abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:38:56 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135292648

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Confidence through competence
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:40:05 #2
55709 Stereotomy
pi_135292722
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:40:20 #3
55709 Stereotomy
pi_135292743
Die paal zit er al doorheen, zie ik :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:42:32 #4
55709 Stereotomy
pi_135292881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef rolklem het volgende:

[..]

Zegt hij, net zoals hij zegt dat hij geweldig is tegen al die vrouwen, maar wel een "sluwe kankervos extra-ordinaire" is.
Denk eens even na man: wil jij als een goed in de vel zittende vrouw, een spannende sluwe kankervos of een saai watje die je op een voetstuk zet en behandelt alsof je superbreekbaar bent?
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:44:57 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135293043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben een date aan het plannen
En ik moet er nog een plannen met een leuke fokster O-)

Ideaal gezien na mijn tentamens over 3 weken... maar goed, we zien wel
Ik wil niet meteen een negatieve muts zijn
Leuk! Iemand uit dit topic?
pi_135293182
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:55:30 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135293663
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik vraag me af of ik de enige vrouw was die juist al die 'originele' berichten verwijderde en gewoon een leuk berichtje met 'hoi hoe is het? Leuk profiel, blablabla normaal verhaal' veel leuker vond? Gegeven: op z'n minst wel een uitleg over waarin hij besloot een bericht te sturen en geen oneliners, maar verder, nee.. Het is geen Rocket science... Vind ik dan.
Ik ben er ook niet zo van hoor, volgens mij verschilt dat echt wel per persoon. Als het inderdaad maar vérder gaat dan "hoi, hoe is het?".

Als ik zelf iets stuur is het meestal van "je profiel viel me op bla bla bla" Vaak ook iets over de foto.
pi_135293767
quote:
Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:58:33 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135293848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef Kola het volgende:

[..]

Wat is er dan zo mis met een 'origineel' bericht?
Omdat het zelden origineel is.. te bedacht enzo
pi_135293972
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De vraag is of het ook nodig is dat ze creatiever zijn.
Nouja, ik neem aan dat ze hoopt op en reactie als ze me een berichtje stuurt. Als de foto dan "mwa" is en ik krijg alleen een "hey" negeer ik het berichtje evengoed. Terwijl ik eerder geneigd zou zijn wat terug te sturen als ze ook oprecht nog wat moeite in haar berichtje had gestoken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135294074
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Die paal zit er al doorheen, zie ik :')
Godver. :') Sowieso die hele beschrijving over de carrousel. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen goede openingszin nodig, maar een goede profielfoto :)

heerlijk, die mini sociopsychologie op datingsites. heerlijk rauw, anoniem, dus puur wat mensen echt voelen en denken.
Heel herkenbaar. Erg interessant. :)

quote:
Meh, dit bevalt me voor geen meter. Het leest voor mij nu alsof er voor jou alleen maar een spectrum bestaat van <standaardberichten> tot <geforceerd originele krampachtige kijk-mij-eens-origineel-berichten>. Dat laatste is juist compleet niet de bedoeling. Daarom dat eerste bericht ook gewoon kort houden, dan verval je daar niet snel in.

Daarnaast zei ik ook dat je beter je bericht nog een keer kan doorlezen 'vanuit de ogen van de ontvanger', dat soort fuckups haal je er dan vaak wel uit. Dat je eerlijk tegen jezelf bent en denkt 'dit is kk lame'. :') :D
pi_135294167
Het is al wat jaren geleden, maar allemaal van die semi-grappige geforceerde opmerkingen die a) duidelijk gestuurd waren om 'maar zo origineel over te komen of b) als het echt 'gemeend' was sowieso niet in mijn straatje zou passen. Maargoed, ik ben op dat soort vlakken ook vooral van het 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg', wat natuurlijk per persoon kan verschillen! En als je dan naar het profiel kijkt horend bij het bericht kun je vervolgens ook echt vanzelf wel zien of iets 'bij die persoon past' zeg maar... en vervolgens of jij wel eens met die persoon af zou willen spreken :+
Ja doei.
pi_135294401
Besloot overigens wel nagenoeg altijd meteen al of ik met iemand af wilde spreken of niet. Mailen/msn-en dat soort ongein vond ik maar stom. Datingsites zijn één ding, maar vervolgens wel gewoon écht contact maken. Jezelf compleet gaan zitten verkneukelen om iemand die zich online heel anders voor kan doen dan in het echt (of andersom natuurlijk! Dat die persoon zich een ander beeld bij jou vormt) voor weken vond ik maar niets. Afspreken, biertje drinken, in 't echt oordelen en dan al of niet een vervolgdate.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:07:45 #14
55709 Stereotomy
pi_135294469
Wat mij betreft ook asap meeten, maar ik kan me voorstellen dat de meeste vrouwen daar wat terughoudender in zijn.
pi_135294652
Ja dat is dan ook de hele clou vind ik. Die tips van Panzer zijn op zich ook wel allemaal waar. Maar als het gewoon niet bij je past om van die originele/gewaagde berichten te sturen moet je er ook gewoon niet aan beginnen vind ik. Dat komt namelijk al heel snel boven water als je met elkaar echt gaat chatten/bellen whatever.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:11:30 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135294708
Iedereen selecteert weer op andere dingen. Als je regelmatig berichtjes krijgt heb je daar vanzelf een strategie voor. Je weet ongeveer wel wat je leuk vindt inmiddels en wat je ongeveer zoekt. Natuurlijk kan een origineel of een wat meer provocerend bericht je interesse opwekken maar dan werkt het bij mij als volgt: Ik maak er een opmerking over en vraag om dat overdrevene achterwege te laten. Krijg ik gelijk een bak stront over me heen dan is het zo'n PUA zonder zelfspot en laat ik hem verder links liggen. Komt de boodschap over dan zou ik er misschien wel voor open staan met zo iemand af te spreken. Kan me wat dat betreft wel vinden in Motorbloempje's verhaal: Doe maar gewoon.
pi_135294786
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niemand date meer ;(
Ik heb aanstaande zaterdag een date staan...dat had ik zover ik weet hier al eerder gemeld :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:13:42 #18
55709 Stereotomy
pi_135294842
Panzer is op zoek naar het type meisje wat door dat overdrevene geprikkeld raakt. Ik zie Panzer dus ook niet met een (jongere) Moblo daten, bijvoorbeeld.

Een eefje801 ken ik niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:13:47 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135294845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb aanstaande zaterdag een date staan...dat had ik zover ik weet hier al eerder gemeld :P
Yep :) En nou niet zoveel zwartkijken hé, beetje plezier maken *O*
pi_135294920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Besloot overigens wel nagenoeg altijd meteen al of ik met iemand af wilde spreken of niet. Mailen/msn-en dat soort ongein vond ik maar stom. Datingsites zijn één ding, maar vervolgens wel gewoon écht contact maken. Jezelf compleet gaan zitten verkneukelen om iemand die zich online heel anders voor kan doen dan in het echt (of andersom natuurlijk! Dat die persoon zich een ander beeld bij jou vormt) voor weken vond ik maar niets. Afspreken, biertje drinken, in 't echt oordelen en dan al of niet een vervolgdate.
Eens, de dagen van een Tsjakka-penvriend liggen ver achter ons. Zonde van je tijd, waarom zou je dat doen wanneer je ook meteen kunt meeten. :D Gewoon niet bang zijn. Gebruik die site om elkaars aandacht te trekken en snel in contact te komen met elkaar. Eerste date is gewoon 'testing the waters', fancy dingen als 'uit eten gaan' of 'paintballen' kunnen wel als vervolgdate. (als die er al komt)

Ik sprak gewoon af in de betreffende stad en dan liep je een rondje buiten en ging je ergens wat drinken, en ondertussen maar praten. Maar goed, hangt inderdaad van het soort vrouwen af. Maar wanneer je doorkrijgt dat ze eerst wel even rustig twee week wil gaan chatten, dan nee, dat zijn niet mijn types. :') Liever 'je kunt er maar beter zo snel mogelijk achter komen' types. (20-26)

Kon opzich ook wel goed met de 'oudere vrouwen' praten. Zou nog met eentje van 28 afspreken. Dat stelde ik al twee week uit :'), want kort daarna begon mijn relatie.
pi_135295066
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Yep :) En nou niet zoveel zwartkijken hé, beetje plezier maken *O*
Het duurde even voordat de date stond, maar verder bekijk ik het wel van de zonnige kant, hoor ;)
pi_135295186
En dan wel ook even de extra focus op het 'doe maar gewoon', dus dat dat voor iedereen anders is, en dat sommige mensen dus inderdaad (vanuit mijn oogpunt dan hè) overdreven cheesy zijn, of té vrolijk (ja, *kras*) en dat soort zaken; dat past niet bij mij, maar bij een ander dus misschien weer wel! Dus je anders voordoen dan je bent is NOOIT een goed idee: of je je nou gevatter over wilt laten komen door pick-up lines van anderen te gebruiken óf je juist rustiger en artistieker of wat dan ook wilt laten lijken dan je in werkelijkheid bent. Maak een profiel aan dat jou (en wel je leukste kanten uiteraard) gewoon recht doet en reageer daar naar. Mensen (m/v) kijken ook écht nog wel naar het profiel dat aan een berichtje vast zit en beoordelen daarnaar of dat 'matcht' met elkaar en dan vervolgens ook met jou.

Kan prima zijn dat een bepaald berichtje je best leuk lijkt, tót je het profiel ziet en denkt 'nah, dit verzint deze persoon écht', of juist andersom, een heel saai/niet aantrekkelijk berichtje met een heel leuk profiel! Het moet gewoon allemaal matchen. Vrij simpel :+
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:19:36 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135295218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Panzer is op zoek naar het type meisje wat door dat overdrevene geprikkeld raakt. Ik zie Panzer dus ook niet met een (jongere) Moblo daten, bijvoorbeeld.

Een eefje801 ken ik niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen :P
Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste date :)
pi_135295222
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kon opzich ook wel goed met de 'oudere vrouwen' praten. Zou nog met eentje van 28 afspreken. Dat stelde ik al twee week uit :'), want kort daarna begon mijn relatie.
*kras* ;(
Ja doei.
pi_135295274
Stereo wist het goed te beschrijven, met 28 jaar zit je als vrouw wel in de laatste paar cycli van de cock carrousel. Leek me nog wel een leuk wijf though.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:21:10 #26
55709 Stereotomy
pi_135295319
Hangt er ook van af wat je zelf aanbied :) Heb je een leuk koppie en ben je jong, dan sta je voor veel minder open dan wanneer je er wat minder leuk uit ziet en al wat ouder.

Zie je op OKcupid ook terug over hoe vaak iemand berichtjes terugstuurt: hoe knapper, hoe selectiever, want hoe meer troep ze krijgen van mannen en hoe meer ze moeten filteren.

De borderline lelijkerds hebben de hoogste replygehaltes.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:21:41 #27
55709 Stereotomy
pi_135295353
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste date :)
Hij is zichzelf. :) Je bedoelt dat hij je type niet is ;)
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:22:18 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135295389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hij is zichzelf. :) Je bedoelt dat hij je type niet is ;)
En ik probeerde het nog wel zo vriendelijk te zeggen..
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:22:28 #29
55709 Stereotomy
pi_135295400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*kras* ;(
Ja brrr :P

Ik weet niet wat het is, maar tussen 28 en 30 gebeurt er iets met vrouwen, worden de rimpels exponentieel duidelijker en de haren exponentieel brozer. Dan is het echt meisje-af... hallo vrouw.
pi_135295421
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja brrr :P

Ik weet niet wat het is, maar tussen 28 en 30 gebeurt er iets met vrouwen, worden de rimpels exponentieel duidelijker en de haren exponentieel brozer. Dan is het echt meisje-af... hallo vrouw.
Ik weiger.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:22:50 #31
55709 Stereotomy
pi_135295423
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En ik probeerde het nog wel zo vriendelijk te zeggen..
Je kunt niet ieders type zijn, gelukkig maar!
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:23:12 #32
55709 Stereotomy
pi_135295447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik weiger.
Jij hebt een babyface. That buys *some* time. :P
pi_135295479
*)

Vorig jaar werd me nog om legitimatie gevraagd toen ik bier wilde kopen ;(
Ja doei.
pi_135295529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik weiger.
De carrousel komt piepend en krakend tot stilstand, een laatste stuiptrekking en het is gedaan. Geen atletische alfawolven meer voor jou, de kantoormannen en 'lekker gewoon' gescheiden huisvaders staan al te trappelen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:24:54 #35
55709 Stereotomy
pi_135295539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
*)

Vorig jaar werd me nog om legitimatie gevraagd toen ik bier wilde kopen ;(
Klaagde mijn 27-jarige spaanse collega ook over, vandaag :P
pi_135295586
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

De carrousel komt piepend en krakend tot stilstand, een laatste stuiptrekking en het is gedaan. Geen atletische alfawolven meer voor jou, de kantoormannen en 'lekker gewoon' gescheiden huisvaders staan al te trappelen.
Oh nee!

Gelukkig ben ik al zeer gelukkig getrouwd, al bijna 4 jaar alweer... :')
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:25:48 #37
55709 Stereotomy
pi_135295595
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ja, eerder kon je echt met kwaliteit naar huis gaan vanuit de kroeg. Naar huis iets meebrengen kan nog steeds (ALLE mannen willen sex, ook de wat mindere), maar de kwaliteit gaat toch vaak danig omlaag.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:26:00 #38
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135295601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat mij betreft ook asap meeten, maar ik kan me voorstellen dat de meeste vrouwen daar wat terughoudender in zijn.
Beetje chatten vind ik juist wel leuk. Alleen als je interesse hebt moet je geen maanden energie verspillen. Maar eerst een paar weekjes casual (dus niet elke dag) elkaar een beetje leren kennen zou ik fijn vinden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:26:26 #39
55709 Stereotomy
pi_135295621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Beetje chatten vind ik juist wel leuk. Alleen als je interesse hebt moet je geen maanden energie verspillen. Maar eerst een paar weekjes casual (dus niet elke dag) elkaar een beetje leren kennen zou ik fijn vinden.
God jezus idd, als je na een maand nog niet wil meeten dan moet het ook gewoon platonisch blijven idd :)
pi_135295645
Paar weekjes? Pffff… veeeeeel te lang…
Al zo vaak gehad dat je een paar weken chat en dan afknapt in het echt…. Zonde van de tijd…
Gewoon snel afspreken als het lekker klikt…
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_135295713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh nee!

Gelukkig ben ik al zeer gelukkig getrouwd, al bijna 4 jaar alweer... :')
Haha, gratz. Ik heb nu 7 maanden een relatie, wat doe ik hier. :') WAT DOE JIJ HIER.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, eerder kon je echt met kwaliteit naar huis gaan vanuit de kroeg. Naar huis iets meebrengen kan nog steeds (ALLE mannen willen sex, ook de wat mindere), maar de kwaliteit gaat toch vaak danig omlaag.
Time is precious. ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

God jezus idd, als je na een maand nog niet wil meeten dan moet het ook gewoon platonisch blijven idd :)
MTV Catfish, mensen die maanden of jaren een online relatie hebben en er geld in stoppen en alles. _O- Met een persoon die vaak compleet anders is. :') Geloof er ook nog maar weinig in dat het waar is.

De extreme gevallen zijn vaak ook echt de uberbeta's, schrijnend om te zien. ;(
pi_135295808
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, gratz. Ik heb nu 7 maanden een relatie, wat doe ik hier. :') WAT DOE JIJ HIER.

[..]

Time is precious. ;(

[..]

MTV Catfish, mensen die maanden of jaren een online relatie hebben en er geld in stoppen en alles. _O- Met een persoon die vaak compleet anders is. :') Geloof er ook nog maar weinig in dat het waar is.
Mannen vertellen dat écht niet elke vrouw per se een catchy pick-up line wil zien voordat ze reageert ;)
Sommigen wel, sommigen echter ook niet! :P

En vrouwen aansporen dat ze niet eerst 5 maanden moeten gaan whatsappen/msn-en(bestaatnietmeertoch?) maar gewoon af moeten spreken als je wilt weten of 't klikt.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:29:45 #43
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135295817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
Paar weekjes? Pffff… veeeeeel te lang…
Al zo vaak gehad dat je een paar weken chat en dan afknapt in het echt…. Zonde van de tijd…
Gewoon snel afspreken als het lekker klikt…
Er van uitgaande dat je niet hele dag ligt te chatten maar verder ook een leven hebt vind ik dat niet zo raar.
pi_135295884
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zo is het met mijn aanstaande date dus gegaan, met het verschil dat we eigenlijk wel dagelijks contact hadden. Ik had best eerder af willen spreken, maar aangezien het nog steeds geen dag saai/ongemakkelijk/wat dan ook is geweest, kan ik er wel mee leven dat het zo is gegaan. Het blijft toch altijd afwachten, of je nu na een maand of na een halve week een date hebt.
pi_135295909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat je niet hele dag ligt te chatten maar verder ook een leven hebt vind ik dat niet zo raar.
Sorry hoor, maar ook als je een leven hebt hoef je niet eerst weken te chatten…
Ik houd het vaak op maximaal een week omdat mensen wel plannen hebben enzo… Misschien max 2 weken… Als je daarna nog geen tijd hebt, dan ben je misschien ook niet zo serieus op zoek naar een date.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:31:18 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135295929
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mannen vertellen dat écht niet elke vrouw per se een catchy pick-up line wil zien voordat ze reageert ;)
Sommigen wel, sommigen echter ook niet! :P

En vrouwen aansporen dat ze niet eerst 5 maanden moeten gaan whatsappen/msn-en(bestaatnietmeertoch?) maar gewoon af moeten spreken als je wilt weten of 't klikt.
Maar als je vindt dat het allemaal te lang duurt kan je dat toch gewoon duidelijk maken lijkt me en daarna je conclusies trekken. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet.
pi_135295956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Maar als je vindt dat het allemaal te lang duurt kan je dat toch gewoon duidelijk maken lijkt me en daarna je conclusies trekken. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet.
Ja, dan zeg ik " :W " :D
Ja doei.
pi_135295970
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ook als je een leven hebt hoef je niet eerst weken te chatten…
Ik houd het vaak op maximaal een week omdat mensen wel plannen hebben enzo… Misschien max 2 weken… Als je daarna nog geen tijd hebt, dan ben je misschien ook niet zo serieus op zoek naar een date.
Exact.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zo is het met mijn aanstaande date dus gegaan, met het verschil dat we eigenlijk wel dagelijks contact hadden. Ik had best eerder af willen spreken, maar aangezien het nog steeds geen dag saai/ongemakkelijk/wat dan ook is geweest, kan ik er wel mee leven dat het zo is gegaan. Het blijft toch altijd afwachten, of je nu na een maand of na een halve week een date hebt.
Wilde jij haar niet neuken ofzo? En vond je naar een schermpje loeren leuker dan haar aanraken in het echt enzo? :{ :D
pi_135295994
Voor een biertje of een koffie heeft iedereen wel tijd. Puh-lease. Zéker als je op zoek bent naar iemand die al enigszins in de buurt woont.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:32:56 #50
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dan zeg ik " :W " :D
Prima toch. Beter dan aan een dood paard blijven trekken. Zo zie ik dat :P
pi_135296064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een biertje of een koffie heeft iedereen wel tijd. Puh-lease. Zéker als je op zoek bent naar iemand die al enigszins in de buurt woont.
Precies. :') Ik snap dat echt niet. :') Laatst bij Catfish ook zo'n vrouw die al een jaar met een andere vrouw aan het chatten was, en een 'relatie' hadden enzo. Ze woonde letterlijk vijf straten verder en dat wisten ze van elkaar. Ondertussen wel honderden dollars uitgeven aan cadeaus voor die vrouw, terwijl zij gewoon een vriend had. _O-
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:34:41 #52
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Als je de trein moet pakken is dat toch al ander verhaal. 5 uur reizen voor anderhalf uur date is ook jammerlijk. Dan liever een zaterdag plannen en ja die zijn wel eens bezet.

Ik zou er niet per se op afknappen als iemand niet snel een afspraak maakt, het gaat er alleen om dat die afspraak gemaakt wordt.
pi_135296136
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Panzermaus het volgende:

Wilde jij haar niet neuken ofzo? En vond je naar een schermpje loeren leuker dan haar aanraken in het echt enzo? :{ :D
Je leest niet helemaal goed: ik had wel eerder af willen spreken, maar de omstandigheden waren er niet naar. En als er dan verder niets is waaruit blijkt dat het contact dan meteen al minder wordt, dan is die periode ook wel te overbruggen. Bovendien is dit ook nog eens niet echt in de buurt.
pi_135296171
In mijn date-tijdperk, toen, vroeger, in 1832, heb ik regelmatig gewoon ergens een koffie gedronken in een strandtent met wat potentieeltjes. Gewoon één kopje koffie of een biertje ofzo. En dan daarna wel verder zien. Je hoeft er niet meteen een 6-24 avondje met film en weetikveelwat van te maken, gewoon kennis maken en kijken of er énige vorm van klik is. Weet je ook meteen waar je je energie wel of niet in moet steken.
Ja doei.
pi_135296245
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef Capstan het volgende:

[..]

Je leest niet helemaal goed: ik had wel eerder af willen spreken, maar de omstandigheden waren er niet naar. En als er dan verder niets is waaruit blijkt dat het contact dan meteen al minder wordt, dan is die periode ook wel te overbruggen. Bovendien is dit ook nog eens niet echt in de buurt.
Yeah, okay. Dat is nog wel te doen. Maar had je ook niet dates op de sideline dan? :o

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
In mijn date-tijdperk, toen, vroeger, in 1832, heb ik regelmatig gewoon ergens een koffie gedronken in een strandtent met wat potentieeltjes. Gewoon één kopje koffie of een biertje ofzo. En dan daarna wel verder zien. Je hoeft er niet meteen een 6-24 avondje met film en weetikveelwat van te maken, gewoon kennis maken en kijken of er énige vorm van klik is. Weet je ook meteen waar je je energie wel of niet in moet steken.
Wat een wijsheden, zal wel met de leeftijd gekomen zijn! _O_ Gewoon wandeling maken door de stad, sloot alcohol erin en dan meteen op de carrousel. Dat waren de tijden. _O_ 's Avonds, altijd 's avonds.
pi_135296290
Nou, dat wist/deed ik dus ook toen ik nog 20, jong en onbezonnen was :+
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:38:21 #57
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteraard. Maar als het echt leuk is, is het wel fijn als je niet direct naar huis hoeft :P En hoe dichter bij hoe chiller en makkelijker en leuker :P
pi_135296340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar als het echt leuk is, is het wel fijn als je niet direct naar huis hoeft :P En hoe dichter bij hoe chiller en makkelijker en leuker :P
Als je naar haar toe reist, ben je toch dicht bij haar huis in de buurt… Of neuk je alleen in je eigen bed?
pi_135296359
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, okay. Dat is nog wel te doen. Maar had je ook niet dates op de sideline dan? :o
Nee, dat niet. Als de klik er niet blijkt te zijn, begint het dus weer bij de spreekwoordelijke nul :P
pi_135296381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Krijg je dan meer 'blijven slapen' garantie als je langer met elkaar praat? Dat heeft denk ik meer te maken met de... emoties :+ die je weet te genereren op de date zelf. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Als de klik er niet blijkt te zijn, begint het dus weer bij de spreekwoordelijke nul :P
Yeah, dat zou erg zonde zijn. Ik heb wel eens twee dates op een avond gecombineerd, de eerste viel tegen. :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:40:23 #61
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Als je naar haar toe reist, ben je toch dicht bij haar huis in de buurt… Of neuk je alleen in je eigen bed?
Zo ver ben ik niet gekomen. Maar op 1e date bij iemand slapen vind ik niet zo...
pi_135296403
Sowieso is er geen betere smoes om 't bed in te duiken dan 'maar de laatste trein gaat al zo vroeg'.
Ja doei.
pi_135296416
Just sayin'.
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:41:46 #64
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296451
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso is er geen betere smoes om 't bed in te duiken dan 'maar de laatste trein gaat al zo vroeg'.
Ja die hebben ze ook al sinds 1832 toen ze bij Haarlem eerste spoorlijn maakten :')
pi_135296468
Precies.
Ja doei.
pi_135296475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zo ver ben ik niet gekomen. Maar op 1e date bij iemand slapen vind ik niet zo...
Right.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dit. :') Mijn eerste OkCupid date was eigenlijk helemaal geen date. :') Ben op goed geluk rond 17:00 naar Amsterdam gegaan, het was winter, sneeuw en ijs, en had helemaal geen backup plan. :') Alles kwam goed. Door die trein.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:42:26 #67
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296483
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Just sayin'.
Dat snap ik, ik geloof alleen dat ik daar te braaf voor ben :P
pi_135296528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

En ben je daar tevreden mee?
pi_135296540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik ook, tegenwoordig, nu die ring om m'n vinger zit (en natuurlijk ook in de periode daarvoor toen m'n man m'n vriend nog was) ;) niet met tegenzin hoor, dat niet, laat dat duidelijk zijn!
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:43:52 #70
55709 Stereotomy
pi_135296564
Voor mijn ex was ik naar Amerika gereisd. We hadden nog niks samen, boekten in een hostel een Twin room - dachten we - bleek een vierpersoons kamer te zijn met twee eenpersoons bedden en één tweepersoonsbed.

Eerste twee nachten apart geslapen en vanaf de derde nacht.... *;
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:44:55 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135296604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef habitue het volgende:
Ja dat is dan ook de hele clou vind ik. Die tips van Panzer zijn op zich ook wel allemaal waar. Maar als het gewoon niet bij je past om van die originele/gewaagde berichten te sturen moet je er ook gewoon niet aan beginnen vind ik. Dat komt namelijk al heel snel boven water als je met elkaar echt gaat chatten/bellen whatever.
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Zelf ben ik vrij terughoudend qua gewaagde berichten mede doordat ik niet zo opgevoed ben en me er dus ook een beetje ongemakkelijk daarbij voel. Aan de andere kant merk ik dat dat terughoudende totaal geen effect heeft en me dus ook niets oplevert.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:44:58 #72
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296608
quote:
5s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En ben je daar tevreden mee?
Op zich wel. Alleen betekent dat ik ook minder ervaring heb en dat ik sowieso op sociaal vlak nog kan verbeteren.
pi_135296621
Mijn inmiddels man ken ik overigens niet via een datingsite, maar gewoon via-via. Hij heeft talloze keren op m'n bank geslapen :')
Ja doei.
pi_135296658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Voor mijn ex was ik naar Amerika gereisd. We hadden nog niks samen, boekten in een hostel een Twin room - dachten we - bleek een vierpersoons kamer te zijn met twee eenpersoons bedden en één tweepersoonsbed.

Eerste twee nachten apart geslapen en vanaf de derde nacht.... *;
d'aww O+ :D

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Op zich wel. Alleen betekent dat ik ook minder ervaring heb en dat ik sowieso op sociaal vlak nog kan verbeteren.
Yeah, 'op zich wel', wat is dat. :P En ben je daar actief mee bezig?
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:46:02 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn inmiddels man ken ik overigens niet via een datingsite, maar gewoon via-via. Hij heeft talloze keren op m'n bank geslapen :')
Kom je nu uit voor je snurkfetish :D
pi_135296684
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje mijn dilemma. Zelf ben ik vrij terughoudend qua gewaagde berichten mede doordat ik niet zo opgevoed ben en me er dus ook een beetje ongemakkelijk daarbij voel. Aan de andere kant merk ik dat dat terughoudende totaal geen effect heeft en me dus ook niets oplevert.
Zorg dat je minder terughouden wordt op je eigen manier met dingen die jij wél tegen een meisje/dame zou willen/durven zeggen. Niet de zaken waar jij je onconfortabel bij voelt, dat zien mensen zo. Zo niet in het berichtje, dan wel bij een eventuele date/ontmoeting.
Ja doei.
pi_135296714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Kom je nu uit voor je snurkfetish :D
Ik snurk. Hij een stuk minder. Hij kan er gelukkig tegen :') Ik niet, zodra hij een keer een snortje doet ben ik wakker.
#fml
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:47:10 #78
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296720
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

d'aww O+ :D

[..]

Yeah, 'op zich wel', wat is dat. :P En ben je daar actief mee bezig?
Dat betekent dat ik er volledig achter sta, maar dat het wellicht ook kan betekenen dat het me kan belemmeren met vrouwen. Is dat wat duidelijker?
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:47:25 #79
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135296729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef yats het volgende:

[..]

Neem toch aan de je op een gegeven moment je opvoeding wel van je afschudt als het daarop aankomt? Je eigen stijl, eigen ideeën etc.?
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:47:37 #80
55709 Stereotomy
pi_135296742
Helaas hebben terughoudende mensen door hun terughoudendheid veel moeite om elkaar te vinden op internet.

Tevens, als een terughoudend persoon myself, heb ik het idee dat ik zelf ook op zoek ben naar een persoon die toch net iets minder terughoudend is dan ikzelf. Maarja, da's lastig om te profileren als je terughoudend bent :')
pi_135296780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat betekent dat ik er volledig achter sta, maar dat het wellicht ook kan betekenen dat het me kan belemmeren met vrouwen. Is dat wat duidelijker?
Hmm, sorta. Maar zou je graag zien dat het anders was? 'Ja' of 'nee'?
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:48:22 #82
55709 Stereotomy
pi_135296794
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Neem toch aan de je op een gegeven moment je opvoeding wel van je afschudt als het daarop aankomt? Je eigen stijl, eigen ideeën etc.?
Ik denk dat de relatie met je ouders voor een groot deel definieert hoe je bent in je volwassen relaties.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:49:14 #83
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296828
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm, sorta. Maar zou je graag zien dat het anders was? 'Ja' of 'nee'?
Dat wat anders is?
pi_135296842
Ik ben wel vrij open over (van)alles, mijn man juist helemaal niet. Hij zou denk ik ook niets te zoeken hebben op een datingsite, en ik had hem dus ook niet via zo'n weg gevonden. Ik heb juist iemand nodig die af en toe zegt 'doe nou's wat minder open', bij wijze van spreken :')
Ja doei.
pi_135296852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat wat anders is?
Dat je een womanizer wordt, een hybride van een belangeloze gever en een doorgefokt renpaard. Of in ieder geval: meer in die richting.
pi_135296857
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit ook zijn eigen stijl is maar dat hij dat niet wil

Je opvoeding bepaalt natuurlijk hoe je bent en zolang je niet wilt of kunt veranderen is dat nou eenmaal wie je bent
Dan kun je wel zeggen 'ik ben verlegen door mijn opvoeding' maar die laatste toevoeging is natuurlijk zinloos
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:49:59 #87
55709 Stereotomy
pi_135296867
Doe nou eens wat minder open
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:50:05 #88
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik denk dat de relatie met je ouders voor een groot deel definieert hoe je bent in je volwassen relaties.
Erg vervelend. Ik doe dezelfde dingen als mij pa, die ik altijd verfoeilijk heb :')
pi_135296885
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Doe nou eens wat minder open
Het is dat ik al getrouwd ben Steer ;(
Ja doei.
pi_135296919
Ik heb volgens mij jouw voicemail/telefoongesprek nog ergens op een schijf staan :') van toen die avond met de dames en de cosmo's :')
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:51:44 #91
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135296953
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat je een womanizer wordt, een hybride van een belangeloze gever en een doorgefokt renpaard. Of in ieder geval: meer in die richting.
Ja tuurlijk, maar dat heeft nier per se te doen met seks op een 1e date, denk ik.

Ik wil gewoon wat langzamer met vrouwen, wat dus niet betekent dat ik helemaal niks wil of zo. Ik voel me er niet goed bij als het te snel gaat.
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:52:05 #92
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135296976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ligt eraan in hoeverre je de vrijheid hebt gekregen een eigen identiteit te ontwikkelen. En dat kan op ieder gewenst later moment ook nog, mocht je dat willen.
pi_135296982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hangt er ook van af wat je zelf aanbied :) Heb je een leuk koppie en ben je jong, dan sta je voor veel minder open dan wanneer je er wat minder leuk uit ziet en al wat ouder.

Zie je op OKcupid ook terug over hoe vaak iemand berichtjes terugstuurt: hoe knapper, hoe selectiever, want hoe meer troep ze krijgen van mannen en hoe meer ze moeten filteren.

De borderline lelijkerds hebben de hoogste replygehaltes.
Wat heerlijk generaliserend :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:52:23 #94
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135296992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoe zit dat bij mannen dan? Worden die niet juist aantrekkelijker als ze iets ouder zijn?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135297161
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ja die hebben ze ook al sinds 1832 toen ze bij Haarlem eerste spoorlijn maakten :')
En nog steeds hebben ze Haarlem niet op het nachtnet aangesloten.
Just sayin' ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_135297171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe zit dat bij mannen dan? Worden die niet juist aantrekkelijker als ze iets ouder zijn?
Die worden over het algemeen aantrekkelijker van een hogere deadlift en een lager vetpercentage. :) Vraag maar aan Stereo.
pi_135297177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja want daten draait alleen om neuken :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:56:53 #98
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135297243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef yats het volgende:

[..]

Nee joh: neushaar, oorhaar, incontinentie..
pi_135297280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar dat heeft nier per se te doen met seks op een 1e date, denk ik.

Ik wil gewoon wat langzamer met vrouwen, wat dus niet betekent dat ik helemaal niks wil of zo. Ik voel me er niet goed bij als het te snel gaat.
Dat snap ik, je wil wel, maar het moet wel wat langzamer gaan want anders voelt het niet goed. Dat is natuurlijk helemaal prima en niet aan mij om iets aan te doen, maar toch ben ik benieuwd waar dat vandaan komt. :o

Heb je zelf enig idee wat betreft de achterliggende reden?

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ja want daten draait alleen om neuken :')
In het begin wel, moraalklem. 🐥
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:58:41 #100
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135297345
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat snap ik, je wil wel, maar het moet wel wat langzamer gaan want anders voelt het niet goed. Dat is natuurlijk helemaal prima en niet aan mij om iets aan te doen, maar toch ben ik benieuwd waar dat vandaan komt. :o Heb je zelf enig idee wat betreft de achterliggende reden?
Opvoeding + ervaring + overtuiging

Ik denk dat het goed is wat rustiger aan te doen. Zo ben ik opgevoed en heb ook ervaren dat ik het zo het liefste wil.

Edit: En wellicht ben ik gewoon nog te bang om me volledig in relaties te storten, want daar zie ik seks vooral op gericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')