Goed zo jongen, drijf haar vooral zijn armen inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:39 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Luister zij krijgt van mij alle vrijheid van de wereld. Het enigste wat ik wil is dat zij niet meer naar zijn huis gaat als ik er niet ben. That's it, not a big deal. En lijkt mij niet meer dan normaal.
Win-win situatie indien hij een fatsoenlijke chick regelt i.p.v. zo'n labiele bitch zoals hij nu heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed zo jongen, drijf haar vooral zijn armen in
Dan zal je binnenkort weer chicks moeten regelen...
Labiele bitch? Waar haal jij dat weer uit?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Win-win situatie indien hij een fatsoenlijke chick regelt i.p.v. zo'n labiele bitch zoals hij nu heeft.
Uit zijn teksten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Labiele bitch? Waar haal jij dat weer uit?
Hij is latende homo en daardoor gefrustreerd/onzeker las ik net. Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Labiele bitch? Waar haal jij dat weer uit?
Je kan in ieder geval goed lezen met je mastergraadje.quote:
Dr staat niet veel in de OP daarover...quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Smack10 het volgende:
Meisjes die zeggen: ik heb geen vrouwelijke vrienden want blalballabla lees: ze roddelen veel, hebben twee gezichten, zijn oppervlakkig etc.
Maar in feite zijn het gewoon aandachtshoeren die geen vriendinnen hebben omdat vrouwen wel durven te zeggen dat ze een aandachtshoer is itt tot de white knights die hopen op een pitty fuck
Ja precies dit. Ik heb het misschien wat verkeerd beschreven. Ik verbied mijn vriendin niks, het is meer zoals hierboven is beschreven. Zo heb ik het ook naar mijn vriendin overgebracht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uiteraard moet je het zelf weten. Maar ik denk niet dat het de typische; 'Foei je mag niet meer langskomen' verbod is. Maar meer een; "doe wat je wil, maar ik zou het op prijs stellen als je niet met hem om zou gaan" omdat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Zoals gewoonlijk... je hebt het weer mis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Laura.b het volgende:
Ik bedoel dat hij niet uit de kast durft te komen, las net een topic van hem. Dus dat verklaart Halcon, sorry dat ik zei onzeker/gefrustreerd en nu stop ik en on topic!
Maar wat is het probleem? Als jouw meisje er toch niks mee doet dan is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Ja precies dit. Ik heb het misschien wat verkeerd beschreven. Ik verbied mijn vriendin niks, het is meer zoals hierboven is beschreven. Zo heb ik het ook naar mijn vriendin overgebracht.
Ok, maar zij zal dit zich aantrekken en geeft die gast gelegenheid om jou zwart te maken en haar aan het twijfelen te brengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Ja precies dit. Ik heb het misschien wat verkeerd beschreven. Ik verbied mijn vriendin niks, het is meer zoals hierboven is beschreven. Zo heb ik het ook naar mijn vriendin overgebracht.
Haha, het is ook echt triest dat je zoiets op facebook zet. Hij is 24 haha. Ik ben zelf 19 (bijna 20)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Idd. Hoe oud zijn deze mensen? 14? Of beperkt. Iets anders kan niet.
Is hij zwakbegaafd? Of autistisch? Of niet makkelijk in de omgang met vrouwen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Haha, het is ook echt triest dat je zoiets op facebook zet. Hij is 24 haha. Ik ben zelf 19 (bijna 20)
Beter lezen kerelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat dat woord vooral voorkomt in jouw hersenpannetje.
Pot-ketel-pikzwartquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is hij zwakbegaafd? Of autistisch? Of niet makkelijk in de omgang met vrouwen?
Ik reageerde niet omdat ik de hele dag heb gewerkt. En zoals ik al heb gelezen, inderdaad genieten meisjes vaak bewust of onbewust ervan als ze die aandacht krijgen van andere jongens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Like I said:
[..]
No biggie, en sommige mensen hier maken zich er drukker over dan TS en zijn vriendin zelf, volgens mij.
Overigens heb ik gemist waarom de vriendin van TS ineens een bitch en een wijf is
En waarom reageert TS niet?![]()
maak het dan gewoon uit mietjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Ik heb haar nu wel verboden om nog met hem te chillen,
Fijn zo'n relatie.. Als ik dit voor jou doe. Moet jij dit voor mij doen. Bahbah.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Ik reageerde niet omdat ik de hele dag heb gewerkt. En zoals ik al heb gelezen, inderdaad genieten meisjes vaak bewust of onbewust ervan als ze die aandacht krijgen van andere jongens.
Het is voor mijn vriendin vast ook wel een prettige situatie om zich in te bevinden. Dat voelt en weet zij zelf ook.
Mijn vriendin heeft andersom van meisjes ook heel vaak te horen gekregen dat ze mij wel 'zagen zitten'. Dit verteld ze mij dan ook. Vervolgens vermijd ik dat contact met hun dan ook voor zoveel als mogelijk is.
Dit verwacht ik dan andersom ook gedeeltelijk. Ze mag best met hem chillen maar beperk het dan. Het is geven en nemen vind ik.
Dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, maar zij zal dit zich aantrekken en geeft die gast gelegenheid om jou zwart te maken en haar aan het twijfelen te brengen.
Kortom, vooral haar met die gast om laten gaan, laat hem maar lange gedichtjes sturen via Facebook! Dat vind ze wel lachen en de volgende dag geef je haar gewoon een goede keiharde beurt...
Man the fuck up!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Ik reageerde niet omdat ik de hele dag heb gewerkt. En zoals ik al heb gelezen, inderdaad genieten meisjes vaak bewust of onbewust ervan als ze die aandacht krijgen van andere jongens.
Het is voor mijn vriendin vast ook wel een prettige situatie om zich in te bevinden. Dat voelt en weet zij zelf ook.
Mijn vriendin heeft andersom van meisjes ook heel vaak te horen gekregen dat ze mij wel 'zagen zitten'. Dit verteld ze mij dan ook. Vervolgens vermijd ik dat contact met hun dan ook voor zoveel als mogelijk is.
Dit verwacht ik dan andersom ook gedeeltelijk. Ze mag best met hem chillen maar beperk het dan. Het is geven en nemen vind ik.
Heeeeujjj TS is terugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt, maar denk niet te veel door, hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem? Als jouw meisje er toch niks mee doet dan is er toch niks aan de hand?
Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.
Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeft
Die vrienden kunnen wel verliefd op haar zijn maar ze is overal zelf ook nog bij hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.
Normaal dacht ik nooit zo erg door in dit soort situaties. Maar mijn ma heeft het vanaf het begin dat ik met haar kreeg al heel erg raar gevonden dat zij geen vriendinnen heeft en alleen maar boys. Ergens kan ik mijn ma hier ook wel gelijk in geven.
Mijn ma zegt dan wel is; Hou die jongens goed in de gaten ook al zijn het 'vrienden' van je. Of andere blablabla talk. Mijn ma had vroeger vanaf haar 12de tot haar 21ste een vriend. Maar ook veel jongens waarmee ze omging één daarvan was haar beste vriend die ze al jaren kon. Het ging uit tussen hun en mijn ma werd verliefd op die beste vriend die ze al jaren kon. Hij was ook al die jaren al verliefd op mijn ma ook al had ze een relatie. Dat is nu mijn pa.
Dit verhaal van mijn ma had me gewoon aan het denken gezet denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |