abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135181531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.
Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.

Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 11:00:05 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135181621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.

Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
Of je leert tussen de regels door te lezen, en snapt dat ik kort door de bocht schrijf 'geilt op' maar dat niet letterlijk zo bedoel.

Met lege pseudo-pscyhologische oneliners kom je er niet. Daarnaast reageer je niet inhoudelijk op wat ik zeg maar je probeert me aan te vallen. Dat mag, maar ik ben punt 1. niet geinteresseerd in je mening over mij en punt 2 heeft TS niet zo heel veel aan wat jij van mij of wie dan ook verder vindt.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:01:33 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135181647
Verbieden :')

Je wil toch liever dat je vriendin uit zichzelf dat dan niet meer wil?
pi_135181656
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board *)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:06:42 #35
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135181787
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Joene het volgende:
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board *)
:')
pi_135181935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Verliefde mannen mijn reet. TS zijn vriendin is onderwerp van een rivaliserende paarsgepunte lans die in haar vagijn wil komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 11:12:54 ]
pi_135182563
Waarom bind je haar niet gewoon aan een ketting in de kelder?
Al dat moeilijke gedoe :?
pi_135184744
Kerel echt.....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135186411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.

Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.

Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan :'), maar dat lost ook weer zo weinig op.
Dat helpt wel. Been there, done that.

TS schat de situatie redelijk in. Zijn allemaal scharreltjes / wannabe scharreltjes die gefriendzoned zijn en natuurlijk staan te trappelen om "in te grijpen" als de gelegenheid zich voordoet.

Die homo die die onzin op FB kankert moet je gewoon opzoeken. Gewoon keertje rond een uur of 12 a 1 op de deur kloppen en ff een stevig gesprek aan gaan en hem duidelijk maken dat ie moet kappen met die onzin. Werkt over het algemeen wel.
pi_135190187
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet? :').

'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'

:').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:18:30 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135190765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet? :').

'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'

:').
Wat een stomme mongool inderdaad. Zo'n 'overavailable' houding is zum kotzen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:03 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135191818
Facebook generatie ;(

Verbieden ook echt..ik had je meteen gedumpt :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135193253
Aan de ene kant zijn de topics zoals deze, waar ik me helemaal kan vinden in de groepsconsensus, heel leuk om te lezen. Maar ik dan heb dus zelf eigenlijk niet zo veel extra's meer toe te voegen.

Dus nog even de pareltjes:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.
Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D
ik zou er denk ik gewoon om lachen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Haha echt hè, deze shit. :')
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
_O- dat is echt absurd!
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Hahahaha sneuneus dat je er bent.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kerel echt.....
Jullie allen, mijn hartelijke dank. Ik ben het roerend met u eens. En dan zegt 'men' dat er tegenwoordig geen saamhorigheidsgevoel meer bestaat .. wat een onzin!
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:13:14 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135193608
Jeetje, echt haar verbieden om met hem om te gaan is natuuurlijk wel het stomste wat je kan doen.

Mijjn vriend heeft ook een goede vriendin, er is sterk het vermoeden dat ze meer voelt voor hem dan alleen vriendschap, maar het is nooit in me opgekomen om hem te verbieden met haar om te gaan, nuu heeft hij het zelf op een laag pitje gezet omdat hij zich er ongemakkelijk bij voelt maar toch, dat is zijn keuze, niet het mijne.

In een relatie zou je elkaar niks moeten verbieden, er hooguit over praten en tot een compromis komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:22 #45
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_135199566
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met negatieve uitspraken als:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.
Neem eens een gezonde zelfreflectie voordat je je vriendin haar vrijheid claimt, eikel!
pi_135199695
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef hairybeardyman het volgende:
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met zulke uitspraken als "...mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken."

Denk daar eerst eens over na voordat je je vriendin haar vrijheid claimt! Eikel.
Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved _O-

Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;

Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend? :') Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_135199904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved _O-

Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;

Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend? :') Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste :').
Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
pi_135199990
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
pi_135200231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Zoals hij het brengt is het echt een verbod :)

Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.

Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
pi_135200319
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zoals hij het brengt is het echt een verbod :)

Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.

Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
Dat sowieso.

Competitie van gasten/meiden met;'

Heb je echt niet :') _O- _O-
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:10:40 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135200416
Waarom openen mensen topics waarin ze vervolgens niet meer reageren :'(

Ben het eens met het gros van de reacties hier :Y
Fuck the EBU.
pi_135200440
Maar als je haar verboden hebt nog met die gast om te gaan is de kous toch af?
pi_135200527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Competitie van gasten/meiden met;'

Heb je echt niet :') _O- _O-
Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.

Maar die teksten ja hier kwam een tijd terug iets voorbij toen we bij een feestje waren geweest van. "Het doet iedere keer zo'n pijn, om jou te zien maar niet met mij" :X :r _O-
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:14:33 #54
288245 crew  Moira
pi_135200632
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.

Maar die teksten ja hier kwam een tijd terug iets voorbij toen we bij een feestje waren geweest van. "Het doet iedere keer zo'n pijn, om jou te zien maar niet met mij" :X :r _O-
Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk om :D :') _O-
Fuck the EBU.
pi_135200773
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk om :D :') _O-
Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.
Maar zij komt ook bij vrienden waar mijn vriend ook weleens alleen is. Maar het verbieden komt niet eens in me op man.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:23:51 #56
288245 crew  Moira
pi_135201133
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.
Maar zij komt ook bij vrienden waar mijn vriend ook weleens alleen is. Maar het verbieden komt niet eens in me op man.
Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')

Ergens wel een beetje zielig, maar ze doen die shit toch echt zichzelf aan. En als ze het dan ook nog op die manier op Facebook gooien kan ik er eigenlijk alleen nog maar hard om lachen :@
Fuck the EBU.
pi_135201375
Al zoveel jaren vrienden en hij post nogal overdreven op FB ... Hij zit in de friendzone , dus geen zorgen TS
pi_135201437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.

Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D

ik zou er denk ik gewoon om lachen.
Idd. Hoe oud zijn deze mensen? 14? Of beperkt. Iets anders kan niet.
pi_135203309
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')

Ergens wel een beetje zielig, maar ze doen die shit toch echt zichzelf aan. En als ze het dan ook nog op die manier op Facebook gooien kan ik er eigenlijk alleen nog maar hard om lachen :@
Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 20:03:58 #60
288245 crew  Moira
pi_135203362
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.
Wow dan heb je ook wel issues, zeg :') Hoop het ook voor je!
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')