abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:48:40 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135205874
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:49:13 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135205893
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar krijg je dan geen KH overschot?
Ik ga morgen mijn lijstje aanpassen. Gooi ik die morgen even hier, misschien willen jullie dan meedenken :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 januari 2014 @ 20:50:09 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135205952
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Audreyoot het volgende:
Was normaal nooit zon wok type maar het avondeten was me goed bevallen en totaal geen hongergevoel of snoepdrang. Had kalkoen gebakken en dan noodles, wokgroente, tauge en een klein beetje soja saus. Als toetje Optimel yoghurt met framboos.
Nemen jullie eigenlijk een toetje na het eten?
Zelden eigenlijk... Soms wat fruit of zuivel later op de avond. Maar meestal een mok thee of koffie verkeerd (soms met een koekje of stukje chocola).
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135206013
Toetje... doordeweeks niet, weekends wel.
pi_135206065
Nog even over je KH Q, die krijg je volgens mij helemaal niet zo veel binnen. Als je lichaam zijn energiebehoefte haalt uit koolhydraten, kan het de eiwitten gebruiken voor spiermassa. Nu ben je voor zowel basale energie als spiermassa voornamelijk uit eiwitten aan het putten.
pi_135206074
Ik heb een zak boerenkool liggen. Weten jullie hoe ik dat morgen een beetje mager kan maken? Ik vind namelijk de hoeveelheid aardappels al een beetje eng. En normaal maakte ik het lekker met flink wat roomboter, spek en rookworst. Maar dat mag ik allemaal niet van mezelf.
pi_135206319
Mijn lijstje van vandaag trouwens:

O: 500 gram kwark, 2 zonnebloembrood met kalkoenfilet
T: banaan, 2 zonnebloembrood met achterham
L: 4 zonnebloembrood met 2 kalkoen / 2 ham
T: 150 gram tonijn(in water)
A: 125 gram penne, 200 gram kipfilet, champignons/uien/paprika in tomatensaus..

2150 kcal.. voor mn gevoel veel.. zat afgelopen tijd aldoor net onder 2000.. maar 2150 is niet overdreven veel toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135206432
Ik krijg minder snackaanvallen als ik na het eten een toetje heb gehad :) Dit keer wel een wat gezondere keuze als normaal.
Heb net ook wat crackers gehaald voor bij mijn tussendoortje morgen want het was inderdaad nog wat weinig.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:09:27 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135206881
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog even over je KH Q, die krijg je volgens mij helemaal niet zo veel binnen. Als je lichaam zijn energiebehoefte haalt uit koolhydraten, kan het de eiwitten gebruiken voor spiermassa. Nu ben je voor zowel basale energie als spiermassa voornamelijk uit eiwitten aan het putten.
KH zit gemiddeld op 245gr per dag.

Ik snap je. Dus ik zou wat meer brood moeten eten?
pi_135206987
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:

2150 kcal.. voor mn gevoel veel.. zat afgelopen tijd aldoor net onder 2000.. maar 2150 is niet overdreven veel toch?

SPOILER
Je zou de banaan kunnen vervangen door een appel, en de penne voor de vezelrijk variant van honig, dat scheelt al een hoop.. :)
pi_135207264
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:11 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je zou de banaan kunnen vervangen door een appel, en de penne voor de vezelrijk variant van honig, dat scheelt al een hoop.. :)
een hoop als in? kcal?
pi_135207679
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Audreyoot het volgende:
Was normaal nooit zon wok type maar het avondeten was me goed bevallen en totaal geen hongergevoel of snoepdrang. Had kalkoen gebakken en dan noodles, wokgroente, tauge en een klein beetje soja saus. Als toetje Optimel yoghurt met framboos.
Nemen jullie eigenlijk een toetje na het eten?
Ik varieer in mijn avond-tussendoortje, maar dat is vaak pas tussen 20-21:00 dat ik dat eet. Kan eens een koekje of stukje chocolade zijn, yoghurt met muesli... en op de dagen dat ik sport een bak kwark want nodig. Anders sterf ik de dag erna van de honger.

En argh cravings. Mijn plateau is verklaarbaar, pilstrip bijna leeg en dit was de 3e ronde. Mn lijf is vanzelf al aan een schoonmaakbeurt begonnen :r.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:28:10 #13
5428 crew  miss_sly
pi_135208053
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:11 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Neem dan penne integrali, dat is volkomen pasta. Die vezelrijke pasta van honig is oplichterij. Daar zijn vezels ingestopt waar ons lichaam niets mee kan, maar het klinkt wel verantwoord.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 januari 2014 @ 21:31:24 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135208279
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een zak boerenkool liggen. Weten jullie hoe ik dat morgen een beetje mager kan maken? Ik vind namelijk de hoeveelheid aardappels al een beetje eng. En normaal maakte ik het lekker met flink wat roomboter, spek en rookworst. Maar dat mag ik allemaal niet van mezelf.
Zoiets maar dan met magere rookworst of ander vlees?
http://www.ah.nl/allerhan(...)-en-gedroogde-tomaat
pi_135208594
Ik heb hier een recept voor een vegetarische boerenkoolstamppot, met oa witte kaas en tomaat erdoor. Kan m zo even voor je uploaden?
pi_135208653
quote:

SPOILER
Prima! Minder calorieën moet je ook niet willen met jouw gewicht.
pi_135209005
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zoiets maar dan met magere rookworst of ander vlees?
http://www.ah.nl/allerhan(...)-en-gedroogde-tomaat
Die had ik ook gevonden, ben alleen niet zo van de gedroogde tomaatjes. Wist niet eens dat dat met boerenkool kon, ken het alleen in de stamppot. :D :@

quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb hier een recept voor een vegetarische boerenkoolstamppot, met oa witte kaas en tomaat erdoor. Kan m zo even voor je uploaden?
Oh, graag. O+
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 januari 2014 @ 21:44:45 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135209192
Zongedroogde tomaatjes zijn een fijne vervanger voor spekjes soms.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:45:55 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135209266
quote:
Dan doe je de helft van de hoeveelheid aardappels. Niks engs aan.
En een klontje boter is juist heel goed voor je lijf, je hebt vetten nodig, die zijn echt niet per defintie slecht.
De zooi koken met een bouillon blokje ipv de speklap, magere rookworst erbij, die gaan al vanaf 100gr.

Prima maaltijd, niks engs aan. Gewoon normaal en past zelfs in een dieet! :Y
pi_135209408
Aaargh, m'n gewrichten trekken hardlopen niet meer. Wat een onzin, stom lichaam van me :r. Naast m'n heupen zeuren nu ook m'n knieën. Ondertussen heeft de personaltrainertdinges ook nog steeds niet gebeld, dus die ga ik morgen zelf maar proberen te bellen, want ik wil goftedomme afvallen.
pi_135209445
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Sjeen het volgende:
Zongedroogde tomaatjes zijn een fijne vervanger voor spekjes soms.
Krokant gebakken tofu-reepjes ook. Alleen duurt het een eeuwigheid voordat het van spons naar krokant is gebakken :P

Recept. Heb verder geen idee of het "magerder" is dan boerenkoolstamppot op de vlees-manier, ik ben al zo lang vegetariër dat ik daar niet meer over nadenk :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:48:52 #22
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_135209487
Zo, op de valreep nog even boodschappen gedaan, met een hongerig gevoel. Heb me weten te bedwingen, enkel appels gekocht en broodbeleg (rookvlees, kipfilet, slankie).

Wat zijn trouwens jullie ideeën over yakult?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:49:45 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135209537
quote:
- met knolselderij in plaats van aardappels
- met de helft van de aardappels
- op z'n duits: koken met aardappels in blokjes (is dan automatisch minder dan puree) en een metworst in stukjes. De metworst eet ik nooit op, maar de smaak is heerlijk in de aardappel en boerenkool getrokken.
- knolselderij/aardappel en boerenkool met mosterd en augurk
- mager spek

Mogelijkheden genoeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135209642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Prima! Minder calorieën moet je ook niet willen met jouw gewicht.
Ah ok! Thanks!
pi_135209945
Ik denk dat ik een combinatie van alle ideeen doe. In bouillon koken, helft aardappelen en gedroogde tomaatjes toch eens proberen. En misschien een gebakken uitje erdoorheen, ik houd van gebakken uitjes. :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:13:46 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135211030
Ik ging kijken voor die goij bessen, bij de tuinen. 150gr 5,20. In geen 5 jaar :P
pi_135211313
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Qwea het volgende:
Ik ging kijken voor die goij bessen, bij de tuinen. 150gr 5,20. In geen 5 jaar :P
Ik zag ze ook liggen bij de Jumbo, gedroogde dan. 2,99 geloof ik voor een bakje. Ik weet alleen niet hoeveel er in zat.
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:19:58 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135211387
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik zag ze ook liggen bij de Jumbo, gedroogde dan. 2,99 geloof ik voor een bakje. Ik weet alleen niet hoeveel er in zat.
Ik vond het echt debiel duur :o
pi_135211494
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vond het echt debiel duur :o
Ik heb geen idee wat je er mee kunt doen en hoe ze smaken :@
pi_135211574
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Qwea het volgende:
Kijk eens bij een toko. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:25:13 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135211715
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kijk eens bij een toko. :)
Oeh! Goeie tip! Heb er 3 in de buurt :Y
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:33:56 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135212448
Vandaag weer een klein stukje gefietst. Naar de coffeeshop, maar toch.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 januari 2014 @ 22:35:52 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135212598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Bassen het volgende:
Zo, op de valreep nog even boodschappen gedaan, met een hongerig gevoel. Heb me weten te bedwingen, enkel appels gekocht en broodbeleg (rookvlees, kipfilet, slankie).

Yakult gebruik ik in overleg met huisarts tijdens een antibioticakuur.
pi_135212904
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Yakult gebruik ik in overleg met huisarts tijdens een antibioticakuur.
Serieus? Wat is zijn redenatie?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 januari 2014 @ 22:43:57 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135213207
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Serieus? Wat is zijn redenatie?
Nou, het is meer mijn persoonlijke ervaring met doxycycline. Mijn darmen raken erdoor van slag en met Yakult lijkt dat te compenseren.
pi_135213222
Toch nog maar even gaan hardlopen, 5km even, nieuwe jasje getest. Fijn O+ extra handje noten dan maar erbij...
Ja doei.
  Boks-Chick dinsdag 7 januari 2014 @ 22:47:45 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135213507
:W

goed bezig geweest vandaag al zeg ik het zelf :P
keurig een tikje minder aan Kcal binnen (gewoon ook geen honger) en een supergoeie training achter de rug! Helemaal blij *O*
Weegschaal staat nog op onveranderd, maar dat gaat vanzelf goedkomen :P
lolwut
pi_135215845
Ik heb barstende hoofdpijn, dus ben weer aan het afkicken van de suiker geloof ik :') Ik ga m'n bed maar opzoeken :+
pi_135216983
Vond mezelf een beetje flauwtjes voelen en ik had geen zin om hongerig naar bed te gaan, dus ik eet nu lekker nog een bakje kwark. :9
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:56:37 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135217263
Ik heb ontzettende pijn in mijn achilles :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 08:08:48 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135221754
Gisterenavond echt superlekker gegeten. Een sampler van echt Afrikaans eten. :9
Klein bakje boboti, klein bakje chicken pie en wat lamsvlees met 'waterblommeties'. Echt superlekker!
En toen een Afrikaans dessert: sago pudding. Ik ken sago uit Singapore, koud met geschaafd ijs, maar dit was warm met wat custard. :9~

Ontbijt vanmorgen was yoghurt m muesli en wat 'multiberries' gisteren hier gekocht (goji, cranberry, pomegrenade en raisins) en een omelet m groente en wat gerookte kip. Appeltje mee als T en dan maar afwachten wat ze brengen voor lunch.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-01-2014 09:17:56 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 08:27:18 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135221861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Bassen het volgende:

Voordat ik lactose-intolerant was, wilde ik het heel soms wel eens drinken. Yakult is de enige van die drankjes waar nog iets van wetenschappelijk onderzoek achter ligt. Wat mij betreft is het alleen maar wijs om het te drinken als je darmen ook écht ondersteuning nodig hebben. De meeste gezonde mensen met een goede darmflora hebben meer dan genoeg goede bacteriën, daarvoor voegt Yakult niks toe.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Neem dan penne integrali, dat is volkomen pasta. Die vezelrijke pasta van honig is oplichterij. Daar zijn vezels ingestopt waar ons lichaam niets mee kan, maar het klinkt wel verantwoord.
Je haalt me de woorden uit de mond. Niks zo'n onzin als die nepvezels in Honigpasta.

quote:

SPOILER
Helemaal niet, dat is een prima lijstje. Is het btw 125 gr gekookt of ongekookt, die penne? Want anders kun je proberen om meer groente te nemen en wat minder pasta. Daar zit je wat langer vol van. En zonnebloembrood? Is dat volkoren of witbrood met pitjes? Die hier in de supermarkt liggen zijn witbrood en daar zit je vaak wat minder lang vol van dan van volkorenbrood. Kan natuurlijk best een keer, maar dat zou ik niet altijd doen.

Maaaar, zoals ik zei: Best een prima lijstje, goed bezig ^O^
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135221920
Geprobeerd om wat meer in mijn lijstje van vandaag te stoppen:

O: cornflakes met melk (zag dat deze trouwens 400 cal per portie waren, best veel)
T: volkorenbroodje met komkommerspread
L: Bakje magere yoghurt met appel en kaneel en 250 gram meloen partjes
T: pakje lu mini crackers
D: Omelet met prei, tomaat, paprika, ui, kaas en een salade
T: 3 eetlepels optimel
Misschien het s avonds nog een handje noten
pi_135221953
Volgens mij komen m'n hardloopschoenen vandaag nog binnen. O+
pi_135221969
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:36 schreef Myraela het volgende:
Oeh :9 hopelijk komt mijn badpak ook vandaag. Ik wil zwemmen!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  Boks-Chick woensdag 8 januari 2014 @ 08:42:37 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135222037
Mijn lijstje voor vandaag naar verwachting:

O: 2 gekookte eieren, 1 appel
T: 225 gr optimel yoghurt frambozen
T2: eiwitshake
L: gekookt ei, kom heldere soep, bruin pistoletje rosbief (of we gaan visje halen :P)
T: appel
T2: 225 gr optimel yoghurt frambozen
D: 200gr prei + 200gr witte kool + 200gr rundergehakt (zelf kruiden enzo)
T: weetiknogniet

En vanavond voor het eerst van mijn leven onder de zonnebank :@.
Vorige week heel uitgebreid (met een hele toffe jonge meid achter de balie) besproken hoe ik dat verstandig kan doen enzo, opbouwen etc. zodat ik een beetje bruin wordt.

Oh mijn sportweek:
maandag niets
dinsdag (gister dus) personal training circuit + kracht
woensdag zonnebank :+
donderdag boksen
vrijdag zonnebank :+
zaterdag 2 uur boksles geven en dan 1,5u personal training circuit + kracht
zondag 2u wandelen
lolwut
  Boks-Chick woensdag 8 januari 2014 @ 08:44:53 #47
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135222060
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:36 schreef Myraela het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:37 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oeh :9 hopelijk komt mijn badpak ook vandaag. Ik wil zwemmen!
Leuk :D!
lolwut
pi_135222076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]

Helemaal niet, dat is een prima lijstje. Is het btw 125 gr gekookt of ongekookt, die penne? Want anders kun je proberen om meer groente te nemen en wat minder pasta. Daar zit je wat langer vol van. En zonnebloembrood? Is dat volkoren of witbrood met pitjes? Die hier in de supermarkt liggen zijn witbrood en daar zit je vaak wat minder lang vol van dan van volkorenbrood. Kan natuurlijk best een keer, maar dat zou ik niet altijd doen.

Maaaar, zoals ik zei: Best een prima lijstje, goed bezig ^O^
thanks! De penne is 125 gekookt. En dat brood, tja.. het is niet wit als in wit, maar ook niet volkoren als in volkoren. Volgens mij zaten er wel pitjes op ( ik onthoud dat nooit zo goed :') ) Het was van de aldi, dat weet ik wel :P
pi_135222089
Supernetjes lijstjes Brandx!

Ik weet mijn lijstje nog niet, want ik heb nog geen idee waar ik zin in heb om mee te ontbijten. Want ik heb geen zin in havermout.
pi_135222381
Ik heb honger, maar ben te lui om ontbijt te maken. Gelukkig is 't pas 8 uur... eerst maar een percolator koffie naar binnen werken O+

Zal zoiets worden:

O: toast met 2 scrambled eggs
T: banaan
L: grote bak volle Griekse yoghurt met wat bosvruchten
T: 2 mandarijntjes
T: 2 plakken roggebrood met pindakaas
S: hardlopen - heuveltraining. Totale afstand wrsch 6km, maar met 3.5km aan (dezelfde) heuvel op en af.
D: pasta met gegrilde groenten, spinazie en zongedroogde tomaatjes met wat olijfolie, knoflook en chillivlokken.
Ja doei.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:06:14 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135222388
;(

Ik ga mijn lijstje aanpassen. Doei eiwit / 1 kg zuivel :P
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:13:37 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135222517
Lol, ik ontbijt voor het eerst in JAREN met brood :D :9
pi_135222758
HAHAHAHAHA.
Ja doei.
pi_135222772
c_/
Ja doei.
pi_135223717
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:06 schreef Qwea het volgende:
;(

Ik ga mijn lijstje aanpassen. Doei eiwit / 1 kg zuivel :P
Q, ik heb zo'n bakje goji bessen gehaald bij de Jumbo: 2,99 voor 150 gram. Heb ze door mn yoghurt gedaan, was goed te doen :Y
pi_135223763
Maar, waarom waren ze nou zo goed? Want ik blijf het toch duur vinden.
pi_135223884
quote:
19s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:42 schreef BrandX het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag naar verwachting:

O: 2 gekookte eieren, 1 appel
T: 225 gr optimel yoghurt frambozen
T2: eiwitshake
L: gekookt ei, kom heldere soep, bruin pistoletje rosbief (of we gaan visje halen :P)
T2: 225 gr optimel yoghurt frambozen
D: 200gr prei + 200gr witte kool + 200gr rundergehakt (zelf kruiden enzo)
T: weetiknogniet

En vanavond voor het eerst van mijn leven onder de zonnebank :@.
Vorige week heel uitgebreid (met een hele toffe jonge meid achter de balie) besproken hoe ik dat verstandig kan doen enzo, opbouwen etc. zodat ik een beetje bruin wordt.

Oh mijn sportweek:
maandag niets
dinsdag (gister dus) personal training circuit + kracht
woensdag zonnebank :+
donderdag boksen
vrijdag zonnebank :+
zaterdag 2 uur boksles geven en dan 1,5u personal training circuit + kracht
zondag 2u wandelen
Lekker bezig! De eerste keer zonnebank vond ik doodeng, rationeel als ik ben was ik bang dat ik erdoorheen zou zakken :'). Maar het is wel echt heel lekker! Ik ga van de week ook maar eens denk ik!

Oh en BE, ik ben echt een beetje jaloers op jouw reizen, ook al is het voor werk :@.
pi_135223987
Als je googelt op goji bes kom je best veel linkjes tegen waar het beschreven staat. Voor mij gaat het vooral om het stabiliseren van de bloedsuiker en de vitamines. 10 gram per dag zou trouwens vokdoende zijn, dus je doet 15 dagen over zo'n bakje. Dat moet voldoende zijn om effect te merken.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:14:30 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135224127
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Maar, waarom waren ze nou zo goed? Want ik blijf het toch duur vinden.
Libido! :9 O-)

c_c, ondanks werk is het idd briljant hoor! :Y
Gisteren waren we vroeg klaar en zijn we naar de waterfront gegaan v quick shopping en het lijkt erop dat we vanmiddag ook vrij zijn want de meeting gaat bizar snel. Maar eens kijken wat we dan gaan doen.
Ik ben me er iig echt goed van bewust wat een mazzel ik heb met mijn baan. In feb ga ik voor twee weken naar de VS om 4 steden te bezoeken. Nu maar hopen dat die gruwelwinter daar dan voorbij is. :o
pi_135224146
Zo ben ik weer ! Alle kilo's die ik was kwijt geraakt afgelopen 1,5 jaar zitten er weer bij.

Knop weer om dus en weer gaan.

Ontbijt : 1 boterham met (dieet)margarine + pindakaas , + Sinaasappel + bekertje melk
Tussendoor : 1 ontbijtkoek , 2 flesjes water.
Lunch : 2 boterhammen kipgrillworst + bekertje melk.
Tussendoor : 1 banaan + 2 flesjes water.
Avondeten : nog te bedenken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Joene op 08-01-2014 10:23:31 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:34:10 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135224573
Wb Joene!
Kijk je wel uit dat je niet té weinig gaat eten? Je lijstje ziet er nogal krap uit. Mss kan je wat kwark oid toevoegen bij je t's.
Volg je nu weer het schema van de dietist van toen?
pi_135224768
Ook maar een lijstje dan

O: 2 volkoren met osseworst.
T: 2 crackers met filet american
L: 2 volkoren met een omelet van 2 eieren met geitenkaas en rucola.
T: Een peer en 2 rijstwafels met pittige kaassalade van de Lidl :9
S: 1u krachttraining en een half uur cardio.
D: Witlofschotel met 150gr aardappels, 200 gr witlof, 50gr peer en wat ham en gorgonzola.
T: Misschien nog wat kwark met muesli of fruit.

Tips/aanvullingen?
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:44:11 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135224811
Ik kom er niet uit mbt mijn lijstje.

Ik heb nu dit :

O : 2 spelt, dieet halvarine, 1 kalkoenfilet, 1 runderrookvlees (hier had ik voorheen 250gr kwark en 50gr yoghurt met muesli)
L : 4x spelt, 1x pindakaas, 1x kalkoenfilet, 1x runderrookvlees, 1x 20+ smeerkaas, dieethalvarine
S : Als ik gesport heb (4 a 5x per week) wil ik hier 150gr kwark nemen.
T : 2x volkorenbeschuit met 20+ smeerkaas
D : Groente, aardappelen, vlees, jus, 200gr griekse 0% vet yoghurt
T : Smoothie, met 100gr magere kwark erdoor
T : 2x volkoren beschuit + 1 spelt met pindakaas

Anyway, zit ik op 450gr kwark. Is wel minder dan een kilo :P Per 100gr geeft kwark 9gr eiwitten.

Ik zit volgens mijn berekeningen op 126gr eiwitten. Koolhydraten 272,6 g.

Als ik mijn vetvrije massa van 51,8kg x 2,5 doe zit ik op 129,5gr eiwitten. Voldoende?

En zijn er nog op/aanmerkingen op het nieuwe lijstje?
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:47:01 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135224875
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:15 schreef Joene het volgende:
Zo ben ik weer ! Alle kilo's die ik was kwijt geraakt afgelopen 1,5 jaar zitten er weer bij.

Knop weer om dus en weer gaan.

Ontbijt : 1 boterham met (dieet)margarine + pindakaas , + Sinaasappel + bekertje melk
Tussendoor : 1 ontbijtkoek , 2 flesjes water.
Lunch : 2 boterhammen kipgrillworst + bekertje melk.
Tussendoor : 1 banaan + 2 flesjes water.
Avondeten : nog te bedenken.
Ik zou je ontbijtkoek sowieso vervangen door kwark. Minder suiker, 200gr kwark levert dezelfde kcal en zit er langer vol van. Verder vind ik je lijstje erg weinig.
  Boks-Chick woensdag 8 januari 2014 @ 10:47:13 #65
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135224879
Je eiwitten lijken me dan idd goed, Qwea! :Y

Wat me bij iedereen opvalt is de (in mijn belevenis) grote hoeveeheid koolhydraten? :@
Ik probeer daar juist zo min mogelijk van te nemen, omdat dat bij mij echt een dikmaker is? Ik word dikker van koolhydraten dan van (goede) vetten...

(los van het feit dat ik van te veel koolhydraten - ben ik achter gekomen - zeer onregelmatige ontlasting van krijg)
lolwut
pi_135224911
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wb Joene!
Kijk je wel uit dat je niet té weinig gaat eten? Je lijstje ziet er nogal krap uit. Mss kan je wat kwark oid toevoegen bij je t's.
Volg je nu weer het schema van de dietist van toen?
Yup dat schema idd :) Omdat het toen gewoon perfect ging.

Kwark / Yoghurt als T in de avond denk ik :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:48:35 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135224918
quote:
19s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:47 schreef BrandX het volgende:

Wat me bij iedereen opvalt is de (in mijn belevenis) grote hoeveeheid koolhydraten? :@
Ik probeer daar juist zo min mogelijk van te nemen, omdat dat bij mij echt een dikmaker is? Ik word dikker van koolhydraten dan van (goede) vetten...

(los van het feit dat ik van te veel koolhydraten - ben ik achter gekomen - zeer onregelmatige ontlasting van krijg)
Is 272gr KH op een dag veel? Zo ja, dan weet ik in godsnaam niet meer waar ik mijn broodjes die ik net in de plaats van kwark heb gedaan door moet vervangen :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:49:50 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135224958
Te veel koolhydraten wil zeggen dat meer dan 70% van de calorieën in je voeding uit koolhydraten komt.

*zucht*

*uitrekent
pi_135224977
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou je ontbijtkoek sowieso vervangen door kwark. Minder suiker, 200gr kwark levert dezelfde kcal en zit er langer vol van. Verder vind ik je lijstje erg weinig.
Ja hier is iedereen van de ontbijtkoekmaffia weet ik :)

Maar dit schema werkte 1,5 jaar terug echt perfect en leverde me ruim 15kg gewichtsverlies op :) in 9 maanden.

Zonder honger of andere ellende :)

Jammer dat ik in oud patroon ben vervallen. :{
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:51:10 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135224991
265.3x4kcal per gr KH = 1061.2

Mooi, want dat is minder dan 60% want mijn totaal aantal kcal is 2000 :Y)
pi_135224999
Ik ga hier ook mee posten met mijn lijstjes. In slank gebeurt zo weinig en dat motiveert me ook helemaal niet. Zoals ik al eens vertelde ben ik ooit 23 kilo afgevallen. Ik ben nu al bijna 10 jaar op gewicht, maar moet wel erg veel moeite doen om op gewicht te blijven. En het liefste zou ik er nog iets van 5 kilo af willen hebben, maar of dit ooit gaat lukken ;)

Ik wil ook weer gaan sporten, hopelijk kan ik hier volgende week weer mee starten.
Ik ben nu niet fit (oorontsteking en verkouden) dus ik wil eerst weer fit zijn voordat ik ga beginnen met sporten.

Ik probeer zo weinig mogelijk koolhydraten te eten en sowieso niet bij elke maaltijd.
En als ik koolhydraten eet, dan zoveel mogelijk "gezonde"

Mijn lijstje van vandaag

O: speltvlokken met kokos en cranberry + goijbessen + Turkse yoghurt.
T: 3x koffie met magere melk :')
L: gebakken ei van 3 eieren (zachte dooier) en tomaat (3x)
T: hummus + komkommer
D: witlofsalade met kaas, appel, paprika, pijnboompitjes, dressing van mayo, honing, kruiden, mosterd etc en daarbij 1.5 rundervink
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135225007
Van de 0.7 kilo die ik was aangekomen met kerst en oud en nieuw, ben ik er al 0.6 weer kwijt
dus dat gaat goed :@
Hier blij dat de regelmaat er weer in zit
Mijn lijstjes van maandag en dinsdag:

O magere yoghurt met banaan en 30 gr all bran
T appel
L 2 boterhammen met belegen kaas en 2 tomaten en een halve komkommer
T 2 cracottes met pindakaas
T cup a soup, 2 crackers kipfilet
D 500 gr bospeen (all for me :9) 75gr gebakken aardappeltjes in schil
Vocht: 1 liter thee, 4 glazen water, 2 cappuccino

O magere yoghurt met banaan en 30 gr all bran
T appel
L 2 boterhammen met kipfile, tomaat en een halve komkommer
T sup a soup, 2 crackers kipfilet
D Kip madras van honig. rijst afgewogen op 75 gr saus heb ik niet afgewogen, bord niet leeggegeten, was verzadigd.
Vocht: 1 liter thee, 4 glazen water, 2 cappuccino, 1 koffie

Vandaag tot nu toe
O: Yoghurt met appel en all bran
S: anderhalf uur sporten, half uur cardio, uurtje met gewichten.
T eiwitshake, 2 cracottes met kipfilet
T appel
L worden 2 boterhammen met kipfilet, tomaat en komkommer
T cup a soup + banaan
D: iets met gehakt ... ga straks nog naar de super

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 10:54:14 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:51:58 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135225011
quote:
8s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja hier is iedereen van de ontbijtkoekmaffia weet ik :)
Ik ben geen ontbijtkoekmaffia hoor, eet het zelf ook wel eens. Alleen is kwark een betere vuller :)
pi_135225021
Al dat gereken. Dat zou ik echt niet kunnen. Ik kan kcal tellen en zelfs daar wil ik me eigenlijk al niet mee bezig houden. :D
pi_135225034
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben geen ontbijtkoekmaffia hoor, eet het zelf ook wel eens. Alleen is kwark een betere vuller :)
ik vind ontbijtkoekje als tussendoor meenemen naar het werk gewoon ook handig :)
pi_135225052
quote:
19s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:47 schreef BrandX het volgende:

Ik probeer ook te minderen in mijn KH. Alleem nu ik stamppot eet heb ik bijv aardappels. Maar anders eerst ik geen KH bij mijn avondmaaltijd. Eet geen brood meer. En ook al doe ik dat pas 2 dagen ik merk alle verschil..

(En merk ook echt dat mijn darmen er erg aan moeten wennen!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:53:57 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135225059
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Myraela het volgende:
Al dat gereken. Dat zou ik echt niet kunnen. Ik kan kcal tellen en zelfs daar wil ik me eigenlijk al niet mee bezig houden. :D
Ik wil hem goed hebben, want als je je verhoudingen goed hebt, gaat je spieropbouw sneller.
pi_135225061
quote:
8s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Jammer dat ik in oud patroon ben vervallen. :{
Misschien werkte het dan toch niet zo goed. Probeer anders met een dietist een nieuw patroon te bedenken wat geen 'dieet' is maar wat je wél gewoon altijd vol kunt houden. Niet gefocust op (snel) afvallen, maar verandering van leefstijl.
Ja doei.
pi_135225064
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef Qwea het volgende:
Te veel koolhydraten wil zeggen dat meer dan 70% van de calorieën in je voeding uit koolhydraten komt.

*zucht*

*uitrekent
Ik zit nu volgens mijn app aan 46% aan KH. 70% is pas teveel? Of niet? :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:56:16 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135225119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:54 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik zit nu volgens mijn app aan 46% aan KH. 70% is pas teveel?
Voedingscentrum zegt dat 70% teveel is. Andere websites roepen 100gr tot 125gr per dag, als je geen krachttraining doet. Doe je krachttraining dan moet je tussen de 150 en 200gr hebben.

Ik wil alleen mijn laatste broodje bij mijn laatste T ergens door vervangen. Maar waardoor in godsnaam. Fruit eet ik ook al genoeg :')
pi_135225140
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef Qwea het volgende:
265.3x4kcal per gr KH = 1061.2

Mooi, want dat is minder dan 60% want mijn totaal aantal kcal is 2000 :Y)
Je lijstje is prachtig zo, niet meer over twijfelen :*.

Hiero:
O: havermout, melk, kersen, 2tl suiker :9
T: 2spelt met boter en kaas
L: 2 spelt met jam, stuk of 10 romaatjes, 4 minimozzarellaballetjes, misschien kop soep
D: weetniet. Bij moeders dus zal niet fantastisch gezond zijn.
T: 250 gram kwark met een peer
pi_135225151
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Voedingscentrum zegt dat 70% teveel is. Andere websites roepen 100gr tot 125gr per dag, als je geen krachttraining doet. Doe je krachttraining dan moet je tussen de 150 en 200gr hebben.

Ik wil alleen mijn laatste broodje bij mijn laatste T ergens door vervangen. Maar waardoor in godsnaam. Fruit eet ik ook al genoeg :')
Ik wilde zeggen kwark ? Hihaho :') erm, groente krijg je ook al ruim voldoende binnen he? :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:59:33 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135225210
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je lijstje is prachtig zo, niet meer over twijfelen :*.

Hiero:
O: havermout, melk, kersen, 2tl suiker :9
T: 2spelt met boter en kaas
L: 2 spelt met jam, stuk of 10 romaatjes, 4 minimozzarellaballetjes, misschien kop soep
D: weetniet. Bij moeders dus zal niet fantastisch gezond zijn.
T: 250 gram kwark met een peer
Oke! :*

En havermout, misschien ga ik dat ooit proberen, maar dat moet met melk :'(
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:00:00 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135225221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen kwark ? Hihaho :') erm, groente krijg je ook al ruim voldoende binnen he? :')
Lol, 500 tot 600gr per dag :P Dus, ja :P

Maar wat CC zegt. Ik laat hem wel staan zo. Vind hem wel prima zo.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:02:01 #85
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135225279
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit dus, je kunt ook overdrijven. Zoek een manier die bij je past, test hem een paar weken. Werkt het niet, dan pas je het weer aan. Regeltjes zijn een mooi uitgangspunt, maar ieder lijf is anders.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien werkte het dan toch niet zo goed. Probeer anders met een dietist een nieuw patroon te bedenken wat geen 'dieet' is maar wat je wél gewoon altijd vol kunt houden. Niet gefocust op (snel) afvallen, maar verandering van leefstijl.
Dit dus. Als je het niet de rest van je leven kunt en wilt volhouden, is het geen goed schema, volgens mij... :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135225334
Spierpijn voelen op de ergste flubberplekken. O+

Qua eten moet ik nog even kijken vandaag, zit tot nu toe op 2x speltbrood met jam en een bak thee. :+ Wil nog hardlopen straks, dus er moet voor die tijd hoe dan ook wat bij, maar eerst ogen na laten kijken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135225351
Qwea, je hebt volgens mij zo'n moeite met de verhoudingen correct krijgen omdat je zo weinig vet eet. Alles wat je eet is mager, dieet of vervrij. Dat is best prima, maar iets meer vetten zorgen voor een betere balans. En beter naar de wc ;).
pi_135225354
Waarom is iedereen eigenlijk aan het speltbrood? :@

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 11:04:52 ]
pi_135225390
Omdat het hip is. Binnenkort zit iedereen aan de quinoiaspelthoningcrackers.
Ja doei.
pi_135225394
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke! :*

En havermout, misschien ga ik dat ooit proberen, maar dat moet met melk :'(
Kan ook gewoon met water. Amandelmelk. Kan eigenlijk met vanalles. Ik las ergens iemand die het met karamel chocolademelk deed en die deed er dan ook allemaal bonbons in. :') Gezond eten. :')
pi_135225395
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk aan de speltbrood? :@
Lekkerder en minder zwaar voor mijn darmen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 11:05:43 #92
5428 crew  miss_sly
pi_135225407
quote:

*zucht*

*uitrekent
quote:

*zucht*

*uitrekent
70% is erg veel, vind ik hoor. Maximaal 55% heb ik geleerd, maar liever nog 50%.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135225409
Ow en ik maak mijn overnight oats met magere kwark, dus je hoeft niet perse aan de melk voor havermout hoor ;)
pi_135225426
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kan ook gewoon met water. Amandelmelk. Kan eigenlijk met vanalles. Ik las ergens iemand die het met karamel chocolademelk deed en die deed er dan ook allemaal bonbons in. :') Gezond eten. :')
Hoe was je boerenkool gister?
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lekkerder en minder zwaar voor mijn darmen. :+
Hmm oke, ik hoor steeds meer mensen erover en hier ook ... dus vroeg ik mij dat zo eens af :@

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 11:06:38 ]
pi_135225451
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is ook :Y
pi_135225477
Ik heb al een week geen gewoon brood gegeten maar roggebrood. Alleen een half broodje van mijn werk toen ik m'n lunch was vergeten. Werkt goed voor mij en is handig want brood beschimmeld vaak bij mij wegens te weinig eten/het past niet in de vriezer erbij
pi_135225478
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[..]

Hmm oke, ik hoor steeds meer mensen erover en hier ook ... dus vroeg ik mij dat zo eens af :@
Hehe door de mensen hier wil ik het ook wel eens proberen eigenlijk :') :D maar volgens mij verkopen ze het niet bij de Lidl? Dus dan maar eens zoeken bij de appie.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:09:18 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135225525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dit dus, je kunt ook overdrijven. Zoek een manier die bij je past, test hem een paar weken. Werkt het niet, dan pas je het weer aan. Regeltjes zijn een mooi uitgangspunt, maar ieder lijf is anders.

:Y Ik ga hem testen op deze manier!

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef Zeester het volgende:
Qwea, je hebt volgens mij zo'n moeite met de verhoudingen correct krijgen omdat je zo weinig vet eet. Alles wat je eet is mager, dieet of vervrij. Dat is best prima, maar iets meer vetten zorgen voor een betere balans. En beter naar de wc ;).
Maar, wat zou ik aan vet moeten toevoegen dan bv? Betekend minder eten want meer kcal. Ik hou van mijn vele eten :P

quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk aan het speltbrood? :@
Vult voor mij 100x beter dan bruinbrood + mijn darmen doen het er beter op.

quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hmm, ik zal eens kijken, wil het wel proberen. Maar :r melk :r

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

70% is erg veel, vind ik hoor. Maximaal 55% heb ik geleerd, maar liever nog 50%.
Ik zit op 53,6%, dus niks aan het handje :Y)
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:09:46 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135225543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:07 schreef Zeester het volgende:
Ik heb al een week geen gewoon brood gegeten maar roggebrood. Alleen een half broodje van mijn werk toen ik m'n lunch was vergeten. Werkt goed voor mij en is handig want brood beschimmeld vaak bij mij wegens te weinig eten/het past niet in de vriezer erbij
JA! Dank je! Roggenbrood! Met pindakaas en fucking hagelslag! *haalt*
pi_135225553
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
Die maak ik vanavond. O+

Ik wacht even tot mijn pakketje binnen is en dan loop ik naar de supermarkt voor de gedroogde tomaatjes. Ben zelf ook erg benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')