Denk eens even na man: wil jij als een goed in de vel zittende vrouw, een spannende sluwe kankervos of een saai watje die je op een voetstuk zet en behandelt alsof je superbreekbaar bent?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zegt hij, net zoals hij zegt dat hij geweldig is tegen al die vrouwen, maar wel een "sluwe kankervos extra-ordinaire" is.
Leuk! Iemand uit dit topic?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben een date aan het plannen
En ik moet er nog een plannen met een leuke fokster
Ideaal gezien na mijn tentamens over 3 weken... maar goed, we zien wel
Ik wil niet meteen een negatieve muts zijn
Ik ben er ook niet zo van hoor, volgens mij verschilt dat echt wel per persoon. Als het inderdaad maar vérder gaat dan "hoi, hoe is het?".quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Omdat het zelden origineel is.. te bedacht enzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Kola het volgende:
[..]
Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?
Nouja, ik neem aan dat ze hoopt op en reactie als ze me een berichtje stuurt. Als de foto dan "mwa" is en ik krijg alleen een "hey" negeer ik het berichtje evengoed. Terwijl ik eerder geneigd zou zijn wat terug te sturen als ze ook oprecht nog wat moeite in haar berichtje had gestoken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is of het ook nodig is dat ze creatiever zijn.
Godver.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Die paal zit er al doorheen, zie ik
Heel herkenbaar. Erg interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen goede openingszin nodig, maar een goede profielfoto
heerlijk, die mini sociopsychologie op datingsites. heerlijk rauw, anoniem, dus puur wat mensen echt voelen en denken.
Meh, dit bevalt me voor geen meter. Het leest voor mij nu alsof er voor jou alleen maar een spectrum bestaat van <standaardberichten> tot <geforceerd originele krampachtige kijk-mij-eens-origineel-berichten>. Dat laatste is juist compleet niet de bedoeling. Daarom dat eerste bericht ook gewoon kort houden, dan verval je daar niet snel in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Yepquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande zaterdag een date staan...dat had ik zover ik weet hier al eerder gemeld
Eens, de dagen van een Tsjakka-penvriend liggen ver achter ons. Zonde van je tijd, waarom zou je dat doen wanneer je ook meteen kunt meeten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Besloot overigens wel nagenoeg altijd meteen al of ik met iemand af wilde spreken of niet. Mailen/msn-en dat soort ongein vond ik maar stom. Datingsites zijn één ding, maar vervolgens wel gewoon écht contact maken. Jezelf compleet gaan zitten verkneukelen om iemand die zich online heel anders voor kan doen dan in het echt (of andersom natuurlijk! Dat die persoon zich een ander beeld bij jou vormt) voor weken vond ik maar niets. Afspreken, biertje drinken, in 't echt oordelen en dan al of niet een vervolgdate.
Het duurde even voordat de date stond, maar verder bekijk ik het wel van de zonnige kant, hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
YepEn nou niet zoveel zwartkijken hé, beetje plezier maken
Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste datequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Panzer is op zoek naar het type meisje wat door dat overdrevene geprikkeld raakt. Ik zie Panzer dus ook niet met een (jongere) Moblo daten, bijvoorbeeld.
Een eefje801 ken ik niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen
*kras*quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kon opzich ook wel goed met de 'oudere vrouwen' praten. Zou nog met eentje van 28 afspreken. Dat stelde ik al twee week uit, want kort daarna begon mijn relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |