abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135211009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
Goed zo jongen, drijf haar vooral zijn armen in *O*

Dan zal je binnenkort weer chicks moeten regelen... ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135211049
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed zo jongen, drijf haar vooral zijn armen in *O*

Dan zal je binnenkort weer chicks moeten regelen... ^O^
Win-win situatie indien hij een fatsoenlijke chick regelt i.p.v. zo'n labiele bitch zoals hij nu heeft.
pi_135211261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Win-win situatie indien hij een fatsoenlijke chick regelt i.p.v. zo'n labiele bitch zoals hij nu heeft.
Labiele bitch? Waar haal jij dat weer uit? :')
pi_135211356
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uit zijn teksten.
pi_135211399
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij is latende homo en daardoor gefrustreerd/onzeker las ik net. Gewoon negeren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:20:29 #156
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_135211412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uit zijn teksten.
Je kan in ieder geval goed lezen met je mastergraadje.
Dat doet dit simpele HBO'ertje je niet na.
pi_135211432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uit zijn teksten.
Dr staat niet veel in de OP daarover...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:21:28 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_135211470
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:
Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.

Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck :')
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_135211506
Ik bedoel dat hij niet uit de kast durft te komen, las net een topic van hem. Dus dat verklaart Halcon, sorry dat ik zei onzeker/gefrustreerd en nu stop ik en on topic!
pi_135211583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Ja precies dit. Ik heb het misschien wat verkeerd beschreven. Ik verbied mijn vriendin niks, het is meer zoals hierboven is beschreven. Zo heb ik het ook naar mijn vriendin overgebracht.
pi_135211585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Laura.b het volgende:
Ik bedoel dat hij niet uit de kast durft te komen, las net een topic van hem. Dus dat verklaart Halcon, sorry dat ik zei onzeker/gefrustreerd en nu stop ik en on topic!
Zoals gewoonlijk... je hebt het weer mis.
pi_135212017
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Ja precies dit. Ik heb het misschien wat verkeerd beschreven. Ik verbied mijn vriendin niks, het is meer zoals hierboven is beschreven. Zo heb ik het ook naar mijn vriendin overgebracht.
Maar wat is het probleem? Als jouw meisje er toch niks mee doet dan is er toch niks aan de hand?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135212083
quote:

[..]

Ok, maar zij zal dit zich aantrekken en geeft die gast gelegenheid om jou zwart te maken en haar aan het twijfelen te brengen.

Kortom, vooral haar met die gast om laten gaan, laat hem maar lange gedichtjes sturen via Facebook! Dat vind ze wel lachen en de volgende dag geef je haar gewoon een goede keiharde beurt...
pi_135212600
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Idd. Hoe oud zijn deze mensen? 14? Of beperkt. Iets anders kan niet.
Haha, het is ook echt triest dat je zoiets op facebook zet. Hij is 24 haha. Ik ben zelf 19 (bijna 20)
pi_135212798
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Haha, het is ook echt triest dat je zoiets op facebook zet. Hij is 24 haha. Ik ben zelf 19 (bijna 20)
Is hij zwakbegaafd? Of autistisch? Of niet makkelijk in de omgang met vrouwen?
pi_135213277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat dat woord vooral voorkomt in jouw hersenpannetje.
Beter lezen kerel ;)
pi_135213599
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Is hij zwakbegaafd? Of autistisch? Of niet makkelijk in de omgang met vrouwen?
Pot-ketel-pikzwart
pi_135213767
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit.

Like I said:

[..]

No biggie, en sommige mensen hier maken zich er drukker over dan TS en zijn vriendin zelf, volgens mij.
Overigens heb ik gemist waarom de vriendin van TS ineens een bitch en een wijf is :?

En waarom reageert TS niet? :'( :'(
Ik reageerde niet omdat ik de hele dag heb gewerkt. En zoals ik al heb gelezen, inderdaad genieten meisjes vaak bewust of onbewust ervan als ze die aandacht krijgen van andere jongens.

Het is voor mijn vriendin vast ook wel een prettige situatie om zich in te bevinden. Dat voelt en weet zij zelf ook.

Mijn vriendin heeft andersom van meisjes ook heel vaak te horen gekregen dat ze mij wel 'zagen zitten'. Dit verteld ze mij dan ook. Vervolgens vermijd ik dat contact met hun dan ook voor zoveel als mogelijk is.

Dit verwacht ik dan andersom ook gedeeltelijk. Ze mag best met hem chillen maar beperk het dan. Het is geven en nemen vind ik.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:52:17 #169
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135213879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
maak het dan gewoon uit mietje
pi_135213961
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Ik reageerde niet omdat ik de hele dag heb gewerkt. En zoals ik al heb gelezen, inderdaad genieten meisjes vaak bewust of onbewust ervan als ze die aandacht krijgen van andere jongens.

Het is voor mijn vriendin vast ook wel een prettige situatie om zich in te bevinden. Dat voelt en weet zij zelf ook.

Mijn vriendin heeft andersom van meisjes ook heel vaak te horen gekregen dat ze mij wel 'zagen zitten'. Dit verteld ze mij dan ook. Vervolgens vermijd ik dat contact met hun dan ook voor zoveel als mogelijk is.

Dit verwacht ik dan andersom ook gedeeltelijk. Ze mag best met hem chillen maar beperk het dan. Het is geven en nemen vind ik.
Fijn zo'n relatie.. Als ik dit voor jou doe. Moet jij dit voor mij doen. Bahbah.
pi_135214020
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, maar zij zal dit zich aantrekken en geeft die gast gelegenheid om jou zwart te maken en haar aan het twijfelen te brengen.

Kortom, vooral haar met die gast om laten gaan, laat hem maar lange gedichtjes sturen via Facebook! Dat vind ze wel lachen en de volgende dag geef je haar gewoon een goede keiharde beurt...
Dit.

Dan stopt ze vanzelf met dat gedrag.
pi_135214235
quote:

[..]

Man the fuck up!

Zie het gewoon zo: jij hebt haar, en zij gaat voor jou! Zolang ze open is over haar contacten met die gasten is er niets aan de hand.. Doe niet zo onzeker, dat is niet aantrekkelijk voor vrouwen. Ja eerst is het schattig en dan knapt ze er op af!

Waarom post ik hier nog, toch aan dovemansoren gezegd... :{w
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 23:00:32 #173
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135214424
quote:

[..]

Heeeeujjj TS is terug _O_ We kunnen weer ontopic *O*
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 23:07:53 #174
288245 crew  Moira
pi_135214925
quote:

[..]

Ja ik snap wel wat je bedoelt, maar denk niet te veel door, hoor.
We gaan er vanuit dat jij een goede vriendin aan de haak geslagen hebt en als zij net zo over die jongen denkt als jij houdt ze hem uit zichzelf al op een afstand, ook als ze met z'n 2en met elkaar afspreken om weer eens bij te kletsen.
Ik zou iig vanuit mezelf al duidelijk maken dat ik niks met hem zou willen, dus dat hij dat idee moet loslaten, maar dat ik het wel leuk vind om af en toe vriendschappelijk af te speken, mits hij accepteert dat ik van mijn vriend hou en hem niet wil op die manier.
Alles wat hij daaraan overhoudt is zijn probleem, als hij me dan nog steeds leuk vindt, prima. Maar ik ga daar gewoon niet op in. Niet mijn pakkie an, en ik ga vrolijk verder met m'n vriend :)
Als je een goede relatie en een beetje fatsoenlijke vriendin hebt dan zal zij zoiets vast ook doen.
Maar voor jezelf kun je het ook best nog eens aan haar vragen of ze het hem nóg een keer duidelijk wil maken.
Blijf vooral communiceren met je vriendin, hoe zij erover denkt, hoe jij erover denkt, hoe je je ergens bij voelt.
Verbieden is dus geen optie, maar overal valt over te praten.

Mocht dit je toch problemen opleveren, dan kun je op den duur ook wel je vraagtekens zetten of je wel écht zo'n goede vriendin te pakken hebt :P

Maar zal vast goed komen! :Y
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 23:16:49 #175
288245 crew  Moira
pi_135215428
Volgens mij snappen mensen TS niet zo goed :@
Denk niet dat hij iets verkeerd bedoeld ofzo, hij moet gewoon even beseffen dat er geen kut aan de hand is en niks om zich druk om te maken en samen met zijn vriendin leren te lachen om de kansloosheid van de Facebookupdates van die gast :D
Fuck the EBU.
pi_135216078
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem? Als jouw meisje er toch niks mee doet dan is er toch niks aan de hand?
Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.
pi_135216238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.
Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeft :)
pi_135216337
Lach erom meer niet
pi_135217260
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeft :)
Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.

Normaal dacht ik nooit zo erg door in dit soort situaties. Maar mijn ma heeft het vanaf het begin dat ik met haar kreeg al heel erg raar gevonden dat zij geen vriendinnen heeft en alleen maar boys. Ergens kan ik mijn ma hier ook wel gelijk in geven.

Mijn ma zegt dan wel is; Hou die jongens goed in de gaten ook al zijn het 'vrienden' van je. Of andere blablabla talk. Mijn ma had vroeger vanaf haar 12de tot haar 21ste een vriend. Maar ook veel jongens waarmee ze omging één daarvan was haar beste vriend die ze al jaren kon. Het ging uit tussen hun en mijn ma werd verliefd op die beste vriend die ze al jaren kon. Hij was ook al die jaren al verliefd op mijn ma ook al had ze een relatie. Dat is nu mijn pa.

Dit verhaal van mijn ma had me gewoon aan het denken gezet denk ik.
pi_135217476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef IDoWhatIWant het volgende:

[..]

Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.

Normaal dacht ik nooit zo erg door in dit soort situaties. Maar mijn ma heeft het vanaf het begin dat ik met haar kreeg al heel erg raar gevonden dat zij geen vriendinnen heeft en alleen maar boys. Ergens kan ik mijn ma hier ook wel gelijk in geven.

Mijn ma zegt dan wel is; Hou die jongens goed in de gaten ook al zijn het 'vrienden' van je. Of andere blablabla talk. Mijn ma had vroeger vanaf haar 12de tot haar 21ste een vriend. Maar ook veel jongens waarmee ze omging één daarvan was haar beste vriend die ze al jaren kon. Het ging uit tussen hun en mijn ma werd verliefd op die beste vriend die ze al jaren kon. Hij was ook al die jaren al verliefd op mijn ma ook al had ze een relatie. Dat is nu mijn pa.

Dit verhaal van mijn ma had me gewoon aan het denken gezet denk ik.
Die vrienden kunnen wel verliefd op haar zijn maar ze is overal zelf ook nog bij he :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')