abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135314247
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Was wel mooi voor de uurtjes geweest, maar niet geheel rendabel voor Easyway aangezien ik uit Arnhem kom.
Dan had je beter voor Nieuwegein - Elsloo kunnen gaan :P

Daar had ik overigens nog voor gebeld. Zou rond 15.30 in Vianen zijn, maar dat was te laat.
pi_135314530
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ghe Ghe ik slaap met deze tempraturen onder een lente deken en met het raam vol open. Heerlijk fris :)

Waarneer hoor je of je aangenomen bent?
Dat duurt nog wel even :P
Binnen een week hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen.

Bij een ander bedrijf had ik vorige week vrijdag een gesprek, maandag terug gebeld dat ze het positief hadden gevonden en of ik terug wilde komen. Gisteren tweede gesprek, ging tussen mij en 1 ander. Vanmorgen te horen gekregen dat ze het fijne gesprekken vonden, het een erg lastige keuze was geweest maar dat ze voor de ander zijn gegaan ;(

Ach ja, kan slechter voor een allereerste 'echte' sollicitatie :P
pi_135314661
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:41 schreef Amoeba het volgende:
Die OP :')

Onbekende bak was een Corsa. Kwam ik terug, begon die vent me uit te horen over m'n rijbewijs. Uiteindelijk mn gegevens afgegeven, ik word nog gebeld of ik op kosten van dat bedrijf m'n BE rijbewijs mag halen. _O_
Huh, ze gaan BE voor je betalen? Gaat het over een LM waarvoor je kan gaan werken ofzo?
Nee, toch niet
pi_135315212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Fiorano het volgende:
Hoppa aangenomen, heel leertraject in voor m'n taxipas. Gelukkig kan ik aan het werk bij met een tijdelijk leer pas.

Volgende week zaterdag een screening waarbij ze kijken of je fatsoenlijk kan rijden. Dat zal wel goed komen.

Dan wat theorie en praktijk cursussen. En als afsluiter een theorie en praktijk examen voordat ik de definitieve taxipas binnen heb.
Gefeliciteerd! Ook als 'bijbaan' of meer als echt werk? Neem aan dat daar wel hier en daarwel een maar aan zit, als zij (een deel van) die taxipas betalen. Zat zelf ook voor bejaarden rondrijden en deeltaxi ed. te kijken. Kon toen alleen maar vinden dat ik of mn taxipas al moest hebben, of een dikke 20 uur per week beschikbaar moest zijn op tijden waar ik normaal college heb.
pi_135315371
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Ook als 'bijbaan' of meer als echt werk? Neem aan dat daar wel hier en daarwel een maar aan zit, als zij (een deel van) die taxipas betalen. Zat zelf ook voor bejaarden rondrijden en deeltaxi ed. te kijken. Kon toen alleen maar vinden dat ik of mn taxipas al moest hebben, of een dikke 20 uur per week beschikbaar moest zijn op tijden waar ik normaal college heb.
Ik doe het als bijbaan, en het vorige bedrijf(ben gewisseld van taxibedrijf) heeft de pas en alles eromheen netjes betaald, ook al zou ik er in het begin slechts 1 dag per weekend werken. :D
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:12:53 #31
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135315511
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Thanks, is een flexibele bijbaan voor minimaal 16u. alle dagen mogelijk van 07.00 tot 03.00. Wat dat betreft perfect dus.

Zo'n pas kost inclusief cursussen ¤1.000. Zij betalen daarvan ¤650 en ik betaal zelf ¤350 in tien maanden. Ideaal, kan ik altijd nog taxi gaan rijden als ik werkeloos raak ofzo :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135316343
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Thanks, is een flexibele bijbaan voor minimaal 16u. alle dagen mogelijk van 07.00 tot 03.00. Wat dat betreft perfect dus.

Zo'n pas kost inclusief cursussen ¤1.000. Zij betalen daarvan ¤650 en ik betaal zelf ¤350 in tien maanden. Ideaal, kan ik altijd nog taxi gaan rijden als ik werkeloos raak ofzo :P
Is dat minimaal 16 uur beschikbaar of minimaal 16 uur aan het werk? Anders moet ik na de tentamenweken ook maar eens wat verder gaan snuffelen.
pi_135318308
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Is dat minimaal 16 uur beschikbaar of minimaal 16 uur aan het werk? Anders moet ik na de tentamenweken ook maar eens wat verder gaan snuffelen.
Je hebt ook veel taxibedrijven waar ze je een 0-urencontract geven. (Heb ik ook, heb echter elke week wel werk, en s'zomers zelfs 40 urige weken gehad.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:44:32 #34
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135318975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

0-uren contract waarbij er gemiddeld 16u is. Ene week 10 en andere week 22 zou bijvoorbeeld kunnen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135319510
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:50 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Huh, ze gaan BE voor je betalen? Gaat het over een LM waarvoor je kan gaan werken ofzo?
Het is een schadebedrijf in Oirschot dat in die groep van de 'grote' in Waalwijk zit. Ze willen Autoreset uit de loonlijst knallen en zelf transport doen met een bus en een grote aanhanger. Dus hij vroeg, als dat geregeld werd, of ik zin had in dat baantje. Daar ik geen combinatie mag rijden moet dan wel dat bedrijfje mij de leswagen insturen.

Maar ik weet niet of het doorgaat. Denk van niet, welk bedrijf gaat nu een BE rijbewijs sponsoren.
pi_135319910
Wat een drukte bij de wasstraat in Vianen...
pi_135319913
Morgen weer als taxichauffeur van Zuid Limburg naar Dusseldorf, en daarna van Zuid Limburg naar Frankfurt. Goed voor de kilometers en de uren.
Heb zelf ook bejaardenvervoer gedaan bij het vorig taxibedrijf maar blij dat ik dat niet meer doe.
Alleen maar klagen en gezever over vroeger aanhoren. Hoop dat het anderen meer bevalt ;)
Nee.
pi_135320190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen weer als taxichauffeur van Zuid Limburg naar Dusseldorf, en daarna van Zuid Limburg naar Frankfurt. Goed voor de kilometers en de uren.
Heb zelf ook bejaardenvervoer gedaan bij het vorig taxibedrijf maar blij dat ik dat niet meer doe.
Alleen maar klagen en gezever over vroeger aanhoren. Hoop dat het anderen meer bevalt ;)
Tja, ik mis wel die lange ritten. Helaas heb je hier in het noorden vrijwel geen VIP-vervoer. :(
pi_135320256
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is een schadebedrijf in Oirschot dat in die groep van de 'grote' in Waalwijk zit. Ze willen Autoreset uit de loonlijst knallen en zelf transport doen met een bus en een grote aanhanger. Dus hij vroeg, als dat geregeld werd, of ik zin had in dat baantje. Daar ik geen combinatie mag rijden moet dan wel dat bedrijfje mij de leswagen insturen.

Maar ik weet niet of het doorgaat. Denk van niet, welk bedrijf gaat nu een BE rijbewijs sponsoren.
Dat is wel mooi voor je ja, minder mooi voor ons hikers, maar ach,
Nee, toch niet
pi_135320618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat is wel mooi voor je ja, minder mooi voor ons hikers, maar ach,
Maar dan hoef ik geen krantjes meer te gooien _O_

Ik ga sowieso 8 uur mogen declareren. :)
pi_135320678
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Kiprollade het volgende:
Yes, net afgezet door een collega in een keigave Honda Insight. Als je ook een Fokker bent: bedankt :D
Nu in de bus vergeet de buschauffeuse te stoppen, schreeuwt er opeens een wijf 'HO!', waardoor de chauffeuse zich de tyfus schrok :') Stuk chagrijn...
Bijzonder want die Insight is hier nooit verkocht. Stuur wel aan de goede kant? ;)

Ff sidenote: wil ik net een bejaarde achter me in de trein vriendelijk verzoeken godverdomme zijn teringtoetsgeluid eens uit te zetten.... is het volgens mij een pacemaker ofzo, want die vent slaapt :')
pi_135321034
Ik heb anders al meerdere keren een Insight gereden :P
pi_135322079
Ik ook. Best een prima wagen om te rijden trouwens, maar hij ziet er niet uit.
pi_135322195
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef meneer_valk het volgende:
Tja, stond laatst nog een te koop bij de lokale Honda dealer..
(Heb zelf trouwens liever de CR-Z )
pi_135322280
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef meneer_valk het volgende:
Klopt ja. Dan zou ik eerder voor zo'n Hybride Civic gaan. Rijdt hetzelfde, maar oogt toch een stukkie beter.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:05:15 #46
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135322355
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is een schadebedrijf in Oirschot
Zit je in ieder geval op de goede plek

:7
#26 || Luciano da Silva
pi_135322419
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zit je in ieder geval op de goede plek

:7
Er stonden wel veel hele kasten ja. :(
pi_135322937
Avondrit naar Valkenswaard en retour, v70 2.0T, primaaaa.
pi_135323553
Niet verkochte insight ging over 1e type, las er laatst toevallig nog een artikel over. Zij vermeldden niet dat dat om alleen 1e type ging, nu ik zelf kijk zie ik het ook. Excusez, ik moet mijn bronnen beter verifiėren!
pi_135323954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef PogoSticK het volgende:
Niet verkochte insight ging over 1e type, las er laatst toevallig nog een artikel over. Zij vermeldden niet dat dat om alleen 1e type ging, nu ik zelf kijk zie ik het ook. Excusez, ik moet mijn bronnen beter verifiėren!
Wat is die eerste generatie trouwens hondslelijk zeg _O-
Dan zou ik bijna nog liever een Multipla rijden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')