Ligt eraan hoe je het brengt. Het is niet zeker maar hij doet dingen wat het er wel heel erg op laat lijken. Ze kan ook zeggen van:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou ze tegen iemand zeggen dat het niets wordt als het niet eens zeker is dat hij haar bedoelt?![]()
Zie het al voor me
- he pietje
+ ja?
- Ik wou even zeggen dat ik helemaal niets met je wil, ben gelukkig met TS en hou die rare facebookberichten maar voor je, ik moet niets van je, ik wil niets van je, dus stop er asjeblieft mee.![]()
+![]()
![]()
- uhm.. nou ik dacht dat het over mij ging![]()
+ nee joh, gaat over Mariska
-![]()
![]()
Hoe kom je erop.. dacht dat je besloten had hetomaar te laten gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het brengt. Het is niet zeker maar hij doet dingen wat het er wel heel erg op laat lijken. Ze kan ook zeggen van:
Ik had door je gedrag en door je zielige facebook berichten sterk het vermoeden gekregen dat je mij daar mee bedoelde. En dit vond ik nogal erg vervelend. Of dat vermoedde nou kloptte of niet, ik wil sowieso tegen je zeggen dat ik niks van je moet hebben en nooit wat met je zou beginnen. Mocht je nog enige hoop gehad hebben, dan hoop ik het nu te hebben weggehaald.
Hij zal misschien wel zeggen dat die haar niet bedoelde, maar dit zou die ook goed kunnen zeggen om de vriendschap te behouden.
Neem aan dat zij gewoon de vriendschap wil behouden? Gewoon omdat het een aardige vriend is verder? Dan zou ik (als ik haar was) dit soort dingen ook zeker niet zeggen. Alles verandert erdoor dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Ligt eraan hoe je het brengt. Het is niet zeker maar hij doet dingen wat het er wel heel erg op laat lijken. Ze kan ook zeggen van:
Ik had door je gedrag en door je zielige facebook berichten sterk het vermoeden gekregen dat je mij daar mee bedoelde. En dit vond ik nogal erg vervelend. Of dat vermoedde nou kloptte of niet, ik wil sowieso tegen je zeggen dat ik niks van je moet hebben en nooit wat met je zou beginnen. Mocht je nog enige hoop gehad hebben, dan hoop ik het nu te hebben weggehaald.
Hij zal misschien wel zeggen dat die haar niet bedoelde, maar dit zou die ook goed kunnen zeggen om de vriendschap te behouden.
Vraag hem is of ie verliefd is op jou vriendin? Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n vermoeden dat dat zo beschamend is dat die verliefdheid spontaan zou eindigen. En als het antwoord nee is kan je er altijd nog een goede grap over maken als 'ik zou niet weten waarom niet'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Ik laat het wel lekker allemaal. Als hij toch mijn vriendin bedoelde, dan zal die dat als die dom genoeg is ooit wel is tegen der zeggen. Dan kan mijn vriendin het hem duidelijk maken
Denk je echt dat die aandachtshoer dat gaat doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Ik laat het wel lekker allemaal. Als hij toch mijn vriendin bedoelde, dan zal die dat als die dom genoeg is ooit wel is tegen der zeggen. Dan kan mijn vriendin het hem duidelijk maken
Het is toch een vriend van haar? Waarom vraagt ze niet gewoon een keer over wie het gaat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Ze moet dus helemaal niets, control freak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:34 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Klopt allemaal wel wat hier wordt gezegt. Maar ik weet bijna voor 100% zeker dat mijn vriendin NIKS in hem ziet. En de reden dat ik of mijn vriendin nog niet naar hem zijn opgestapt is omdat we niet helemaal zeker weten of het over haar gaat. We vermoeden het alleen een beetje.
Ik merk het lichtelijk aan zijn gedrag en hij zet altijd van die trieste facebook shit als hij mijn vriendin tijdje daarvoor heeft gezien. Als die blijft doorgaan met die facebook dingen dan zal ik nog een keer tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet prettig vind. En dan MOET ZIJ eigenlijk zeggen van: 'Ik zal hem wel duidelijk maken dat het sowieso niks wordt, of hij mij nou bedoeld of niet'
Dat moet van haar af komen niet vanaf mij... Als het niet van haar af komt dan vind ze het volgens mij allemaal wel prettig en dan vertel ik het die kk aap zelf wel.
Of ze vindt hem stiekem leuk en durft niet te vragen of het over haar gaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |