Ja, toen ik die filmpjes zag overwoog ik om mijn sollicitatie maar uit het raam te gooien.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Om er dan ook nog maar even een gouwe ouwe in te gooien EN het ontopic te houden:
Die trein waar hij instapt in "Den Haag" is ook gewoon op Almere Centrumquote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef Kiprollade het volgende:
Volgens mij gaat hij de ritten uitvoeren
Reimpie is echt een ongelofelijke eindbaas.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:18 schreef zazzel het volgende:
Haha dat filmpje met Dhr Reimers (?) dan, over het strikken van je stropdas
Dittemquote:Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef Viezze het volgende:
Ik kan dat filmpje met Koos Spee niet af kijken, dat is echt de grootste moraalridder van Nederland.
De instructeurs van EW kunnen er trouwens ook wat van.
Dit. Ik moest PER SE met m'n kop tegen de hoofdsteun tijdens die rijtest. Zo zit ik nooit man.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef Viezze het volgende:
Ik kan dat filmpje met Koos Spee niet af kijken, dat is echt de grootste moraalridder van Nederland.
De instructeurs van EW kunnen er trouwens ook wat van.
Wat een onzin.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit. Ik moest PER SE met m'n kop tegen de hoofdsteun tijdens die rijtest. Zo zit ik nooit man.
Precies. Ik zit altijd een klein beetje naar voren. Als ik ga leunen enzo blijf ik niet geconcentreerd. Ik heb zelfs van het CBR nog nooit zoveel gezeik gehad over een ergonomische houding en shit. Daarom had ik die hele rijtest niet gehaald.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is wel belangrijk dat je hoofdsteun op de goede hoogte staat, als je een aanrijding krijgt kan het een whiplash schelen / verminderen.
Inderdaad, Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die echt met zijn/haar hoofd tegen de hoofdsteun zit.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is wel belangrijk dat je hoofdsteun op de goede hoogte staat, als je een aanrijding krijgt kan het een whiplash schelen / verminderen.
Ik zit altijd wat naar voren, dus het kan ook wel zijn dat hij de rugleuning bedoelde ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die echt met zijn/haar hoofd tegen de hoofdsteun zit.
\Lijkt mij ook echt niet comfortabel zitten.
Dat stukje ken ik van mijn eigen rijtest, daar rechtsaf is alleen voor lijnbussen. Doen ze altijdquote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Amoeba het volgende:
Het enige wat hij me echt kon verwijten was dat ik per ongeluk rechts afsloeg waar dat niet mocht. Ik draaide nochtans direct om, maar dat was de enige verkeersfout die ik had gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |