tenzij iemand die zwarte inzet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Is het niet handig om alles op 1 persoon te zetten. Wanneer het fout is zet je je vrijstelling in. Op die manier zou je al een iemand kunnen elimineren van je eigen mollenlijstje
Vrijstelling moet je voor de uitslag inzetten, en dan weet je niet wat je uitslag was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Is het niet handig om alles op 1 persoon te zetten. Wanneer het fout is zet je je vrijstelling in. Op die manier zou je al een iemand kunnen elimineren van je eigen mollenlijstje
Ja maar in die biechtstoel stukjes zie je dat het wondjes zijn!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt dat toch van je gezicht wassen?
Geldt alleen voor de aflevering waarin hij wordt ingezet volgens mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Ireth het volgende:
Met die zwarte vrijstelling zijn alle vorige vrijstellingen teniet gedaan, maar hoe zit het met een vrijstelling daarna?? En met jokers?
Mag je hem niet bewaren dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef essnhills het volgende:
Waarom moet je een vrijstelling als je toch al zeker denkt te weten dat ze die zwarte al hebben?
Ah, jammerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vrijstelling moet je voor de uitslag inzetten, en dan weet je niet wat je uitslag was.
Viesdik zou ik bijna willen zeggen.quote:
Die kun je bewaren voor later?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef marcodej het volgende:
Waarom voor een vrijstellling gaan als je weet dat iemand anders al een zwarte vrijstelling heeft?
En hoe kom je daar dan achter? Je krijgt geen scherm te zien als je een vrijstelling hebt ingezet..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien zetten ze die zwarte pas later in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef essnhills het volgende:
Waarom moet je een vrijstelling als je toch al zeker denkt te weten dat ze die zwarte al hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |