Denk eens even na man: wil jij als een goed in de vel zittende vrouw, een spannende sluwe kankervos of een saai watje die je op een voetstuk zet en behandelt alsof je superbreekbaar bent?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zegt hij, net zoals hij zegt dat hij geweldig is tegen al die vrouwen, maar wel een "sluwe kankervos extra-ordinaire" is.
Leuk! Iemand uit dit topic?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben een date aan het plannen
En ik moet er nog een plannen met een leuke fokster
Ideaal gezien na mijn tentamens over 3 weken... maar goed, we zien wel
Ik wil niet meteen een negatieve muts zijn
Ik ben er ook niet zo van hoor, volgens mij verschilt dat echt wel per persoon. Als het inderdaad maar vérder gaat dan "hoi, hoe is het?".quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Omdat het zelden origineel is.. te bedacht enzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Kola het volgende:
[..]
Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?
Nouja, ik neem aan dat ze hoopt op en reactie als ze me een berichtje stuurt. Als de foto dan "mwa" is en ik krijg alleen een "hey" negeer ik het berichtje evengoed. Terwijl ik eerder geneigd zou zijn wat terug te sturen als ze ook oprecht nog wat moeite in haar berichtje had gestoken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is of het ook nodig is dat ze creatiever zijn.
Godver.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Die paal zit er al doorheen, zie ik
Heel herkenbaar. Erg interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen goede openingszin nodig, maar een goede profielfoto
heerlijk, die mini sociopsychologie op datingsites. heerlijk rauw, anoniem, dus puur wat mensen echt voelen en denken.
Meh, dit bevalt me voor geen meter. Het leest voor mij nu alsof er voor jou alleen maar een spectrum bestaat van <standaardberichten> tot <geforceerd originele krampachtige kijk-mij-eens-origineel-berichten>. Dat laatste is juist compleet niet de bedoeling. Daarom dat eerste bericht ook gewoon kort houden, dan verval je daar niet snel in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Yepquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande zaterdag een date staan...dat had ik zover ik weet hier al eerder gemeld
Eens, de dagen van een Tsjakka-penvriend liggen ver achter ons. Zonde van je tijd, waarom zou je dat doen wanneer je ook meteen kunt meeten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Besloot overigens wel nagenoeg altijd meteen al of ik met iemand af wilde spreken of niet. Mailen/msn-en dat soort ongein vond ik maar stom. Datingsites zijn één ding, maar vervolgens wel gewoon écht contact maken. Jezelf compleet gaan zitten verkneukelen om iemand die zich online heel anders voor kan doen dan in het echt (of andersom natuurlijk! Dat die persoon zich een ander beeld bij jou vormt) voor weken vond ik maar niets. Afspreken, biertje drinken, in 't echt oordelen en dan al of niet een vervolgdate.
Het duurde even voordat de date stond, maar verder bekijk ik het wel van de zonnige kant, hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
YepEn nou niet zoveel zwartkijken hé, beetje plezier maken
Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste datequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Panzer is op zoek naar het type meisje wat door dat overdrevene geprikkeld raakt. Ik zie Panzer dus ook niet met een (jongere) Moblo daten, bijvoorbeeld.
Een eefje801 ken ik niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen
*kras*quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kon opzich ook wel goed met de 'oudere vrouwen' praten. Zou nog met eentje van 28 afspreken. Dat stelde ik al twee week uit, want kort daarna begon mijn relatie.
Hij is zichzelf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste date
En ik probeerde het nog wel zo vriendelijk te zeggen..quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is zichzelf.Je bedoelt dat hij je type niet is
Ja brrrquote:
Ik weiger.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja brrr
Ik weet niet wat het is, maar tussen 28 en 30 gebeurt er iets met vrouwen, worden de rimpels exponentieel duidelijker en de haren exponentieel brozer. Dan is het echt meisje-af... hallo vrouw.
Je kunt niet ieders type zijn, gelukkig maar!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En ik probeerde het nog wel zo vriendelijk te zeggen..
De carrousel komt piepend en krakend tot stilstand, een laatste stuiptrekking en het is gedaan. Geen atletische alfawolven meer voor jou, de kantoormannen en 'lekker gewoon' gescheiden huisvaders staan al te trappelen.quote:
Klaagde mijn 27-jarige spaanse collega ook over, vandaagquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Vorig jaar werd me nog om legitimatie gevraagd toen ik bier wilde kopen
Oh nee!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De carrousel komt piepend en krakend tot stilstand, een laatste stuiptrekking en het is gedaan. Geen atletische alfawolven meer voor jou, de kantoormannen en 'lekker gewoon' gescheiden huisvaders staan al te trappelen.
Ja, eerder kon je echt met kwaliteit naar huis gaan vanuit de kroeg. Naar huis iets meebrengen kan nog steeds (ALLE mannen willen sex, ook de wat mindere), maar de kwaliteit gaat toch vaak danig omlaag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De carrousel komt piepend en krakend tot stilstand, een laatste stuiptrekking en het is gedaan. Geen atletische alfawolven meer voor jou, de kantoormannen en 'lekker gewoon' gescheiden huisvaders staan al te trappelen.
Beetje chatten vind ik juist wel leuk. Alleen als je interesse hebt moet je geen maanden energie verspillen. Maar eerst een paar weekjes casual (dus niet elke dag) elkaar een beetje leren kennen zou ik fijn vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat mij betreft ook asap meeten, maar ik kan me voorstellen dat de meeste vrouwen daar wat terughoudender in zijn.
God jezus idd, als je na een maand nog niet wil meeten dan moet het ook gewoon platonisch blijven iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje chatten vind ik juist wel leuk. Alleen als je interesse hebt moet je geen maanden energie verspillen. Maar eerst een paar weekjes casual (dus niet elke dag) elkaar een beetje leren kennen zou ik fijn vinden.
Haha, gratz. Ik heb nu 7 maanden een relatie, wat doe ik hier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
Gelukkig ben ik al zeer gelukkig getrouwd, al bijna 4 jaar alweer...![]()
Time is precious.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, eerder kon je echt met kwaliteit naar huis gaan vanuit de kroeg. Naar huis iets meebrengen kan nog steeds (ALLE mannen willen sex, ook de wat mindere), maar de kwaliteit gaat toch vaak danig omlaag.
MTV Catfish, mensen die maanden of jaren een online relatie hebben en er geld in stoppen en alles.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
God jezus idd, als je na een maand nog niet wil meeten dan moet het ook gewoon platonisch blijven idd
Mannen vertellen dat écht niet elke vrouw per se een catchy pick-up line wil zien voordat ze reageertquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, gratz. Ik heb nu 7 maanden een relatie, wat doe ik hier.WAT DOE JIJ HIER.
[..]
Time is precious.
[..]
MTV Catfish, mensen die maanden of jaren een online relatie hebben en er geld in stoppen en alles.Met een persoon die vaak compleet anders is.
Geloof er ook nog maar weinig in dat het waar is.
Er van uitgaande dat je niet hele dag ligt te chatten maar verder ook een leven hebt vind ik dat niet zo raar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
Paar weekjes? Pffff… veeeeeel te lang…
Al zo vaak gehad dat je een paar weken chat en dan afknapt in het echt…. Zonde van de tijd…
Gewoon snel afspreken als het lekker klikt…
Zo is het met mijn aanstaande date dus gegaan, met het verschil dat we eigenlijk wel dagelijks contact hadden. Ik had best eerder af willen spreken, maar aangezien het nog steeds geen dag saai/ongemakkelijk/wat dan ook is geweest, kan ik er wel mee leven dat het zo is gegaan. Het blijft toch altijd afwachten, of je nu na een maand of na een halve week een date hebt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje chatten vind ik juist wel leuk. Alleen als je interesse hebt moet je geen maanden energie verspillen. Maar eerst een paar weekjes casual (dus niet elke dag) elkaar een beetje leren kennen zou ik fijn vinden.
Sorry hoor, maar ook als je een leven hebt hoef je niet eerst weken te chatten…quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je niet hele dag ligt te chatten maar verder ook een leven hebt vind ik dat niet zo raar.
Maar als je vindt dat het allemaal te lang duurt kan je dat toch gewoon duidelijk maken lijkt me en daarna je conclusies trekken. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mannen vertellen dat écht niet elke vrouw per se een catchy pick-up line wil zien voordat ze reageert![]()
Sommigen wel, sommigen echter ook niet!![]()
En vrouwen aansporen dat ze niet eerst 5 maanden moeten gaan whatsappen/msn-en(bestaatnietmeertoch?) maar gewoon af moeten spreken als je wilt weten of 't klikt.
Ja, dan zeg ik "quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar als je vindt dat het allemaal te lang duurt kan je dat toch gewoon duidelijk maken lijkt me en daarna je conclusies trekken. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet.
Exact.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ook als je een leven hebt hoef je niet eerst weken te chatten…
Ik houd het vaak op maximaal een week omdat mensen wel plannen hebben enzo… Misschien max 2 weken… Als je daarna nog geen tijd hebt, dan ben je misschien ook niet zo serieus op zoek naar een date.
Wilde jij haar niet neuken ofzo? En vond je naar een schermpje loeren leuker dan haar aanraken in het echt enzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo is het met mijn aanstaande date dus gegaan, met het verschil dat we eigenlijk wel dagelijks contact hadden. Ik had best eerder af willen spreken, maar aangezien het nog steeds geen dag saai/ongemakkelijk/wat dan ook is geweest, kan ik er wel mee leven dat het zo is gegaan. Het blijft toch altijd afwachten, of je nu na een maand of na een halve week een date hebt.
Precies.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een biertje of een koffie heeft iedereen wel tijd. Puh-lease. Zéker als je op zoek bent naar iemand die al enigszins in de buurt woont.
Als je de trein moet pakken is dat toch al ander verhaal. 5 uur reizen voor anderhalf uur date is ook jammerlijk. Dan liever een zaterdag plannen en ja die zijn wel eens bezet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een biertje of een koffie heeft iedereen wel tijd. Puh-lease. Zéker als je op zoek bent naar iemand die al enigszins in de buurt woont.
Je leest niet helemaal goed: ik had wel eerder af willen spreken, maar de omstandigheden waren er niet naar. En als er dan verder niets is waaruit blijkt dat het contact dan meteen al minder wordt, dan is die periode ook wel te overbruggen. Bovendien is dit ook nog eens niet echt in de buurt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Panzermaus het volgende:
Wilde jij haar niet neuken ofzo? En vond je naar een schermpje loeren leuker dan haar aanraken in het echt enzo?![]()
Yeah, okay. Dat is nog wel te doen. Maar had je ook niet dates op de sideline dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je leest niet helemaal goed: ik had wel eerder af willen spreken, maar de omstandigheden waren er niet naar. En als er dan verder niets is waaruit blijkt dat het contact dan meteen al minder wordt, dan is die periode ook wel te overbruggen. Bovendien is dit ook nog eens niet echt in de buurt.
Wat een wijsheden, zal wel met de leeftijd gekomen zijn!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
In mijn date-tijdperk, toen, vroeger, in 1832, heb ik regelmatig gewoon ergens een koffie gedronken in een strandtent met wat potentieeltjes. Gewoon één kopje koffie of een biertje ofzo. En dan daarna wel verder zien. Je hoeft er niet meteen een 6-24 avondje met film en weetikveelwat van te maken, gewoon kennis maken en kijken of er énige vorm van klik is. Weet je ook meteen waar je je energie wel of niet in moet steken.
Uiteraard. Maar als het echt leuk is, is het wel fijn als je niet direct naar huis hoeftquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
In mijn date-tijdperk, toen, vroeger, in 1832, heb ik regelmatig gewoon ergens een koffie gedronken in een strandtent met wat potentieeltjes. Gewoon één kopje koffie of een biertje ofzo. En dan daarna wel verder zien. Je hoeft er niet meteen een 6-24 avondje met film en weetikveelwat van te maken, gewoon kennis maken en kijken of er énige vorm van klik is. Weet je ook meteen waar je je energie wel of niet in moet steken.
Als je naar haar toe reist, ben je toch dicht bij haar huis in de buurt… Of neuk je alleen in je eigen bed?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als het echt leuk is, is het wel fijn als je niet direct naar huis hoeftEn hoe dichter bij hoe chiller en makkelijker en leuker
Nee, dat niet. Als de klik er niet blijkt te zijn, begint het dus weer bij de spreekwoordelijke nulquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, okay. Dat is nog wel te doen. Maar had je ook niet dates op de sideline dan?
Krijg je dan meer 'blijven slapen' garantie als je langer met elkaar praat? Dat heeft denk ik meer te maken met de... emotiesquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als het echt leuk is, is het wel fijn als je niet direct naar huis hoeftEn hoe dichter bij hoe chiller en makkelijker en leuker
Yeah, dat zou erg zonde zijn. Ik heb wel eens twee dates op een avond gecombineerd, de eerste viel tegen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Als de klik er niet blijkt te zijn, begint het dus weer bij de spreekwoordelijke nul
Zo ver ben ik niet gekomen. Maar op 1e date bij iemand slapen vind ik niet zo...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je naar haar toe reist, ben je toch dicht bij haar huis in de buurt… Of neuk je alleen in je eigen bed?
Ja die hebben ze ook al sinds 1832 toen ze bij Haarlem eerste spoorlijn maaktenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso is er geen betere smoes om 't bed in te duiken dan 'maar de laatste trein gaat al zo vroeg'.
Right.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo ver ben ik niet gekomen. Maar op 1e date bij iemand slapen vind ik niet zo...
Dit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso is er geen betere smoes om 't bed in te duiken dan 'maar de laatste trein gaat al zo vroeg'.
En ben je daar tevreden mee?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik geloof alleen dat ik daar te braaf voor ben
Ik ook, tegenwoordig, nu die ring om m'n vinger zit (en natuurlijk ook in de periode daarvoor toen m'n man m'n vriend nog was)quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik geloof alleen dat ik daar te braaf voor ben
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Zelf ben ik vrij terughoudend qua gewaagde berichten mede doordat ik niet zo opgevoed ben en me er dus ook een beetje ongemakkelijk daarbij voel. Aan de andere kant merk ik dat dat terughoudende totaal geen effect heeft en me dus ook niets oplevert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef habitue het volgende:
Ja dat is dan ook de hele clou vind ik. Die tips van Panzer zijn op zich ook wel allemaal waar. Maar als het gewoon niet bij je past om van die originele/gewaagde berichten te sturen moet je er ook gewoon niet aan beginnen vind ik. Dat komt namelijk al heel snel boven water als je met elkaar echt gaat chatten/bellen whatever.
