Aha, op die fiets.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mensen weten niet dat hun snelheid gemeten wordt he. Er zitten gewoon sensoren in het wegdek ofzoiets. Het zijn NDW meetgegevens, en dat is gewoon een overheidsinstantie. En die gegevens zijn gewoon publiek.
Ik had al gesherlockt. Skere bak kerel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef zazzel het volgende:
[..]
Foto is een aantal topics geleden langs gekomen. Maar google maar op 280e W123
3 liter, 6 cil lijn
Skere bak? Je hebt zelf zeker geen auto, ding kost me een vermogenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had al gesherlockt. Skere bak kerel. [ afbeelding ]
Net als je uitspraak over de sw versie van deze bak, maar toch liever de sedan uitvoering.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk skeer als in tof.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:16 schreef zazzel het volgende:
[..]
Skere bak? Je hebt zelf zeker geen auto, ding kost me een vermogenAlles behalve een goedkoop barrel
Een Opel Corsa is 't nou ook net niet helemaal hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:19 schreef Sarasi het volgende:
Mijn moeder vroeg aan tafel of ze niet eens, en ik quote, 'een auto met zo'n stekker' moesten aanschaffen. Mijn vader uitleggen dat dat alleen rendabel zou zijn als ze haar bedrijfje zou uitbouwen en er meer mee zou gaan verdienen, en dan nog alleen een hybride want mijn moeder rijdt echt tyftver op een dag voor werk. Kwam hij aan met dat de Prius toch wel mooi was, die had iemand van de tennisclub ook etc.![]()
Huilen.
Praat ze anders een V60 D6 aan, die heeft ook een stekkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:19 schreef Sarasi het volgende:
Mijn moeder vroeg aan tafel of ze niet eens, en ik quote, 'een auto met zo'n stekker' moesten aanschaffen. Mijn vader uitleggen dat dat alleen rendabel zou zijn als ze haar bedrijfje zou uitbouwen en er meer mee zou gaan verdienen, en dan nog alleen een hybride want mijn moeder rijdt echt tyftver op een dag voor werk. Kwam hij aan met dat de Prius toch wel mooi was, die had iemand van de tennisclub ook etc.![]()
Huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeders criterium is niet te duur en betrouwbaar. Voldoet de Corsa prima aan, in tegenstelling tot onze vorige auto, waarbij de ANWB elke keer weer op de oprit alweer te hulp moest komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een Opel Corsa is 't nou ook net niet helemaal he
Maar inderdaad, Prius
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Praat ze anders een V60 D6 aan, die heeft ook een stekker
En 280pk, 600nm en 0-100 in 6 secondenVoordat mijn ouders over de 10k gaan voor een auto, hebben ze de loterij gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Ik heb zelf de coupé versie van een Corsa.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn moeders criterium is niet te duur en betrouwbaar. Voldoet de Corsa prima aan, in tegenstelling tot onze vorige auto, waarbij de ANWB elke keer weer op de oprit alweer te hulp moest komen.
En de Corsa is in ieder geval nog een beetje leuk, ergens. Ik zag afgelopen week zo'n Prius staan en dat ding is niet alleen lelijk, maar ook nog lomp.
Op de teller ga ik daar iig overheen maar of ik het ook 'geijkt' red...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denk dat het hierover gaat:
http://bestwelsnel.nl/
[..]
276 man, holy shit.
Zo dan, even gemist. Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Op de teller ga ik daar iig overheen maar of ik het ook 'geijkt' red...
Motor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zo dan, even gemist. Wat voor auto heb je?
Het is de bedoeling dat iedereen bij het aanmaken van een topic de wiki kopieert, maar het gebeurt vaker niet dan welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Amoeba het volgende:
Even de Wiki aangepast. Wanneer verschijnt de bewerkte versie in de OP, of moet ik gaan lapohunten om dat handmatig te doen?
Vind ik een Puma wel mooier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb zelf de coupé versie van een Corsa.
[ afbeelding ]
Je weet dat je het spelt als duct tape hè?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef zazzel het volgende:
Om terug te komen op die map van EW. Ben nu al met m'n 3e bezig in 1,5 jaar tijd, en deze hangt nu met ducktape aan elkaar.
Kom maar door met die nieuwe.
Vanaf volgende week weer beschikbaar
Vond net nog een picca:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef S-RS het volgende:
Net toch een apart ongeluk zien gebeuren terwijl ik in de trein zat
Op de A28 vlak voor Meppel kun je uitvoegen naar de A32, velen zullen dat bochtje vast wel kennen. Ik keek net uit het raam van de trein en ik zie ineens een Mini op een onmogelijke manier dwars over de weg glijden. Vervolgens tikte die dacht ik eerst de rechter vangrail aan en stuiterde weer terug om frontaal met de voorkant in de linker vangrail tot stilstand te komen.
Toen ik 10 minuten later terug reed met de auto stond de politie en de ambulance er al bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |