De enige die me hier aan een brugklasser doet denken ben jij. Van je taalgebruik aantoe. Aan een man doet het me het allerminst denken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening. Die mag je hebben op dit forum, maar relevant en boeiend is je mening totaal niet.
Overigens, er zijn gelukkig meer dan genoeg dames die vallen op een man die zich gedraagt als man en niet als een onzeker brugklassnolletje.
Onzeker en gefrustreerd, zoals veel users hier eigenlijk. In het echt is hij waarschijnlijk een spichtige en verlegen man die met bevende handjes en rode wangetjes een vrouw aanspreekt (en dat ziet als een doel in z'n leven).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo zou ik nou weer niet het hele topic gelezen hebben? Ik post toch zelf ook al de hele tijd mee?
En als je je 'helemaal niet druk maakt', waarom post je dan zo opgefokt?
Ik bedoel de jongen/man uit de OP, ik vind zulke teksten ongezondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit taalgebruik doet mij ook denken aan een opgefokte puber van een jaar of 15 idd.
Ach, je weet tenslotte nog niet zo veel van de wereld, dus ik neem het je allemaal niet kwalijk hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening. Die mag je hebben op dit forum, maar relevant en boeiend is je mening totaal niet.
Overigens, er zijn gelukkig meer dan genoeg dames die vallen op een man die zich gedraagt als man en niet als een onzeker brugklassnolletje.
Het heeft niets met bang zijn te maken, meer met irritatie en allergie voor dit soort jankhomo's. Ik ben de beroerdste niet, dus zou het hem eerst een keer duidelijk maken. Blijkt dan dat de vriendin een magneet is voor dit soort labiele poepstampers, dan inderdaad dumpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, je weet tenslotte nog niet zo veel van de wereld, dus ik neem het je allemaal niet kwalijk hoor
Waar ben je eigenlijk bang voor wanneer je vriendin bevriend zou zijn met iemand die haar leuk vindt?
Dat ze vreemd gaat?
Dan ligt dat toch niet aan die jongen, maar aan je vriendin? Dan heb je een verkeerde keus gemaakt qua vriendin, en ligt het uiteindelijk toch aan jou.
Goh, wat fijn dat je aan zelfreflectie kunt doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Halcon het volgende:
Leuk al die nergens op gebaseerde en foutieve inschattingen.
Keertje in een LOI-mapje Psychologie kijken en menig bitch denkt volleerd psychologe te zijn.
Nooit gedaan, het is logisch. De onzekerheid en frustratie spatten van 't beeldscherm af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Halcon het volgende:
Leuk al die nergens op gebaseerde en foutieve inschattingen.
Keertje in een LOI-mapje Psychologie kijken en menig bitch denkt volleerd psychologe te zijn.
Jij bent hier de enige jankhomo, dudequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het heeft niets met bang zijn te maken, meer met irritatie en allergie voor dit soort jankhomo's. Ik ben de beroerdste niet, dus zou het hem eerst een keer duidelijk maken. Blijkt dan dat de vriendin een magneet is voor dit soort labiele poepstampers, dan inderdaad dumpen.
Ik vind ze beide niet erg stabiel overkomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel de jongen/man uit de OP, ik vind zulke teksten ongezond. Tenzij jong.
Halcon komt ook niet stabiel over, maar onzeker en gefrustreerd zijn is dan ook vervelend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niet erg stabiel overkomen.
Maak je eigen topic dan, over hoe anderen jou verkeerd inschatten en waarom jij met je vmbo papiertje 'een echte vent' bent. Dan kan dit topic weer over de situatie van TS gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Halcon het volgende:
En weer allerlei verschillende inschattingen. Misschien eens een echte opleiding doen i.p.v. zo'n hobbycursus van de LOI.
Dat is dan jouw (volkomen irrelevante) mening.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige jankhomo, dude
Ik heb een master-papiertje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak je eigen topic dan, over hoe anderen jou verkeerd inschatten en waarom jij met je vmbo papiertje 'een echte vent' bent. Dan kan dit topic weer over de situatie van TS gaan.
Wat maakt hier dat jouw mening wél relevant is, dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dan jouw (volkomen irrelevante) mening.
Jij denkt voortdurend dat jouw mening ter zake doet. Nou nee, jouw mening en foutieve inschattingen zijn gewoon poep.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat maakt hier dat jouw mening wél relevant is, dan?
Is dat niet sowieso al een enorm irrelevante opmerking?
Weer een signaal dat je onzeker bent, niemand maakt 't wat uit dat jij een master-papiertje hebt. En toch moet je het melden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb een master-papiertje.Nu jij weer, biatch.
Ik geloof niet dat ze op universiteiten debielen zoals jij toelaten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet op mijn vragen, dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt voortdurend dat jouw mening ter zake doet. Nou nee, jouw mening en foutieve inschattingen zijn gewoon poep.
En waarom doet jouw mening dan wel ter zake?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt voortdurend dat jouw mening ter zake doet. Nou nee, jouw mening en foutieve inschattingen zijn gewoon poep.
Haha.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, volkomen normale reactie op dat gebrabbel over VMBO. Gewoon om even te laten zien dat jij er echt helemaal geen kk van begrijpt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Weer een signaal dat je onzeker bent, niemand maakt 't wat uit dat jij een master-papiertje hebt. En toch moet je het melden.
En weer een signaal van onzekerheid. Krampachtig van je afbijten terwijl je weet dat je ongelijk hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Halcon het volgende:
Mooi hoe die bitches er gelijk opduiken en de psychologe uit proberen te hangen...
Er is nog hoop voor de jankhomo's op deze wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |