Ze had hem welquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef tralalala het volgende:
Huh? waarom pakt ze hem niet? Of snap ik het weer niet?
waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef tralalala het volgende:
De mol gaat sowieso een vrijstelling/oid "vinden"
34 nogiets-nogietsquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Zaktabak het volgende:
Weet iemand nog wat de kluiscode was vorige week?
met mega pretlichten ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Susan doet ook erg acteerderig in die backstage stukjes, niet oprecht.
Mag je maar één ding vinden? Maar dat heeft Art volgens mij niet gezegd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef tralalala het volgende:
Huh? waarom pakt ze hem niet? Of snap ik het weer niet?
Stom dat ze dat dan niet even laten zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien heeft ze alsnog die jokers wel gepakt.
Ik heb het niet gehoord nee..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag je maar één ding vinden? Maar dat heeft Art volgens mij niet gezegd.
Even verdacht maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stom dat ze dat dan niet even laten zien
Misschien stond dat op dat briefje? er lag een briefje bij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weet hij dat er 3 moesten liggen?
Stond misschien op het briefjequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weet hij dat er 3 moesten liggen?
Dat kanquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Pandaplint het volgende:
Kun je niet die andere vrijstellingen wegflikkeren?
Mag je die vrijstelling niet houden voor een volgende aflevering?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef themole het volgende:
Als je strooit met vrijstellingen dan is die zwarte vrijstelling wel nodig....
jawel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag je die vrijstelling niet houden voor een volgende aflevering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |