abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:48:04 #51
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135324092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:

Multipla
Ik ga misschien Multipla kopen voor deze zomer. Roadtrip Oost-Europa met een Multipla met vriend :7
#26 || Luciano da Silva
pi_135324212
Zal inderdaad niet duur zijn zo'n hok _O-

Oost-Europa is trouwens wel prima te doen, ik heb daar ook rondgereisd een paar zomers geleden (maar dan met de trein). Al een beetje een planning?
pi_135324977
Haha, mensen in Groningen hadden net de laatste auto weggezet en toen kwam ik nog eens aanrijden. Kreeg opmerkingen als 'kon je nog later komen?' en 'wat kom jij op een kut moment'.

:D nu eindelijk weekend!
pi_135325004
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef dery1990 het volgende:
Haha, mensen in Groningen hadden net de laatste auto weggezet en toen kwam ik nog eens aanrijden. Kreeg opmerkingen als 'kon je nog later komen?' en 'wat kom jij op een kut moment'.

:D nu eindelijk weekend!
Haha, opdat eerste zeg ik dan altijd jawel hoor, en rij ik weer weg. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:15:36 #55
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135325179
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ga misschien Multipla kopen voor deze zomer. Roadtrip Oost-Europa met een Multipla met vriend :7
Lijkt mij een geniale bak voor zo'n plan👍
pi_135325255
Morgen werken, ritje Veendam - Almelo. Was eerst bang dat ze belden voor Maandag, die was ik vergeten dicht te zetten. Ook een sollicitatie gesprek voor afstuderen :)
pi_135325434
Nou, Ik ben voorlopig even onbeschikbaar voor AR. Denk niet dat autorijden zo lekker gaat met een weigerende linker arm, volledig vastzittende rug en een been wat open ligt. :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135325481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:25 schreef BlackLining het volgende:
Nou, Ik ben voorlopig even onbeschikbaar voor AR. Denk niet dat autorijden zo lekker gaat met een weigerende linker arm, volledig vastzittende rug en een been wat open ligt. :')
Hebbie gefaald?

EDIT
Link aangeklikt, zuur! Sterkte. Geremd op de verfstreep of was het iets buiten jou om?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:30:12 #59
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135325579
quote:
Sterkte, ziet er nasty uit
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135325634
quote:
Zo dan, what happend?

Beterschap!
pi_135325750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef S-RS het volgende:
Morgen werken, ritje Veendam - Almelo. Was eerst bang dat ze belden voor Maandag, die was ik vergeten dicht te zetten. Ook een sollicitatie gesprek voor afstuderen :)
Klinkt goed, wat is het?
quote:
Dat is minder goed.... Sterkte!
pi_135326003
Holy shit, beterschap man.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:51:35 #63
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135326288
quote:
Wel weer thuis? Sterkte kerel!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135326330
quote:
Ai, beterschap! Het vriest nog niet maar uitgegleden neem ik aan?

En is dat een Suzuki Gs500? Daar heb ik les op gehad, wel een fijn apparaat als je geen hoge snelheid rijdt. :)
pi_135326471
quote:
Poeh, sterkte man.
pi_135326484
Voorwiel blokkeerde bij het remmen, denk ik althans. Vóór zover ik weet ook geen witte strepen meegepakt, dat voelt trouwens ook anders. Mijn voorwiel klapte ineens om. Combinatie van misschien wat gladheid een toch te enthousiast remmen denk ik, al heb vaak genoeg veel harder geremd op veel slechtere wegen. Maar goed, dat stukkie weet ik niet helemaal meer :N

Ben nu weer thuis, verwondingen vallen met dank aan een goed motorpak nog enigzins mee. Ze waren eerst nog bang voor nekletsel maar gelukkig lijkt dat vooralsnog niet te zijn.

@hierboven: Nee, het is was ;( een Suzuki GSF600n Bandit.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:11:59 #67
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135327133
Die Insignia was flink uitgeleefd, asbak zat nog vol |:(
pi_135327523
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende:
Voorwiel blokkeerde bij het remmen, denk ik althans. Vóór zover ik weet ook geen witte strepen meegepakt, dat voelt trouwens ook anders. Mijn voorwiel klapte ineens om. Combinatie van misschien wat gladheid een toch te enthousiast remmen denk ik, al heb vaak genoeg veel harder geremd op veel slechtere wegen. Maar goed, dat stukkie weet ik niet helemaal meer :N

Ben nu weer thuis, verwondingen vallen met dank aan een goed motorpak nog enigzins mee. Ze waren eerst nog bang voor nekletsel maar gelukkig lijkt dat vooralsnog niet te zijn.

Bij je voorwiel ben je vaak te laat met reageren.... dikke pech maar kan met nat weer iedereen overkomen! Misschien net een plasje diesel of iets dergelijks.
Shit happens, ik weet hoe je je voelt!
Bandit zal nog wel salvageable zijn al is er ongetwijfeld wel schade.

Succes met de stijfheid morgen!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:23:30 #69
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135327809
quote:

Sterkte man, motorpak _O_

Las toevallig laatst dit op Motor-Forum:
quote:
reed op de snelweg 130 en werd afgesneden door een busje die nog even voor mij naar de linkerbaan wilde, op het moment dat hij bijna voor mij zit gaan ze voor hem plat op de rem en moet hij ook vol in de ankers, ik haal het niet en rem mezelf over de kop tegen de achterkant van zn bus aan met een gangetje van 100 gok ik.. kon nog naar de vangrail kruipen en heb daar maar even gelegen, mn ouders gebeld dat ik een ongelukje had gehad maar dat het niet erg was... in het ziekenhuis mocht ik bijna naar huis maar vanaf dat moment weet ik nog flarden en werd ik opeens 8 dagen later wakker :X

Schade: lever doormidden, nierkapsel gescheurd, slagader tussen hart en lever afgescheurt, beide longen geklapt..
Die mag van geluk spreken dat die nog leeft, even verderop in het verhaal zegtie dat hij 2x dood was verklaard :o
pi_135328354
Lol die laatste is aardig ziek! Ik ben met 120 gevallen maar er erg goed vanaf gekomen, mag van geluk spreken!
pi_135329131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef RTS91 het volgende:
Avondrit naar Valkenswaard en retour, v70 2.0T, primaaaa.
Fijne reisauto is dat.. :7
Nee.
pi_135329353
quote:

Sterkte en beterschap, zuur man!
Nee.
pi_135330002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef S-RS het volgende:
Goed bezig, eindelijk maar gesolliciteerd? :7

@Blacklining, beterschap!

Mijn rit was de moeite niet waard, 2,5 uur :') O en zo'n Fiesta is echt te traag op de snelweg ;(
pi_135331711
Wat blijft zo'n MX-5 toch een heerlijk bakkie. Had hem vanmiddag opgehaald bij de garage 500 meter verderop voor de apk. Maar de terug weg werd een lekker ritje rammen over landweggetjes met de kap los :D
Een octavia zag het volgens nog als een uitdaging toen ik dwars de rotonde afgegleden kwam, die vloog er vol vandoor :)

@Blacklining
Blegg, succes net herstellen!

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klinkt goed, wat is het?
Heb niet gesolliciteerd op een opdracht. Ik mag maandag langs komen om te kijken of we een passende opdracht kunnen vinden. Ik kreeg de indruk dat er meerde mogelijkheden zijn. Ze lieten proces optimalisatie al even vallen, dat lijkt me wel wat!

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Viezze het volgende:

[..]

Goed bezig, eindelijk maar gesolliciteerd? :7
Haha, niet echt. De vriend van m'n zus had op z'n werk even wat rond gevraagd, en die zijn wel enthousiast!
pi_135332236
Proces optimalisatie :9 Wat voor bedrijf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')