abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135179596
:) Oké, het zit dus zo:

Ik heb een vriendin waar ik nu twee jaar mee ga. Mijn vriendin is zo'n meisje die niet goed met meisjes om kan gaan en alleen maar vrienden heeft. Dit is voor mij altijd al lastig geweest tot op heden toe, voordat ik wat met haar begon heb ik mezelf ook goed afgevraagd of ik hiermee kon leven. Uiteindelijk besloot ik om het erop te wagen. O+

Maar goed, ze is vanaf kleins af aan al zo geweest. Ze gaat al met veel jongens niet meer om, niet omdat ik het haar verbood maar omdat ze dat zelf wilde. Vaak heb ik het idee dat die jongens gewoon 'gefriendzoned' zijn als je snapt wat ik bedoel. Ik kan ook goed met haar vrienden opschieten, maar 'echte vrienden' zullen het nooit worden. Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.

Één jongen kent ze nu al 8 tot 10 jaar. En hij zet soms dingen op facebook als: 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'. Dit zet die altijd voordat hij gaat slapen en als ik met mijn vriendin en andere vrienden daarvoor bij hem thuis ben wezen chillen. (Hij heeft een eigen huis) Ik merk soms ook aan hoe die tegen mijn vriendin doet dat die wat voor haar voelt.

Zelfs mijn vriendin vermoedde van binnen al dat dat wat met haar te maken kon hebben. Alleen vertelde ze dat mij niet omdat ze wou dat ik er zelf mee kwam. Ik heb het ook verteld dat ik hier mee zat en dat ik het vermoedde heb dat haar vriend die ze al zolang kent verliefd is geworden op haar met de tijd of altijd al is geweest.

Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen, (wat ze heel vaak deed als ik werken was of als wij een keer mot hadden) Maar als ik vrij was wilde ze me er wel altijd bij hebben als ze wat met hem of vrienden ging doen, dat dan ook weer wel. Ze had er geen problemen mee en ik zei dat we alleen samen nog met hem chillen, zij mag van mij er niet alleen meer heen.

Wat zouden jullie in deze situatie doen? :{
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:36:18 #2
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135179682
Nou niet dit in ieder geval:

quote:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen
quote:
zij mag van mij er niet alleen meer heen
Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?

Neem je vriendin eens serieus en laat haar, haar eigen keuzes maken hierin…….

Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
pi_135179695
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.

Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.

Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan :'), maar dat lost ook weer zo weinig op.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:38:30 #4
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_135179707
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

[..]

Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?

Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
Dat.

Als je je 'relatie' moet baseren op verboden en gedragsvoorschriften dan is dat vermoedelijk niet houdbaar op de lange termijn.

Als je hier niet mee kan omgaan, zoek dan een ander.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_135179724
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:

[..]

[..]

Dude…???

Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:40:40 #6
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_135179739
Toepasselijke username ook (in combinatie met al dat verbieden).
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_135179761
quote:
IDoWhatIWant
Zij dus duidelijk niet, dankzij jouw onzekerheid.

Dit wordt heel snel einde relatie op deze manier; als er geen vertrouwen is gaat het fout. Jouw blijk van wantrouwen zorgt er alleen maar voor dat zij eerder richting die andere gozer trekt.
pi_135179763
Als ik haar was ging ik ff met hem praten. Duidelijk maken dat dit hem niet wordt.

Verder niet zo druk maken.
pi_135179798
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.

Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D

ik zou er denk ik gewoon om lachen.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:44:48 #10
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135179812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
Dat is zeker niet meer dan normaal, dat je dit wil.

Maar dan is het aan haar om daar iets mee te doen. Dus niet op basis van een verbod, maar op basis van het feit dat ze rekening houdt met jouw gevoel, uit eigen wil. (en eventueel omdat ze zich er zelf ook niet fijn bij voelt).

Leg mij eens uit op welke basis jij het recht denkt te hebben haar dingen te kunnen verbieden?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:49:09 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_135179898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
k heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
:') Goed idee ja.

Het enige wat helpt is dat zij die vriend duidelijk maakt dat ze niks met hem wil.
pi_135179906
Luister, als zij haar flamoes wil laten volspuiten door die "vriend" dan doet ze het echt wel, of jij het haar nu verboden hebt of niet :'). Alles staat of valt met vertrouwen in een relatie. Die kerel wil ongetwijfeld gewoon neuken, maar zolang je vriendin dat niet wil gebeurt het niet. Dus ofwel je continueert je relatie in het vertrouwen dat je vriendin hier verstandig mee om gaat en dan houd je op met een huilie te zijn, of je maakt het uit omdat je overbezorgd bent en je relatie gaat verzieken door haar dingen te verbieden.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135179922
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:

Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit. :') :D

Dit inderdaad.

En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.

Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.

Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck :')
pi_135179955
quote:

Haha echt hè, deze shit. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:51:42 #15
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_135179965
quote:

Dat sowieso.
pi_135180030
quote:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld.
Dat zij dat van jou 'krijgt' zegt al dat jij denkt dat jij daar iets over te zeggen hebt en dat heb je dus gewoon niet. Je kunt aangeven waar je moeite mee hebt en wat je graag zou willen (en waarom) maar verder alleen maar hopen da t ze met jouw onzekerheid rekening wil houden.

Ik zou je vriendin aanraden dat niet te doen want vriendschappen duren vaak langer dan relaties.. Raakt het uit dan zit je dus zonder relatie en zonder vrienden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:55:52 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.

Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.

Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck :')
Jij hebt helemaal gelijk vriend. Ik zou haar als een puppy behandelen. Haar in het nekvel naar zijn huis brengen en sommeren: Nu neuk je die gozer. Als dat gedaan is weglopen en die 'vriend' van haar er mee laten leven dat je vriendin geilt op priemende penissen, en daarom geen vriendinnen heeft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135180126
quote:
In een volwassen, gelijkwaardige relatie is het zeker niet normaal om de ander dingen te verbieden. Nog sterker: Dat is kinderachtig en getuigd van weinig respect of vertrouwen.

Dit is haar probleem, niet dat van jou. Laat haar het oplossen op de manier waarop zij het wil oplossen. Steun haar in alles wat ze besluit maar ga NOOIT dwingen, of zelfs verwachten.
pi_135180130
quote:

[..]

_O- dat is echt absurd!
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 09:59:55 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135180133
verbieden heeft geen zin. Daarbij ben jij helemaal niet in de positie om haar wat te verbieden, want als zij wat wil doen met die gozer dan doet ze dat toch wel, of jij haar dat nou verboden hebt of niet.

Je weet niet zeker of die gozer op haar doelt, maar laten we even aannemen dat dat zo is. Dan kun je 2 kanten uit redeneren. Wat boven water staat is dat die jongen kan willen wat ie wil, maar als zij niets wil, dan kan hij hoog en laag springen, maar dan gaat er niets gebeuren.

Daarbij, je kunt niet verwachten dat jij de enige bent op de wereld die haar leuk vindt. Als jij haar leuk vindt kunnen 1000 andere mannen haar ook leuk vinden. Echter, als zij hem daadwerkelijk als 'vriend' beschouwd, dan wil ze neem ik aan wat het beste is voor hem. Immers, je hebt het beste met je vrienden voor.

Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.

Let wel, als zij ineens uit zijn buurt zou blijven dan gaat hij paniekeren, want hij wil dat helemaal niet, maar on the long run is dat wel het beste voor hem...ALS hij inderdaad 0 kans maakt bij haar. Want op die manier krijgt hij wel de kans om haar te vergeten.

Bovenstaande doet ze als ze hem daadwerkelijk als vriend ziet, en dus het beste met hem voorheeft. Immers, van gelijjkwaardige vriendschap is hier geen sprake, dus er IS geen vriendschap.

Als zij hem toch blijft opzoeken, en hem daarmee in weze pijn doet, want hij wil haar maar hij heeft haar niet, dan interesseert t haar dus niet hoe hij zich daarbij voelt, en dus gaat het haar er maar om dat hij haar ego een boost geeft, en dus is het een aandachtshoer.

Either way, jij kunt haar niks verbieden. Helemaal niks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135180137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En dit. Dat zou ik wel erg onprettig vinden TS zijnde.
pi_135180138
Hoe oud is TS ? 12 ? Verbieden :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:01:01 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135180151
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.

Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:04:24 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_135180228
inderdaad TS, je kunt aangeven hoe jij je daar bij voelt. Jij zou haar nummer 1 moeten zijn, dus zou ze voor jou moeten kiezen boven die 'vriend'. Als ze dat niet doet, moet je je inderdaad afvragen of ze hem toch niet stiekem leuker vindt dan ze toegeeft.

Immers, de keuze tussen je nummer 1 en wie dan ook zou heel erg simpel moeten zijn. Daar komt bij dat er hier van daadwerkelijke vriendschap geen sprake is, ALS hij haar stiekem inderdaad leuk vindt. Opgeteld zou de keuze heel eenvoudig moeten zijn.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:06:45 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.

Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
Verbieden kan niet inderdaad en dat moet je ook niet willen. Maar een beetje druk zetten en door laten schijnen dat je echt zat bent van dat geouwehoer, is zeker legitiem. Maar ik raad ts vooral aan om te kappen, dit kan namelijk nog een hele lange soap worden, waar ts uiteindelijk 'verliest' van de lange vriend.

Niks persoonlijks maar ik zou zo'n vriendin niet eens willen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135180465
Of koppel die gast aan een ander meisje, dan blijft die vriendschap vast ook niet lang zo hecht :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:13:52 #27
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:12 schreef KataStrofe het volgende:
Of koppel die gast aan een ander meisje, dan blijft die vriendschap vast ook niet lang zo hecht :D
Of die gast koppelt zichzelf aan een ander. :')
pi_135180495
quote:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen
Hahahaha sneuneus dat je er bent.
pi_135180510
quote:

[..]

Dat is wel een big deal.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:16:57 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135180569
Als ik die gast was had ik je vriendin allang op de stok gehad man. Je geeft veel teveel vrijheid!
pi_135181531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.
Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.

Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 11:00:05 #32
16180 crew  CoolGuy
pi_135181621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.

Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
Of je leert tussen de regels door te lezen, en snapt dat ik kort door de bocht schrijf 'geilt op' maar dat niet letterlijk zo bedoel.

Met lege pseudo-pscyhologische oneliners kom je er niet. Daarnaast reageer je niet inhoudelijk op wat ik zeg maar je probeert me aan te vallen. Dat mag, maar ik ben punt 1. niet geinteresseerd in je mening over mij en punt 2 heeft TS niet zo heel veel aan wat jij van mij of wie dan ook verder vindt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:01:33 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135181647
Verbieden :')

Je wil toch liever dat je vriendin uit zichzelf dat dan niet meer wil?
pi_135181656
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board *)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:06:42 #35
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135181787
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Joene het volgende:
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board *)
:')
pi_135181935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Verliefde mannen mijn reet. TS zijn vriendin is onderwerp van een rivaliserende paarsgepunte lans die in haar vagijn wil komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 11:12:54 ]
pi_135182563
Waarom bind je haar niet gewoon aan een ketting in de kelder?
Al dat moeilijke gedoe :?
pi_135184744
Kerel echt.....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135186411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.

Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.

Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan :'), maar dat lost ook weer zo weinig op.
Dat helpt wel. Been there, done that.

TS schat de situatie redelijk in. Zijn allemaal scharreltjes / wannabe scharreltjes die gefriendzoned zijn en natuurlijk staan te trappelen om "in te grijpen" als de gelegenheid zich voordoet.

Die homo die die onzin op FB kankert moet je gewoon opzoeken. Gewoon keertje rond een uur of 12 a 1 op de deur kloppen en ff een stevig gesprek aan gaan en hem duidelijk maken dat ie moet kappen met die onzin. Werkt over het algemeen wel.
pi_135190187
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet? :').

'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'

:').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:18:30 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135190765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet? :').

'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'

:').
Wat een stomme mongool inderdaad. Zo'n 'overavailable' houding is zum kotzen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:03 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135191818
Facebook generatie ;(

Verbieden ook echt..ik had je meteen gedumpt :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135193253
Aan de ene kant zijn de topics zoals deze, waar ik me helemaal kan vinden in de groepsconsensus, heel leuk om te lezen. Maar ik dan heb dus zelf eigenlijk niet zo veel extra's meer toe te voegen.

Dus nog even de pareltjes:

quote:
quote:
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Haha echt hè, deze shit. :')
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
_O- dat is echt absurd!
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Hahahaha sneuneus dat je er bent.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kerel echt.....
Jullie allen, mijn hartelijke dank. Ik ben het roerend met u eens. En dan zegt 'men' dat er tegenwoordig geen saamhorigheidsgevoel meer bestaat .. wat een onzin!
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:13:14 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135193608
Jeetje, echt haar verbieden om met hem om te gaan is natuuurlijk wel het stomste wat je kan doen.

Mijjn vriend heeft ook een goede vriendin, er is sterk het vermoeden dat ze meer voelt voor hem dan alleen vriendschap, maar het is nooit in me opgekomen om hem te verbieden met haar om te gaan, nuu heeft hij het zelf op een laag pitje gezet omdat hij zich er ongemakkelijk bij voelt maar toch, dat is zijn keuze, niet het mijne.

In een relatie zou je elkaar niks moeten verbieden, er hooguit over praten en tot een compromis komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:22 #45
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_135199566
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met negatieve uitspraken als:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.
Neem eens een gezonde zelfreflectie voordat je je vriendin haar vrijheid claimt, eikel!
pi_135199695
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef hairybeardyman het volgende:
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met zulke uitspraken als "...mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken."

Denk daar eerst eens over na voordat je je vriendin haar vrijheid claimt! Eikel.
Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved _O-

Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;

Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend? :') Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_135199904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved _O-

Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;

Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend? :') Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste :').
Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
pi_135199990
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
pi_135200231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Zoals hij het brengt is het echt een verbod :)

Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.

Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
pi_135200319
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zoals hij het brengt is het echt een verbod :)

Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.

Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
Dat sowieso.

Competitie van gasten/meiden met;'

Heb je echt niet :') _O- _O-
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:10:40 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135200416
Waarom openen mensen topics waarin ze vervolgens niet meer reageren :'(

Ben het eens met het gros van de reacties hier :Y
Fuck the EBU.
pi_135200440
Maar als je haar verboden hebt nog met die gast om te gaan is de kous toch af?
pi_135200527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.

Maar die teksten ja hier kwam een tijd terug iets voorbij toen we bij een feestje waren geweest van. "Het doet iedere keer zo'n pijn, om jou te zien maar niet met mij" :X :r _O-
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:14:33 #54
288245 crew  Moira
pi_135200632
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sowieso doe ik niet aan competitie. Als hij het elders beter denkt te hebben he.

Maar die teksten ja hier kwam een tijd terug iets voorbij toen we bij een feestje waren geweest van. "Het doet iedere keer zo'n pijn, om jou te zien maar niet met mij" :X :r _O-
Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk om :D :') _O-
Fuck the EBU.
pi_135200773
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mocht een dergelijke Facebook-update van een vriend/vriendin voorbij komen die betrekking heeft op mij of mijn vriend, dan lach ik daar samen met mijn vriend héél smakelijk om :D :') _O-
Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.
Maar zij komt ook bij vrienden waar mijn vriend ook weleens alleen is. Maar het verbieden komt niet eens in me op man.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 19:23:51 #56
288245 crew  Moira
pi_135201133
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het ergens ook wel weer heel sneu voor het meisje.
Maar zij komt ook bij vrienden waar mijn vriend ook weleens alleen is. Maar het verbieden komt niet eens in me op man.
Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')

Ergens wel een beetje zielig, maar ze doen die shit toch echt zichzelf aan. En als ze het dan ook nog op die manier op Facebook gooien kan ik er eigenlijk alleen nog maar hard om lachen :@
Fuck the EBU.
pi_135201375
Al zoveel jaren vrienden en hij post nogal overdreven op FB ... Hij zit in de friendzone , dus geen zorgen TS
pi_135201437
quote:

Idd. Hoe oud zijn deze mensen? 14? Of beperkt. Iets anders kan niet.
pi_135203309
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')

Ergens wel een beetje zielig, maar ze doen die shit toch echt zichzelf aan. En als ze het dan ook nog op die manier op Facebook gooien kan ik er eigenlijk alleen nog maar hard om lachen :@
Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 20:03:58 #60
288245 crew  Moira
pi_135203362
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja joh, ze is al langer gek op hem dan ik hem ken hoor. Maargoed ik hoop dat ze hem ooit van zijn voetstuk haalt want dan kan ze ook eens om zich heenkijken dat er ook nog andere kerels zijn.
Wow dan heb je ook wel issues, zeg :') Hoop het ook voor je!
Fuck the EBU.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:20:19 #61
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135204261
TS snapt dat de beste plaats voor je vriendin in de kelder aan een ketting is. En als je buiten bent minimaal 5 meter achter jou lopen natuurlijk.
pi_135206098
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Da's waar. Dit soort gasten maken bij normale wijven natuurlijk geen schijn van kans. De vraag is of de bitch van TS valt onder de 'normale wijven'.
pi_135206187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's waar. Dit soort gasten maken bij normale wijven natuurlijk geen schijn van kans. De vraag is of de bitch van TS valt onder de 'normale wijven'.
Dat denk ik niet. Bewust of onbewust geniet ze heel erg van die aandacht.
pi_135206252
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Bewust of onbewust geniet ze heel erg van die aandacht.
Dit dus. Een normale meid poeiert dit soort kneusjes wel af. Kosten veel energie en behalve ruzie met hun partner (en hoofdpijn) levert het niks op.

Gewoon bij die gast langsgaan en hem duidelijk maken dat 'ie een andere bitch moet stalken.
pi_135207322
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal gelijk vriend. Ik zou haar als een puppy behandelen. Haar in het nekvel naar zijn huis brengen en sommeren: Nu neuk je die gozer. Als dat gedaan is weglopen en die 'vriend' van haar er mee laten leven dat je vriendin geilt op priemende penissen, en daarom geen vriendinnen heeft.
Het ergste is dat dit (het gedrag van die meid) de schuld is van de de zogenaamde gevoelige metro mannen die vrouwen op een voetstuk zetten waardoor ze denken alles te kunnen flikken..
pi_135207398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het ergste is dat dit (het gedrag van die meid) de schuld is van de de zogenaamde gevoelige metro mannen die vrouwen op een voetstuk zetten waardoor ze denken alles te kunnen flikken..
Mja... en in een slechte bui verwachten ze ook dat een normale man zich als een jankhomo gaat gedragen, omdat die Facebook-kneus dat ook doet en zo gevoelig is, zo luistert, etc....
pi_135207488
Wat een gefrustreerde jochies in dit topic zeg.
pi_135207572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mja... en in een slechte bui verwachten ze ook dat een normale man zich als een jankhomo gaat gedragen, omdat die Facebook-kneus dat ook doet en zo gevoelig is, zo luistert, etc....
Ja de deur staat open, dan gaan ze maar lekker naar die jankhomo :W
pi_135207610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een gefrustreerde jochies in dit topic zeg.
Laat mij raden, je hebt ook voornamelijk mannen als vrienden? :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:21:53 #70
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135207635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit dus. Een normale meid poeiert dit soort kneusjes wel af. Kosten veel energie en behalve ruzie met hun partner (en hoofdpijn) levert het niks op.

Gewoon bij die gast langsgaan en hem duidelijk maken dat 'ie een andere bitch moet stalken.
Wat kansloos. Dat zou ik nooit doen.
Ik zou tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet zo leuk vind en verder gewoon laten zitten: er is maar één iemand die bepaald hoe zij benaderd wordt. In dit geval vind ze het blijkbaar nogal vleiend en weet ze niet zeker of het over haar gaat, nou prima.
pi_135207678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Laat mij raden, je hebt ook voornamelijk mannen als vrienden? :')
Neu vriendengroep is behoorlijk gemixed.
pi_135207733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik zou tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet zo leuk vind en verder gewoon laten zitten.
Het is dan wel opgelost, dus er iets niets kansloos aan. WEl is het natuurlijk zo dat als zijn bitch kansloos is, het wachten is op de volgende aandachtshomo.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:24:57 #73
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135207831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is dan wel opgelost, dus er iets niets kansloos aan. WEl is het natuurlijk zo dat als zijn bitch kansloos is, het wachten is op de volgende aandachtshomo.
Maar het is niet opgelost. Want de volgende keer vertelt ze je het niet meer.
pi_135207974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Maar het is niet opgelost. Want de volgende keer vertelt ze je het niet meer.
Dat soort dingen heb je toch wel in de gaten... en blijft ze maar bezig met aandachtshoeren, dan het beste het probleem bij de bron aan te pakken en dat betekent dus dat TS z'n bitch maar moet dumpen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:29:43 #75
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208160
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat soort dingen heb je toch wel in de gaten... en blijft ze maar bezig met aandachtshoeren, dan het beste het probleem bij de bron aan te pakken en dat betekent dus dat TS z'n bitch maar moet dumpen.
Of je praat gewoon met haar. Vertelt je gevoel en vraagt haar het op te lossen op een manier die haar goed lijkt.
pi_135208187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Of je praat gewoon met haar. Vertelt je gevoel en vraagt haar het op te lossen op een manier die haar goed lijkt.
Dan gaat hij zich dus gedragen als die jankhomo...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:31:35 #77
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee. Hij is geen jankhomo. Dat ben jij juist door hem op te zoeken en te gaan lopen ouwezeikhoeren.

Het is haar vriend. Zij moet het oplossen. Ze kan hooguit rekening houden met jouw gevoel, maar ze zal het toch echt zelf moeten afhandelen.
pi_135208515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee. Hij is geen jankhomo. Dat ben jij juist door hem op te zoeken en te gaan lopen ouwezeikhoeren.

Het is haar vriend. Zij moet het oplossen. Ze kan hooguit rekening houden met jouw gevoel, maar ze zal het toch echt zelf moeten afhandelen.
Als 'ie zich zo gaat gedragen als die aandachtsschandknaap, is hij wel een jankhomo. Ik ga echt niet lopen ouwezeikhoeren. Gewoon even duidelijk maken dat ik er niet van gediend bent. Geen ellenlang gesprek, binnen twee minuten is het 'm wel duidelijk hoe ik er over denk. :)
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:34:40 #79
288245 crew  Moira
pi_135208525
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik zou tegen mijn vriendin zeggen dat ik het niet zo leuk vind en verder gewoon laten zitten: er is maar één iemand die bepaald hoe zij benaderd wordt. In dit geval vind ze het blijkbaar nogal vleiend en weet ze niet zeker of het over haar gaat, nou prima.
Dit.

Like I said:
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Moira. het volgende:
Je gaat er toch vanuit dat je partner daar wel adequaat mee kan omgaan. :Y En anders heb je geen goede partner, weet je dat ook gelijk :')
No biggie, en sommige mensen hier maken zich er drukker over dan TS en zijn vriendin zelf, volgens mij.
Overigens heb ik gemist waarom de vriendin van TS ineens een bitch en een wijf is :?

En waarom reageert TS niet? :'( :'(
Fuck the EBU.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:36:45 #80
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als 'ie zich zo gaat gedragen als die aandachtsschandknaap, is hij wel een jankhomo. Ik ga echt niet lopen ouwezeikhoeren. Gewoon even duidelijk maken dat ik er niet van gediend bent. Geen ellenlang gesprek, binnen twee minuten is het 'm wel duidelijk hoe ik er over denk. :)
In mijn ogen ben je dan een jankhomo.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:36:56 #81
288245 crew  Moira
pi_135208684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dus iemand die op een normale manier communiceert met zijn partner waardoor niemand meer issues met een situatie heeft en je vrolijk en gelukkig je relatie kunt voortzetten, gedraagt zich als een jankhomo?

Mijn god, wat moet jij een kutrelaties gehad hebben als je denkt dat het zo werkt.
Fuck the EBU.
pi_135208703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef n00b13 het volgende:

[..]

In mijn ogen
Lekker boeiend, dude.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:37:27 #83
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135208717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lekker boeiend, dude.
_O-
pi_135208728
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dus iemand die op een normale manier communiceert met zijn partner waardoor niemand meer issues met een situatie heeft en je vrolijk en gelukkig je relatie kunt voortzetten, gedraagt zich als een jankhomo?

Mijn god, wat moet jij een kutrelaties gehad hebben als je denkt dat het zo werkt.
Lees anders even de hele kk zooi voor je begint te blaten.
pi_135208786
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Onzekero gespot.
pi_135208874
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Onzekero gespot.
Dat zie je dan helemaal verkeerd. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort jankhomo's en ik hoef ook geen bitches die een nat kutje krijgen van dat soort mongooltjes.
pi_135208948
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Onzekero gespot.
Pff idd.

Met zijn bitches en wijven. normaal praten is er niet bij.

Alleen onzekere kereltjes laten zich zo op de last jagen door een andere kerel,die het een beetje te pakken heeft van zijn meid. Een beetje vent lacht er om. Want als je zeker zal zijn van je relatie is het immers geen concurrentie.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:41:27 #88
288245 crew  Moira
pi_135208975
quote:

[..]

Lekker boeiend, dude.
Hij heeft gelijk.
Als je in TS situatie op de stoep van die vriend van haar gaat staan om hem 'wel eens even te vertellen hoe het allemaal zit', dán ben je een jankhomo.

Als hij TS' vriendin leuk vindt is dat zíjn probleem, niet het hare, en al helemaal niet het jouwe.
Je mag toch hopen dat je een fatsoenlijke vriendin uitgekozen hebt die niet op eventuele avances in gaat en zo iemand op gepaste afstand houdt (veilig in de friendzone dus), ik ga er in elk geval vanuit dat dat is wat TS vriendin wil.

Niks voor TS om zich druk om te maken, en al helemaal niet voor jóú om je druk om te maken :')
Fuck the EBU.
pi_135209045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zie je dan helemaal verkeerd. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort jankhomo's en ik hoef ook geen bitches die een nat kutje krijgen van dat soort mongooltjes.
Nee, ik zie het heel goed. Je bent onzeker. Anders lekker boeiend dat een ander jouw chick leuk vindt. Bovendien heb je meteen al door (als je een beetje slim bent) met wat voor type je te maken hebt en ga je geen relatie aan met zo'n type vrouw.
pi_135209087
@Think Pink: Een beetje meid negeert zo'n kneus gewoon.

@ Moira: Ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan. Een fatsoenlijke vriendin houdt zo'n aandachtshoer inderdaad op gepaste afstand en dat wil zoveel zeggen als gewoon negeren. Dus ook niet in de friendzone. Wat moet je met dat soort aandachtshoeren?
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:43:15 #91
288245 crew  Moira
pi_135209095
quote:

[..]

Lees anders even de hele kk zooi voor je begint te blaten.
Ik heb dit hele topic gelezen en daaruit concludeer ik dat jij hoogstwaarschijnlijk een 16 jarige kneus bent die niet weet wat een goede relatie inhoudt of überhaupt fatsoenlijk zou kunnen communiceren met zijn eventuele vriendin, en zich nu (mogelijk onder invloed - althans, zo kom je haast over) druk zit te maken op een internetforum over een probleem dat niet bestaat.
Fuck the EBU.
pi_135209135
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Nee, ik zie het heel goed. Je bent onzeker. Anders lekker boeiend dat een ander jouw chick leuk vindt. Bovendien heb je meteen al door (als je een beetje slim bent) met wat voor type je te maken hebt en ga je geen relatie aan met zo'n type vrouw.
Je ziet het verkeerd mevrouw de pseudo psycholoog. Waar het mij om gaat is dat een fatsoenlijke meid, zo'n jankhomo gewoon links laat liggen en er zelfs niet eens bevriend mee wil zijn.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:44:38 #93
288245 crew  Moira
pi_135209183
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:

@ Moira: Ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan. Een fatsoenlijke vriendin houdt zo'n aandachtshoer inderdaad op gepaste afstand en dat wil zoveel zeggen als gewoon negeren. Dus ook niet in de friendzone. Wat moet je met dat soort aandachtshoeren?
Gast, je spoort echt niet.
Laten we maar hopen voor de meisjes op de wereld dat ze niet zullen vallen voor zo'n gek als jij, dat zal ze in elk geval vast geen goed doen als je daadwerkelijk zo bent als je hier doet voorkomen.
Fuck the EBU.
pi_135209193
quote:

Een beetje vent let op zijn taalgebruik. En laat die zo'n jongen toch dat waait vanzelf wel over. Het is in dat geval toch jouw vriendin waar maak je je druk om.
pi_135209226
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb dit hele topic gelezen en daaruit concludeer ik dat jij hoogstwaarschijnlijk een 16 jarige kneus bent die niet weet wat een goede relatie inhoudt of überhaupt fatsoenlijk zou kunnen communiceren met zijn eventuele vriendin, en zich nu (mogelijk onder invloed - althans, zo kom je haast over) druk zit te maken op een internetforum over een probleem dat niet bestaat.
Dat weet je anders goed te verbergen dat je dit hele topic hebt gelezen. Misschien een poging gewaagd, maar geenszins een geslaagde poging.

Zoals ik al schreef: ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan, jouw perceptie, daarmee nog geen feit.

Verder zal het me aan mijn reet oxyderen wat een of ander forummiepje over me denkt.
pi_135209268
quote:

[..]

Je ziet het verkeerd mevrouw de pseudo psycholoog. Waar het mij om gaat is dat een fatsoenlijke meid, zo'n jankhomo gewoon links laat liggen en er zelfs niet eens bevriend mee wil zijn.
Hmm. Ik denk dat het hier een kwestie van soort zoekt soort is. En je bent natuurlijk niet helemaal normaal als je zulke teksten plaatst (tenzij je 14 bent).
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 21:46:46 #97
288245 crew  Moira
pi_135209331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet je anders goed te verbergen dat je dit hele topic hebt gelezen. Misschien een poging gewaagd, maar geenszins een geslaagde poging.

Zoals ik al schreef: ik maak me helemaal niet druk. Dat maak jij ervan, jouw perceptie, daarmee nog geen feit.

Verder zal het me aan mijn reet oxyderen wat een of ander forummiepje over me denkt.
Hoezo zou ik nou weer niet het hele topic gelezen hebben? Ik post toch zelf ook al de hele tijd mee? :')

En als je je 'helemaal niet druk maakt', waarom post je dan zo opgefokt?
Fuck the EBU.
pi_135209356
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Gast, je spoort echt niet.
Laten we maar hopen voor de meisjes op de wereld dat ze niet zullen vallen voor zo'n gek als jij, dat zal ze in elk geval vast geen goed doen als je daadwerkelijk zo bent als je hier doet voorkomen.
Dat is dan jouw mening. Die mag je hebben op dit forum, maar relevant en boeiend is je mening totaal niet. :')

Overigens, er zijn gelukkig meer dan genoeg dames die vallen op een man die zich gedraagt als man en niet als een onzeker brugklassnolletje.
pi_135209372
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hmm. Ik denk dat het hier een kwestie van soort zoekt soort is. En je bent natuurlijk niet helemaal normaal als je zulke teksten plaatst (tenzij je 14 bent).
Dit taalgebruik doet mij ook denken aan een opgefokte puber van een jaar of 15 idd.
pi_135209392
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo zou ik nou weer niet het hele topic gelezen hebben? Ik post toch zelf ook al de hele tijd mee? :')

En als je je 'helemaal niet druk maakt', waarom post je dan zo opgefokt?
Nogmaals; dat is jouw inschatting. Een verkeerde inschatting overigens, maar dat ben ik van je gewend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')