En waarom doet jouw mening dan wel ter zake?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt voortdurend dat jouw mening ter zake doet. Nou nee, jouw mening en foutieve inschattingen zijn gewoon poep.
Haha.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb een master-papiertje.Nu jij weer, biatch.
Nee, volkomen normale reactie op dat gebrabbel over VMBO. Gewoon om even te laten zien dat jij er echt helemaal geen kk van begrijpt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Weer een signaal dat je onzeker bent, niemand maakt 't wat uit dat jij een master-papiertje hebt. En toch moet je het melden.
En weer een signaal van onzekerheid. Krampachtig van je afbijten terwijl je weet dat je ongelijk hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Halcon het volgende:
Mooi hoe die bitches er gelijk opduiken en de psychologe uit proberen te hangen...
Er is nog hoop voor de jankhomo's op deze wereld.
Geloven doe je in de kerk, wijffie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze op universiteiten debielen zoals jij toelaten.
[..]
Waarom antwoord je niet op mijn vragen, dan?
Wat maakt jóúw mening wel relevant?
En op welke manier zijn al jouw posts in dit topic relevant voor TS en de leesbaarheid van dit topic? Eigenlijk helemaal niet, toch?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En weer een signaal van onzekerheid. Krampachtig van je afbijten terwijl je weet dat je ongelijk hebt.
Wie heeft het over geloven?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geloven doe je in de kerk, wijffie.
Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen. Stellende dat het me iets zou interesseren...
Ik wilde eigenlijk vandaag voor de trein springen. Nu zal ik dat toch maar niet doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Halcon het volgende:
Mooi hoe die bitches er gelijk opduiken en de psychologe uit proberen te hangen...
Er is nog hoop voor de jankhomo's op deze wereld.
Wijffiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geloven doe je in de kerk, wijffie.
Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen. Stellende dat het me iets zou interesseren...
Ik zie vaak het woord onzekerheid in de posts van jou, misschien moet je weer even op je whatsapp wat nerdjes gaan appenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En weer een signaal van onzekerheid. Krampachtig van je afbijten terwijl je weet dat je ongelijk hebt.
Jij:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft het over geloven?
Je praat veel maar je zegt niets
Kusje op je trollhoofd
Drie minuten geleden en nu weet je het al niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze op universiteiten debielen zoals jij toelaten.
[..]
Waarom antwoord je niet op mijn vragen, dan?
Wat maakt jóúw mening wel relevant?
En op welke manier zijn al jouw posts in dit topic relevant voor TS en de leesbaarheid van dit topic? Eigenlijk helemaal niet, toch?
Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat dat woord vooral voorkomt in jouw hersenpannetje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zie vaak het woord onzekerheid in de posts van jou, misschien moet je weer even op je whatsapp wat nerdjes gaan appen
Niet vreemd aangezien ik stoned benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij:
[..]
Drie minuten geleden en nu weet je het al niet meer.
Misschien kan hij samen met zijn bitch uit gaan huilen bij die jankhomo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet vreemd aangezien ik stoned ben
Maar wordt dit een bashtopic?
Da's zielig voor TS als hij morgen terug komt van zijn logeerpartijtje bij z'n tante
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat dat woord vooral voorkomt in jouw hersenpannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Hij quote mij hè.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Ik denk dat dat woord vooral voorkomt in jouw hersenpannetje.
Ja man fuck die jankhomo en die bitch, jij laat ze wel even zien hoe het moet!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kan hij samen met zijn bitch uit gaan huilen bij die jankhomo?
Ik laat ze helemaal niks zien. Van dit soort figuren moet ik niks hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man fuck die jankhomo en die bitch, jij laat ze wel even zien hoe het moet!
Jij hebt de dag van je leven, he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hahahahaha hij wordt steeds mooier zo
Ja precies man wij lopen weg van die wijven en jankhomo's en bitches. Wij zijn beter dan dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik laat ze helemaal niks zien. Van dit soort figuren moet ik niks hebben.
Hij is naast gefrustreerd en onzeker ook een beetje in de war, denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hahahahaha hij wordt steeds mooier zo
Waarom ga je niet gewoon even rustig op de bank met een kopje thee? Kalmeer, denk na over waarom je zo onzeker en gefrustreerd bent en werk daaraan. Serieuze tip.quote:
Krijg je in de pubertijd dan is alles een beetje verwarrend enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij is naast gefrustreerd en onzeker ook een beetje in de war, denk ik.
Mooi man. Je bent zelf een of andere labiele brugklasbreezer en je denkt mij even te kunnen vertellen wat ik wel en niet moet doen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon even rustig op de bank met een kopje thee? Kalmeer, denk na over waarom je zo onzeker en gefrustreerd bent en werk daaraan. Serieuze tip.
Ik denk dat hij ouder is, maar gewoon heeft gefaald in het leven en daardoor zo agressief is. Hij heeft ook geen master papiertje. Tsja, misschien in Thailand behaald ofzo, maar niet hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Krijg je in de pubertijd dan is alles een beetje verwarrend enzo.
Doe nou eens lief man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi man. Je bent zelf een of andere labiele brugklasbreezer en je denkt mij even te kunnen vertellen wat ik wel en niet moet doen...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ouder is, maar gewoon heeft gefaald in het leven en daardoor zo agressief is. Hij heeft ook geen master papiertje. Tsja, misschien in Thailand behaald ofzo, maar niet hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |