quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zo dan, even gemist. Wat voor auto heb je?
R1quote:
Is niet eens een cooper S dus ze kon die 120 pk niet eens op de weg houden!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef S-RS het volgende:
[..]
Vond net nog een picca:
[ afbeelding ]
Was een vrouw, verklaart een hoop?
Ik heb ook een keer een Mini Cooper gereden, die dingen liggen echt als een kart op de weg en kunnen serieus hard de bocht door. Dus je moet wel echt je best doen om dit voor elkaar te krijgen denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:42 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
[..]
R1
[..]
Is niet eens een cooper S dus ze kon die 120 pk niet eens op de weg houden!
(Kuch, donderdag is een vriend van me met een 107 over de kop geslagen, vermogen zegt niet alles, bablalabla, maar het is een vrouw dus ik móét wel zo reageren.)
Inderdaad, mijn broer heeft er een. Geinige wagentjes, ik vind het alleen ontzettende meidenwagens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een Mini Cooper gereden, die dingen liggen echt als een kart op de weg en kunnen serieus hard de bocht door. Dus je moet wel echt je best doen om dit voor elkaar te krijgen denk ik
Het zicht is alleen zo raar, je hebt een dashboard en dan opeens vrijwel 90 graden een voorruit. Vind het van binnenin het gevoel geven alsof je in een vierkant zitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een Mini Cooper gereden, die dingen liggen echt als een kart op de weg en kunnen serieus hard de bocht door. Dus je moet wel echt je best doen om dit voor elkaar te krijgen denk ik
Ja die ronde krengen zijn echt absurd lelijk hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Het zicht is alleen zo raar, je hebt een dashboard en dan opeens vrijwel 90 graden een voorruit. Vind het van binnenin het gevoel geven alsof je in een vierkant zit
Uiterlijk vind ik echt vet, maar van binnen vind ik het mislukt, met name die teller in het midden… Waarom?
Tsjah kon dit ding voor één rug overnemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vind ik een Puma wel mooier.
Toen ik aan het shoppen was voor een nieuwe auto nog in een Puma proefgereden, geweldige auto was dat! Net een kart.
Als jij stopt met geilen over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaags stop ik met zeiken over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja die ronde krengen zijn echt absurd lelijk he
En wat haat jij op Jaguars man. Laat mij Jaguarfappert Amoeba wezen.
Pertinent onjuist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als jij stopt met geilen over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaags stop ik met zeiken over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags
Motorrijden is 2 vliegen in 1 klapquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:21 schreef Solidberg het volgende:
Oh en sorry, ben geen motorrijder en geen avonturier, dus kan enkel beetje meepraten als het over werk gaat![]()
Goed bezigquote:Op zondag 12 januari 2014 09:29 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Motorrijden is 2 vliegen in 1 klap
Eerste telefoontje n.a.v. sollicitaties vrijdag gekregen
en gemist overigens, maandag terugbellen. Eind v/d maand meerdere sollicitatierondes.
Das best veel. Die Puma van rond 2000 deden hooguit 2000,- Die waar ik naar heb gekeken was een 1.4 en geen 1.7/1.8 dus nog minder waard. (100pk, de 1.7 had 120 ofzo..)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tsjah kon dit ding voor één rug overnemen.
Tja kan, mensen kunnen zelf ook googelen! Da's hoe ik ze ook heb gevonden! Als er veel animo voor is oké maar de meeste mensen hier zitten al bij AR of EW en zoeken niks meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:14 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Goed bezig
Is het trouwens een idee om al die bedrijven waar jij gesolliciteerd hebt te noemen in de OP? Misschien handig voor toekomstige chauffeurs.
Grapje is nu klaar...quote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat is daar onjuist aan? Jij geilt op Jaaaaaaaaags en ik zeik over Jaaaaaaaaaags…
Je kunt ook je ballen oprapen en verder gaan met je leven.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vraag hem alleen waarom het onjuist is. Het is ook geen grapje, het is hoogst irritant.
Ik kwam niet verder dan 20 seconden.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:02 schreef Solidberg het volgende:
Wat een vrouwen hier
En voor alle Amoebe-haters:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |