abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135284920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zelfde verhaal hier :)

Als tip van de ene n00b naar de ander: een ezel stoot zich niet 10x aan dezelfde steen, dus als je geen voet aan de grond krijgt met je eerste berichten zul je:

- Je toon moeten veranderen
- Je foto's moeten veranderen
- Je profielantwoorden moeten veranderen

Als je steeds op dezelfde voet verder gaat, zul je steeds dezelfde resultaten krijgen.
Thanks voor de reactie! Ik ben sowieso nog ff aan het kijken waar ik mezelf ga inschrijven. Ik denk aan relatieplanet of lexa. Die klinken voor mij het bekendst. Meteen maar betaald lid worden, want anders kan ik nog vrij weinig. Foto's ben ik niet zo bang voor. Heb in mijn omgeving genoeg vrouwen die daarover kunnen oordelen. En aangezien die dicht bij mij staan, zijn ze ook gewoon eerlijk daarover.

Wat betreft toon. Ik ben niet iemand die met hele spectaculaire openingszinnen komt ofzo. Dat deed ik in de kroeg al niet en dat zal ik hier ook niet doen. Ik zie wel of het resultaat oplevert of niet.

Ben nu een beetje aan het swipen op Tinder. Een hoop leuke vrouwen al voorbij zien komen. :) Een vriend van mij zei dat vrouwen daar niet open staan voor een relatie, maar volgens mij moet je elkaar toch echt eerst leren kennen. Ik ga toch ook niet alleen op een foto af en zeggen: Daar wil ik een relatie mee? :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:22:09 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135285179
Een relatie krijg je beiden wanneer de aantrekkingskracht groot genoeg is dat je de ander niet kwijt wil.

Ik zou beginnen dus jezelf aantrekkelijk te maken voor vrouwen en even de rest vergeten, denk je niet? :)
Confidence through competence
pi_135285412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Een relatie krijg je beiden wanneer de aantrekkingskracht groot genoeg is dat je de ander niet kwijt wil.

Ik zou beginnen dus jezelf aantrekkelijk te maken voor vrouwen en even de rest vergeten, denk je niet? :)
Ja dat zeg ik dus. ;) Je moet elkaar eerst goed leren kennen. Het draait om aantrekkingskracht, karakter en een aantal gemeenschappelijke interesses. Ik zie wel een hoop leuke vrouwen qua uiterlijk, maar voor hetzelfde geld schuilt er diep van binnen een heks in. :P
pi_135285671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Hero_on_socks het volgende:

[..]

Thanks voor de reactie! Ik ben sowieso nog ff aan het kijken waar ik mezelf ga inschrijven. Ik denk aan relatieplanet of lexa. Die klinken voor mij het bekendst. Meteen maar betaald lid worden, want anders kan ik nog vrij weinig. Foto's ben ik niet zo bang voor. Heb in mijn omgeving genoeg vrouwen die daarover kunnen oordelen. En aangezien die dicht bij mij staan, zijn ze ook gewoon eerlijk daarover.
Begin gewoon met www.okcupid.com, en kijk dan verder. Zou niet weten waarom je meteen naar een betaalde en slechter werkende Nederlandse site zou gaan, puur omdat daar 10x zoveel Nederlandse vrouwen zitten die je toch niet zou willen daten.

quote:
Ben nu een beetje aan het swipen op Tinder. Een hoop leuke vrouwen al voorbij zien komen. :) Een vriend van mij zei dat vrouwen daar niet open staan voor een relatie
Die vriend van je is niet goed wijs. 99% van de vrouwen staat ineens open voor een relatie wanneer ze je leuk genoeg vinden. Go for it!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Stereotomy het volgende:

Dit!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zelfde verhaal hier :)

Als tip van de ene n00b naar de ander: een ezel stoot zich niet 10x aan dezelfde steen, dus als je geen voet aan de grond krijgt met je eerste berichten zul je:

- Je toon moeten veranderen
- Je foto's moeten veranderen
- Je profielantwoorden moeten veranderen

Als je steeds op dezelfde voet verder gaat, zul je steeds dezelfde resultaten krijgen.

:D

Maar goed om te horen Stereo! Op die manier moet het wel lukken. Heb je al wat berichten verstuurd? :o
pi_135285798
quote:
Dear <>,

This is an automatic message to warn you that you somehow liked the profile of <>! We say "warn" because we believe a girl with such a strong character (cause even I (the auto reply system) am a bit scared and have second thoughts of sending you an auto message), new haircut (actually, the auto reply system doesn't really know the exact effect of it) and (apparently) doing <> must have accidentally clicked that!

We are suspicious that your account or your human operating system might have been infected by a third party software so we decided to ignore your like. After all, accidents can happen and we are here to prevent, right?

Best regards,

Dating Accident Prevention Team

P.S. If you believe it wasn't an accident and your inner human operating system is just fine, please reply here (could even be a simple "hi!") and let him know "it was not a mistake but it maybe be if he won't be careful!"
Het meest erge is, ik trapte er in, ik had net mijn profiel aangemaakt op die site :')

En ja jongens, ik snap ook wel dat dit gewoon een standaard mailtje is wat hij steeds op het profiel aanpast.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:41:55 #281
55709 Stereotomy
pi_135286532
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Panzermaus het volgende:

Dit!

[..]

[ afbeelding ]

:D

Maar goed om te horen Stereo! Op die manier moet het wel lukken. Heb je al wat berichten verstuurd? :o
Yep, probeer > 5 persoonlijke berichten per dag eruit te gooien. Uiteindelijk is het een numbers game, en niet alle ballen op 'Oeh, dit is de perfecte klaarkomfoto / -persoon / -scene' gooien.

pi_135286565
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Begin gewoon met www.okcupid.com, en kijk dan verder. Zou niet weten waarom je meteen naar een betaalde en slechter werkende Nederlandse site zou gaan, puur omdat daar 10x zoveel Nederlandse vrouwen zitten die je toch niet zou willen daten.

[..]

Die vriend van je is niet goed wijs. 99% van de vrouwen staat ineens open voor een relatie wanneer ze je leuk genoeg vinden. Go for it!

Zitten op Okcupid ook nederlandse vrouwen dan? Ik ben daar eerlijk gezegd toch iets meer in geinteresseerd dan in anderen. ;)

Wat betreft die vriend van mij, dat dacht ik dus ook! Je moet elkaar toch eerst een beetje leren kennen en als het klikt, klikt het. Waar je iemand ook tegenkomt.
pi_135286863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yep, probeer > 5 persoonlijke berichten per dag eruit te gooien. Uiteindelijk is het een numbers game, en niet alle ballen op 'Oeh, dit is de perfecte klaarkomfoto / -persoon / -scene' gooien.

[ afbeelding ]
Yes! Keep it up & post results. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Hero_on_socks het volgende:

[..]

Zitten op Okcupid ook nederlandse vrouwen dan? Ik ben daar eerlijk gezegd toch iets meer in geinteresseerd dan in anderen. ;)

Wat betreft die vriend van mij, dat dacht ik dus ook! Je moet elkaar toch eerst een beetje leren kennen en als het klikt, klikt het. Waar je iemand ook tegenkomt.
Exact, je kan overal wel iemand vinden en ik zou Tinder daarom niet meteen afserveren. Maar als je op zoek bent naar wat inhoudelijkers dan een paar keer neuken, dan is een datingsite waarschijnlijk handiger. :) Tinder is zo goed als niet te filteren, het is meer 'als je wat leuks tegenkomt dan is het mooi'.

En jazeker! Je kan ook gewoon filteren op taal. :D Ik heb zowel Nederlandse als niet-Nederlandse meisjes gedate, Amsterdam zit er vol mee. Vond de buitenlandse meisjes over het algemeen interessanter, vaak hebben ze ook meer te vertellen en zijn ze ook zelfstandiger enzo. Bovendien voelt het gewoon wat exotischer, alsof je op vakantie bent in eigen land. :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:00:49 #284
55709 Stereotomy
pi_135287552
Wat me ook opviel: behalve die natuurlijke, sterke drang om mannen te daten die *langer* zijn dan zij, zie ik echt duidelijk een patroon waarbij ze sterk iets *oudere* mannen prefereren.

Uiteindelijk vallen vrouwen toch op hetzelfde... net als mannen al vliegen op stroop op een lekkere kont/tiet aangetrokken zijn, hebben vrouwen ook zulke zaken bij mannen. Ook al *zeggen* ze van niet.
pi_135287662
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Panzermaus het volgende:

Exact, je kan overal wel iemand vinden en ik zou Tinder daarom niet meteen afserveren. Maar als je op zoek bent naar wat inhoudelijkers dan een paar keer neuken, dan is een datingsite waarschijnlijk handiger. :) Tinder is zo goed als niet te filteren, het is meer 'als je wat leuks tegenkomt dan is het mooi'.

En jazeker! Je kan ook gewoon filteren op taal. :D Ik heb zowel Nederlandse als niet-Nederlandse meisjes gedate, Amsterdam zit er vol mee. Vond de buitenlandse meisjes over het algemeen interessanter, vaak hebben ze ook meer te vertellen en zijn ze ook zelfstandiger enzo. Bovendien voelt het gewoon wat exotischer, alsof je op vakantie bent in eigen land. :P
Daarom. Ik ben overigens niet uit op one night stands of wat dan ook. Ik wil gewoon eerst leuk contact en vervolgens iemand echt leren kennen als het tijdens zo'n eerste afspraak gezellig is en ik een bepaalde aantrekkingskracht voel. Ik ben niet echt een type voor one night stands :)

Okee, ik kan het wellicht proberen, maar ik heb zelf niet zoveel met buitenlandse meisjes. Ik kijk dan meer lange termijn ;) Bovendien denk ik dat in brabant de keuze daarin ook wat minder zou zijn.
pi_135287953
Hoe de fuck plan je een date voor iemand die je totaal niet kent!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:15:08 #287
55709 Stereotomy
pi_135288237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe de fuck plan je een date voor iemand die je totaal niet kent!
Een echte man plant een date voor iemand die hij totaal niet kent, en het komt goed.

Overigens hadden we het hierboven toch nog over. IEDEREEN is hetzelfde. Alle vrouwen houden van een lekker hapje eten in een restaurant, een stukje wandelen, een drankje etc.

Je hoeft niet meteen te gaan paintballen ;)

Eerste date overigens jezelf nooit vastpinnen ergens, zoals bij een restaurant waar je je eten op *moet* eten. Dan beter een drankje.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stereotomy op 09-01-2014 20:22:32 ]
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:51:50 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135290046
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je berichten en/of profiel zijn waarschijnlijk te saai. Ik heb veel gebruikers gesproken en als iets die vrouwen de strot uitkwam waren het van die brave 'standaardmannen' (zo omschreef eentje het). "Ze sturen allemaal zo'n beetje hetzelfde, echt moeite doen ze niet en vaak durven ze ook niet echt wat opvallends/aparts te zeggen, te voorzichtig en saai gedoe". Ze willen iets leuks. :P

Heb ook met eigen ogen gezien hoe een meisje die "Hey! how was your weekend?" berichten ongelezen & in bulk uit haar inbox verwijderde. Klik klik klik. "I haven't got time for this, <mijn naam>". Soms nog even uit nieuwsgierigheid de foto ernaast aanklikken, maar zelfs dat niet altijd. :') Want aantrekkelijke vrouwen krijgen vaak al snel 20+ berichten per dag. Zorg dat dat jullie conversatie vanaf het begin er tussen uit springt, het moet leuk blijven.

Je moet zorgen dat ze al een natte doos krijgt van hoe je tegen haar praat. Als je dan voor de rest er leuk + mannelijk uitziet en niet als een creep overkomt: reken maar dat ze dan wil afspreken. De meeste concurrentie op zo'n site is echt ruk. Het loont dan ook ontzettend om iets strategischer te werk te gaan. :D

Er zijn ook zoveel cliché's te vinden op die sites. Alleen je gesprek daar al op baseren kan al leuk zijn. Komt vaak ontzettend herkenbaar aan bij je ontvanger en je bouwt meteen zo'n "we vs the world" sfeertje op. :') De een zijn dood is, juist. Dat dus.
En bedankt. Ik zou mezelf nu niet als 'saai' omschrijven. Dat het misschien opvallender moet ben ik met je eens. Aangezien jij blijkbaar de expert bent zou ik weleens wat suggesties van je willen horen qua berichten/profielaanpassingen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135290526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:51 schreef yats het volgende:

[..]

En bedankt. Ik zou mezelf nu niet als 'saai' omschrijven. Dat het misschien opvallender moet ben ik met je eens. Aangezien jij blijkbaar de expert bent zou ik weleens wat suggesties van je willen horen qua berichten/profielaanpassingen.
Je moet niet zo miepen
saai, spannender.. het komt op het zelfde neer en hij probeert je advies te geven
Je weet zelf of dat advies terecht is of niet, dan moet je niet piepen over een woord
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135291168
Btw vrouwen zijn nog inspiratielozer qua openingszinnen dan mannen.
Ik heb echt nooit wat beters gehad dan hey hoe is het of hey hoe was je weekend.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:22:31 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135291632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef habitue het volgende:
Ik heb echt nooit wat beters gehad dan hey hoe is het of hey hoe was je weekend.
De vraag is of het ook nodig is dat ze creatiever zijn.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:22:52 #292
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135291658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Thefuck is er hier gebeurd....
Niemand date meer ;(
pi_135291850
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niemand date meer ;(
Klopt.. Heb gekozen voor het vrijgezelle bestaan… Dat gezeik met relaties altijd :r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_135291910
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:51 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, bedankt voor je vertrouwen. Post maar (een deel van) je profieltekst of een bericht, dan kijken we er naar.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:28:13 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135292005
quote:

[..]

Niemand date meer ;(
Ik ga morgen wat drinken met een jongen die ik afgelopen zaterdag in de kroeg heb ontmoet. Alleen heeft ie een vriendin :+ Dus neh.. ook geen dates hier :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:29:41 #296
55709 Stereotomy
pi_135292106
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef habitue het volgende:
Vrouwen hebben geen goede openingszin nodig, maar een goede profielfoto :)

heerlijk, die mini sociopsychologie op datingsites. heerlijk rauw, anoniem, dus puur wat mensen echt voelen en denken.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:32:46 #297
55709 Stereotomy
pi_135292297
Overigens denk ik dat ik net een andere targetgroup heb dan Panzer. Panzer's chickies (ca. 20 jr) moeten nog sexueel experimenteren en zijn nog niet uitgewoond door de cock caroussel. Ik zit op vrouwen te mikken die er stiekem middenin zitten, maar waarbij de eerste vlagen van vastigheid beginnen op te rispen uit de onderbuik (ca. 25 jaar).

De vrouwen die de cock carrousel tot de laatste stijve paal hebben uitgezeten (30+) en dan opeens in de spiegel kijken, de rimpels zien, het broze haar... tja, die beginnen nu in paniek allemaal te internet daten en erachter te komen dat ze LANG niet zo populair meer zijn als hun 5-jaar jongere ikken op de rest van de site, en het op de B-garnituur van mannen moeten gooien (35-40 jaar).

Wat dat betreft is de keuzevrijheid van (verzorgde) vrouwen tussen 20-28 echt ENORM, en worden ze ontzettend op een voetstuk geplaatst. Na 30-35 beginnen de mannen, ook de beta's, weer de overhand te krijgen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:35:25 #298
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135292451
Cock carrousel, als je denkt dat je alles hebt gelezen..
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:36:28 #299
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135292506
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ga morgen wat drinken met een jongen die ik afgelopen zaterdag in de kroeg heb ontmoet. Alleen heeft ie een vriendin :+ Dus neh.. ook geen dates hier :P
Meh..nee dat schiet ook niet op :P

Hier ook niet echt actief hoor, ze zijn allemaal op, het ligt aan de cock carrousel ben ik bang..
pi_135292550
quote:

[..]

Niemand date meer ;(
Ik ben een date aan het plannen
En ik moet er nog een plannen met een leuke fokster O-)

Ideaal gezien na mijn tentamens over 3 weken... maar goed, we zien wel
Ik wil niet meteen een negatieve muts zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')