Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.
Of je leert tussen de regels door te lezen, en snapt dat ik kort door de bocht schrijf 'geilt op' maar dat niet letterlijk zo bedoel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.
Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Joene het volgende:
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board
Verliefde mannen mijn reet. TS zijn vriendin is onderwerp van een rivaliserende paarsgepunte lans die in haar vagijn wil komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
Dat helpt wel. Been there, done that.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.
Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.
Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan, maar dat lost ook weer zo weinig op.
Wat een stomme mongool inderdaad. Zo'n 'overavailable' houding is zum kotzenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet?.
'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.
Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit.![]()
ik zou er denk ik gewoon om lachen.
quote:
quote:
quote:
Jullie allen, mijn hartelijke dank. Ik ben het roerend met u eens. En dan zegt 'men' dat er tegenwoordig geen saamhorigheidsgevoel meer bestaat .. wat een onzin!quote:
Neem eens een gezonde zelfreflectie voordat je je vriendin haar vrijheid claimt, eikel!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.
Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solvedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef hairybeardyman het volgende:
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met zulke uitspraken als "...mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken."
Denk daar eerst eens over na voordat je je vriendin haar vrijheid claimt! Eikel.
Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved![]()
Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;
'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'
Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend?Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste
.
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
Zoals hij het brengt is het echt een verbodquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoals hij het brengt is het echt een verbod
Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.
Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Competitie van gasten/meiden met;'
'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'
Heb je echt niet![]()
![]()
Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk omquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.
Maar die teksten ja hier kwam een tijd terug iets voorbij toen we bij een feestje waren geweest van. "Het doet iedere keer zo'n pijn, om jou te zien maar niet met mij"![]()
![]()
Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk om![]()
![]()
Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.
Maar zij komt ook bij vrienden waar mijn vriend ook weleens alleen is. Maar het verbieden komt niet eens in me op man.
Idd. Hoe oud zijn deze mensen? 14? Of beperkt. Iets anders kan niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.
Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit.![]()
ik zou er denk ik gewoon om lachen.
Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan.En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk
Ergens wel een beetje zielig, maar ze doen die shit toch echt zichzelf aan. En als ze het dan ook nog op die manier op Facebook gooien kan ik er eigenlijk alleen nog maar hard om lachen
Wow dan heb je ook wel issues, zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |