Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem? Als jouw meisje er toch niks mee doet dan is er toch niks aan de hand?
Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Een probleem kan ik het ook niet noemen. Want ik weet dat mijn vriendin niks zal doen. Maar leuk is anders... Als zij zegt; 'Ik ben met hem ff chillen of ff daarheen' of wat dan ook, dan voel ik me daar niet prettig bij. Ook al weet ik dat mijn vriendin niks zal uithalen.
Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geloof me als je erover gaat zeuren gaat het pas echt een probleem worden omdat je op dat moment het probleem maakt. Laat het lekker het is jouw meisje en hij is gewoon een gast die helaas voor hem de boot gemist heeft
Die vrienden kunnen wel verliefd op haar zijn maar ze is overal zelf ook nog bij hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.
Normaal dacht ik nooit zo erg door in dit soort situaties. Maar mijn ma heeft het vanaf het begin dat ik met haar kreeg al heel erg raar gevonden dat zij geen vriendinnen heeft en alleen maar boys. Ergens kan ik mijn ma hier ook wel gelijk in geven.
Mijn ma zegt dan wel is; Hou die jongens goed in de gaten ook al zijn het 'vrienden' van je. Of andere blablabla talk. Mijn ma had vroeger vanaf haar 12de tot haar 21ste een vriend. Maar ook veel jongens waarmee ze omging één daarvan was haar beste vriend die ze al jaren kon. Het ging uit tussen hun en mijn ma werd verliefd op die beste vriend die ze al jaren kon. Hij was ook al die jaren al verliefd op mijn ma ook al had ze een relatie. Dat is nu mijn pa.
Dit verhaal van mijn ma had me gewoon aan het denken gezet denk ik.
Moraal van het verhaal; Kan best wezen dat die vrienden van je vriendin graag meer zouden willen maar je vriendin staat daar sowieso niet voor open zolang ze iets met jou heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef IDoWhatIWant het volgende:
Mijn ma zegt dan wel is; Hou die jongens goed in de gaten ook al zijn het 'vrienden' van je. Of andere blablabla talk. Mijn ma had vroeger vanaf haar 12de tot haar 21ste een vriend. Maar ook veel jongens waarmee ze omging één daarvan was haar beste vriend die ze al jaren kon. Het ging uit tussen hun en mijn ma werd verliefd op die beste vriend die ze al jaren kon. Hij was ook al die jaren al verliefd op mijn ma ook al had ze een relatie. Dat is nu mijn pa.
Je pa is een baas!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef IDoWhatIWant het volgende:
[..]
Jullie hebben ook gelijk, hier bedoel ik Moira, jou en andere mee. Ik laat het lekker gaan, ga er lekker om lachen met haar als hij weer komt met zijn zielige berichten. En als het té lang doorgaat ga ik mijn vriendin vragen het hem even duidelijk te maken.
Normaal dacht ik nooit zo erg door in dit soort situaties. Maar mijn ma heeft het vanaf het begin dat ik met haar kreeg al heel erg raar gevonden dat zij geen vriendinnen heeft en alleen maar boys. Ergens kan ik mijn ma hier ook wel gelijk in geven.
Dit verhaal van mijn ma had me gewoon aan het denken gezet denk ik.
Daarom doet ze ook alsof haar neus bloed en confronteert hem niet en blijft met hem omgaan en beschouwt hem als een vriend (waar de vrienden van TS duidelijk dat niet zijn van TS zelf). In genoeg situaties is er om te lachen, als het geen serieuze bedreiging is, maar in dit geval is dat juist helemaal niet zo. Die meid gaat daar ook heus niet om lachen en denken dat het kansloos is, die vindt het wel leuk. Iedereen heeft dit wel door en wordt af en toe ook gezegd maar optimistisch denken voert de boventoon hier hoe onrealistisch ook voor TS (en terecht trouwens, hij is ook niet het best denkbare vriendje).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij snappen mensen TS niet zo goed
Denk niet dat hij iets verkeerd bedoeld ofzo, hij moet gewoon even beseffen dat er geen kut aan de hand is en niks om zich druk om te maken en samen met zijn vriendin leren te lachen om de kansloosheid van de Facebookupdates van die gast
Wie zegt dat er iets slechts van komt dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom doet ze ook alsof haar neus bloed en confronteert hem niet en blijft met hem omgaan en beschouwt hem als een vriend (waar de vrienden van TS duidelijk dat niet zijn van TS zelf). In genoeg situaties is er om te lachen, als het geen serieuze bedreiging is, maar in dit geval is dat juist helemaal niet zo. Die meid gaat daar ook heus niet om lachen en denken dat het kansloos is, die vindt het wel leuk. Iedereen heeft dit wel door en wordt af en toe ook gezegd maar optimistisch denken voert de boventoon hier hoe onrealistisch ook voor TS (en terecht trouwens, hij is ook niet het best denkbare vriendje).
Klopt, maar ik ken mezelfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat helpt wel. Been there, done that.
TS schat de situatie redelijk in. Zijn allemaal scharreltjes / wannabe scharreltjes die gefriendzoned zijn en natuurlijk staan te trappelen om "in te grijpen" als de gelegenheid zich voordoet.
Die homo die die onzin op FB kankert moet je gewoon opzoeken. Gewoon keertje rond een uur of 12 a 1 op de deur kloppen en ff een stevig gesprek aan gaan en hem duidelijk maken dat ie moet kappen met die onzin. Werkt over het algemeen wel.
Met die redenatie is het nooit negatief voor iemand als de ander vreemdgaat. Maakt het niet minder negatief voor TS.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie zegt dat er iets slechts van komt dan?
Als TS' vriendin gaat flirten of gevoelens ontwikkeld voor die gast of zelfs vreemdgaat met hem, dan is het toch sowieso al geen goede vriendin en weet TS dat ook weer, toch?
Als hij gewoon een toffe normale vriendin heeft die van hem houdt en niet voor niets een relatie met hém heeft en met hém wilt, dan is er toch hoe dan ook niks aan de hand?
En wat ik dikgedrukt heb, hoe bedoel je dat? Waarom is dat 'in dit geval juist helemaal niet zo' en hoe kom je daarbij?
Waarom ga je van het slechte uit in de vriendin van TS? Ook al vind zij het leuk dat iemand anders haar leuk vindt, als zij duidelijk maakt dat ze niks met hem wil en alleen als vrienden met hem wil afspreken, wat is dan het probleem?
Hoe weet jij hoe het gaat lopen dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met die redenatie is het nooit negatief voor iemand als de ander vreemdgaat. Maakt het niet minder negatief voor TS.
Maar dit hele topic geeft mij het idee dat het toch mis gaat. TS heeft zulke vrienden om mee te beginnen. Hij vraagt niet door voor wie die 'vriend' dat doet uit angst. Die persoon kan dat gewoon doen en zijn vriendin vraagt er ook niet naar ook al gaan ze wel veel met elkaar om. Het is gewoon allemaal te zachtaardig. En erom lachen past daar mooi bij maar verandert niet hoe het gaat lopen of hoe zij en die vriend denken. En wat jij zegt als laatste is trouwens nog niet gebeurd dus voor zover ik heb gelezen en als dat wel gebeurt krijgt het vast nog een staartje. Als TS over een maand een update zou geven zou je het zien. Mits hij het dan al wel gevraagd heeft of gemeld of wat dan ook.
Wordt ze verkracht dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Boeiend als zijn vriendin kapotgeneukt wordt. Gewoon door blijven lachen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef DrD00m het volgende:
Blijkt het dalijk zo te zijn dat hij het helemaal niet over je vriendin had maar over jou
jij haalt er vanalles bij wat niet in de OP staat, wat Moira. zegt ja. Ze wordt niet verkracht ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Boeiend als zijn vriendin kapotgeneukt wordt. Gewoon door blijven lachen
Vrouwen zijn lastig te doorgronden voor een man. Dit ten eerste. Als zijn vriendin niets wilt met hem zou ze er wel korte metten mee maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wordt ze verkracht dan?
Of gaan we er vanuit dat TS vriendin een natte krant is die overal op in gaat en vreemd gaat?
Ik snap die gedachtegang niet.
Als híj háár wil neuken, zegt dat toch niet dat zij hem óók wil neuken?
Ik zeg niet dat ze verkracht wordt, ik zeg dat ze geneukt wordt. Ongesteld misschien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
jij haalt er vanalles bij wat niet in de OP staat, wat Moira. zegt ja. Ze wordt niet verkracht ofzo
Waarom zou ze korte metten moeten maken met iemand die zij als vriend beschouwt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lastig te doorgronden voor een man. Dit ten eerste. Als zijn vriendin niets wilt met hem zou ze er wel korte metten mee maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |