrador heeft.
Mjah, ik heb sowieso een pishekel aan station. Ik vind dat het iedere vette bak omtovert in een saaie familiebak. Als ik iemand in een station zie rijden denk ik gewoon direct dat diegene getrouwd is, 2 kinderen en een Labrador heeft.
Nee man. Mensen met stations hebben juist een actieve leefstijl. Gaan vaak op vakantie, nemen de kano mee in de auto, kunnen meer bierkratten meenemen etc.
Nee man. Mensen met stations hebben juist een actieve leefstijl. Gaan vaak op vakantie, nemen de kano mee in de auto, kunnen meer bierkratten meenemen etc.
Ik heb dus een keer met een groepje chauffeurs moeten wachten op onze klanten in een hotel, waar de laatste chauffeur te laat binnen kwam wandelen met een jas met bontkraag en van die beats koptelefoon om zn nek. Zijn klant, die 5 meter verderop stond, gaf al voordat de chauffeur binnen was aan te willen vertrekken. Gaat die chauffeur zijn klant alsnog een sms sturen... De andere chauffeurs zeiden allemaal met zo'n gezicht: "maar hij staat daar, tik hem gewoon even op de schouders."
Zelden zo'n idiote privé-chauffeur gezien, en dan moest hij nog de directeur van het bedrijf rijden ook.
Dan heb je toch ook plaatsvervangende schaamte als je zo'n randdebiel als collega hebt. Ik kwam een keer een collega tegen die een voetbalbroekje aan had met daaronder teenslippers met smerige poten. Ik had toen een zwarte broek aan en gewoon een casual overhemd. Zegt ie: "Hmm is het je eerste dag dat je zo gekleed bent?" "Nee ik doe dit werk al 2 jaar" "Oh..". Had hem zo willen verlinken.. Wat een mongool.
Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende: Waarom zou je met bierkratten en kano's gaan rondrijden. Bier bestel je en wat je met die kano moet vraag ik me al helemaal af.
Zeekanoen natuurlijk. Of de labrador in verstoppen.
Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende: Waarom zou je met bierkratten en kano's gaan rondrijden. Bier bestel je en wat je met die kano moet vraag ik me al helemaal af.
Mjah, ik heb sowieso een pishekel aan station. Ik vind dat het iedere vette bak omtovert in een saaie familiebak. Als ik iemand in een station zie rijden denk ik gewoon direct dat diegene getrouwd is, 2 kinderen en een Labrador heeft.
Hm ik vind bv de C5 en 508 veel mooier in break uitvoering
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Dan heb je toch ook plaatsvervangende schaamte als je zo'n randdebiel als collega hebt. Ik kwam een keer een collega tegen die een voetbalbroekje aan had met daaronder teenslippers met smerige poten. Ik had toen een zwarte broek aan en gewoon een casual overhemd. Zegt ie: "Hmm is het je eerste dag dat je zo gekleed bent?" "Nee ik doe dit werk al 2 jaar" "Oh..". Had hem zo willen verlinken.. Wat een mongool.
Eens. Valt mij laatste tijd wel op dat collega's er netter uitzien gemiddeld dan toen ik begon.
Nee man. Mensen met stations hebben juist een actieve leefstijl. Gaan vaak op vakantie, nemen de kano mee in de auto, kunnen meer bierkratten meenemen etc.
In de reclames ja. Uiteindelijk worden ze gekocht door saaie grijze mensen die zo lekker veel ruimte hebben om met de kids naar Zuid-Frankrijk te rijden in de zomer.