Op zich wel. Alleen betekent dat ik ook minder ervaring heb en dat ik sowieso op sociaal vlak nog kan verbeteren.quote:
d'awwquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Voor mijn ex was ik naar Amerika gereisd. We hadden nog niks samen, boekten in een hostel een Twin room - dachten we - bleek een vierpersoons kamer te zijn met twee eenpersoons bedden en één tweepersoonsbed.
Eerste twee nachten apart geslapen en vanaf de derde nacht....
Yeah, 'op zich wel', wat is dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op zich wel. Alleen betekent dat ik ook minder ervaring heb en dat ik sowieso op sociaal vlak nog kan verbeteren.
Kom je nu uit voor je snurkfetishquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn inmiddels man ken ik overigens niet via een datingsite, maar gewoon via-via. Hij heeft talloze keren op m'n bank geslapen
Zorg dat je minder terughouden wordt op je eigen manier met dingen die jij wél tegen een meisje/dame zou willen/durven zeggen. Niet de zaken waar jij je onconfortabel bij voelt, dat zien mensen zo. Zo niet in het berichtje, dan wel bij een eventuele date/ontmoeting.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Zelf ben ik vrij terughoudend qua gewaagde berichten mede doordat ik niet zo opgevoed ben en me er dus ook een beetje ongemakkelijk daarbij voel. Aan de andere kant merk ik dat dat terughoudende totaal geen effect heeft en me dus ook niets oplevert.
Ik snurk. Hij een stuk minder. Hij kan er gelukkig tegenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom je nu uit voor je snurkfetish
Dat betekent dat ik er volledig achter sta, maar dat het wellicht ook kan betekenen dat het me kan belemmeren met vrouwen. Is dat wat duidelijker?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
d'aww![]()
[..]
Yeah, 'op zich wel', wat is dat.En ben je daar actief mee bezig?
Neem toch aan de je op een gegeven moment je opvoeding wel van je afschudt als het daarop aankomt? Je eigen stijl, eigen ideeën etc.?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Zelf ben ik vrij terughoudend qua gewaagde berichten mede doordat ik niet zo opgevoed ben en me er dus ook een beetje ongemakkelijk daarbij voel. Aan de andere kant merk ik dat dat terughoudende totaal geen effect heeft en me dus ook niets oplevert.
Hmm, sorta. Maar zou je graag zien dat het anders was? 'Ja' of 'nee'?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik er volledig achter sta, maar dat het wellicht ook kan betekenen dat het me kan belemmeren met vrouwen. Is dat wat duidelijker?
Ik denk dat de relatie met je ouders voor een groot deel definieert hoe je bent in je volwassen relaties.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Neem toch aan de je op een gegeven moment je opvoeding wel van je afschudt als het daarop aankomt? Je eigen stijl, eigen ideeën etc.?
Dat wat anders is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, sorta. Maar zou je graag zien dat het anders was? 'Ja' of 'nee'?
Dat je een womanizer wordt, een hybride van een belangeloze gever en een doorgefokt renpaard. Of in ieder geval: meer in die richting.quote:
Ik denk dat dit ook zijn eigen stijl is maar dat hij dat niet wilquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Neem toch aan de je op een gegeven moment je opvoeding wel van je afschudt als het daarop aankomt? Je eigen stijl, eigen ideeën etc.?
Erg vervelend. Ik doe dezelfde dingen als mij pa, die ik altijd verfoeilijk hebquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat de relatie met je ouders voor een groot deel definieert hoe je bent in je volwassen relaties.
Ja tuurlijk, maar dat heeft nier per se te doen met seks op een 1e date, denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je een womanizer wordt, een hybride van een belangeloze gever en een doorgefokt renpaard. Of in ieder geval: meer in die richting.
Ligt eraan in hoeverre je de vrijheid hebt gekregen een eigen identiteit te ontwikkelen. En dat kan op ieder gewenst later moment ook nog, mocht je dat willen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat de relatie met je ouders voor een groot deel definieert hoe je bent in je volwassen relaties.
Wat heerlijk generaliserendquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hangt er ook van af wat je zelf aanbiedHeb je een leuk koppie en ben je jong, dan sta je voor veel minder open dan wanneer je er wat minder leuk uit ziet en al wat ouder.
Zie je op OKcupid ook terug over hoe vaak iemand berichtjes terugstuurt: hoe knapper, hoe selectiever, want hoe meer troep ze krijgen van mannen en hoe meer ze moeten filteren.
De borderline lelijkerds hebben de hoogste replygehaltes.
Hoe zit dat bij mannen dan? Worden die niet juist aantrekkelijker als ze iets ouder zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, eerder kon je echt met kwaliteit naar huis gaan vanuit de kroeg. Naar huis iets meebrengen kan nog steeds (ALLE mannen willen sex, ook de wat mindere), maar de kwaliteit gaat toch vaak danig omlaag.
En nog steeds hebben ze Haarlem niet op het nachtnet aangesloten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja die hebben ze ook al sinds 1832 toen ze bij Haarlem eerste spoorlijn maakten
Die worden over het algemeen aantrekkelijker van een hogere deadlift en een lager vetpercentage.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij mannen dan? Worden die niet juist aantrekkelijker als ze iets ouder zijn?
Ja want daten draait alleen om neukenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je naar haar toe reist, ben je toch dicht bij haar huis in de buurt… Of neuk je alleen in je eigen bed?
Nee joh: neushaar, oorhaar, incontinentie..quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij mannen dan? Worden die niet juist aantrekkelijker als ze iets ouder zijn?
Dat snap ik, je wil wel, maar het moet wel wat langzamer gaan want anders voelt het niet goed. Dat is natuurlijk helemaal prima en niet aan mij om iets aan te doen, maar toch ben ik benieuwd waar dat vandaan komt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat heeft nier per se te doen met seks op een 1e date, denk ik.
Ik wil gewoon wat langzamer met vrouwen, wat dus niet betekent dat ik helemaal niks wil of zo. Ik voel me er niet goed bij als het te snel gaat.
In het begin wel, moraalklem. 🐥quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ja want daten draait alleen om neuken
Opvoeding + ervaring + overtuigingquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat snap ik, je wil wel, maar het moet wel wat langzamer gaan want anders voelt het niet goed. Dat is natuurlijk helemaal prima en niet aan mij om iets aan te doen, maar toch ben ik benieuwd waar dat vandaan komt.Heb je zelf enig idee wat betreft de achterliggende reden?
Je moet zeker niet iets gaan doen waar je je ongemakkelijk bij voelt. Je moet op zoek gaan naar de 'jezelf' die het leukste overkomt, zonder dat je daarbij dingen verzint of verbergt o.i.d.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Hier nog zo'n persoon. Dat maakt me wel geschikt voor langere relaties, maar niet voor de korte termijn. Dat kan soms handig zijn, maar vaak ook niet. Het is maar net wat je zoekt en waar je je lekker bij voelt. Bij mij betekende dat een relatie van 7 jaar met samenwonen en verloofd zijn (kortom een toekomst samen) waar ik tevreden mee was. Toen dat echter voorbij ging bleek het ook nadelen te hebben waar ik nu nog tegenaan loop.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik er volledig achter sta, maar dat het wellicht ook kan betekenen dat het me kan belemmeren met vrouwen. Is dat wat duidelijker?
Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In het begin wel, moraalklem. 🐥
Nouja goed je hoeft je benen niet open te doen voor mij heur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dat ik al getrouwd ben Steer
Oh godquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb volgens mij jouw voicemail/telefoongesprek nog ergens op een schijf staanvan toen die avond met de dames en de cosmo's
Hmm, je hebt beide 'kanten' dus al eens ervaren? Heb je wel eens een ONS gehad?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Opvoeding + ervaring + overtuiging
Ik denk dat het goed is wat rustiger aan te doen. Zo ben ik opgevoed en heb ook ervaren dat ik het zo het liefste wil.
Edit: En wellicht ben ik gewoon nog te bang om me volledig in relaties te storten, want daar zie ik seks vooral op gericht.
Zou niet weten waarom ze dat niet willen als je alle boxjes aftickt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.
True, toen ik 25 was, woog ik 85 KG met een BMI van 30+ en zag ik eruit als een duikpak gevuld met stront.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen aantrekkelijker van een hogere deadlift en een lager vetpercentage.Vraag maar aan Stereo.
Omdat je onmogelijk op één date kan weten of iemand inderdaad alle boxjes aftickt. Omdat er ook mensen zijn met principes die seks speciaal vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ze dat niet willen als je alle boxjes aftickt.
That's what I'm talking 'bout. Nog steeds respect voor je transformatie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, toen ik 25 was, woog ik 85 KG met een BMI van 30+ en zag ik eruit als een duikpak gevuld met stront.
Nu ben ik de 30 gepasseerd en zie ik er beter uit dan de studenten in het sportcentrum van mijn oude uni.
En jij kunt haar geen dusdanig speciale avond bezorgen, dat ze het alsnog wil? Zie je daar geen uitdaging in? Geil is geil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef rolklem het volgende:
[..]
Omdat je onmogelijk op één date kan weten of iemand inderdaad alle boxjes aftickt. Omdat er ook mensen zijn met principes die seks speciaal vinden.
Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.
Als ik echt voor iemand ga wel ja. Maar dan komt het ook geregeld een beetje gekunsteld over en werkt het eerder averechts dan dat het me helpt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij kunt haar geen dusdanig speciale avond bezorgen, dat ze het alsnog wil? Zie je daar geen uitdaging in?
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Mother_Teresaquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.
Als je opgewonden bent, dan ben je opgewonden. Ook als vrouw. Je kunt er wel rationeel tegen vechten (en soms werkt dat prima), maar je *wil* gewoon.
Weet je, als je op een datingsite staat heb je in feite je intenties al een beetje duidelijk gemaakt. Je wil daten met iemand, misschien wel een relatie of whatever. Dat hoeft dus al niet meer. Je kunt best zonder de vuige vunzigerd uit te hangen een bruggetje maken naar afspreken met een leuke dame. Gewoon in het mailcontact of in een chat. Je merkt dan snel genoeg of iemand interesse daarin heeft. Hoef je echt niet je hele persoonlijkheid voor om te bouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik echt voor iemand ga wel ja. Maar dan komt het ook geregeld een beetje gekunsteld over en werkt het eerder averechts dan dat het me helpt.
Laat ik het zo zeggen, als ik aan dirty talk ga doen tegen iemand die ik probeer te versieren heeft ze meteen door dat ik niet zo ben en een soort rol speel. Echter, bij het gedragen aan de andere kant van het spectrum word 'scoren' of zelfs maar een telefoonnummer of date regelen weer erg lastig omdat je dan verdomd snel in de friendzone terecht komt. Ik moet nog leren die middenweg te vinden waarbij ik mezelf niet verlies, maar toch duidelijker laat merken wat mijn intenties zijn..
Hoe is de relatie met je moeder? Serieuze vraag. Kun je goed met haar opschieten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.
Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.
geilquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Mother_Teresa
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.
Als je opgewonden bent, dan ben je opgewonden. Ook als vrouw. Je kunt er wel rationeel tegen vechten (en soms werkt dat prima), maar je *wil* gewoon.
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.
Ik heb geen idee welk antwoord je wil horen, en waarschijnlijk maak je van elk antwoord iets moois, dus ik zal maar gewoon de waarheid vertellen. Het is niet meer dan een kennis van mij die ik regelmatig zie, maar de band is beter dan hij ooit geweest is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is de relatie met je moeder? Serieuze vraag. Kun je goed met haar opschieten?
Gebroken mensen zullen daar vast anders in staan, maar daar zijn genoeg andere R&P topics voorquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
Gefeliciteerdals je per se van dit topic een opschep-topic wil maken: een vrouw die seksueel misbruikt is met alles van haar lichaam behalve haar mond, en die haar mond dus als heilig beschouwde, wilde míj zoenen op een eerste date binnen 2 uur. Jippie.
Geil is bijna net zoals dronken. Maar dat zal jij wel niet inzienquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.
Fijn om te horen (serieus). Maar ik zou toch eens gaan nadenken hoe het vroeger geweest was, als je de volgende keer het gevoel hebt te krampachtig te denken in de buurt van vrouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk antwoord je wil horen, en waarschijnlijk maak je van elk antwoord iets moois, dus ik zal maar gewoon de waarheid vertellen. Het is niet meer dan een kennis van mij die ik regelmatig zie, maar de band is beter dan hij ooit geweest is.
Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Geil is bijna net zoals dronken. Maar dat zal jij wel niet inzien
Ik ga geen gebruik maken van iemands geilheid, ondanks dat die door mij komt, en ja, dat lukt mij vaak genoeg.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.
Gebroken mensen zijn ook mensenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebroken mensen zullen daar vast anders in staan, maar daar zijn genoeg andere R&P topics voorWe gaan hier van redelijkerwijs gezonde mensen uit.
Geen borderliners, mensen met PTSS of asperger.
Ja, geweldige vergelijkingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.
Ik weet wel zeker dat jij krampachtiger ben dan ik, gezien ik heb geprobeerd de andere kant te ervaren (ONS's e.d.) en ik daar niet positiever ben uitgekomenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn om te horen (serieus). Maar ik zou toch eens gaan nadenken hoe het vroeger geweest was, als je de volgende keer het gevoel hebt te krampachtig te denken in de buurt van vrouwen.
Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vond je vroeger ook al een leuke vent hoor Steer!
Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?
Dergelijke verhalen heb ik wel eens gehoord, en dan heb je als vrouw weinig aan 'tja het is wel respectvol van hem'.Het is gewoon kut.
Nee, echte intelligente, leuke dames houden *NIET* van ochtendsexquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken verwacht ik niet van jou_
quote:Freud argued that the Madonnawhore complex is caused by oedipal castration fears which arise when a man experiences the affection he once felt for his mother with women he now sexually desires. In order to manage this anxiety, the man categorizes women into two groups: women he can admire and women he finds sexually attractive. Whereas the man loves women in the former category, he despises and devalues the latter group.
Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.
Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.quote:
Omdat het echt onzin isquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?
Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.quote:
Yeah, maar diep van binnen... Man oh man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zeker diep ergens van binnen wel, maar vrouwen zijn ook enorm sociale wezens. No way dat ze als slet gemarkeerd willen worden. Dus netjes wachten tot de 3+ date, en dan pas met de jongen naar bed.
Vanwege mijn opmerking van net?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.
Lekker je mening opleggen aan iemand, goed bezig. En ja, dan zou ik mij beperken tot niet alles. Maar nu ben ik in jouw ogen geen mens meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.
Oh, weet je nog, dat heerlijke ijsquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamer
Hoi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken verwacht ik niet van jou_
Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon allesquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi.
Je kent me dus niet.
Gr gr
Moblo
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon alles
gr gr
Nog geneukt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef BeamofLight het volgende:
Godver, stereo en panzer, pleur weer effe op naar het bb-topic. Ben moe van het lezen. Still love u
gister. Vandaag gepepen. Kwam haar laatst tegen op een feest. Ik dacht dat ik naar mijn internetdate liep, maar was vd kaart. Derhalve on topic.quote:
*open doel*quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gister. Vandaag gepepen. Kwam haar laatst tegen op een feest. Ik dacht dat ik naar mijn internetdate liep, maar was vd kaart. Derhalve on topic.
Wellicht wel, de vraag ligt er...ik denk naquote:
Ik vind het moeilijker om mezelf niet te zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste date
Het zal wel het autistje in mij zijn dat ik juist mij aan een standaard probeer te houden. Ik kan redelijk direct zijn qua humor en als iemand dat niet waardeert kan het snel over zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijker om mezelf niet te zijn
ja maar het heeft toch geen zin om dat eerst 3 dates te verbergen? Of wil je dat een leven lang volhouden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:19 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het zal wel het autistje in mij zijn dat ik juist mij aan een standaard probeer te houden. Ik kan redelijk direct zijn qua humor en als iemand dat niet waardeert kan het snel over zijn.Nadeel is dat ik daardoor erg op mijn woorden ga letten en dan mij nog ongemakkelijk ga voelen.
Ik weet ook dat het helemaal niet handig is. Het is een soort schild van mijzelf omdat ik vooral ik mensen nog niet goed ken nogal klungelige en stomme opmerkingen kan maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar het heeft toch geen zin om dat eerst 3 dates te verbergen? Of wil je dat een leven lang volhouden?
Het komt er toch wel eens uit
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
Iemand nog goede tips voor een eerste date, in Utrecht. Zondag overdag
De bakkerswinkelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
En als je daarop gaat letten dan wordt het minder?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:39 schreef Ajaxfan het volgende:
mensen nog niet goed ken nogal klungelige en stomme opmerkingen kan maken.
Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je daarop gaat letten dan wordt het minder?
Biertjes bij Olivier of cocktails bij Zussen (er vanuitgaande dat overdag niet betekent 10 uur 's ochtends).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
oh dat zussen is leuk jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef MissGump het volgende:
[..]
Biertjes bij Olivier of cocktails bij Zussen (er vanuitgaande dat overdag niet betekent 10 uur 's ochtends).
Oftewel het is al lastig tegenhouden, daarbij als je je inhoud/aanpast voel je je ongemakkelijk en dat zal je dan ook uitstralen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.
Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat zussen is leuk ja
lunch is trouwens ook leuk? ik ben gek op lunch
Ik kom er altijd alleen voor de cocktailsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?
Ik geloof dat ik daar wel eens lekker geluncht heb jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?
Dat zou je dan wel subtiel kunnen melden als je denkt dat je dat echt op zou breken of het echt dwars gaat zitten. Uiteraard is het altijd het beste om "gewoon" jezelf te zijn, blijkbaar hebben er hier mensen andere ervaringen mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.
Probeer dat over het algemeen te voorkomen omdat je al een label hebt opgeplakt voor iemand je echt goed kent. Zodra iemand mij kent merk je echt heel weinig van mijn beperking. Wel goede tips van zowel jij als Cue_. Als ze 'mijzelf' niet accepteren word het toch nooit iets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zou je dan wel subtiel kunnen melden als je denkt dat je dat echt op zou breken of het echt dwars gaat zitten. Uiteraard is het altijd het beste om "gewoon" jezelf te zijn, blijkbaar hebben er hier mensen andere ervaringen mee.
Afternoon wine... mjumquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:56 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik kom er altijd alleen voor de cocktailsmaar ik zag dat ze ook een prosecco lunch arrangement hebben
Edit: En een afternoon wine! Hoog tijd om weer eens die kant op te gaan![]()
Ow, dan wordt het sowieso niet wat, sterkte!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef craftyvirus het volgende:
ik hoor net van mevrouw "ik drink alleen zoete witte wijn zoals canei"
Plaatje van Immerdebestebob slaat wel op de titel:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
Als je wil lunchen, ik vind lunchen bij het Gras van de Buren ook altijd leuk. Kost niet heel veel, wel erg lekker!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
die is ook leuk ja!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je wil lunchen, ik vind lunchen bij het Gras van de Buren ook altijd leuk. Kost niet heel veel, wel erg lekker!
Wat ik van je lees ben jij het zelf die je label zo belangrijk maakt. Het is maar een stukje van je, het is lang niet altijd een beperking. Waarom vooraf al zo moeilijk erover denken? Dan gebeurt er maar wat ongemakkelijks, weet je gelijk hoe ze daarop reageert. Sowieso moet je iemand eerst leren kennen voor je weet of je ermee verder wilt, dat is bij jou dus niet anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Probeer dat over het algemeen te voorkomen omdat je al een label hebt opgeplakt voor iemand je echt goed kent. Zodra iemand mij kent merk je echt heel weinig van mijn beperking. Wel goede tips van zowel jij als Cue_. Als ze 'mijzelf' niet accepteren word het toch nooit iets.
Ik vrees... als we nou afspreken dat jij ook komt lunchen, red je me dan als het echt een fiasco gaat worden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:44 schreef MissGump het volgende:
Er zit een NH hotel boven/naast voor als de nood echt hoog wordt
[..]
Ow, dan wordt het sowieso niet wat, sterkte!
Ehmm nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Ik vrees... als we nou afspreken dat jij ook komt lunchen, red je me dan als het echt een fiasco gaat worden?
Ik ben het hier ontzettend mee eens, en ontzettend mee oneens. Zal proberen kort uit te leggen waarom dit is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel het is al lastig tegenhouden, daarbij als je je inhoud/aanpast voel je je ongemakkelijk en dat zal je dan ook uitstralen.
Conclusie: gewoon jezelf zijn. En er zal vast wel iemand zijn die je accepteert zoals je bent
Wat een zak hooi. Enjoy! Wie weet wie je nog tegen het lijf loopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef Cue_ het volgende:
'date' is niet op komen dagen en sinds 11 uur nits meer laten horen. Gelukkig is dit mn standaard kroegavond :-
Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat een zak hooi. Enjoy! Wie weet wie je nog tegen het lijf loopt.
Ha ha, beetje teut? Eén valt af, al kunnen ze het best. Dus dan heb je nog een scharrel over en een aanbidder. Op zich niet slecht toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dus
Moeilijk kiezen zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dus
Ja, werkt bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef faf het volgende:
Paiq, iemand anders ook problemen met de nieuwe speeddate knop?
Wat werkt dat dramatisch....80 uur wachten voor een onverwachte battledate/speeddate, terwijl daarvoor 2/3x zoeken klaar + zelf de keuze maken.
haha, je hebt er zin in volgende weekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:22 schreef Capstan het volgende:
Date vanmiddag gaat niet door. Ze is ziek, of zo. Het is dat we meteen de verplaatsing naar volgende week geregeld hebben, maar toch... ik weet natuurlijk al dat ze zo'n ontzettende twijfelkont is, dus ergens vraag ik me nu al af wat dan weer het probleem zal zijn.
Klinkt een beetje als een standaard avondje uit voor mij. Al komt er dan ofwel nog wat drank en een aantal afwijzingen bij, ofwel alleen die afwijzingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had onlangs precies hetzelfde. Enfin, je raadt het al, de week erop was er weer wat anders. Je gutfeeling heeft doorgaans gelijk in dit soort zaken. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze écht ziek kan zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:22 schreef Capstan het volgende:
Date vanmiddag gaat niet door. Ze is ziek, of zo. Het is dat we meteen de verplaatsing naar volgende week geregeld hebben, maar toch... ik weet natuurlijk al dat ze zo'n ontzettende twijfelkont is, dus ergens vraag ik me nu al af wat dan weer het probleem zal zijn.
Mja, vandaag had ik er zin in. En mocht nu in de komende week duidelijk worden dat zij er toch óók zin in heeft, prima dan, maar dat moet dus nog maar blijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
haha, je hebt er zin in volgende week
Hopelijk hoef ik er niet aan te twijfelen dat ze echt ziek is, maar het is dus wel een ongelukkige combinatie van factoren. Een prima digitale klik zegt totaal niets, maar ik ben in die gevallen toch altijd wel bereid om te kijken hoe die klik in het echte leven uitpakt, ondanks het risico dat 'ie er gewoon niet is. Zij dus kennelijk niet zo, wat ik dan weer moeilijk kan volgen. Maar goed, eerst maar zien hoe het contact de rest van de week dus zal zijn, lijkt me.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had onlangs precies hetzelfde. Enfin, je raadt het al, de week erop was er weer wat anders. Je gutfeeling heeft doorgaans gelijk in dit soort zaken. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze écht ziek kan zijn.
Ik vind het echt lullig voor je Capstan. Wat me opvalt is dat je vaak op een date gaat met iemand die wat "moeilijk" doet. Is dat ook zo? Misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor. Maar wil je niet liever op date met iemand die wat enthousiaster is naar jou toe en er meer zin in heeft? Zou toch als ik jou was wat meer lijntjes uitgooien en eens een wat serieuzere site dan Paiq proberen als ik zo lees hoe het loopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, vandaag had ik er zin in. En mocht nu in de komende week duidelijk worden dat zij er toch óók zin in heeft, prima dan, maar dat moet dus nog maar blijken.
[..]
Hopelijk hoef ik er niet aan te twijfelen dat ze echt ziek is, maar het is dus wel een ongelukkige combinatie van factoren. Een prima digitale klik zegt totaal niets, maar ik ben in die gevallen toch altijd wel bereid om te kijken hoe die klik in het echte leven uitpakt, ondanks het risico dat 'ie er gewoon niet is. Zij dus kennelijk niet zo, wat ik dan weer moeilijk kan volgen. Maar goed, eerst maar zien hoe het contact de rest van de week dus zal zijn, lijkt me.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef eefje801 het volgende:
Vanavond date vijf met de man waarover de "me-discussie" weer losbarstteGaat best leuk, wat het ook wordt ik heb er wel een goed gevoel bij. Woensdag zijn zelfgemaakte pesto uitproberen
Wat jammer.. Heb je nog contact me de krullenbol?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had onlangs precies hetzelfde. Enfin, je raadt het al, de week erop was er weer wat anders. Je gutfeeling heeft doorgaans gelijk in dit soort zaken. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze écht ziek kan zijn.
Valt mee. Bleek nogal het manipulerende, spelletjes spelende type te zijn en zo wanhopig ben ik nu ook weer niet. En met de krullenbol heb ik nog wel contact, al is het meer vriendschappelijk. Laatste keer dat ik daar was, was tegen kerst.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat jammer.. Heb je nog contact me de krullenbol?
Nou maar goed dat je daar niet mee afgesproken hebt dan. Nee, je kunt wel beter krijgen dan dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Valt mee. Bleek nogal het manipulerende, spelletjes spelende type te zijn en zo wanhopig ben ik nu ook weer niet. En met de krullenbol heb ik nog wel contact, al is het meer vriendschappelijk. Laatste keer dat ik daar was, was tegen kerst.
Leuk trouwens dat het goed loopt met de ''me-man''. Wat zijn de plannen? (buiten het up close and personal worden dan)
Klopt, ik heb een tijdje met iemand gedate die twee straten verderop woont, en die ik nog regelmatig zie, maar die ken jij ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou maar goed dat je daar niet mee afgesproken hebt dan. Nee, je kunt wel beter krijgen dan dat.
Dankje! ha ha me-man is wel een leuke bijnaam![]()
Hij doet het trouwens nog steeds goed![]()
Vanavond een wijntje en hij een biertje en zijn computer fixenHet is nogal een digibeet. Woensdag daar eten dus, eindelijk de kookkunsten uitproberen. Was ook best leuk om van een kok te horen dat je lekker kookt. Dat was afgelopen dinsdag dan. Het is best fijn als je date twee straten verder woont moet ik zeggen.
Grappig dat je dat zegt van het "up, close en personal". Chemie is groeiende, zeg maar.
Je hebt een punt, hoor, dat zeker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het echt lullig voor je Capstan. Wat me opvalt is dat je vaak op een date gaat met iemand die wat "moeilijk" doet. Is dat ook zo? Misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor. Maar wil je niet liever op date met iemand die wat enthousiaster is naar jou toe en er meer zin in heeft? Zou toch als ik jou was wat meer lijntjes uitgooien en eens een wat serieuzere site dan Paiq proberen als ik zo lees hoe het loopt.
Ha ha ja kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een tijdje met iemand gedate die twee straten verderop woont, en die ik nog regelmatig zie, maar die ken jij ook wel.Ook weleens fijn dat je niet een half uur of langer in de auto of trein hoeft te spenderen, maar er zo heen loopt.
En je komt erg positief over gelukkig. Is dit iemand via een datingsite/app of die je irl al kende? Dat heb ik even gemist.
Whehe. De man in de regenjas die camel rookt bij het schijnsel van de straatverlichting en die je blik vangt als je de gordijnen sluit boven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef eefje801 het volgende:
Soms kreeg ik zo'n berichtje (want wist ongeveer waar ik woonde) dat hij zag dat mijn lichten nog brandden. Vond ik maar een beetje creepy, had helemaal visioenen dat hij dan onder een lantaarnpaal stond te smsen
Wel eens over Paiq, ja. Het is een beetje too much.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben echt al maanden niet meer actief geweest op Paiq. Als ik er nu inlog regent het oneliners, en dat is leuk, maar net allemaal van die mensen waarvan je ze niet wenst te krijgen. Een rondje foto's beoordelen daar ben ik ook alweer helemaal beu na vijf van die harpijen achter elkaar langs te zien komen.
Tinder is nu nog redelijk leuk daarentegen, al neemt dat ook wel in rap tempo af en beginnen de gezinsfoto's daar de overhand te krijgen. Wat de neuk doet dat op een dating app?
Ha ha!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. De man in de regenjas die camel rookt bij het schijnsel van de straatverlichting en die je blik vangt als je de gordijnen sluit boven.
Ja. Het bezopene is altijd dat er weken voorbij kunnen gaan zonder dat je ook maar één interessant iemand treft, en dan ineens zijn er drie tegelijk die leuk zijn. Gaat altijd zo op de één of andere manier. Ik zie dat liever netjes gespreid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel eens over Paiq, ja. Het is een beetje too much.
Ik zit op die heerlijk fout "mooiste Tindermannen" pagina op facebook en heb de indruk dat er best veel mannen en vrouwen voor de grap door vrienden op Tinder worden gepleurd. Al zal er ook best een aandeel zijn van mensen die spanning zoeken of nieuwsgierig zijn. Heb je nog contacten opgedaan verder?
Heb je die karpatenkoppen weleens gezien daar? Tim Burton zou er een puntje aan kunnen zuigen.quote:
Misschien dat je wel teveel analyseert? Valt me wel op in je posts als ik zo vrij mag zijn. Dus van te voren al teveel malen erover. Ook jezelf al die vragen stellen vooraf. Je hebt wel gelijk wat betreft Paiq hoor, is het geen idee om je wat meer op de spontane types (niet in de extremen van "lekker gek", maar je vat me wel) te richten? Soms kan dat juist goed samengaan. Iemand die jou wat meer uit je schulp doet kruipen zeg maar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt een punt, hoor, dat zeker.
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik echt een succesvolle date had. Op de lange termijn is dat niets geworden, maar we hadden wel een leuke date-periode. Iedere keer dat ik nu dus weer tegen iets als dat van vandaag aanloop bedenk ik me "Joh, misschien probeer je wel gewoon te hard om die ervaring van toen te repliceren", maar aan de andere kant...zo vreemd zou het toch ook niet zijn dat de ander, zoals jij zegt, zelf ook wat enthousiasme aan de dag legt? En waarom lijkt dat in de gesprekken bijna altijd zo te zijn, terwijl het er dan in de praktijk weer aan blijkt te schorten?
Je zou toch denken dat het feit dat ik enkel op Paiq zit daar niet per se de oorzaak van zou moeten zijn. Ook daar moeten toch wel enthousiastelingen zitten?
Dat is inderdaad ontzettend irritantquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Het bezopene is altijd dat er weken voorbij kunnen gaan zonder dat je ook maar één interessant iemand treft, en dan ineens zijn er drie tegelijk die leuk zijn. Gaat altijd zo op de één of andere manier. Ik zie dat liever netjes gespreid.
Ik heb volgens mij ook hier al wel eens toegegeven dat dat malen e.d. een beetje de aard van het beestje is, jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien dat je wel teveel analyseert? Valt me wel op in je posts als ik zo vrij mag zijn. Dus van te voren al teveel malen erover. Ook jezelf al die vragen stellen vooraf. Je hebt wel gelijk wat betreft Paiq hoor, is het geen idee om je wat meer op de spontane types (niet in de extremen van "lekker gek", maar je vat me wel) te richten? Soms kan dat juist goed samengaan. Iemand die jou wat meer uit je schulp doet kruipen zeg maar.
Sodeju, wil je nooit meer die pagina noemen. Ik dacht, eens voor de grap kijken. Je krijgt er gewoon een minderwaardigheidscomplex van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel eens over Paiq, ja. Het is een beetje too much.
Ik zit op die heerlijk foute "mooiste Tindermannen" pagina op facebook en heb de indruk dat er best veel mannen en vrouwen voor de grap door vrienden op Tinder worden gepleurd. Al zal er ook best een aandeel zijn van mensen die spanning zoeken of nieuwsgierig zijn. Heb je nog contacten opgedaan verder?
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, beetje teut? Eén valt af, al kunnen ze het best. Dus dan heb je nog een scharrel over en een aanbidder. Op zich niet slecht toch?
Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hemquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:
Moeilijk kiezen zeker? Maar wel jammer dat hij niet is op komen dagen en dus ook niks heeft laten horen, zegt dus wel genoeg. Dat kan gewoon echt niet
Hoezo vaag? Ik zou zo'n avond prima vinden. Het was beter dan mijn avond gisteren. Heel leuk hoor dat ik twee vrienden van me aan een (waarschijnlijke) ONS geholpen heb, alleen als je dan zelf weer alleen naar huis gaat mis je toch iets.quote:Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.
Vage avond dus nog wel beetje.
Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doelquote:Op zondag 12 januari 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben ook weer terug
Nog wat gemist hier? Ook_gek nog steeds gelukkig met z'n chickie?
Eefje ondertussen de rode draad in haar leven gepaald (de buurman)?
En hoe is het met de rest?
Te lui om zoveel topics terug te lezen dus een samenvatting is welkom
Oud is vertrouwd héquote:Op zondag 12 januari 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.
Vage avond dus nog wel beetje.
[..]
Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hem
Nee, maar wel een vakantiescharrelquote:Op zondag 12 januari 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doel
Heb jij nog een last minute kerstdate gehosseld?
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vakantiescharrel(serveerster van het hotel
)
Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nuquote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nicevakantie"liefdes"
Ik heb het ook leuk met mijn date, weet nog niet of er meer in zit dan fwb maar iemand om de hoek is echt geweldigGa nooit meer zo'n verre date hosselen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nu
Het was een leuke meid en ik denk dat ik het maar een kans ga gevenZe woont vlak over de grens dus opzich nog wel te doen. Alleen zit ze dus tot eind van het skiseizoen in Oostenrijk.... In Mei komt ze toevallig wel naar Nederland
We zullen zien
Mijn Duits is sehr slechtquote:Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]klinkt erg leuk SC! Ah die Duitsers, inmiddels zijn het best leuke mensen geworden
Ha ha hoe is je Duits?
Da's wel leuk zeg, hou ons hier op de hoogte!
Juist leuk als het zo ongedwongen isquote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn Duits is sehr slechtDaarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).
Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinktIk bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor.
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb gisteren badoo weer eens aangeslingerd maar is het "leden in de buurt" knopje weg of kan ik hem niet vinden?
Nu kan ik "niks" op de site, behalve beoordelen
Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)quote:Op zondag 12 januari 2014 14:05 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt mij overigens toch dat het in dit geval niet aan mij zou zijn om de stilte weer te verbreken. Ik heb haar als laatste nog een suggestie aan de hand gedaan m.b.t. onze date, en dan ligt de bal om daar links- of rechtsom op te reageren toch bij haar.
Ik krijg een beetje de indruk dat die suggestie haar eerder geuite twijfels weer heeft doen opspelen, maar dan nog...me dunkt dat het niet zo kan zijn dat ik haar dat nu dan maar moet gaan vragen óf dat zo is.
Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de handquote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil
Een prima manier om je Duits op te krikkenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn Duits is sehr slechtDaarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).
Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinktIk bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor.
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt
Ik denk dat hij iets anders wil krikkenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een prima manier om je Duits op te krikken
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil
Zo irritant hè, dit..quote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de hand
Zouden donderdag dagen, toen moest ze ineens met een vriendin naar het ziekenhuis.
Verplaatst naar vanmiddag, na dr werk. Nu afgezegd omdat ze moe is want het was zo druk.
Misschien volgend weekend want dan is ze vrij roept ze.
Tja, graag of helemaal niet denk ik eigenlijk...
Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat je jezelf lekker voelt erbij, je moet je helemaal nog niet druk maken om de ander of om hoe je over komt. Het is niet zozeer een nare eigenschap maar lijkt wel een self fulfulling prophecy te zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.
Maar ik doe er inderdaad verder het zwijgen toe, dan merk ik wel of zij dat ook doet.
Ik had dit ook met iemand. Als ik wilde afspreken kon hij alleen gelijk diezelfde dag nog en alle andere opties niet. Hield dus helemaal geen rekening met mij of mijn planning. Bye Bye!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo irritant hè, dit... Smoesjes, excuses, weet ik veel wat.. Ik zou haar lekker met rust laten, als ze wil dan komt ze wel..
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een prima manier om je Duits op te krikken
Nou ja, in dit geval máákte ik me natuurlijk ook helemaal niet druk. Als de date gisteren was doorgegaan was het allemaal prima geweest, ook al er geen klik was geweest. Maar haar twijfels brengen dan weer de twijfels bij mij naar boven.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat je jezelf lekker voelt erbij, je moet je helemaal nog niet druk maken om de ander of om hoe je over komt. Het is niet zozeer een nare eigenschap maar lijkt wel een self fulfulling prophecy te zijn.
Ja mooi is dat he! Denk een van de grootste oorzaken van stress. Heb ik ook vaak last van: een filmpje van de date afspelen voordat de date is geweest.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
Sorryquote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef MissGump het volgende:
De kop is eraf, eerste date van het jaar gehad. Nu maar hopen dat ze niet allemaal zo zijn![]()
Het was allemaal best gezellig en hij was ook best leuk om te zien maar er was echt nul aantrekkingskracht. Op naar de volgende dan maar!
Sorry is niet nodig hoor, was verder een prima avond (en was ook nog in de kroeg om de hoekquote:
Nee hoor, gewoon geen aantrekkingskracht, dat is soms (vaak) gewoon zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat was hij te veel / waarin had hij anders kunnen zijn volgens jou?
Ja okee, maar ik geloof niet zo in 'magie', maar in concrete dingen waar je op valt. Als je voor jezelf concreet maakt wat je zoekt, kun je voor de volgende keer teleurstellingen voorkomen, dacht ik zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef MissGump het volgende:
Nee hoor, gewoon geen aantrekkingskracht, dat is soms (vaak) gewoon zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik geloof niet zo in 'magie', maar in concrete dingen waar je op valt. Als je voor jezelf concreet maakt wat je zoekt, kun je voor de volgende keer teleurstellingen voorkomen, dacht ik zo.Maar misschien ook niet hoor
Niet doen joh, brillen zijn best sexy. En ja, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.
Mijn vriendinnen raden me nu aan om lenzen te nemen hoewel ik die eigenlijk niet nodig heb. Als je ze dan vergeet uit te doen zie je namelijk ook niet naast wie je wakker wordt
Goede tip, brillen zijn niks. Mijn vriendin is ook leuker zonder bril (weet ze)quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.
Mijn vriendinnen raden me nu aan om lenzen te nemen hoewel ik die eigenlijk niet nodig heb. Als je ze dan vergeet uit te doen zie je namelijk ook niet naast wie je wakker wordt
Ik kon het gewoon volgen andersquote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:
Jongens, ik heb geen bril of lenzen!
Het was een grapje, dat je juist lenzen gaat dragen zodat je niet kan zien met wie je date/ naast wie je wakker wordt!
Ik en mijn onnavolgbare humor
Ga daten zou ik zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon volgen anders![]()
Ik snapte hemquote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:
Jongens, ik heb geen bril of lenzen!
Het was een grapje, dat je juist lenzen gaat dragen zodat je niet kan zien met wie je date/ naast wie je wakker wordt!
Ik en mijn onnavolgbare humor
Kan idd best geil zijn jaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Persoonlijk vind ik vrouwen met een bril best aantrekkelijk
Eensquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer! Even een update:Eerst was het toch al wel een vriendin? En als zij 2 uur moet reizen, zou jij toch ook eens kunnen reizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even quoten omdat waarheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef BeamofLight het volgende:
Victoria Koblenko is met hoed/zonder hoed met bril/zonder bril met sleehak/zonder sleehak met snor/zonder snor altijd neukbaar
Hey Weiss! Je ziet er nog florissant uit voor een dode.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even quoten omdat waarheid.
Sowieso BoL
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer! Even een update:Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag neutraal kan stellen dus misschien komt het er botter uit dan bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zij ook zo sociaal onhandig met relaties?
Want als jullie op dezelfde pagina zitten is dat verder natuurlijk gewoon oke
Als jij op en neer flipt tussen relatie/geen relatie terwijl je haar achternaam nog niet eens weet (bij wijze van spreken) en zij heeft wat meer ervaring (of ik denk dat het deels daar in zit?) dan kan dat wel een bepaalde uitwerking hebben op wat zich tussen jullie af speeltHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ach, het is sws snel gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag neutraal kan stellen dus misschien komt het er botter uit dan bedoeld
Is zij ook zo sociaal onhandig met relaties?
Want als jullie op dezelfde pagina zitten is dat verder natuurlijk gewoon oke
Als jij op en neer flipt tussen relatie/geen relatie terwijl je haar achternaam nog niet eens weet (bij wijze van spreken) en zij heeft wat meer ervaring (of ik denk dat het deels daar in zit?) dan kan dat wel een bepaalde uitwerking hebben op wat zich tussen jullie af speelt
Zij stuurde mij dus een berichtje.quote:LIEVE MENSEN ik ben op zoek naar iemand met acne voor mijn eind opdracht op school, dus ken jij of ben jij zelf de persoon met ontzettend veel onzuiverheden, STUUR mij een berichtje! Heel erg bedankt!
Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef habitue het volgende:
Wat is dit nou weer voor profiel:
[..]
Zij stuurde mij dus een berichtje.
Whehehe.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen.![]()
Ik hou mezelf gewoon voor dat ze me wilde feeden.quote:
hehehe, ouch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heet.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel iets dat ik je wil feeden
Idem hier. Zeker als hun beroep er ook nog bij past (lerares, bibliothecaresse, secretaresse etc).quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb nog een worst voor jequote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou mezelf gewoon voor dat ze me wilde feeden.
Klinkt als toffe date.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren het datingjaar officieel ingeluid met iemand van Tinder. Ik zou haar thuis ophalen om daarna de stad in te gaan. Adres ingevoerd dus, en eerst 100 rondjes gereden om haar blok (bleek achteraf) omdat mijn navigatiesysteem in Twilight Zone-modus ging. Leuk, maar dat werd ik wel een beetje beu, dus uiteindelijk maar in een achterafstraatje geparkeerd.
Haar opgehaald, ze stond al buiten te wachten en had nogal een kater van een of ander feestje de avond ervoor, dus dat werd eerst koffie scoren ergens en niet veel later een verlate lunch in een of ander huiskamerachtig tentje. Daarbij lulde ze mijn oren van mijn kop af en verlegen was ze dus in ieder geval niet te noemen.
Eind van de middag weer terug naar haar huis gelopen waar ze vroeg of ik zin had nog wat te komen drinken. Uiteraard.Dus daar naar binnen, drankje gedaan en daarna een hoop dolle pret gemaakt, en het was bijna middernacht voor ik er weer de deur uitstapte.
Daarna door de kou wederom 100 rondjes gedaan, maar ditmaal lopend en op rubberen benen, omdat ik met mijn oude dementerende harses niet meer de straat wist waar ik de bangbus® ook alweer had neergezet. Wel gevonden ten lange leste en koers gezet richting huis en me eerst vol lopen stouwen met alles wat voorhanden was aangezien ik compleet verging van de honger.
Oh ja. Wel een leukerd verder. To be continued denk ik.
Jewaitzelluf.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hey Weiss! Je ziet er nog florissant uit voor een dode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |