Volgens mij keren ze je vakantiegeld wel uit zichzelf ergens in mei uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:34 schreef Babananana het volgende:
[..]
Volgens mij betalen ze het niet uit zichzelf uit. Bij mijn sollicitatie zeiden ze dat je een paar keer per jaar de administratie mag mailen/bellen om alles uit te keren. De vakantiedagen+vakantiegeld wordt dan uitbetaald. Het slimst is om dat te laten doen in een week dat niet niet of nauwelijks werkt, dan wordt er het minst aan belasting ingehouden.
(Je krijgt de belasting op het eind van het jaar wel terug, maar beter je geld gelijk hebben dan erop wachten, toch?)
Vakantiegeld wordt automatisch en alleen in mei uitbetaald. Overige reserves kan je uit laten betalen wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef DukeJan het volgende:
Vraagje voor de AR'ers: hoe zit het met die vakantieopslag bij het loon? Wordt die gewoon in een keer in mei uitbetaald? Sowieso vrij raar dat je vakantiedagen opbouwt bij een oproepbasiscontract..
Hier hetzelfde. Ik gebruik 'm nu als clipboard want de voorkant is er helemaal afgescheurd. Maarja voor de tijd dat ik er nog werk vind ik het wel prima...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Viezze het volgende:
Mijn klembord is helemaal naar de tering, maar ik gebruik hem nog wel want geen zin om een nieuwe te kopen
Bij mij gebeurt het uitbetalen van de reserveringen soms automatisch. Een keer een maandje niet gewerkt voor AR, betaalden ze ineens de reserveringen uit. En later ook ineens een hoger salaris omdat de reserveringen werden uitbetaald. Zit er soms een maximale termijn dat je die mag laten staan ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vakantiegeld wordt automatisch en alleen in mei uitbetaald. Overige reserves kan je uit laten betalen wanneer je wilt.
Vanuit Zwolle gezien bedoel je? Dat is wel een scherpe bocht, maar om er nou uit te vliegen moet je het wel er bont makenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef S-RS het volgende:
Net toch een apart ongeluk zien gebeuren terwijl ik in de trein zat
Op de A28 vlak voor Meppel kun je uitvoegen naar de A32, velen zullen dat bochtje vast wel kennen. Ik keek net uit het raam van de trein en ik zie ineens een Mini op een onmogelijke manier dwars over de weg glijden. Vervolgens tikte die dacht ik eerst de rechter vangrail aan en stuiterde weer terug om frontaal met de voorkant in de linker vangrail tot stilstand te komen.
Toen ik 10 minuten later terug reed met de auto stond de politie en de ambulance er al bij
Dit ja, ik redde me prima en ben als het goed is bijna weg bij EW. Maar toen werden er afgelopen week nieuwe uitgedeeld in Almere en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:01 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik gebruik 'm nu als clipboard want de voorkant is er helemaal afgescheurd. Maarja voor de tijd dat ik er nog werk vind ik het wel prima...
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja, ik redde me prima en ben als het goed is bijna weg bij EW. Maar toen werden er afgelopen week nieuwe uitgedeeld in Almere en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Overigens, mensen die direct aan het begin van de invoegstrook met 60 invoegen en het dan raar vinden dat ik even de kickdown gebruik en ze over de invoegstrook voorbij plank zodat ik gewoon met 120 kan invoegen![]()
Ook echt flitsen met de lampen toen ik ingevoegd had
Yes, vanuit Zwolle. Klopt, is een apart bochtje, en ik had ook niet de indruk dat die veel te hard reed. Ik zat vanuit de trein gezien echt direct naast de auto, en die liep niet op me in of uit. Misschien even afgeleid geweest door de telefoon en in een schrik reactie teveel gecorrigeerd oid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:09 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vanuit Zwolle gezien bedoel je? Dat is wel een scherpe bocht, maar om er nou uit te vliegen moet je het wel er bont maken
All bonnetjes stuur ik altijd als PDF in een reply van de opdracht zelf naar de administratie. Een jaar geleden had ik zo'n vraag gemaild, en ze zeiden dat dat goed was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:
Voor de Autoresetters, is het al lang dat je tegenwoordig urenboekingen moet printen en samen met tankbonnen op moet sturen naar de Naritaweg? Dit is pas de eerste keer dat ik het doe, en ik weet zeker dat ik al voor minimaal 60 euro uitbetaald heb gekregen wat ik gedeclareerd heb zonder ook maar iets op te sturen.
Ik heb maar een foto per mail doorgeknald, echt geen zin om speciaal daarvoor postzegels enzo te gaan halen.
Oh, goed om te weten. Ik dacht dat beide handmatig werd uitbetaald, dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vakantiegeld wordt automatisch en alleen in mei uitbetaald. Overige reserves kan je uit laten betalen wanneer je wilt.
Hmm, had nu een JPEG bestand gestuurd met een foto van 3 bonnetjes tegelijk. Maar dat zijn van 2 ritten (wel van 1 dag), dus wellicht dat ik ze even moet gaan scheiden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:39 schreef Babananana het volgende:
[..]
All bonnetjes stuur ik altijd als PDF in een reply van de opdracht zelf naar de administratie. Een jaar geleden had ik zo'n vraag gemaild, en ze zeiden dat dat goed was.
Ik gebruik vaak de CamScanner app, niet van een echte scan te onderscheiden!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hmm, had nu een JPEG bestand gestuurd met een foto van 3 bonnetjes tegelijk. Maar dat zijn van 2 ritten (wel van 1 dag), dus wellicht dat ik ze even moet gaan scheiden.
Ik heb zelf geen printer/scanner, die wil en moet ik nog steeds een fixen.
Eens even proberen als ze huilie gaan doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:41 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak de CamScanner app, niet van een echte scan te onderscheiden!
Whut? Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer moet dat dan? Ik maak wel altijd een foto van tankbonnen, en die mail ik dan en da's altijd prima, die stuur ik daarna ook nooit via de post op. Maar urenboekingen opsturen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:
Voor de Autoresetters, is het al lang dat je tegenwoordig urenboekingen moet printen en samen met tankbonnen op moet sturen naar de Naritaweg? Dit is pas de eerste keer dat ik het doe, en ik weet zeker dat ik al voor minimaal 60 euro uitbetaald heb gekregen wat ik gedeclareerd heb zonder ook maar iets op te sturen.
Ik heb maar een foto per mail doorgeknald, echt geen zin om speciaal daarvoor postzegels enzo te gaan halen.
Ja ik declareerde wat tankbonnen net, kreeg een opmerking: Er is een mail verstuurd naar Amoeba@student.tue.nl, omdat er tankbonnen zijn ingevoerd moet deze mail worden uitgeprint en samen met de tankbon(nen) worden opgestuurd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Whut? Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer moet dat dan? Ik maak wel altijd een foto van tankbonnen, en die mail ik dan en da's altijd prima, die stuur ik daarna ook nooit via de post op. Maar urenboekingen opsturen?
Gebruik je je student mail joh? Ik heb hem maar laten forwarden naar m'n G-mail. Alleen al omdat outlook in eerste instantie vpn moet hebben(kun je veranderen maar dat bracht weer ander gezijk met zich voort schijnbaar), en ik hou er niet zo van als de tu meekijkt waarnaar ik aan het browsen ben. Laat staan dat je een brief krijgt omdat utorrent en vpn tegelijk aanstonden, en je dus per ongelijk 'niet helemaal legaal' bezigt bent via het domein van de tu.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik declareerde wat tankbonnen net, kreeg een opmerking: Er is een mail verstuurd naar Amoeba@student.tue.nl, omdat er tankbonnen zijn ingevoerd moet deze mail worden uitgeprint en samen met de tankbon(nen) worden opgestuurd.
Like nee.
Ik zit ten eerste gewoon op m'n eigen netwerk en ben niet via een VPN-verbinding verbonden met het domein van de TU, maar ik ontvang wel mail via Outlook. Wat me wel opvalt is dat inloggen op Windows binnen de TU retesnel gaat, maar daarbuiten duurt het een poosje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Gebruik je je student mail joh? Ik heb hem maar laten forwarden naar m'n G-mail. Alleen al omdat outlook in eerste instantie vpn moet hebben(kun je veranderen maar dat bracht weer ander gezijk met zich voort schijnbaar), en ik hou er niet zo van als de tu meekijkt waarnaar ik aan het browsen ben. Laat staan dat je een brief krijgt omdat utorrent en vpn tegelijk aanstonden, en je dus per ongelijk 'niet helemaal legaal' bezigt bent via het domein van de tu.
Die via oase doet het wel redelijk, ALS oase het doet...
Vooral OASE.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef Viezze het volgende:
Alle ICT voorzieningen op de TU/e zijn kut, wat een drama. Heb er geen goed woord voor over
IEIS, in het Paviljoen. Maar Metaforum heeft nog vaker problemen, maar het MF is ook kut dus daar ga ik toch al bijna nooit meer heenquote:
Bedoel je die kaart met NDW-gegevens? Daar stond ook een 270+ op geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende:
Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Paviljoen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:02 schreef Viezze het volgende:
[..]
IEIS, in het Paviljoen. Maar Metaforum heeft nog vaker problemen, maar het MF is ook kut dus daar ga ik toch al bijna nooit meer heen
Yess die! 270 stond er inderdaad ook op, zitten echt een paar beste snelheden tussen. Zijn ook geen pieken, maar gemiddelden over een traject(je)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:04 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Bedoel je die kaart met NDW-gegevens? Daar stond ook een 270+ op geloof ik
Ja gebouw van niks, hij gaat ook tegen de vlakte maar dat ga ik als student niet meer meemaken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Paviljoen!
1x geweest voor een eindtoets Lineaire Algebra 1.
Behalve de notebooks, die hebben zoveel mankementen dat je de schone dames bij het NSC al bij naam kentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef Viezze het volgende:
Alle ICT voorzieningen op de TU/e zijn kut, wat een drama. Heb er geen goed woord voor over
ok.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende:
Kwam hier nou een foto voorbij van die website best wel snel? De gegevens zijn nog waar ook, zitten best zieke snelheden tussen. Zonde dat ik niet weet waar die trajecten liggen, een 220+ kan ik nog wel verzorgen
Er zit ook een echt lelijke bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Behalve de notebooks, die hebben zoveel mankementen dat je de schone dames bij het NSC al bij naam kent
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Behalve de notebooks, die hebben zoveel mankementen dat je de schone dames bij het NSC al bij naam kent
Een TU tank hebbenquote:
Ik neem die laptop mee, maar nooit mijn calculus of natuurkundeboek. Die dingen veroorzaken een hernia man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
[..]
Een TU tank hebbenOver tien jaar de ziektewet in met een hernia
S15 Spec Aero.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Er rijden een paar 200sx in Arnhem rond. Mijn favoriet blijft toch wel de s14a.![]()
Maar welke Type r wil je dan?
Yep, weet er oa twee van de HAN waaronder een S14.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Er rijden een paar 200sx in Arnhem rond. Mijn favoriet blijft toch wel de s14a.![]()
Maar welke Type r wil je dan?
Tja, die mensen heb je ZO veel. Erg jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja, ik redde me prima en ben als het goed is bijna weg bij EW. Maar toen werden er afgelopen week nieuwe uitgedeeld in Almere en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Overigens, mensen die direct aan het begin van de invoegstrook met 60 invoegen en het dan raar vinden dat ik even de kickdown gebruik en ze over de invoegstrook voorbij plank zodat ik gewoon met 120 kan invoegen![]()
Ook echt flitsen met de lampen toen ik ingevoegd had
Ik kijk hén juist altijd boos aan. Met de motor kom ik 4 stroken naar links, haal ze in en gooi hem meteen 4 stroken naar rechts. Houdt het ritje leuk en soms snappen ze het.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gisteren lekker met zn allen middenop rijden op de A2, ook zoiets doms. En dan allemaal precies 100 rijden, dan kijken ze je ook boos aan als je ze opeens rustig rechts inhaalt.
s15 is erg mooi maar ook populair en daarom duur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
S15 Spec Aero.Origineel of in VIP-style.
edit; Wij hebben een schoolmail die gekoppeld is aan Google. dus gewoon bij gmail inloggen met je schoolmail adres en klaar.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef S-RS het volgende:
Denk dat het hierover gaat:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef Babananana het volgende:
Wat is er voor lijstje voorbij gekomen en waarom is het nu weg?
276 man, holy shit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef PogoSticK het volgende:
Haha, kende ik nog niet! Leuk, ga ik een keer aankondigen dat ik topsnelheid ga testen en kunnen jullie het resultaat bekijken!
Er vindt geen kentekenregistratie plaats.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmm, lijkt me een beetje apart om daaraan mee te doen. Lijkt me niet ondenkbaar dat als jij daar een snelheid van 250 noteert dat oom agent dan even een bezoekje komt brengen
Nee, maar wss moet je je telefoon gebruiken via gps oid?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er vindt geen kentekenregistratie plaats.
Mensen weten niet dat hun snelheid gemeten wordt he. Er zitten gewoon sensoren in het wegdek ofzoiets. Het zijn NDW meetgegevens, en dat is gewoon een overheidsinstantie. En die gegevens zijn gewoon publiek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar wss moet je je telefoon gebruiken via gps oid?
Wat voor een Benz?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef zazzel het volgende:
HeujM'n Benz is weer terug van de garage, nu nog de LPG installatie eruit halen. En hij kan de weg weer op! Eindelijk verlost van 107 automaat van de familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |