quote:Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen
Dude…???quote:zij mag van mij er niet alleen meer heen
Dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:
Nou niet dit in ieder geval:
[..]
[..]
Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?
Neem je vriendin eens serieus en laat haar, haar eigen keuzes maken hierin…….
Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:36 schreef Vinno het volgende:
Nou niet dit in ieder geval:
[..]
[..]
Dude…???
Ben je haar vader ofzo? Anders krijgt ze straf/een boete of hoe moet ik dit zien?
Neem je vriendin eens serieus en laat haar, haar eigen keuzes maken hierin…….
Dat je aan haar aangeeft dat je het niet fijn vindt, etc is de normaalste zaak van de wereld, maar je vriendin dingen verbieden???
Zij dus duidelijk niet, dankzij jouw onzekerheid.quote:IDoWhatIWant
Dat is zeker niet meer dan normaal, dat je dit wil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
k heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Verbieden sowieso niet dat werkt niet.
Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit.![]()
ik zou er denk ik gewoon om lachen.
Haha echt hè, deze shit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Maar als je vriendin valt op een type die 'thinking about that one person, my heart is filling up with love' dat soort onzin op Facebook gooit.![]()
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
Dat zij dat van jou 'krijgt' zegt al dat jij denkt dat jij daar iets over te zeggen hebt en dat heb je dus gewoon niet. Je kunt aangeven waar je moeite mee hebt en wat je graag zou willen (en waarom) maar verder alleen maar hopen da t ze met jouw onzekerheid rekening wil houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld.
Jij hebt helemaal gelijk vriend. Ik zou haar als een puppy behandelen. Haar in het nekvel naar zijn huis brengen en sommeren: Nu neuk je die gozer. Als dat gedaan is weglopen en die 'vriend' van haar er mee laten leven dat je vriendin geilt op priemende penissen, en daarom geen vriendinnen heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En hoe gaat de vriendin van TS met die vent om? Als ze weet dat die jongen op haar geilt en ze dat wel leuk vindt dan zou ik haar ook keihard uitlachen in mijn hoofd als ik wegliep om vervolgens nooit meer terug te komen.
Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.
Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck
In een volwassen, gelijkwaardige relatie is het zeker niet normaal om de ander dingen te verbieden. Nog sterker: Dat is kinderachtig en getuigd van weinig respect of vertrouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
En dit. Dat zou ik wel erg onprettig vinden TS zijnde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.
Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck
Verbieden kan niet inderdaad en dat moet je ook niet willen. Maar een beetje druk zetten en door laten schijnen dat je echt zat bent van dat geouwehoer, is zeker legitiem. Maar ik raad ts vooral aan om te kappen, dit kan namelijk nog een hele lange soap worden, waar ts uiteindelijk 'verliest' van de lange vriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
Verbieden heeft geen zin, daarmee drijf je jezelf en je vriendin alleen mee uit elkaar. Spreek uit dat je het moeilijk vind als zij met hun 2en samen zijn omdat je weet dat hij meer wilt dan vriendschap en het daardoor gewoon geen vriendschap is. Dan moeten beiden immers een vriendschap willen. Als ze dan toch door wilt gaan met hem zien, tsja dan vraag ik me af of ze het ergens allemaal wel fijn vindt en dus niet 100% voor jou gaat.
Maar verbieden,dat is je eigen graf graven.
Of die gast koppelt zichzelf aan een ander.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:12 schreef KataStrofe het volgende:
Of koppel die gast aan een ander meisje, dan blijft die vriendschap vast ook niet lang zo hecht
Dat is wel een big deal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dus als zij het vermoeden heeft (en vrouwen hebben hier vrijwel altijd gelijk in) dat die jongen op haar geilt, en zij heeft daar op die manier 0 interesse in, dan zou ze, idealiter, afstand moeten nemen van hem. Immers, onbeantwoorde liefde is heel erg, en die gozer is echt niet gelukkig als hij in stilte op haar geilt maar haar toch niet kan krijgen. Zij zou willen dat hij weer gelukkig is, en dat kan niet zolang hij haar niet kan vergeten, wat hij dus niet kan als hij steeds geconfronteerd wordt met haar.
Of je leert tussen de regels door te lezen, en snapt dat ik kort door de bocht schrijf 'geilt op' maar dat niet letterlijk zo bedoel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Euh.. "geilen op"? Is iedere man die verliefd is alleen maar geil? Dit is een lange vriendschap, ze kennen elkaar al jaren. Het lijkt me dan eerder 'houden van' dan pure lust.
Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:01 schreef Joene het volgende:
Nodig die vriend uit om te komen spelen met je Ouija Board
Verliefde mannen mijn reet. TS zijn vriendin is onderwerp van een rivaliserende paarsgepunte lans die in haar vagijn wil komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat jij zo over verliefde mannen spreekt zegt heel veel over jou en maar weinig over die vriend.
Dat helpt wel. Been there, done that.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Die gozer vertellen dat die je vriendin niet moet lastig vallen.
Je vriendin vertellen dat ze hem het ook duidelijk moet maken.
Mee kan je niet doen denk ik. Persoonlijk zou ik hem willen slaan, maar dat lost ook weer zo weinig op.
Wat een stomme mongool inderdaad. Zo'n 'overavailable' houding is zum kotzenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat voor vage drol ben je wel niet als je op Facebook dit soort meuk zet?.
'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:44 schreef Inverted_World het volgende:
quote:
quote:
quote:
Jullie allen, mijn hartelijke dank. Ik ben het roerend met u eens. En dan zegt 'men' dat er tegenwoordig geen saamhorigheidsgevoel meer bestaat .. wat een onzin!quote:
Neem eens een gezonde zelfreflectie voordat je je vriendin haar vrijheid claimt, eikel!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Want mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken.
Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solvedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef hairybeardyman het volgende:
TS, wat ben je voor een ongelooflijke emotionele zwakkeling die zijn geluk af laat hangen aan een ander. Ben je een vent of een teef? Je vriendin verbieden wat ze niet mag doen is werkelijk het domste wat je kan doen in een relatie. Met zo'n move zou ik bijna willen zeggen dat je haar gewoon niet verdient. Respecteer haar vrijheid en haar keuzes met wie ze wel en niet om wil gaan. Daar ga jij helemaal niet over. Ze is je bezit niet, maar een mens waar jij toevallig een relatie mee hebt. Bovendien geef je met zo'n handeling alleen maar aan dat je 1: haar niet vertrouwt en 2: je jouw zelfwaarde voor haar over het hoofd ziet. Waarom zou je je druk maken om jongens die je chick leuk vinden als zij ervoor kiest een relatie met jou te nemen? Ik zou ook inderdaad niet een vriend van jou hoeven te worden aangezien je al aardig onsympathiek overkomt met zulke uitspraken als "...mocht ik ruzie krijgen met mijn vriendin, dan staan al die jongens natuurlijk aan haar kant. En zullen dan vast ook wel proberen hier en daar wat op der in te praten of mij zwart maken. Ik zou er niet raar van opkijken."
Denk daar eerst eens over na voordat je je vriendin haar vrijheid claimt! Eikel.
Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Had jij niet issues met een logopedist en problemen met communicatie? Nou, dat lijkt me ook solved![]()
Ik kan me opzich(!) het verbieden van TS richting vriendin wel voorstellen. Ik zou ook geen vrienden willen hebben die met gasten omgaan die meuk zoals;
'thinking about that one person, my heart is filling up with love' of 'ik moet je zoveel zeggen maar ik houd wijs mijn mond dicht'
Op facebook zetten. Misschien zou ik dan zelfs nog wel zeggen, gast, serieus, zo'n figuur als vriend?Je hebt triest en je hebt triest. Dit is echt wel het laatste
.
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet ze lekker zelf weten. Maar kom op haar verbieden om nog met zo'n kereltje om te gaan. Moet ze toch lekker zelf weten.
Zoals hij het brengt is het echt een verbodquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoals hij het brengt is het echt een verbod
Maar sowieso zo'n kereltje is ten eerste echt geen bedreiging ofzo.
Deze situatie ken ik maar al te goed. Maar dan een meisje wat achter mijn vriend aan zit. Het beste wat je kunt doen is er om lachen en er niet teveel aandacht aan besteden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |