IEIS, in het Paviljoen. Maar Metaforum heeft nog vaker problemen, maar het MF is ook kut dus daar ga ik toch al bijna nooit meer heenquote:
Bedoel je die kaart met NDW-gegevens? Daar stond ook een 270+ op geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende:
Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Paviljoen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Viezze het volgende:
[..]
IEIS, in het Paviljoen. Maar Metaforum heeft nog vaker problemen, maar het MF is ook kut dus daar ga ik toch al bijna nooit meer heen
Yess die! 270 stond er inderdaad ook op, zitten echt een paar beste snelheden tussen. Zijn ook geen pieken, maar gemiddelden over een traject(je)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:04 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Bedoel je die kaart met NDW-gegevens? Daar stond ook een 270+ op geloof ik
Ja gebouw van niks, hij gaat ook tegen de vlakte maar dat ga ik als student niet meer meemaken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Paviljoen!
1x geweest voor een eindtoets Lineaire Algebra 1.
Behalve de notebooks, die hebben zoveel mankementen dat je de schone dames bij het NSC al bij naam kentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef Viezze het volgende:
Alle ICT voorzieningen op de TU/e zijn kut, wat een drama. Heb er geen goed woord voor over
ok.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende:
Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Er zit ook een echt lelijke bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Behalve de notebooks, die hebben zoveel mankementen dat je de schone dames bij het NSC al bij naam kent
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Behalve de notebooks, die hebben zoveel mankementen dat je de schone dames bij het NSC al bij naam kent
Een TU tank hebbenquote:
Ik neem die laptop mee, maar nooit mijn calculus of natuurkundeboek. Die dingen veroorzaken een hernia man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
[..]
Een TU tank hebbenOver tien jaar de ziektewet in met een hernia
S15 Spec Aero.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Er rijden een paar 200sx in Arnhem rond. Mijn favoriet blijft toch wel de s14a.![]()
Maar welke Type r wil je dan?
Yep, weet er oa twee van de HAN waaronder een S14.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Er rijden een paar 200sx in Arnhem rond. Mijn favoriet blijft toch wel de s14a.![]()
Maar welke Type r wil je dan?
Tja, die mensen heb je ZO veel. Erg jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja, ik redde me prima en ben als het goed is bijna weg bij EW. Maar toen werden er afgelopen week nieuwe uitgedeeld in Almere en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Overigens, mensen die direct aan het begin van de invoegstrook met 60 invoegen en het dan raar vinden dat ik even de kickdown gebruik en ze over de invoegstrook voorbij plank zodat ik gewoon met 120 kan invoegen![]()
Ook echt flitsen met de lampen toen ik ingevoegd had
Ik kijk hén juist altijd boos aan. Met de motor kom ik 4 stroken naar links, haal ze in en gooi hem meteen 4 stroken naar rechts. Houdt het ritje leuk en soms snappen ze het.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gisteren lekker met zn allen middenop rijden op de A2, ook zoiets doms. En dan allemaal precies 100 rijden, dan kijken ze je ook boos aan als je ze opeens rustig rechts inhaalt.
s15 is erg mooi maar ook populair en daarom duur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
S15 Spec Aero.Origineel of in VIP-style.
edit; Wij hebben een schoolmail die gekoppeld is aan Google. dus gewoon bij gmail inloggen met je schoolmail adres en klaar.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende:
Denk dat het hierover gaat:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef Babananana het volgende:
Wat is er voor lijstje voorbij gekomen en waarom is het nu weg?
276 man, holy shit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef PogoSticK het volgende:
Haha, kende ik nog niet! Leuk, ga ik een keer aankondigen dat ik topsnelheid ga testen en kunnen jullie het resultaat bekijken!
Er vindt geen kentekenregistratie plaats.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmm, lijkt me een beetje apart om daaraan mee te doen. Lijkt me niet ondenkbaar dat als jij daar een snelheid van 250 noteert dat oom agent dan even een bezoekje komt brengen
Nee, maar wss moet je je telefoon gebruiken via gps oid?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er vindt geen kentekenregistratie plaats.
Mensen weten niet dat hun snelheid gemeten wordt he. Er zitten gewoon sensoren in het wegdek ofzoiets. Het zijn NDW meetgegevens, en dat is gewoon een overheidsinstantie. En die gegevens zijn gewoon publiek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar wss moet je je telefoon gebruiken via gps oid?
Wat voor een Benz?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef zazzel het volgende:
HeujM'n Benz is weer terug van de garage, nu nog de LPG installatie eruit halen. En hij kan de weg weer op! Eindelijk verlost van 107 automaat van de familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |