abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:38:56 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135292648

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Confidence through competence
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:40:05 #2
55709 Stereotomy
pi_135292722
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:40:20 #3
55709 Stereotomy
pi_135292743
Die paal zit er al doorheen, zie ik :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:42:32 #4
55709 Stereotomy
pi_135292881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef rolklem het volgende:

[..]

Zegt hij, net zoals hij zegt dat hij geweldig is tegen al die vrouwen, maar wel een "sluwe kankervos extra-ordinaire" is.
Denk eens even na man: wil jij als een goed in de vel zittende vrouw, een spannende sluwe kankervos of een saai watje die je op een voetstuk zet en behandelt alsof je superbreekbaar bent?
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:44:57 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135293043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben een date aan het plannen
En ik moet er nog een plannen met een leuke fokster O-)

Ideaal gezien na mijn tentamens over 3 weken... maar goed, we zien wel
Ik wil niet meteen een negatieve muts zijn
Leuk! Iemand uit dit topic?
pi_135293182
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:55:30 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135293663
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Ik ben er ook niet zo van hoor, volgens mij verschilt dat echt wel per persoon. Als het inderdaad maar vérder gaat dan "hoi, hoe is het?".

Als ik zelf iets stuur is het meestal van "je profiel viel me op bla bla bla" Vaak ook iets over de foto.
pi_135293767
quote:
Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:58:33 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135293848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Kola het volgende:

[..]

Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?
Omdat het zelden origineel is.. te bedacht enzo
pi_135293972
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De vraag is of het ook nodig is dat ze creatiever zijn.
Nouja, ik neem aan dat ze hoopt op en reactie als ze me een berichtje stuurt. Als de foto dan "mwa" is en ik krijg alleen een "hey" negeer ik het berichtje evengoed. Terwijl ik eerder geneigd zou zijn wat terug te sturen als ze ook oprecht nog wat moeite in haar berichtje had gestoken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135294074
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Die paal zit er al doorheen, zie ik :')
Godver. :') Sowieso die hele beschrijving over de carrousel. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen goede openingszin nodig, maar een goede profielfoto :)

heerlijk, die mini sociopsychologie op datingsites. heerlijk rauw, anoniem, dus puur wat mensen echt voelen en denken.
Heel herkenbaar. Erg interessant. :)

quote:
Meh, dit bevalt me voor geen meter. Het leest voor mij nu alsof er voor jou alleen maar een spectrum bestaat van <standaardberichten> tot <geforceerd originele krampachtige kijk-mij-eens-origineel-berichten>. Dat laatste is juist compleet niet de bedoeling. Daarom dat eerste bericht ook gewoon kort houden, dan verval je daar niet snel in.

Daarnaast zei ik ook dat je beter je bericht nog een keer kan doorlezen 'vanuit de ogen van de ontvanger', dat soort fuckups haal je er dan vaak wel uit. Dat je eerlijk tegen jezelf bent en denkt 'dit is kk lame'. :') :D
pi_135294167
Het is al wat jaren geleden, maar allemaal van die semi-grappige geforceerde opmerkingen die a) duidelijk gestuurd waren om 'maar zo origineel over te komen of b) als het echt 'gemeend' was sowieso niet in mijn straatje zou passen. Maargoed, ik ben op dat soort vlakken ook vooral van het 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg', wat natuurlijk per persoon kan verschillen! En als je dan naar het profiel kijkt horend bij het bericht kun je vervolgens ook echt vanzelf wel zien of iets 'bij die persoon past' zeg maar... en vervolgens of jij wel eens met die persoon af zou willen spreken :+
Ja doei.
pi_135294401
Besloot overigens wel nagenoeg altijd meteen al of ik met iemand af wilde spreken of niet. Mailen/msn-en dat soort ongein vond ik maar stom. Datingsites zijn één ding, maar vervolgens wel gewoon écht contact maken. Jezelf compleet gaan zitten verkneukelen om iemand die zich online heel anders voor kan doen dan in het echt (of andersom natuurlijk! Dat die persoon zich een ander beeld bij jou vormt) voor weken vond ik maar niets. Afspreken, biertje drinken, in 't echt oordelen en dan al of niet een vervolgdate.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:07:45 #14
55709 Stereotomy
pi_135294469
Wat mij betreft ook asap meeten, maar ik kan me voorstellen dat de meeste vrouwen daar wat terughoudender in zijn.
pi_135294652
Ja dat is dan ook de hele clou vind ik. Die tips van Panzer zijn op zich ook wel allemaal waar. Maar als het gewoon niet bij je past om van die originele/gewaagde berichten te sturen moet je er ook gewoon niet aan beginnen vind ik. Dat komt namelijk al heel snel boven water als je met elkaar echt gaat chatten/bellen whatever.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:11:30 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135294708
Iedereen selecteert weer op andere dingen. Als je regelmatig berichtjes krijgt heb je daar vanzelf een strategie voor. Je weet ongeveer wel wat je leuk vindt inmiddels en wat je ongeveer zoekt. Natuurlijk kan een origineel of een wat meer provocerend bericht je interesse opwekken maar dan werkt het bij mij als volgt: Ik maak er een opmerking over en vraag om dat overdrevene achterwege te laten. Krijg ik gelijk een bak stront over me heen dan is het zo'n PUA zonder zelfspot en laat ik hem verder links liggen. Komt de boodschap over dan zou ik er misschien wel voor open staan met zo iemand af te spreken. Kan me wat dat betreft wel vinden in Motorbloempje's verhaal: Doe maar gewoon.
pi_135294786
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niemand date meer ;(
Ik heb aanstaande zaterdag een date staan...dat had ik zover ik weet hier al eerder gemeld :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:13:42 #18
55709 Stereotomy
pi_135294842
Panzer is op zoek naar het type meisje wat door dat overdrevene geprikkeld raakt. Ik zie Panzer dus ook niet met een (jongere) Moblo daten, bijvoorbeeld.

Een eefje801 ken ik niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:13:47 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135294845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb aanstaande zaterdag een date staan...dat had ik zover ik weet hier al eerder gemeld :P
Yep :) En nou niet zoveel zwartkijken hé, beetje plezier maken *O*
pi_135294920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Besloot overigens wel nagenoeg altijd meteen al of ik met iemand af wilde spreken of niet. Mailen/msn-en dat soort ongein vond ik maar stom. Datingsites zijn één ding, maar vervolgens wel gewoon écht contact maken. Jezelf compleet gaan zitten verkneukelen om iemand die zich online heel anders voor kan doen dan in het echt (of andersom natuurlijk! Dat die persoon zich een ander beeld bij jou vormt) voor weken vond ik maar niets. Afspreken, biertje drinken, in 't echt oordelen en dan al of niet een vervolgdate.
Eens, de dagen van een Tsjakka-penvriend liggen ver achter ons. Zonde van je tijd, waarom zou je dat doen wanneer je ook meteen kunt meeten. :D Gewoon niet bang zijn. Gebruik die site om elkaars aandacht te trekken en snel in contact te komen met elkaar. Eerste date is gewoon 'testing the waters', fancy dingen als 'uit eten gaan' of 'paintballen' kunnen wel als vervolgdate. (als die er al komt)

Ik sprak gewoon af in de betreffende stad en dan liep je een rondje buiten en ging je ergens wat drinken, en ondertussen maar praten. Maar goed, hangt inderdaad van het soort vrouwen af. Maar wanneer je doorkrijgt dat ze eerst wel even rustig twee week wil gaan chatten, dan nee, dat zijn niet mijn types. :') Liever 'je kunt er maar beter zo snel mogelijk achter komen' types. (20-26)

Kon opzich ook wel goed met de 'oudere vrouwen' praten. Zou nog met eentje van 28 afspreken. Dat stelde ik al twee week uit :'), want kort daarna begon mijn relatie.
pi_135295066
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Yep :) En nou niet zoveel zwartkijken hé, beetje plezier maken *O*
Het duurde even voordat de date stond, maar verder bekijk ik het wel van de zonnige kant, hoor ;)
pi_135295186
En dan wel ook even de extra focus op het 'doe maar gewoon', dus dat dat voor iedereen anders is, en dat sommige mensen dus inderdaad (vanuit mijn oogpunt dan hè) overdreven cheesy zijn, of té vrolijk (ja, *kras*) en dat soort zaken; dat past niet bij mij, maar bij een ander dus misschien weer wel! Dus je anders voordoen dan je bent is NOOIT een goed idee: of je je nou gevatter over wilt laten komen door pick-up lines van anderen te gebruiken óf je juist rustiger en artistieker of wat dan ook wilt laten lijken dan je in werkelijkheid bent. Maak een profiel aan dat jou (en wel je leukste kanten uiteraard) gewoon recht doet en reageer daar naar. Mensen (m/v) kijken ook écht nog wel naar het profiel dat aan een berichtje vast zit en beoordelen daarnaar of dat 'matcht' met elkaar en dan vervolgens ook met jou.

Kan prima zijn dat een bepaald berichtje je best leuk lijkt, tót je het profiel ziet en denkt 'nah, dit verzint deze persoon écht', of juist andersom, een heel saai/niet aantrekkelijk berichtje met een heel leuk profiel! Het moet gewoon allemaal matchen. Vrij simpel :+
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:19:36 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135295218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Panzer is op zoek naar het type meisje wat door dat overdrevene geprikkeld raakt. Ik zie Panzer dus ook niet met een (jongere) Moblo daten, bijvoorbeeld.

Een eefje801 ken ik niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen :P
Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste date :)
pi_135295222
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kon opzich ook wel goed met de 'oudere vrouwen' praten. Zou nog met eentje van 28 afspreken. Dat stelde ik al twee week uit :'), want kort daarna begon mijn relatie.
*kras* ;(
Ja doei.
pi_135295274
Stereo wist het goed te beschrijven, met 28 jaar zit je als vrouw wel in de laatste paar cycli van de cock carrousel. Leek me nog wel een leuk wijf though.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')