ja anders zie ik niet dat er iets met haar gezicht isquote:
Engquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn in Azië, ze zijn in een verlaten pand.
Dat waren dus zombies of andere wezens.
Straks gooien ze het hele touw naar benedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Jan-Willen en DaphneWat een team
!
Uh, oké.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn in Azië, ze zijn in een verlaten pand.
Dat waren dus zombies of andere wezens.
Dit had voor deze serie al voorspelt jaja.quote:
Programma maar omdopen naar Wie is geen mol?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef Bastiefcg het volgende:
Er doen een hoop mollen mee dit jaar.
Klassiek nepmollen met de porto.quote:
Zoiets zie ik wel aankomen jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Straks gooien ze het hele touw naar beneden
flauwe deejay woordgrapjesquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Willem heeft grapjes bedacht, dat vind ik verdacht.
Nepmollen komen meestal wel ver in het spel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klassiek nepmollen met de porto.
Dat wist Jan-Willem natuurlijk wel.quote:
Ja maar niets is wat het lijktquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef Zaktabak het volgende:
Bewaar deze post, maar Jan Willem is de mol. Klaar.
quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef Zaktabak het volgende:
gequotequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef Zaktabak het volgende:
ik ga voor Owen!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef Zaktabak het volgende:
Sowieso want Jennifer is de Mol.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Toch zal het me echt niks verbazen als Jan-Willem de mol niet isWellicht speelt hij gewoon een vies spelletje
quote:
Wat jij zegtquote:
Klopt jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
madderfakkers!
Was dat niet vorig jaar ook? Hoe heet die ook al weer? Met z'n modderfokking alles
Idd.quote:
En die bleek later ook de mol!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
madderfakkers!
Was dat niet vorig jaar ook? Hoe heet die ook al weer? Met z'n modderfokking alles
Danielquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
madderfakkers!
Daniel Boissevainquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
madderfakkers!
Ja maar dat flikkert ze dalijk toch welquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die heeft tot nu toe al 900 van de 901 verdiende euro's binnen gebracht.
Ohja diequote:
Maar wie weet raakt er nog wat kwijt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die heeft tot nu toe al 900 van de 901 verdiende euro's binnen gebracht.
Uh neequote:
quote:
Ohjaquote:
Inderdaad. Hoe groot is de kans dat het nog eens fout gaatquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:10 schreef Zaktabak het volgende:
k vind het dit jaar een leuk stel kandidaten. Mag gezegd worden.
stuur haar maar hierheenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:10 schreef tralalala het volgende:
Jennifer wil geknuffeld worden maar die Tygo omhelst snel een andere man.
Gaaayyyyyyyy
Ze kan beter ergens anders op zitten. Hihaho.quote:
Waarop dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze kan beter ergens anders op zitten. Hihaho.
Inderdaadquote:
Susan doet ook erg acteerderig in die backstage stukjes, niet oprecht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
De lachjes van Susan. Het compleet de verkeerde kant oplopen als er gevraagd wordt nog even te kijken of er echt geen aanwijzing is...
Jan-Willem had ook zo'n lachje. Die hou ik als bij-mol
Daarmee maak je alle ingezette jokers en vrijstellingen bij die test ongedaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
Wat was die zwarte vrijstelling ook alweer?
3425quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Zaktabak het volgende:
Weet iemand nog wat de kluiscode was vorige week?
Ze had hem welquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef tralalala het volgende:
Huh? waarom pakt ze hem niet? Of snap ik het weer niet?
waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef tralalala het volgende:
De mol gaat sowieso een vrijstelling/oid "vinden"
34 nogiets-nogietsquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Zaktabak het volgende:
Weet iemand nog wat de kluiscode was vorige week?
met mega pretlichten ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Susan doet ook erg acteerderig in die backstage stukjes, niet oprecht.
Mag je maar één ding vinden? Maar dat heeft Art volgens mij niet gezegd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef tralalala het volgende:
Huh? waarom pakt ze hem niet? Of snap ik het weer niet?
Stom dat ze dat dan niet even laten zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien heeft ze alsnog die jokers wel gepakt.
Ik heb het niet gehoord nee..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag je maar één ding vinden? Maar dat heeft Art volgens mij niet gezegd.
Even verdacht maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stom dat ze dat dan niet even laten zien
Misschien stond dat op dat briefje? er lag een briefje bij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weet hij dat er 3 moesten liggen?
Stond misschien op het briefjequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weet hij dat er 3 moesten liggen?
Dat kanquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Pandaplint het volgende:
Kun je niet die andere vrijstellingen wegflikkeren?
Mag je die vrijstelling niet houden voor een volgende aflevering?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef themole het volgende:
Als je strooit met vrijstellingen dan is die zwarte vrijstelling wel nodig....
jawel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag je die vrijstelling niet houden voor een volgende aflevering?
Jij bent de mol?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die laptop lijkt wel op de mijne, dat vind ik verdacht.
Yep. Je mag zelf bepalen wanneer je de vrijstelling inzet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag je die vrijstelling niet houden voor een volgende aflevering?
Dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef DaMart het volgende:
Jennifer heeft niets gezien... verdacht.
Lijkt mij een stuk handiger. Kans is dat de zwarte vrijstelling wordt ingezet.quote:
Dat zijn 4 publieke radiozenders waar Jan Willem gewerkt heeftquote:
Spannend.quote:
I know.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat zijn 4 publieke radiozenders waar Jan Willem gewerkt heeft
Of het was alleen maar vuil en ze heeft zich gewassenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Starlie het volgende:
Nu zitten er geen krassen op Jennifer haar gezicht dus de test is gemaakt voor de opdracht. Of ik ben.kippig
Ook spannend.quote:
Je kunt dat toch van je gezicht wassen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Starlie het volgende:
Nu zitten er geen krassen op Jennifer haar gezicht dus de test is gemaakt voor de opdracht. Of ik ben.kippig
echt niet, anders had je het wel zo gezegd.quote:
tenzij iemand die zwarte inzet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Is het niet handig om alles op 1 persoon te zetten. Wanneer het fout is zet je je vrijstelling in. Op die manier zou je al een iemand kunnen elimineren van je eigen mollenlijstje
Vrijstelling moet je voor de uitslag inzetten, en dan weet je niet wat je uitslag was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Is het niet handig om alles op 1 persoon te zetten. Wanneer het fout is zet je je vrijstelling in. Op die manier zou je al een iemand kunnen elimineren van je eigen mollenlijstje
Ja maar in die biechtstoel stukjes zie je dat het wondjes zijn!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt dat toch van je gezicht wassen?
Geldt alleen voor de aflevering waarin hij wordt ingezet volgens mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Ireth het volgende:
Met die zwarte vrijstelling zijn alle vorige vrijstellingen teniet gedaan, maar hoe zit het met een vrijstelling daarna?? En met jokers?
Mag je hem niet bewaren dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef essnhills het volgende:
Waarom moet je een vrijstelling als je toch al zeker denkt te weten dat ze die zwarte al hebben?
Ah, jammerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vrijstelling moet je voor de uitslag inzetten, en dan weet je niet wat je uitslag was.
Viesdik zou ik bijna willen zeggen.quote:
Die kun je bewaren voor later?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef marcodej het volgende:
Waarom voor een vrijstellling gaan als je weet dat iemand anders al een zwarte vrijstelling heeft?
En hoe kom je daar dan achter? Je krijgt geen scherm te zien als je een vrijstelling hebt ingezet..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien zetten ze die zwarte pas later in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef essnhills het volgende:
Waarom moet je een vrijstelling als je toch al zeker denkt te weten dat ze die zwarte al hebben?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Viesdik zou ik bijna willen zeggen.
True..quote:
Ik geloof dat we het niet eens gaan worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Viesdik zou ik bijna willen zeggen.
Ik zei het eerst! XDquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Griebus het volgende:
Owen heeft het over 'tunnelvisie'! ja hoor, hij is het
Volgens mij de enige met vrijstelling die er over na heeft gedacht.quote:
En een foute kleurspoeling gebruikt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Sofie een keer zonnebrand is vergeten.
Ja maar ik bedoel ook in dezelfde afl. nummer 2 en 3 zetten vrijstelling in, nummer 4 de zwarte, 2 en 3 zijn niet meer geldig, maar wat als nummer 5 dan nog een vrijstelling heeft? Vervalt die dan ook?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geldt alleen voor de aflevering waarin hij wordt ingezet volgens mij.
?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Pandaplint het volgende:
Wat blijft het toch een graflelijk font
Geldt voor alle jokers en vrijstellingen die in die aflevering zijn ingezet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook in dezelfde afl. nummer 2 en 3 zetten vrijstelling in, nummer 4 de zwarte, 2 en 3 zijn niet meer geldig, maar wat als nummer 5 dan nog een vrijstelling heeft? Vervalt die dan ook?
Nee, alleen de ingezette vrijstellingen/jokers bij die specifieke test vervallen. Eentje die nog in iemands zak zit heeft daar niks mee te makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook in dezelfde afl. nummer 2 en 3 zetten vrijstelling in, nummer 4 de zwarte, 2 en 3 zijn niet meer geldig, maar wat als nummer 5 dan nog een vrijstelling heeft? Vervalt die dan ook?
Foute geantwoorde vragen wegstrepen.quote:
Lekker zichzelf en dat is zeker wat waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Mijn stream loopt achter.quote:
Jij bent art?quote:
Illusiequote:
Jennifer heeft vanavond mijn overhemd aan.quote:
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Jennifer er uit gaat spring ik van het balkon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |