abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135179596
:) Oké, het zit dus zo:

Ik heb een vriendin waar ik nu twee jaar mee ga. Mijn vriendin is zo'n meisje die niet goed met meisjes om kan gaan en alleen maar vrienden heeft. Dit is voor mij altijd al lastig geweest tot op heden toe, voordat ik wat met haar begon heb ik mezelf ook goed afgevraagd of ik hiermee kon leven. Uiteindelijk besloot ik om het erop te wagen. O+

Maar goed, ze is vanaf kleins af aan al zo geweest. Ze gaat al met veel jongens niet meer om, niet omdat ik het haar verbood maar omdat ze dat zelf wilde. Vaak heb ik het idee dat die jongens gewoon 'gefriendzoned' zijn als je snapt wat ik bedoel. Ik kan ook goed met haar vrienden opschieten, maar 'echte vrienden' zullen het nooit worden. Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.

Één jongen kent ze nu al 8 tot 10 jaar. En hij zet soms dingen op facebook als: 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'. Dit zet die altijd voordat hij gaat slapen en als ik met mijn vriendin en andere vrienden daarvoor bij hem thuis ben wezen chillen. (Hij heeft een eigen huis) Ik merk soms ook aan hoe die tegen mijn vriendin doet dat die wat voor haar voelt.

Zelfs mijn vriendin vermoedde van binnen al dat dat wat met haar te maken kon hebben. Alleen vertelde ze dat mij niet omdat ze wou dat ik er zelf mee kwam. Ik heb het ook verteld dat ik hier mee zat en dat ik het vermoedde heb dat haar vriend die ze al zolang kent verliefd is geworden op haar met de tijd of altijd al is geweest.

Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen, (wat ze heel vaak deed als ik werken was of als wij een keer mot hadden) Maar als ik vrij was wilde ze me er wel altijd bij hebben als ze wat met hem of vrienden ging doen, dat dan ook weer wel. Ze had er geen problemen mee en ik zei dat we alleen samen nog met hem chillen, zij mag van mij er niet alleen meer heen.

Wat zouden jullie in deze situatie doen? :{
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:36:18 #2
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135179682
Nou niet dit in ieder geval:

quote:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen
quote:
zij mag van mij er niet alleen meer heen
Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?

Neem je vriendin eens serieus en laat haar, haar eigen keuzes maken hierin…….

Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
pi_135179695
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.

Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.

Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan :'), maar dat lost ook weer zo weinig op.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:38:30 #4
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_135179707
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

[..]

Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?

Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
Dat.

Als je je 'relatie' moet baseren op verboden en gedragsvoorschriften dan is dat vermoedelijk niet houdbaar op de lange termijn.

Als je hier niet mee kan omgaan, zoek dan een ander.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_135179724
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

[..]

Dude…???

Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:40:40 #6
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_135179739
Toepasselijke username ook (in combinatie met al dat verbieden).
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_135179761
quote:
IDoWhatIWant
Zij dus duidelijk niet, dankzij jouw onzekerheid.

Dit wordt heel snel einde relatie op deze manier; als er geen vertrouwen is gaat het fout. Jouw blijk van wantrouwen zorgt er alleen maar voor dat zij eerder richting die andere gozer trekt.
pi_135179763
Als ik haar was ging ik ff met hem praten. Duidelijk maken dat dit hem niet wordt.

Verder niet zo druk maken.
pi_135179798
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.

Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D

ik zou er denk ik gewoon om lachen.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:44:48 #10
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135179812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
Dat is zeker niet meer dan normaal, dat je dit wil.

Maar dan is het aan haar om daar iets mee te doen. Dus niet op basis van een verbod, maar op basis van het feit dat ze rekening houdt met jouw gevoel, uit eigen wil. (en eventueel omdat ze zich er zelf ook niet fijn bij voelt).

Leg mij eens uit op welke basis jij het recht denkt te hebben haar dingen te kunnen verbieden?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:49:09 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_135179898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
k heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
:') Goed idee ja.

Het enige wat helpt is dat zij die vriend duidelijk maakt dat ze niks met hem wil.
pi_135179906
Luister, als zij haar flamoes wil laten volspuiten door die "vriend" dan doet ze het echt wel, of jij het haar nu verboden hebt of niet :'). Alles staat of valt met vertrouwen in een relatie. Die kerel wil ongetwijfeld gewoon neuken, maar zolang je vriendin dat niet wil gebeurt het niet. Dus ofwel je continueert je relatie in het vertrouwen dat je vriendin hier verstandig mee om gaat en dan houd je op met een huilie te zijn, of je maakt het uit omdat je overbezorgd bent en je relatie gaat verzieken door haar dingen te verbieden.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135179922
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:

Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D

Dit inderdaad.

En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.

Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.

Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck :')
pi_135179955
quote:

Haha echt hè, deze shit. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:51:42 #15
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_135179965
quote:

Dat sowieso.
pi_135180030
quote:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld.
Dat zij dat van jou 'krijgt' zegt al dat jij denkt dat jij daar iets over te zeggen hebt en dat heb je dus gewoon niet. Je kunt aangeven waar je moeite mee hebt en wat je graag zou willen (en waarom) maar verder alleen maar hopen da t ze met jouw onzekerheid rekening wil houden.

Ik zou je vriendin aanraden dat niet te doen want vriendschappen duren vaak langer dan relaties.. Raakt het uit dan zit je dus zonder relatie en zonder vrienden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:55:52 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.

Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.

Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck :')
Jij hebt helemaal gelijk vriend. Ik zou haar als een puppy behandelen. Haar in het nekvel naar zijn huis brengen en sommeren: Nu neuk je die gozer. Als dat gedaan is weglopen en die 'vriend' van haar er mee laten leven dat je vriendin geilt op priemende penissen, en daarom geen vriendinnen heeft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135180126
quote:
In een volwassen, gelijkwaardige relatie is het zeker niet normaal om de ander dingen te verbieden. Nog sterker: Dat is kinderachtig en getuigd van weinig respect of vertrouwen.

Dit is haar probleem, niet dat van jou. Laat haar het oplossen op de manier waarop zij het wil oplossen. Steun haar in alles wat ze besluit maar ga NOOIT dwingen, of zelfs verwachten.
pi_135180130
quote:

[..]

_O- dat is echt absurd!
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 09:59:55 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135180133
verbieden heeft geen zin. Daarbij ben jij helemaal niet in de positie om haar wat te verbieden, want als zij wat wil doen met die gozer dan doet ze dat toch wel, of jij haar dat nou verboden hebt of niet.

Je weet niet zeker of die gozer op haar doelt, maar laten we even aannemen dat dat zo is. Dan kun je 2 kanten uit redeneren. Wat boven water staat is dat die jongen kan willen wat ie wil, maar als zij niets wil, dan kan hij hoog en laag springen, maar dan gaat er niets gebeuren.

Daarbij, je kunt niet verwachten dat jij de enige bent op de wereld die haar leuk vindt. Als jij haar leuk vindt kunnen 1000 andere mannen haar ook leuk vinden. Echter, als zij hem daadwerkelijk als 'vriend' beschouwd, dan wil ze neem ik aan wat het beste is voor hem. Immers, je hebt het beste met je vrienden voor.

Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.

Let wel, als zij ineens uit zijn buurt zou blijven dan gaat hij paniekeren, want hij wil dat helemaal niet, maar on the long run is dat wel het beste voor hem...ALS hij inderdaad 0 kans maakt bij haar. Want op die manier krijgt hij wel de kans om haar te vergeten.

Bovenstaande doet ze als ze hem daadwerkelijk als vriend ziet, en dus het beste met hem voorheeft. Immers, van gelijjkwaardige vriendschap is hier geen sprake, dus er IS geen vriendschap.

Als zij hem toch blijft opzoeken, en hem daarmee in weze pijn doet, want hij wil haar maar hij heeft haar niet, dan interesseert t haar dus niet hoe hij zich daarbij voelt, en dus gaat het haar er maar om dat hij haar ego een boost geeft, en dus is het een aandachtshoer.

Either way, jij kunt haar niks verbieden. Helemaal niks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135180137
quote:

[..]

En dit. Dat zou ik wel erg onprettig vinden TS zijnde.
pi_135180138
Hoe oud is TS ? 12 ? Verbieden :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:01:01 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135180151
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.

Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:04:24 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_135180228
inderdaad TS, je kunt aangeven hoe jij je daar bij voelt. Jij zou haar nummer 1 moeten zijn, dus zou ze voor jou moeten kiezen boven die 'vriend'. Als ze dat niet doet, moet je je inderdaad afvragen of ze hem toch niet stiekem leuker vindt dan ze toegeeft.

Immers, de keuze tussen je nummer 1 en wie dan ook zou heel erg simpel moeten zijn. Daar komt bij dat er hier van daadwerkelijke vriendschap geen sprake is, ALS hij haar stiekem inderdaad leuk vindt. Opgeteld zou de keuze heel eenvoudig moeten zijn.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:06:45 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.

Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
Verbieden kan niet inderdaad en dat moet je ook niet willen. Maar een beetje druk zetten en door laten schijnen dat je echt zat bent van dat geouwehoer, is zeker legitiem. Maar ik raad ts vooral aan om te kappen, dit kan namelijk nog een hele lange soap worden, waar ts uiteindelijk 'verliest' van de lange vriend.

Niks persoonlijks maar ik zou zo'n vriendin niet eens willen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135180465
Of koppel die gast aan een ander meisje, dan blijft die vriendschap vast ook niet lang zo hecht :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:13:52 #27
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:12 schreef KataStrofe het volgende:
Of koppel die gast aan een ander meisje, dan blijft die vriendschap vast ook niet lang zo hecht :D
Of die gast koppelt zichzelf aan een ander. :')
pi_135180495
quote:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen
Hahahaha sneuneus dat je er bent.
pi_135180510
quote:

[..]

Dat is wel een big deal.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:16:57 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180569
Als ik die gast was had ik je vriendin allang op de stok gehad man. Je geeft veel teveel vrijheid!
pi_135181531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.
Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.

Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 11:00:05 #32
16180 crew  CoolGuy
pi_135181621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.

Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
Of je leert tussen de regels door te lezen, en snapt dat ik kort door de bocht schrijf 'geilt op' maar dat niet letterlijk zo bedoel.

Met lege pseudo-pscyhologische oneliners kom je er niet. Daarnaast reageer je niet inhoudelijk op wat ik zeg maar je probeert me aan te vallen. Dat mag, maar ik ben punt 1. niet geinteresseerd in je mening over mij en punt 2 heeft TS niet zo heel veel aan wat jij van mij of wie dan ook verder vindt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:01:33 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135181647
Verbieden :')

Je wil toch liever dat je vriendin uit zichzelf dat dan niet meer wil?
pi_135181656
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board *)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:06:42 #35
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135181787
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Joene het volgende:
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board *)
:')
pi_135181935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Verliefde mannen mijn reet. TS zijn vriendin is onderwerp van een rivaliserende paarsgepunte lans die in haar vagijn wil komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 11:12:54 ]
pi_135182563
Waarom bind je haar niet gewoon aan een ketting in de kelder?
Al dat moeilijke gedoe :?
pi_135184744
Kerel echt.....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135186411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.

Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.

Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan :'), maar dat lost ook weer zo weinig op.
Dat helpt wel. Been there, done that.

TS schat de situatie redelijk in. Zijn allemaal scharreltjes / wannabe scharreltjes die gefriendzoned zijn en natuurlijk staan te trappelen om "in te grijpen" als de gelegenheid zich voordoet.

Die homo die die onzin op FB kankert moet je gewoon opzoeken. Gewoon keertje rond een uur of 12 a 1 op de deur kloppen en ff een stevig gesprek aan gaan en hem duidelijk maken dat ie moet kappen met die onzin. Werkt over het algemeen wel.
pi_135190187
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet? :').

'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'

:').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:18:30 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135190765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet? :').

'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'

:').
Wat een stomme mongool inderdaad. Zo'n 'overavailable' houding is zum kotzen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:03 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135191818
Facebook generatie ;(

Verbieden ook echt..ik had je meteen gedumpt :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135193253
Aan de ene kant zijn de topics zoals deze, waar ik me helemaal kan vinden in de groepsconsensus, heel leuk om te lezen. Maar ik dan heb dus zelf eigenlijk niet zo veel extra's meer toe te voegen.

Dus nog even de pareltjes:

quote:
quote:
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Haha echt hè, deze shit. :')
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
_O- dat is echt absurd!
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Hahahaha sneuneus dat je er bent.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kerel echt.....
Jullie allen, mijn hartelijke dank. Ik ben het roerend met u eens. En dan zegt 'men' dat er tegenwoordig geen saamhorigheidsgevoel meer bestaat .. wat een onzin!
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:13:14 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135193608
Jeetje, echt haar verbieden om met hem om te gaan is natuuurlijk wel het stomste wat je kan doen.

Mijjn vriend heeft ook een goede vriendin, er is sterk het vermoeden dat ze meer voelt voor hem dan alleen vriendschap, maar het is nooit in me opgekomen om hem te verbieden met haar om te gaan, nuu heeft hij het zelf op een laag pitje gezet omdat hij zich er ongemakkelijk bij voelt maar toch, dat is zijn keuze, niet het mijne.

In een relatie zou je elkaar niks moeten verbieden, er hooguit over praten en tot een compromis komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:22 #45
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_135199566
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met negatieve uitspraken als:

quote:
Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.
Neem eens een gezonde zelfreflectie voordat je je vriendin haar vrijheid claimt, eikel!
pi_135199695
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef hairybeardyman het volgende:
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met zulke uitspraken als "...mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken."

Denk daar eerst eens over na voordat je je vriendin haar vrijheid claimt! Eikel.
Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved _O-

Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;

Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend? :') Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_135199904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved _O-

Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;

Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend? :') Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste :').
Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
pi_135199990
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
pi_135200231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Zoals hij het brengt is het echt een verbod :)

Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.

Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
pi_135200319
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zoals hij het brengt is het echt een verbod :)

Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.

Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
Dat sowieso.

Competitie van gasten/meiden met;'

Heb je echt niet :') _O- _O-
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:10:40 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135200416
Waarom openen mensen topics waarin ze vervolgens niet meer reageren :'(

Ben het eens met het gros van de reacties hier :Y
Fuck the EBU.
pi_135200440
Maar als je haar verboden hebt nog met die gast om te gaan is de kous toch af?
pi_135200527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.

Maar die teksten ja hier kwam een tijd terug iets voorbij toen we bij een feestje waren geweest van. "Het doet iedere keer zo'n pijn, om jou te zien maar niet met mij" :X :r _O-
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:14:33 #54
288245 crew  Moira
pi_135200632
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.

Maar die teksten ja hier kwam een tijd terug iets voorbij toen we bij een feestje waren geweest van. "Het doet iedere keer zo'n pijn, om jou te zien maar niet met mij" :X :r _O-
Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk om :D :') _O-
Fuck the EBU.
pi_135200773
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk om :D :') _O-
Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.
Maar zij komt ook bij vrienden waar mijn vriend ook weleens alleen is. Maar het verbieden komt niet eens in me op man.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:23:51 #56
288245 crew  Moira
pi_135201133
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.
Maar zij komt ook bij vrienden waar mijn vriend ook weleens alleen is. Maar het verbieden komt niet eens in me op man.
Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')

Ergens wel een beetje zielig, maar ze doen die shit toch echt zichzelf aan. En als ze het dan ook nog op die manier op Facebook gooien kan ik er eigenlijk alleen nog maar hard om lachen :@
Fuck the EBU.
pi_135201375
Al zoveel jaren vrienden en hij post nogal overdreven op FB ... Hij zit in de friendzone , dus geen zorgen TS
pi_135201437
quote:

Idd. Hoe oud zijn deze mensen? 14? Of beperkt. Iets anders kan niet.
pi_135203309
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')

Ergens wel een beetje zielig, maar ze doen die shit toch echt zichzelf aan. En als ze het dan ook nog op die manier op Facebook gooien kan ik er eigenlijk alleen nog maar hard om lachen :@
Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 20:03:58 #60
288245 crew  Moira
pi_135203362
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.
Wow dan heb je ook wel issues, zeg :') Hoop het ook voor je!
Fuck the EBU.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:20:19 #61
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135204261
TS snapt dat de beste plaats voor je vriendin in de kelder aan een ketting is. En als je buiten bent minimaal 5 meter achter jou lopen natuurlijk.
pi_135206098
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Da's waar. Dit soort gasten maken bij normale wijven natuurlijk geen schijn van kans. De vraag is of de bitch van TS valt onder de 'normale wijven'.
pi_135206187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's waar. Dit soort gasten maken bij normale wijven natuurlijk geen schijn van kans. De vraag is of de bitch van TS valt onder de 'normale wijven'.
Dat denk ik niet. Bewust of onbewust geniet ze heel erg van die aandacht.
pi_135206252
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Bewust of onbewust geniet ze heel erg van die aandacht.
Dit dus. Een normale meid poeiert dit soort kneusjes wel af. Kosten veel energie en behalve ruzie met hun partner (en hoofdpijn) levert het niks op.

Gewoon bij die gast langsgaan en hem duidelijk maken dat 'ie een andere bitch moet stalken.
pi_135207322
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal gelijk vriend. Ik zou haar als een puppy behandelen. Haar in het nekvel naar zijn huis brengen en sommeren: Nu neuk je die gozer. Als dat gedaan is weglopen en die 'vriend' van haar er mee laten leven dat je vriendin geilt op priemende penissen, en daarom geen vriendinnen heeft.
Het ergste is dat dit (het gedrag van die meid) de schuld is van de de zogenaamde gevoelige metro mannen die vrouwen op een voetstuk zetten waardoor ze denken alles te kunnen flikken..
pi_135207398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het ergste is dat dit (het gedrag van die meid) de schuld is van de de zogenaamde gevoelige metro mannen die vrouwen op een voetstuk zetten waardoor ze denken alles te kunnen flikken..
Mja... en in een slechte bui verwachten ze ook dat een normale man zich als een jankhomo gaat gedragen, omdat die Facebook-kneus dat ook doet en zo gevoelig is, zo luistert, etc....
pi_135207488
Wat een gefrustreerde jochies in dit topic zeg.
pi_135207572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mja... en in een slechte bui verwachten ze ook dat een normale man zich als een jankhomo gaat gedragen, omdat die Facebook-kneus dat ook doet en zo gevoelig is, zo luistert, etc....
Ja de deur staat open, dan gaan ze maar lekker naar die jankhomo :W
pi_135207610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een gefrustreerde jochies in dit topic zeg.
Laat mij raden, je hebt ook voornamelijk mannen als vrienden? :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:21:53 #70
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135207635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit dus. Een normale meid poeiert dit soort kneusjes wel af. Kosten veel energie en behalve ruzie met hun partner (en hoofdpijn) levert het niks op.

Gewoon bij die gast langsgaan en hem duidelijk maken dat 'ie een andere bitch moet stalken.
Wat kansloos. Dat zou ik nooit doen.
Ik zou tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet zo leuk vind en verder gewoon laten zitten: er is maar één iemand die bepaald hoe zij benaderd wordt. In dit geval vind ze het blijkbaar nogal vleiend en weet ze niet zeker of het over haar gaat, nou prima.
pi_135207678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Laat mij raden, je hebt ook voornamelijk mannen als vrienden? :')
Neu vriendengroep is behoorlijk gemixed.
pi_135207733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik zou tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet zo leuk vind en verder gewoon laten zitten.
Het is dan wel opgelost, dus er iets niets kansloos aan. WEl is het natuurlijk zo dat als zijn bitch kansloos is, het wachten is op de volgende aandachtshomo.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:24:57 #73
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135207831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is dan wel opgelost, dus er iets niets kansloos aan. WEl is het natuurlijk zo dat als zijn bitch kansloos is, het wachten is op de volgende aandachtshomo.
Maar het is niet opgelost. Want de volgende keer vertelt ze je het niet meer.
pi_135207974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Maar het is niet opgelost. Want de volgende keer vertelt ze je het niet meer.
Dat soort dingen heb je toch wel in de gaten... en blijft ze maar bezig met aandachtshoeren, dan het beste het probleem bij de bron aan te pakken en dat betekent dus dat TS z'n bitch maar moet dumpen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:29:43 #75
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208160
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat soort dingen heb je toch wel in de gaten... en blijft ze maar bezig met aandachtshoeren, dan het beste het probleem bij de bron aan te pakken en dat betekent dus dat TS z'n bitch maar moet dumpen.
Of je praat gewoon met haar. Vertelt je gevoel en vraagt haar het op te lossen op een manier die haar goed lijkt.
pi_135208187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Of je praat gewoon met haar. Vertelt je gevoel en vraagt haar het op te lossen op een manier die haar goed lijkt.
Dan gaat hij zich dus gedragen als die jankhomo...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:31:35 #77
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee. Hij is geen jankhomo. Dat ben jij juist door hem op te zoeken en te gaan lopen ouwezeikhoeren.

Het is haar vriend. Zij moet het oplossen. Ze kan hooguit rekening houden met jouw gevoel, maar ze zal het toch echt zelf moeten afhandelen.
pi_135208515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee. Hij is geen jankhomo. Dat ben jij juist door hem op te zoeken en te gaan lopen ouwezeikhoeren.

Het is haar vriend. Zij moet het oplossen. Ze kan hooguit rekening houden met jouw gevoel, maar ze zal het toch echt zelf moeten afhandelen.
Als 'ie zich zo gaat gedragen als die aandachtsschandknaap, is hij wel een jankhomo. Ik ga echt niet lopen ouwezeikhoeren. Gewoon even duidelijk maken dat ik er niet van gediend bent. Geen ellenlang gesprek, binnen twee minuten is het 'm wel duidelijk hoe ik er over denk. :)
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:34:40 #79
288245 crew  Moira
pi_135208525
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik zou tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet zo leuk vind en verder gewoon laten zitten: er is maar één iemand die bepaald hoe zij benaderd wordt. In dit geval vind ze het blijkbaar nogal vleiend en weet ze niet zeker of het over haar gaat, nou prima.
Dit.

Like I said:
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Moira. het volgende:
Je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')
No biggie, en sommige mensen hier maken zich er drukker over dan TS en zijn vriendin zelf, volgens mij.
Overigens heb ik gemist waarom de vriendin van TS ineens een bitch en een wijf is :?

En waarom reageert TS niet? :'( :'(
Fuck the EBU.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:36:45 #80
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als 'ie zich zo gaat gedragen als die aandachtsschandknaap, is hij wel een jankhomo. Ik ga echt niet lopen ouwezeikhoeren. Gewoon even duidelijk maken dat ik er niet van gediend bent. Geen ellenlang gesprek, binnen twee minuten is het 'm wel duidelijk hoe ik er over denk. :)
In mijn ogen ben je dan een jankhomo.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:36:56 #81
288245 crew  Moira
pi_135208684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dus iemand die op een normale manier communiceert met zijn partner waardoor niemand meer issues met een situatie heeft en je vrolijk en gelukkig je relatie kunt voortzetten, gedraagt zich als een jankhomo?

Mijn god, wat moet jij een kutrelaties gehad hebben als je denkt dat het zo werkt.
Fuck the EBU.
pi_135208703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef n00b13 het volgende:

[..]

In mijn ogen
Lekker boeiend, dude.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:37:27 #83
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lekker boeiend, dude.
_O-
pi_135208728
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dus iemand die op een normale manier communiceert met zijn partner waardoor niemand meer issues met een situatie heeft en je vrolijk en gelukkig je relatie kunt voortzetten, gedraagt zich als een jankhomo?

Mijn god, wat moet jij een kutrelaties gehad hebben als je denkt dat het zo werkt.
Lees anders even de hele kk zooi voor je begint te blaten.
pi_135208786
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Onzekero gespot.
pi_135208874
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Onzekero gespot.
Dat zie je dan helemaal verkeerd. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort jankhomo's en ik hoef ook geen bitches die een nat kutje krijgen van dat soort mongooltjes.
pi_135208948
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Onzekero gespot.
Pff idd.

Met zijn bitches en wijven. normaal praten is er niet bij.

Alleen onzekere kereltjes laten zich zo op de last jagen door een andere kerel,die het een beetje te pakken heeft van zijn meid. Een beetje vent lacht er om. Want als je zeker zal zijn van je relatie is het immers geen concurrentie.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:41:27 #88
288245 crew  Moira
pi_135208975
quote:

[..]

Lekker boeiend, dude.
Hij heeft gelijk.
Als je in TS situatie op de stoep van die vriend van haar gaat staan om hem 'wel eens even te vertellen hoe het allemaal zit', dán ben je een jankhomo.

Als hij TS' vriendin leuk vindt is dat zíjn probleem, niet het hare, en al helemaal niet het jouwe.
Je mag toch hopen dat je een fatsoenlijke vriendin uitgekozen hebt die niet op eventuele avances in gaat en zo iemand op gepaste afstand houdt (veilig in de friendzone dus), ik ga er in elk geval vanuit dat dat is wat TS vriendin wil.

Niks voor TS om zich druk om te maken, en al helemaal niet voor jóú om je druk om te maken :')
Fuck the EBU.
pi_135209045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zie je dan helemaal verkeerd. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort jankhomo's en ik hoef ook geen bitches die een nat kutje krijgen van dat soort mongooltjes.
Nee, ik zie het heel goed. Je bent onzeker. Anders lekker boeiend dat een ander jouw chick leuk vindt. Bovendien heb je meteen al door (als je een beetje slim bent) met wat voor type je te maken hebt en ga je geen relatie aan met zo'n type vrouw.
pi_135209087
@Think Pink: Een beetje meid negeert zo'n kneus gewoon.

@ Moira: Ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan. Een fatsoenlijke vriendin houdt zo'n aandachtshoer inderdaad op gepaste afstand en dat wil zoveel zeggen als gewoon negeren. Dus ook niet in de friendzone. Wat moet je met dat soort aandachtshoeren?
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:43:15 #91
288245 crew  Moira
pi_135209095
quote:

[..]

Lees anders even de hele kk zooi voor je begint te blaten.
Ik heb dit hele topic gelezen en daaruit concludeer ik dat jij hoogstwaarschijnlijk een 16 jarige kneus bent die niet weet wat een goede relatie inhoudt of überhaupt fatsoenlijk zou kunnen communiceren met zijn eventuele vriendin, en zich nu (mogelijk onder invloed - althans, zo kom je haast over) druk zit te maken op een internetforum over een probleem dat niet bestaat.
Fuck the EBU.
pi_135209135
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Nee, ik zie het heel goed. Je bent onzeker. Anders lekker boeiend dat een ander jouw chick leuk vindt. Bovendien heb je meteen al door (als je een beetje slim bent) met wat voor type je te maken hebt en ga je geen relatie aan met zo'n type vrouw.
Je ziet het verkeerd mevrouw de pseudo psycholoog. Waar het mij om gaat is dat een fatsoenlijke meid, zo'n jankhomo gewoon links laat liggen en er zelfs niet eens bevriend mee wil zijn.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:44:38 #93
288245 crew  Moira
pi_135209183
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:

@ Moira: Ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan. Een fatsoenlijke vriendin houdt zo'n aandachtshoer inderdaad op gepaste afstand en dat wil zoveel zeggen als gewoon negeren. Dus ook niet in de friendzone. Wat moet je met dat soort aandachtshoeren?
Gast, je spoort echt niet.
Laten we maar hopen voor de meisjes op de wereld dat ze niet zullen vallen voor zo'n gek als jij, dat zal ze in elk geval vast geen goed doen als je daadwerkelijk zo bent als je hier doet voorkomen.
Fuck the EBU.
pi_135209193
quote:

Een beetje vent let op zijn taalgebruik. En laat die zo'n jongen toch dat waait vanzelf wel over. Het is in dat geval toch jouw vriendin waar maak je je druk om.
pi_135209226
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb dit hele topic gelezen en daaruit concludeer ik dat jij hoogstwaarschijnlijk een 16 jarige kneus bent die niet weet wat een goede relatie inhoudt of überhaupt fatsoenlijk zou kunnen communiceren met zijn eventuele vriendin, en zich nu (mogelijk onder invloed - althans, zo kom je haast over) druk zit te maken op een internetforum over een probleem dat niet bestaat.
Dat weet je anders goed te verbergen dat je dit hele topic hebt gelezen. Misschien een poging gewaagd, maar geenszins een geslaagde poging.

Zoals ik al schreef: ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan, jouw perceptie, daarmee nog geen feit.

Verder zal het me aan mijn reet oxyderen wat een of ander forummiepje over me denkt.
pi_135209268
quote:

[..]

Je ziet het verkeerd mevrouw de pseudo psycholoog. Waar het mij om gaat is dat een fatsoenlijke meid, zo'n jankhomo gewoon links laat liggen en er zelfs niet eens bevriend mee wil zijn.
Hmm. Ik denk dat het hier een kwestie van soort zoekt soort is. En je bent natuurlijk niet helemaal normaal als je zulke teksten plaatst (tenzij je 14 bent).
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:46:46 #97
288245 crew  Moira
pi_135209331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet je anders goed te verbergen dat je dit hele topic hebt gelezen. Misschien een poging gewaagd, maar geenszins een geslaagde poging.

Zoals ik al schreef: ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan, jouw perceptie, daarmee nog geen feit.

Verder zal het me aan mijn reet oxyderen wat een of ander forummiepje over me denkt.
Hoezo zou ik nou weer niet het hele topic gelezen hebben? Ik post toch zelf ook al de hele tijd mee? :')

En als je je 'helemaal niet druk maakt', waarom post je dan zo opgefokt?
Fuck the EBU.
pi_135209356
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Gast, je spoort echt niet.
Laten we maar hopen voor de meisjes op de wereld dat ze niet zullen vallen voor zo'n gek als jij, dat zal ze in elk geval vast geen goed doen als je daadwerkelijk zo bent als je hier doet voorkomen.
Dat is dan jouw mening. Die mag je hebben op dit forum, maar relevant en boeiend is je mening totaal niet. :')

Overigens, er zijn gelukkig meer dan genoeg dames die vallen op een man die zich gedraagt als man en niet als een onzeker brugklassnolletje.
pi_135209372
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hmm. Ik denk dat het hier een kwestie van soort zoekt soort is. En je bent natuurlijk niet helemaal normaal als je zulke teksten plaatst (tenzij je 14 bent).
Dit taalgebruik doet mij ook denken aan een opgefokte puber van een jaar of 15 idd.
pi_135209392
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo zou ik nou weer niet het hele topic gelezen hebben? Ik post toch zelf ook al de hele tijd mee? :')

Nogmaals; dat is jouw inschatting. Een verkeerde inschatting overigens, maar dat ben ik van je gewend.
pi_135209450
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is dan jouw mening. Die mag je hebben op dit forum, maar relevant en boeiend is je mening totaal niet. :')

Overigens, er zijn gelukkig meer dan genoeg dames die vallen op een man die zich gedraagt als man en niet als een onzeker brugklassnolletje.
De enige die me hier aan een brugklasser doet denken ben jij. Van je taalgebruik aantoe. Aan een man doet het me het allerminst denken.
pi_135209452
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Onzeker en gefrustreerd, zoals veel users hier eigenlijk. In het echt is hij waarschijnlijk een spichtige en verlegen man die met bevende handjes en rode wangetjes een vrouw aanspreekt (en dat ziet als een doel in z'n leven).
pi_135209531
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dit taalgebruik doet mij ook denken aan een opgefokte puber van een jaar of 15 idd.
Ik bedoel de jongen/man uit de OP, ik vind zulke teksten ongezond :P. Tenzij jong.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:50:23 #104
288245 crew  Moira
pi_135209579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach, je weet tenslotte nog niet zo veel van de wereld, dus ik neem het je allemaal niet kwalijk hoor :*

Waar ben je eigenlijk bang voor wanneer je vriendin bevriend zou zijn met iemand die haar leuk vindt?
Dat ze vreemd gaat?
Dan ligt dat toch niet aan die jongen, maar aan je vriendin? Dan heb je een verkeerde keus gemaakt qua vriendin, en ligt het uiteindelijk toch aan jou.
Fuck the EBU.
pi_135209602
Leuk al die nergens op gebaseerde en foutieve inschattingen.

Keertje in een LOI-mapje Psychologie kijken en menig bitch denkt volleerd psychologe te zijn. :')
pi_135209677
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ach, je weet tenslotte nog niet zo veel van de wereld, dus ik neem het je allemaal niet kwalijk hoor :*

Waar ben je eigenlijk bang voor wanneer je vriendin bevriend zou zijn met iemand die haar leuk vindt?
Dat ze vreemd gaat?
Dan ligt dat toch niet aan die jongen, maar aan je vriendin? Dan heb je een verkeerde keus gemaakt qua vriendin, en ligt het uiteindelijk toch aan jou.
Het heeft niets met bang zijn te maken, meer met irritatie en allergie voor dit soort jankhomo's. Ik ben de beroerdste niet, dus zou het hem eerst een keer duidelijk maken. Blijkt dan dat de vriendin een magneet is voor dit soort labiele poepstampers, dan inderdaad dumpen.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:52:30 #107
288245 crew  Moira
pi_135209704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Halcon het volgende:

Keertje in een LOI-mapje Psychologie kijken en menig bitch denkt volleerd psychologe te zijn. :')
Goh, wat fijn dat je aan zelfreflectie kunt doen.

Watz toch met dat woord 'bitch'? :') Heb je weer bitches gehosseld? Ben je een stoere swa? :')
Fuck the EBU.
pi_135209705
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Halcon het volgende:

Nooit gedaan, het is logisch. De onzekerheid en frustratie spatten van 't beeldscherm af.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:52:42 #109
288245 crew  Moira
pi_135209718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het heeft niets met bang zijn te maken, meer met irritatie en allergie voor dit soort jankhomo's. Ik ben de beroerdste niet, dus zou het hem eerst een keer duidelijk maken. Blijkt dan dat de vriendin een magneet is voor dit soort labiele poepstampers, dan inderdaad dumpen.
Jij bent hier de enige jankhomo, dude :')
Fuck the EBU.
pi_135209766
En weer allerlei verschillende inschattingen. Misschien eens een echte opleiding doen i.p.v. zo'n hobbycursus van de LOI.
pi_135209795
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik bedoel de jongen/man uit de OP, ik vind zulke teksten ongezond :P. Tenzij jong.
Ik vind ze beide niet erg stabiel overkomen.
pi_135209878
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind ze beide niet erg stabiel overkomen.
Halcon komt ook niet stabiel over, maar onzeker en gefrustreerd zijn is dan ook vervelend.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:55:00 #113
288245 crew  Moira
pi_135209881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Halcon het volgende:
En weer allerlei verschillende inschattingen. Misschien eens een echte opleiding doen i.p.v. zo'n hobbycursus van de LOI.
Maak je eigen topic dan, over hoe anderen jou verkeerd inschatten en waarom jij met je vmbo papiertje 'een echte vent' bent. Dan kan dit topic weer over de situatie van TS gaan.
Fuck the EBU.
pi_135209886
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jij bent hier de enige jankhomo, dude :')
Dat is dan jouw (volkomen irrelevante) mening.
pi_135209916
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maak je eigen topic dan, over hoe anderen jou verkeerd inschatten en waarom jij met je vmbo papiertje 'een echte vent' bent. Dan kan dit topic weer over de situatie van TS gaan.
Ik heb een master-papiertje. :W Nu jij weer, biatch.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:55:39 #116
288245 crew  Moira
pi_135209923
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is dan jouw (volkomen irrelevante) mening.
Wat maakt hier dat jouw mening wél relevant is, dan?
Is dat niet sowieso al een enorm irrelevante opmerking?
Fuck the EBU.
pi_135209973
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat maakt hier dat jouw mening wél relevant is, dan?
Is dat niet sowieso al een enorm irrelevante opmerking?
Jij denkt voortdurend dat jouw mening ter zake doet. Nou nee, jouw mening en foutieve inschattingen zijn gewoon poep.
pi_135210016
Jongens, wel lief zijn voor elkaar!
pi_135210032
quote:

[..]

Weer een signaal dat je onzeker bent, niemand maakt 't wat uit dat jij een master-papiertje hebt. En toch moet je het melden.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:57:13 #120
288245 crew  Moira
pi_135210043
quote:

[..]

Ik geloof niet dat ze op universiteiten debielen zoals jij toelaten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij denkt voortdurend dat jouw mening ter zake doet. Nou nee, jouw mening en foutieve inschattingen zijn gewoon poep.
Waarom antwoord je niet op mijn vragen, dan?
Wat maakt jóúw mening wel relevant?
En op welke manier zijn al jouw posts in dit topic relevant voor TS en de leesbaarheid van dit topic? Eigenlijk helemaal niet, toch?
Fuck the EBU.
pi_135210061
Mooi hoe die bitches er gelijk opduiken en de psychologe uit proberen te hangen...

Er is nog hoop voor de jankhomo's op deze wereld. :')
pi_135210064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

En waarom doet jouw mening dan wel ter zake?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:57:53 #123
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135210086
quote:

[..]

Haha.
pi_135210099
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Weer een signaal dat je onzeker bent, niemand maakt 't wat uit dat jij een master-papiertje hebt. En toch moet je het melden.
Nee, volkomen normale reactie op dat gebrabbel over VMBO. Gewoon om even te laten zien dat jij er echt helemaal geen kk van begrijpt.
pi_135210163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Halcon het volgende:
Mooi hoe die bitches er gelijk opduiken en de psychologe uit proberen te hangen...

En weer een signaal van onzekerheid. Krampachtig van je afbijten terwijl je weet dat je ongelijk hebt.
pi_135210166
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

En op welke manier zijn al jouw posts in dit topic relevant voor TS en de leesbaarheid van dit topic? Eigenlijk helemaal niet, toch?
Geloven doe je in de kerk, wijffie.

Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen. Stellende dat het me iets zou interesseren...
pi_135210198
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Laura.b het volgende:

[..]

En weer een signaal van onzekerheid. Krampachtig van je afbijten terwijl je weet dat je ongelijk hebt.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 22:00:01 #128
288245 crew  Moira
pi_135210211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen. Stellende dat het me iets zou interesseren...
Wie heeft het over geloven? :')
Je praat veel maar je zegt niets :')

Kusje op je trollhoofd :*
Fuck the EBU.
pi_135210218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Halcon het volgende:

Ik wilde eigenlijk vandaag voor de trein springen. Nu zal ik dat toch maar niet doen :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:00:52 #130
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135210263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wijffie :') Doe normaal man.
pi_135210270
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik zie vaak het woord onzekerheid in de posts van jou, misschien moet je weer even op je whatsapp wat nerdjes gaan appen :')
pi_135210288
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wie heeft het over geloven? :')
Je praat veel maar je zegt niets :')

Kusje op je trollhoofd :*
Jij:

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Drie minuten geleden en nu weet je het al niet meer. :')
pi_135210317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik zie vaak het woord onzekerheid in de posts van jou, misschien moet je weer even op je whatsapp wat nerdjes gaan appen :')
Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat dat woord vooral voorkomt in jouw hersenpannetje.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 22:02:02 #134
288245 crew  Moira
pi_135210324
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij:

[..]

Drie minuten geleden en nu weet je het al niet meer. :')
Niet vreemd aangezien ik stoned ben :D

Maar wordt dit een bashtopic?
Da's zielig voor TS als hij morgen terug komt van zijn logeerpartijtje bij z'n tante :'(
Fuck the EBU.
pi_135210368
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet vreemd aangezien ik stoned ben :D

Maar wordt dit een bashtopic?
Da's zielig voor TS als hij morgen terug komt van zijn logeerpartijtje bij z'n tante :'(
Misschien kan hij samen met zijn bitch uit gaan huilen bij die jankhomo?
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 22:03:18 #136
288245 crew  Moira
pi_135210402
quote:

[..]

Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat dat woord vooral voorkomt in jouw hersenpannetje.
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
pi_135210453
quote:

[..]

Hij quote mij hè.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 22:04:56 #138
288245 crew  Moira
pi_135210481
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien kan hij samen met zijn bitch uit gaan huilen bij die jankhomo?
Ja man fuck die jankhomo en die bitch, jij laat ze wel even zien hoe het moet!
Fuck the EBU.
pi_135210506
Hahahahaha hij wordt steeds mooier zo _O-
pi_135210521
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja man fuck die jankhomo en die bitch, jij laat ze wel even zien hoe het moet!
Ik laat ze helemaal niks zien. Van dit soort figuren moet ik niks hebben.
pi_135210541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jij hebt de dag van je leven, he? :')
pi_135210575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Komt me wel goed uit zo.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 22:06:34 #143
288245 crew  Moira
pi_135210577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik laat ze helemaal niks zien. Van dit soort figuren moet ik niks hebben.
Ja precies man wij lopen weg van die wijven en jankhomo's en bitches. Wij zijn beter dan dat.
WIJ HEBBEN MASTER PAPIERTJES! *O*
Fuck the EBU.
pi_135210612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is naast gefrustreerd en onzeker ook een beetje in de war, denk ik.
pi_135210676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon even rustig op de bank met een kopje thee? Kalmeer, denk na over waarom je zo onzeker en gefrustreerd bent en werk daaraan. Serieuze tip.
pi_135210727
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hij is naast gefrustreerd en onzeker ook een beetje in de war, denk ik.
Krijg je in de pubertijd dan is alles een beetje verwarrend enzo.
pi_135210811
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon even rustig op de bank met een kopje thee? Kalmeer, denk na over waarom je zo onzeker en gefrustreerd bent en werk daaraan. Serieuze tip.
Mooi man. Je bent zelf een of andere labiele brugklasbreezer en je denkt mij even te kunnen vertellen wat ik wel en niet moet doen... :')
pi_135210824
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Krijg je in de pubertijd dan is alles een beetje verwarrend enzo.
Ik denk dat hij ouder is, maar gewoon heeft gefaald in het leven en daardoor zo agressief is. Hij heeft ook geen master papiertje. Tsja, misschien in Thailand behaald ofzo, maar niet hier.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:11:21 #149
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135210875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mooi man. Je bent zelf een of andere labiele brugklasbreezer en je denkt mij even te kunnen vertellen wat ik wel en niet moet doen... :')
Doe nou eens lief man.
pi_135210883
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ouder is, maar gewoon heeft gefaald in het leven en daardoor zo agressief is. Hij heeft ook geen master papiertje. Tsja, misschien in Thailand behaald ofzo, maar niet hier.
:') :') :')

Heb je ook een cursus tarot kaarten lezen gevolgd ofzo? :')
pi_135211009
quote:

[..]

Goed zo jongen, drijf haar vooral zijn armen in *O*

Dan zal je binnenkort weer chicks moeten regelen... ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135211049
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed zo jongen, drijf haar vooral zijn armen in *O*

Dan zal je binnenkort weer chicks moeten regelen... ^O^
Win-win situatie indien hij een fatsoenlijke chick regelt i.p.v. zo'n labiele bitch zoals hij nu heeft.
pi_135211261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Win-win situatie indien hij een fatsoenlijke chick regelt i.p.v. zo'n labiele bitch zoals hij nu heeft.
Labiele bitch? Waar haal jij dat weer uit? :')
pi_135211356
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uit zijn teksten.
pi_135211399
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij is latende homo en daardoor gefrustreerd/onzeker las ik net. Gewoon negeren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:20:29 #156
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135211412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uit zijn teksten.
Je kan in ieder geval goed lezen met je mastergraadje.
Dat doet dit simpele HBO'ertje je niet na.
pi_135211432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uit zijn teksten.
Dr staat niet veel in de OP daarover...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:21:28 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_135211470
quote:

.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_135211506
Ik bedoel dat hij niet uit de kast durft te komen, las net een topic van hem. Dus dat verklaart Halcon, sorry dat ik zei onzeker/gefrustreerd en nu stop ik en on topic!
pi_135211583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja precies dit. Ik heb het misschien wat verkeerd beschreven. Ik verbied mijn vriendin niks, het is meer zoals hierboven is beschreven. Zo heb ik het ook naar mijn vriendin overgebracht.
pi_135211585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Laura.b het volgende:
Ik bedoel dat hij niet uit de kast durft te komen, las net een topic van hem. Dus dat verklaart Halcon, sorry dat ik zei onzeker/gefrustreerd en nu stop ik en on topic!
Zoals gewoonlijk... je hebt het weer mis.
pi_135212017
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Ja precies dit. Ik heb het misschien wat verkeerd beschreven. Ik verbied mijn vriendin niks, het is meer zoals hierboven is beschreven. Zo heb ik het ook naar mijn vriendin overgebracht.
Maar wat is het probleem? Als jouw meisje er toch niks mee doet dan is er toch niks aan de hand?
pi_135212083
quote:

[..]

Ok, maar zij zal dit zich aantrekken en geeft die gast gelegenheid om jou zwart te maken en haar aan het twijfelen te brengen.

Kortom, vooral haar met die gast om laten gaan, laat hem maar lange gedichtjes sturen via Facebook! Dat vind ze wel lachen en de volgende dag geef je haar gewoon een goede keiharde beurt...
pi_135212600
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Idd. Hoe oud zijn deze mensen? 14? Of beperkt. Iets anders kan niet.
Haha, het is ook echt triest dat je zoiets op facebook zet. Hij is 24 haha. Ik ben zelf 19 (bijna 20)
pi_135212798
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Haha, het is ook echt triest dat je zoiets op facebook zet. Hij is 24 haha. Ik ben zelf 19 (bijna 20)
Is hij zwakbegaafd? Of autistisch? Of niet makkelijk in de omgang met vrouwen?
pi_135213277
quote:

[..]

Beter lezen kerel ;)
pi_135213599
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Is hij zwakbegaafd? Of autistisch? Of niet makkelijk in de omgang met vrouwen?
Pot-ketel-pikzwart
pi_135213767
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit.

Like I said:

[..]

No biggie, en sommige mensen hier maken zich er drukker over dan TS en zijn vriendin zelf, volgens mij.
Overigens heb ik gemist waarom de vriendin van TS ineens een bitch en een wijf is :?

En waarom reageert TS niet? :'( :'(
Ik reageerde niet omdat ik de hele dag heb gewerkt. En zoals ik al heb gelezen, inderdaad genieten meisjes vaak bewust of onbewust ervan als ze die aandacht krijgen van andere jongens.

Het is voor mijn vriendin vast ook wel een prettige situatie om zich in te bevinden. Dat voelt en weet zij zelf ook.

Mijn vriendin heeft andersom van meisjes ook heel vaak te horen gekregen dat ze mij wel 'zagen zitten'. Dit verteld ze mij dan ook. Vervolgens vermijd ik dat contact met hun dan ook voor zoveel als mogelijk is.

Dit verwacht ik dan andersom ook gedeeltelijk. Ze mag best met hem chillen maar beperk het dan. Het is geven en nemen vind ik.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:52:17 #169
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135213879
quote:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
maak het dan gewoon uit mietje
pi_135213961
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Ik reageerde niet omdat ik de hele dag heb gewerkt. En zoals ik al heb gelezen, inderdaad genieten meisjes vaak bewust of onbewust ervan als ze die aandacht krijgen van andere jongens.

Het is voor mijn vriendin vast ook wel een prettige situatie om zich in te bevinden. Dat voelt en weet zij zelf ook.

Mijn vriendin heeft andersom van meisjes ook heel vaak te horen gekregen dat ze mij wel 'zagen zitten'. Dit verteld ze mij dan ook. Vervolgens vermijd ik dat contact met hun dan ook voor zoveel als mogelijk is.

Dit verwacht ik dan andersom ook gedeeltelijk. Ze mag best met hem chillen maar beperk het dan. Het is geven en nemen vind ik.
Fijn zo'n relatie.. Als ik dit voor jou doe. Moet jij dit voor mij doen. Bahbah.
pi_135214020
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, maar zij zal dit zich aantrekken en geeft die gast gelegenheid om jou zwart te maken en haar aan het twijfelen te brengen.

Kortom, vooral haar met die gast om laten gaan, laat hem maar lange gedichtjes sturen via Facebook! Dat vind ze wel lachen en de volgende dag geef je haar gewoon een goede keiharde beurt...
Dit.

Dan stopt ze vanzelf met dat gedrag.
pi_135214235
quote:

[..]

Man the fuck up!

Zie het gewoon zo: jij hebt haar, en zij gaat voor jou! Zolang ze open is over haar contacten met die gasten is er niets aan de hand.. Doe niet zo onzeker, dat is niet aantrekkelijk voor vrouwen. Ja eerst is het schattig en dan knapt ze er op af!

Waarom post ik hier nog, toch aan dovemansoren gezegd... :{w
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 23:00:32 #173
288245 crew  Moira
pi_135214424
quote:

[..]

Heeeeujjj TS is terug _O_ We kunnen weer ontopic *O*
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 23:07:53 #174
288245 crew  Moira
pi_135214925
quote:

[..]

Ja ik snap wel wat je bedoelt, maar denk niet te veel door, hoor.
We gaan er vanuit dat jij een goede vriendin aan de haak geslagen hebt en als zij net zo over die jongen denkt als jij houdt ze hem uit zichzelf al op een afstand, ook als ze met z'n 2en met elkaar afspreken om weer eens bij te kletsen.
Ik zou iig vanuit mezelf al duidelijk maken dat ik niks met hem zou willen, dus dat hij dat idee moet loslaten, maar dat ik het wel leuk vind om af en toe vriendschappelijk af te speken, mits hij accepteert dat ik van mijn vriend hou en hem niet wil op die manier.
Alles wat hij daaraan overhoudt is zijn probleem, als hij me dan nog steeds leuk vindt, prima. Maar ik ga daar gewoon niet op in. Niet mijn pakkie an, en ik ga vrolijk verder met m'n vriend :)
Als je een goede relatie en een beetje fatsoenlijke vriendin hebt dan zal zij zoiets vast ook doen.
Maar voor jezelf kun je het ook best nog eens aan haar vragen of ze het hem nóg een keer duidelijk wil maken.
Blijf vooral communiceren met je vriendin, hoe zij erover denkt, hoe jij erover denkt, hoe je je ergens bij voelt.
Verbieden is dus geen optie, maar overal valt over te praten.

Mocht dit je toch problemen opleveren, dan kun je op den duur ook wel je vraagtekens zetten of je wel écht zo'n goede vriendin te pakken hebt :P

Maar zal vast goed komen! :Y
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 23:16:49 #175
288245 crew  Moira
pi_135215428
Volgens mij snappen mensen TS niet zo goed :@
Denk niet dat hij iets verkeerd bedoeld ofzo, hij moet gewoon even beseffen dat er geen kut aan de hand is en niks om zich druk om te maken en samen met zijn vriendin leren te lachen om de kansloosheid van de Facebookupdates van die gast :D
Fuck the EBU.
pi_135216078
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem? Als jouw meisje er toch niks mee doet dan is er toch niks aan de hand?
Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.
pi_135216238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.
Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeft :)
pi_135216337
Lach erom meer niet
pi_135217260
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeft :)
Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.

Normaal dacht ik nooit zo erg door in dit soort situaties. Maar mijn ma heeft het vanaf het begin dat ik met haar kreeg al heel erg raar gevonden dat zij geen vriendinnen heeft en alleen maar boys. Ergens kan ik mijn ma hier ook wel gelijk in geven.

Mijn ma zegt dan wel is; Hou die jongens goed in de gaten ook al zijn het 'vrienden' van je. Of andere blablabla talk. Mijn ma had vroeger vanaf haar 12de tot haar 21ste een vriend. Maar ook veel jongens waarmee ze omging één daarvan was haar beste vriend die ze al jaren kon. Het ging uit tussen hun en mijn ma werd verliefd op die beste vriend die ze al jaren kon. Hij was ook al die jaren al verliefd op mijn ma ook al had ze een relatie. Dat is nu mijn pa.

Dit verhaal van mijn ma had me gewoon aan het denken gezet denk ik.
pi_135217476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.

Normaal dacht ik nooit zo erg door in dit soort situaties. Maar mijn ma heeft het vanaf het begin dat ik met haar kreeg al heel erg raar gevonden dat zij geen vriendinnen heeft en alleen maar boys. Ergens kan ik mijn ma hier ook wel gelijk in geven.

Mijn ma zegt dan wel is; Hou die jongens goed in de gaten ook al zijn het 'vrienden' van je. Of andere blablabla talk. Mijn ma had vroeger vanaf haar 12de tot haar 21ste een vriend. Maar ook veel jongens waarmee ze omging één daarvan was haar beste vriend die ze al jaren kon. Het ging uit tussen hun en mijn ma werd verliefd op die beste vriend die ze al jaren kon. Hij was ook al die jaren al verliefd op mijn ma ook al had ze een relatie. Dat is nu mijn pa.

Die vrienden kunnen wel verliefd op haar zijn maar ze is overal zelf ook nog bij he :)
pi_135221998
quote:
Moraal van het verhaal; Kan best wezen dat die vrienden van je vriendin graag meer zouden willen maar je vriendin staat daar sowieso niet voor open zolang ze iets met jou heeft.

Zo kan je dat ook bekijken.
  woensdag 8 januari 2014 @ 08:47:49 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135222099
topic leest lekker weg zo met al die leuke sneren en steken onder water.

bottom line… als je je vriendin vertrouwd dan is er weinig aan de hand
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135222152
Elkaar dingen 'verbieden' gaat dus alleen maar averechts werken; des te spannender (lees: fouter) is het nu voor je vriendin om die vriend, die ze dus al héél lang kent en dus echt niet zomaar in de steek gaat laten, op te zoeken.

Anderzijds vind ik het van je vriendin vrij respectloos om niets aan dat gedrag van die 'vriend' te doen, hem niet op zijn plek te wijzen en desondanks regelmatig met hem gaat 'chillen'. Wijst er voor mij op dat ze het stiekem toch wel leuk vindt en hem als optie open houdt.
pi_135222857
quote:

[..]

Je pa is een baas! ^O^
pi_135278322
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:37:09 #186
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135278530
Binnenkort een topic erover dat die vriend er met de meid vandoor is. Geen twijfel. Bedoel ik niet om onnodig te steken ofzo. Maar alle info in dit topic wijst er gewoon op dat het toch wel flink mis gaat (voor TS althans).
we dan
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:42:41 #187
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135278795
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij snappen mensen TS niet zo goed :@
Denk niet dat hij iets verkeerd bedoeld ofzo, hij moet gewoon even beseffen dat er geen kut aan de hand is en niks om zich druk om te maken en samen met zijn vriendin leren te lachen om de kansloosheid van de Facebookupdates van die gast :D
Daarom doet ze ook alsof haar neus bloed en confronteert hem niet en blijft met hem omgaan en beschouwt hem als een vriend (waar de vrienden van TS duidelijk dat niet zijn van TS zelf). In genoeg situaties is er om te lachen, als het geen serieuze bedreiging is, maar in dit geval is dat juist helemaal niet zo. Die meid gaat daar ook heus niet om lachen en denken dat het kansloos is, die vindt het wel leuk. Iedereen heeft dit wel door en wordt af en toe ook gezegd maar optimistisch denken voert de boventoon hier hoe onrealistisch ook voor TS (en terecht trouwens, hij is ook niet het best denkbare vriendje).
we dan
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 17:44:21 #188
288245 crew  Moira
pi_135281313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Daarom doet ze ook alsof haar neus bloed en confronteert hem niet en blijft met hem omgaan en beschouwt hem als een vriend (waar de vrienden van TS duidelijk dat niet zijn van TS zelf). In genoeg situaties is er om te lachen, als het geen serieuze bedreiging is, maar in dit geval is dat juist helemaal niet zo. Die meid gaat daar ook heus niet om lachen en denken dat het kansloos is, die vindt het wel leuk. Iedereen heeft dit wel door en wordt af en toe ook gezegd maar optimistisch denken voert de boventoon hier hoe onrealistisch ook voor TS (en terecht trouwens, hij is ook niet het best denkbare vriendje).
Wie zegt dat er iets slechts van komt dan?
Als TS' vriendin gaat flirten of gevoelens ontwikkeld voor die gast of zelfs vreemdgaat met hem, dan is het toch sowieso al geen goede vriendin en weet TS dat ook weer, toch?
Als hij gewoon een toffe normale vriendin heeft die van hem houdt en niet voor niets een relatie met hém heeft en met hém wilt, dan is er toch hoe dan ook niks aan de hand?

En wat ik dikgedrukt heb, hoe bedoel je dat? Waarom is dat 'in dit geval juist helemaal niet zo' en hoe kom je daarbij?
Waarom ga je van het slechte uit in de vriendin van TS? Ook al vind zij het leuk dat iemand anders haar leuk vindt, als zij duidelijk maakt dat ze niks met hem wil en alleen als vrienden met hem wil afspreken, wat is dan het probleem?
Fuck the EBU.
pi_135281565
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat helpt wel. Been there, done that.

TS schat de situatie redelijk in. Zijn allemaal scharreltjes / wannabe scharreltjes die gefriendzoned zijn en natuurlijk staan te trappelen om "in te grijpen" als de gelegenheid zich voordoet.

Die homo die die onzin op FB kankert moet je gewoon opzoeken. Gewoon keertje rond een uur of 12 a 1 op de deur kloppen en ff een stevig gesprek aan gaan en hem duidelijk maken dat ie moet kappen met die onzin. Werkt over het algemeen wel.
Klopt, maar ik ken mezelf :'). Een onvertogen woord of disrespect tegen vriendin en ik sla hem echt }:|.

Grootste nadeel is natuurlijk dat jij iemand geslagen hebt. Woon in een dorp dus iedereen is direct op de hoogte. Daarnaast vriendin ook nog es over de zeik die is nogal tegen geweld etc. Tenslotte heb je dan ook nog eens een ''onschuldige' jongen geklapt. Meestal zijn dat ook nog van dusdanig sneue types dat jij als het grote kwaad word gezien door de omgeving.

Kortom beter de verleiding weer staan en je vriendin vertrouwen :).
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:00:25 #190
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_135281880
Blijkt het dalijk zo te zijn dat hij het helemaal niet over je vriendin had maar over jou :+
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:00:42 #191
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135281889
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wie zegt dat er iets slechts van komt dan?
Als TS' vriendin gaat flirten of gevoelens ontwikkeld voor die gast of zelfs vreemdgaat met hem, dan is het toch sowieso al geen goede vriendin en weet TS dat ook weer, toch?
Als hij gewoon een toffe normale vriendin heeft die van hem houdt en niet voor niets een relatie met hém heeft en met hém wilt, dan is er toch hoe dan ook niks aan de hand?

En wat ik dikgedrukt heb, hoe bedoel je dat? Waarom is dat 'in dit geval juist helemaal niet zo' en hoe kom je daarbij?
Waarom ga je van het slechte uit in de vriendin van TS? Ook al vind zij het leuk dat iemand anders haar leuk vindt, als zij duidelijk maakt dat ze niks met hem wil en alleen als vrienden met hem wil afspreken, wat is dan het probleem?
Met die redenatie is het nooit negatief voor iemand als de ander vreemdgaat. Maakt het niet minder negatief voor TS.

Maar dit hele topic geeft mij het idee dat het toch mis gaat. TS heeft zulke vrienden om mee te beginnen. Hij vraagt niet door voor wie die 'vriend' dat doet uit angst. Die persoon kan dat gewoon doen en zijn vriendin vraagt er ook niet naar ook al gaan ze wel veel met elkaar om. Het is gewoon allemaal te zachtaardig. En erom lachen past daar mooi bij maar verandert niet hoe het gaat lopen of hoe zij en die vriend denken. En wat jij zegt als laatste is trouwens nog niet gebeurd dus voor zover ik heb gelezen en als dat wel gebeurt krijgt het vast nog een staartje. Als TS over een maand een update zou geven zou je het zien. Mits hij het dan al wel gevraagd heeft of gemeld of wat dan ook.
we dan
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 18:48:32 #192
288245 crew  Moira
pi_135283430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Met die redenatie is het nooit negatief voor iemand als de ander vreemdgaat. Maakt het niet minder negatief voor TS.

Maar dit hele topic geeft mij het idee dat het toch mis gaat. TS heeft zulke vrienden om mee te beginnen. Hij vraagt niet door voor wie die 'vriend' dat doet uit angst. Die persoon kan dat gewoon doen en zijn vriendin vraagt er ook niet naar ook al gaan ze wel veel met elkaar om. Het is gewoon allemaal te zachtaardig. En erom lachen past daar mooi bij maar verandert niet hoe het gaat lopen of hoe zij en die vriend denken. En wat jij zegt als laatste is trouwens nog niet gebeurd dus voor zover ik heb gelezen en als dat wel gebeurt krijgt het vast nog een staartje. Als TS over een maand een update zou geven zou je het zien. Mits hij het dan al wel gevraagd heeft of gemeld of wat dan ook.
Hoe weet jij hoe het gaat lopen dan?
TS heeft ons eigenlijk helemaal niets over zijn vriendin verteld, dus hoe kunnen wij inschatten dat zij op zulke 'charmes' ( :') ) in gaat? Je gaat toch niet bij voorbaat al van het slechte uit in de mens?

Je moet er gewoon vanuit gaan dat je vriendin dat prima zelf kan handelen.
Vreemdgaan voorkom je niet als het gebeurt. Krampachtig gaan lopen doen als ze met een vriend om gaat (ongeacht of hij haar leuk vindt - want dat is zíjn probleem, niet het hare, als ze er niet op in gaat) maakt alleen maar relaties kapot.
Zou zonde zijn om op die manier een probleem te maken waar het niet is en je relatie om zeep te helpen als er daadwerkelijk niks aan de hand is.

Die gast hoeft maar eens een keer aandacht van een ander meisje te krijgen dat hem ogenschijnlijk leuk vindt, en hij is dáár helemaal verliefd op. Zijn TS en zijn vriendin van het gezeik af.
Fuck the EBU.
pi_135283608
quote:
_O_
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:56:18 #194
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135283783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef vera166 het volgende:
Lach erom meer niet
Boeiend als zijn vriendin kapotgeneukt wordt. Gewoon door blijven lachen :)
MV NS FR DS MD
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:29:44 #195
288245 crew  Moira
pi_135285708
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Wordt ze verkracht dan?
Of gaan we er vanuit dat TS vriendin een natte krant is die overal op in gaat en vreemd gaat?

Ik snap die gedachtegang niet.
Als híj háár wil neuken, zegt dat toch niet dat zij hem óók wil neuken? :?
Fuck the EBU.
pi_135285995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef DrD00m het volgende:
Blijkt het dalijk zo te zijn dat hij het helemaal niet over je vriendin had maar over jou :+
_O-
pi_135286457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

jij haalt er vanalles bij wat niet in de OP staat, wat Moira. zegt ja. Ze wordt niet verkracht ofzo :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:49:07 #198
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135286918
quote:
5s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wordt ze verkracht dan?
Of gaan we er vanuit dat TS vriendin een natte krant is die overal op in gaat en vreemd gaat?

Ik snap die gedachtegang niet.
Als híj háár wil neuken, zegt dat toch niet dat zij hem óók wil neuken? :?
Vrouwen zijn lastig te doorgronden voor een man. Dit ten eerste. Als zijn vriendin niets wilt met hem zou ze er wel korte metten mee maken.
MV NS FR DS MD
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:49:41 #199
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135286940
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef vera166 het volgende:

[..]

jij haalt er vanalles bij wat niet in de OP staat, wat Moira. zegt ja. Ze wordt niet verkracht ofzo :')
Ik zeg niet dat ze verkracht wordt, ik zeg dat ze geneukt wordt. Ongesteld misschien? :P
MV NS FR DS MD
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:50:35 #200
288245 crew  Moira
pi_135286989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Vrouwen zijn lastig te doorgronden voor een man. Dit ten eerste. Als zijn vriendin niets wilt met hem zou ze er wel korte metten mee maken.
Waarom zou ze korte metten moeten maken met iemand die zij als vriend beschouwt?
Alleen maar omdat hij haar leuk vindt?
Dat is toch zíjn probleem? Dat hij iemand leuk vindt die hem niet wilt en al bezet is.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:51:12 #201
288245 crew  Moira
pi_135287030
quote:

[..]

Ik zeg niet dat ze verkracht wordt, ik zeg dat ze geneukt wordt. Ongesteld misschien? :P
Daar moet ze toch zelf toestemming voor geven?
Waarom zou de vriendin van TS daar toestemming voor geven?
Iemand anders vindt háár leuk, zij vindt hém niet leuk.
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:52:30 #202
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135287106
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daar moet ze toch zelf toestemming voor geven?
Waarom zou de vriendin van TS daar toestemming voor geven?
Iemand anders vindt háár leuk, zij vindt hém niet leuk.
Je weet niet of de vriendin van TS hem wel of niet echt leuk vindt. Dat gaat ze natuurlijk nooit zeggen.
MV NS FR DS MD
pi_135287154
quote:

[..]

Nee was dat maar zo, dan was mijn humeur te verklaren :') Sorry haha
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:53:40 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135287176
Goeie zet, dat verbod maar hem toe te gaan, je hebt zijn kansen gelijk verdrievoudigd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:54:23 #205
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135287215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nee was dat maar zo, dan was mijn humeur te verklaren :') Sorry haha
Maakt niets uit hoor O+
MV NS FR DS MD
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:55:00 #206
288245 crew  Moira
pi_135287249
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Je weet niet of de vriendin van TS hem wel of niet echt leuk vindt. Dat gaat ze natuurlijk nooit zeggen.
Hoezo 'natuurlijk nooit'?
Wat is dat toch?
In een goede relatie communiceer je met elkaar en kun je dat soort dingen ook gewoon zeggen. Laat ze al niet genoeg blijken dat ze TS wil en niet die vriend, door een relatie te hebben met TS, en niet met die vriend?

Dat er relaties bestaan waarbij dat niet vanzelfsprekend is, zal best, maar er is geen reden om er vanuit te gaan dat de relatie van TS met zijn vriendin ook zo is.
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:56:39 #207
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135287337
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo 'natuurlijk nooit'?
Wat is dat toch?
In een goede relatie communiceer je met elkaar en kun je dat soort dingen ook gewoon zeggen. Laat ze al niet genoeg blijken dat ze TS wil en niet die vriend, door een relatie te hebben met TS, en niet met die vriend?

Dat er relaties bestaan waarbij dat niet vanzelfsprekend is, zal best, maar er is geen reden om er vanuit te gaan dat de relatie van TS met zijn vriendin ook zo is.
Als ze zo'n goede relatie zouden hebben zou TS geen advies op een forum hoeven te vragen maar dit even met zijn vriendin bespreken.
MV NS FR DS MD
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:57:47 #208
288245 crew  Moira
pi_135287399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Als ze zo'n goede relatie zouden hebben zou TS geen advies op een forum hoeven te vragen maar dit even met zijn vriendin bespreken.
Goeie.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:58:24 #209
288245 crew  Moira
pi_135287428
Maar nog steeds geen reden om er vanuit te gaan dat TS' vriendin niet oprecht van TS houdt, en een vreemdgaand persoon is die geen 'nee' kan zeggen als iemand anders een move maakt.
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:58:28 #210
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135287432
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Goeie.
Sarcasme?

Ben namelijk autistisch ;(
MV NS FR DS MD
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:59:00 #211
288245 crew  Moira
pi_135287458
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Sarcasme?

Ben namelijk autistisch ;(
Nee is wel serieus een goeie, want dit is idd iets wat ik met mijn partner zou bespreken waardoor ik geen behoefte zou hebben om het op een forum aan wildvreemden die de rest van de situatie niet kennen voor te leggen :P
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:00:24 #212
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135287536
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee is wel serieus een goeie, want dit is idd iets wat ik met mijn partner zou bespreken waardoor ik geen behoefte zou hebben om het op een forum aan wildvreemden die de rest van de situatie niet kennen voor te leggen :P
Dat verklaart meteen waarom jij het zo sterk vanuit jouw perspectief bekijkt :)
MV NS FR DS MD
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 20:01:16 #213
288245 crew  Moira
pi_135287570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Dat verklaart meteen waarom jij het zo sterk vanuit jouw perspectief bekijkt :)
Omdat ik wél een relatie heb waar je normaal met elkaar kan communiceren en zoiets nooit als een issue zou opduiken, bedoel je? :P
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:03:29 #214
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135287701
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Omdat ik wél een relatie heb waar je normaal met elkaar kan communiceren en zoiets nooit als een issue zou opduiken, bedoel je? :P
Nou, niet dat het nooit zou kunnen in jouw relatie maar dat jij het met je vriendin zou uitpraten. Never mind though, snap het zelf niet meer :P
MV NS FR DS MD
pi_135287718
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eens! ^O^
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 20:10:48 #216
288245 crew  Moira
pi_135288040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Nou, niet dat het nooit zou kunnen in jouw relatie maar dat jij het met je vriendin zou uitpraten. Never mind though, snap het zelf niet meer :P
Vriend, hij heeft een penis, dat dan weer wel :D

Maar mijn punt was dus dat we nergens uit kunnen op maken dat TS' vriendin wat in die gozer ziet (dat ze het niet af kapt zegt niet dat ze hem 'leuk' vindt) en er ook niet vanuit mogen gaan dat ze vreemd zou gaan met hem.
Van wat TS ons verteld, zie ik niks wat een bedreiging zou vormen.
Ik zou dus gewoon voorleggen hoe je je erover voelt, en vragen of ze 't hem nog een keer duidelijk wil maken dat ze niks in hem ziet en dat hij niet moet denken dat hij kans maakt. Als het hem écht alleen maar daarom te doen was, zal hij vanuit zichzelf al die vriendschap verbreken. Is dat niet het geval, dan weet je dat hij het accepteert.
Dat stelt je waarschijnlijk al een hoop gerust (dat het weer 'vers' bij hem duidelijk is) en dan gewoon weer vrolijk verder gaan met je leven en je daar niet meer druk om maken :Y
Fuck the EBU.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:14:08 #217
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135288191
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vriend, hij heeft een penis, dat dan weer wel :D

Maar mijn punt was dus dat we nergens uit kunnen op maken dat TS' vriendin wat in die gozer ziet (dat ze het niet af kapt zegt niet dat ze hem 'leuk' vindt) en er ook niet vanuit mogen gaan dat ze vreemd zou gaan met hem.
Van wat TS ons verteld, zie ik niks wat een bedreiging zou vormen.
Ik zou dus gewoon voorleggen hoe ik me erover zou voelen, en vragen of ze 't hem nog een keer duidelijk wil maken dat ze niks in hem ziet en dat hij niet moet denken dat hij kans maakt. Dat stelt je waarschijnlijk al een hoop gerust (dat het weer 'vers' bij hem duidelijk is) en dan gewoon weer vrolijk verder gaan met je leven en je daar niet meer druk om maken :Y
Klopt, hij zal zijn vriendin simpelweg moeten vertrouwen op haar woord
MV NS FR DS MD
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 20:14:40 #218
288245 crew  Moira
pi_135288218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Klopt, hij zal zijn vriendin simpelweg moeten vertrouwen op haar woord
Ja, dat is eigenlijk naast communicatie één van de belangrijkste dingen in een relatie, überhaupt.
Anders is het ook geen prettige relatie, zou zonde zijn.
Fuck the EBU.
pi_135291101
Ik zie niet in wat die allemaal met vertrouwen te maken heeft. Ik vertrouw mijn vriendin volledig, maar ik zou me ook niet op mijn gemak voelen als ze constant met een gast aan het 'chillen' is waarvan ik weet dat 'ie 'm er het liefst in zou hangen zodra die de kans kreeg. Dan is het wachten tot jij en je partner een keer ruzie hebben en dan zul je binnen de kortste keren zien dat zo iemand gaat liggen stoken en zich opeens wel erg als de troostende schouder opstelt. Als zo iemand jouw partner niet 'afpakt' dan probeert zo iemand jouw relatie wel te verkloten. :D Mijn vriendin zou daarentegen uit respect voor mij en de onrust die daar bij komt kijken al niet naar zo iemand toegang, net zo min als dat ik de hele avond met zo'n geile sloerie van op het werk ga zitten appen of mailen over een project. :P
pi_135299309
Klopt allemaal wel wat hier wordt gezegt. Maar ik weet bijna voor 100% zeker dat mijn vriendin NIKS in hem ziet. En de reden dat ik of mijn vriendin nog niet naar hem zijn opgestapt is omdat we niet helemaal zeker weten of het over haar gaat. We vermoeden het alleen een beetje.

Ik merk het lichtelijk aan zijn gedrag en hij zet altijd van die trieste facebook shit als hij mijn vriendin tijdje daarvoor heeft gezien. Als die blijft doorgaan met die facebook dingen dan zal ik nog een keer tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet prettig vind. En dan MOET ZIJ eigenlijk zeggen van: 'Ik zal hem wel duidelijk maken dat het sowieso niks wordt, of hij mij nou bedoeld of niet'

Dat moet van haar af komen niet vanaf mij... Als het niet van haar af komt dan vind ze het volgens mij allemaal wel prettig en dan vertel ik het die kk aap zelf wel.
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 23:42:44 #221
236264 crew  capricia
pi_135299669
Maar TS, vindt je vriendin het eigenlijk zelf wel vervelend?

(Trouwens, als ik die andere jongen zou zijn, en zij vindt het niet vervelend, dan zou ik niet veranderen omdat enkel jij dat wilt).
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  PR en moderator donderdag 9 januari 2014 @ 23:43:43 #222
288245 crew  Moira
pi_135299706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:34 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Klopt allemaal wel wat hier wordt gezegt. Maar ik weet bijna voor 100% zeker dat mijn vriendin NIKS in hem ziet. En de reden dat ik of mijn vriendin nog niet naar hem zijn opgestapt is omdat we niet helemaal zeker weten of het over haar gaat. We vermoeden het alleen een beetje.

Ik merk het lichtelijk aan zijn gedrag en hij zet altijd van die trieste facebook shit als hij mijn vriendin tijdje daarvoor heeft gezien. Als die blijft doorgaan met die facebook dingen dan zal ik nog een keer tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet prettig vind. En dan MOET ZIJ eigenlijk zeggen van: 'Ik zal hem wel duidelijk maken dat het sowieso niks wordt, of hij mij nou bedoeld of niet'

Dat moet van haar af komen niet vanaf mij... Als het niet van haar af komt dan vind ze het volgens mij allemaal wel prettig en dan vertel ik het die kk aap zelf wel.
:Y
Fuck the EBU.
pi_135300031
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef capricia het volgende:
Maar TS, vindt je vriendin het eigenlijk zelf wel vervelend?

(Trouwens, als ik die andere jongen zou zijn, en zij vindt het niet vervelend, dan zou ik niet veranderen omdat enkel jij dat wilt).
Dat is het ook juist, ze geeft mij geen één teken dat ze het vervelend vind. Het is vaak van: 'Laat het lekker joh' of 'Hij heeft lekker pech want ik kies voor altijd voor jou' dat soort dingen zegt ze. Maar eruit opmaken dat ze het nogal vervelend vind? Nee, dat kan ik niet merken. Ik weet ook wel bijna zeker dat ze er niet zelf mee gaat komen om naar hem op te stappen. Ik moet dat dan voorkauwen.

Maar die jongen weet niet dat wij al vermoedde dat het over mijn vriendin gaat... Maar precies wat je zegt, het zou op mij ook weinig indruk maken, mijn vriendin moet het zelf duidelijk maken niet ik.
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 00:18:28 #224
236264 crew  capricia
pi_135301061
Mss ook een idee om ook een gesprek te hebben met je vriendin over hoe ze hier in het algemeen mee om moet gaan?
Want ik heb zo het vermoeden dat als deze jongen hiermee stopt, er wel weer een ander gaat komen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_135301192
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef capricia het volgende:
Mss ook een idee om ook een gesprek te hebben met je vriendin over hoe ze hier in het algemeen mee om moet gaan?
Want ik heb zo het vermoeden dat als deze jongen hiermee stopt, er wel weer een ander gaat komen.
Die kans sluit ik niet uit nee, maar hoezo krijg jij dat vermoeden dan? Zal het er over hebben met haar, ze hoort zelf te komen met; 'ik maak het hem duidelijk dat het nooit gaat werken' als ze daar uit zichzelf niet meekomt dan vind ik dat erg jammer. Dan vind ze al die extra aandacht wel prettig.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:00:00 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135306176
Waarom zou ze tegen iemand zeggen dat het niets wordt als het niet eens zeker is dat hij haar bedoelt? :?
Zie het al voor me
- he pietje
+ ja?
- Ik wou even zeggen dat ik helemaal niets met je wil, ben gelukkig met TS en hou die rare facebookberichten maar voor je, ik moet niets van je, ik wil niets van je, dus stop er asjeblieft mee. :(
+ :? :? :?
- uhm.. nou ik dacht dat het over mij ging :@
+ nee joh, gaat over Mariska
- :@ :@ :@
pi_135307723
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou ze tegen iemand zeggen dat het niets wordt als het niet eens zeker is dat hij haar bedoelt? :?
Zie het al voor me
- he pietje
+ ja?
- Ik wou even zeggen dat ik helemaal niets met je wil, ben gelukkig met TS en hou die rare facebookberichten maar voor je, ik moet niets van je, ik wil niets van je, dus stop er asjeblieft mee. :(
+ :? :? :?
- uhm.. nou ik dacht dat het over mij ging :@
+ nee joh, gaat over Mariska
- :@ :@ :@
Ligt eraan hoe je het brengt. Het is niet zeker maar hij doet dingen wat het er wel heel erg op laat lijken. Ze kan ook zeggen van:

Ik had door je gedrag en door je zielige facebook berichten sterk het vermoeden gekregen dat je mij daar mee bedoelde. En dit vond ik nogal erg vervelend. Of dat vermoedde nou kloptte of niet, ik wil sowieso tegen je zeggen dat ik niks van je moet hebben en nooit wat met je zou beginnen. Mocht je nog enige hoop gehad hebben, dan hoop ik het nu te hebben weggehaald.

Hij zal misschien wel zeggen dat die haar niet bedoelde, maar dit zou die ook goed kunnen zeggen om de vriendschap te behouden.
pi_135307774
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het brengt. Het is niet zeker maar hij doet dingen wat het er wel heel erg op laat lijken. Ze kan ook zeggen van:

Ik had door je gedrag en door je zielige facebook berichten sterk het vermoeden gekregen dat je mij daar mee bedoelde. En dit vond ik nogal erg vervelend. Of dat vermoedde nou kloptte of niet, ik wil sowieso tegen je zeggen dat ik niks van je moet hebben en nooit wat met je zou beginnen. Mocht je nog enige hoop gehad hebben, dan hoop ik het nu te hebben weggehaald.

Hij zal misschien wel zeggen dat die haar niet bedoelde, maar dit zou die ook goed kunnen zeggen om de vriendschap te behouden.
Hoe kom je erop.. dacht dat je besloten had hetomaar te laten gaan.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:24:54 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135307861
quote:

Neem aan dat zij gewoon de vriendschap wil behouden? Gewoon omdat het een aardige vriend is verder? Dan zou ik (als ik haar was) dit soort dingen ook zeker niet zeggen. Alles verandert erdoor dan.
Zeker als er nog niets zeker van is.

Kan ze beter tijdens een drankje ofzo eens het gesprek aanknopen van wie hij er precies mee bedoelt en hoe of wat het zit. En dan vanuit daar het evt duidelijk maken als hij haar echt bedoelt of als hij zegt iemand te bedoelen die een vriend heeft. Dat het allemaal toch niet gaat werken dan.

En jij moet je verder neit zo druk maken. Zij wil niets van hem, dus vertrouw daarop. Dan zou het geen reet uit moeten maken wat hij verder op facebook zegt of precies doet. Want je vriendin zal er toch niet op in gaan.
pi_135307985
Ik laat het wel lekker allemaal :) . Als hij toch mijn vriendin bedoelde, dan zal die dat als die dom genoeg is ooit wel is tegen der zeggen. Dan kan mijn vriendin het hem duidelijk maken
pi_135309219
Sowieso haar niks verbieden wat zorgt alleen maar voor een kloof tussen jou en je vriendin.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_135309521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Ik laat het wel lekker allemaal :) . Als hij toch mijn vriendin bedoelde, dan zal die dat als die dom genoeg is ooit wel is tegen der zeggen. Dan kan mijn vriendin het hem duidelijk maken
Vraag hem is of ie verliefd is op jou vriendin? Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n vermoeden dat dat zo beschamend is dat die verliefdheid spontaan zou eindigen. En als het antwoord nee is kan je er altijd nog een goede grap over maken als 'ik zou niet weten waarom niet' :P
pi_135330399
Rofl, 'verboden' en 'mag niet meer'. Ik zou het dan gelijk uitmaken.
pi_135391715
quote:
Denk je echt dat die aandachtshoer dat gaat doen? |:(
pi_135401543
quote:

[..]

Het is toch een vriend van haar? Waarom vraagt ze niet gewoon een keer over wie het gaat?
pi_135424721
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:34 schreef IDoWhatIWant het volgende:

Ze moet dus helemaal niets, control freak.
Al je posts lopen over met 'ze moet dit, die gozer moet dat' ..Ik vind jou heel eng. Als het bij deze gozer los loopt, verkloot je het wel bij de volgende die klaar staat.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 13 januari 2014 @ 08:33:03 #237
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_135426420
quote:
Of ze vindt hem stiekem leuk en durft niet te vragen of het over haar gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')