DOEN DOEN DOEN!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet Fopje nog een DM sturen!
Algemene mededeling.
Hou je het wel een beetje netjes in de DM?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet Fopje nog een DM sturen!
Algemene mededeling.
Hij stuurt vast allemaal geile woordjes naar fopjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou je het wel een beetje netjes in de DM?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou je het wel een beetje netjes in de DM?
Neen. Alleen als hij sopje had geheten AHAHAAHAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij stuurt vast allemaal geile woordjes naar fopje
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Neen. Alleen als hij sopje had geheten AHAHAAHAHAHAHAAHA
Mag dat via DM?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij stuurt vast allemaal geile woordjes naar fopje
Waarom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh btw, nog een algemene mededeling.
Ik ben de komende tijd minder/niet online.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh btw, nog een algemene mededeling.
Ik ben de komende tijd minder/niet online.
Te laat voor dit soort slechte grappen?quote:
Ja ben ik te stoned voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Te laat voor dit soort slechte grappen?
Nee, het is gehiert.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Geheten..
Lemon klopt dat woord? Het klinkt zo...Duits
Srsly? o.óquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gvd, nacht van de openbaringen en zo.
Alleen ben ik het morgen weer vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ja ja zo kom je nog eens wat te weten
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Alleen ben ik het morgen weer vergeten
Gehoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Srsly? o.ó
Nog nooit van gehoord/t (doorstrepen wat niet van toepassing is).
''Geotropie of gravitropie is het verschijnsel dat de groei van planten beïnvloed wordt door de zwaartekracht.''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Surge heeft last van negatieve geotropie?
Kan er niks aan doen.quote:
Ah top, het klinkt echter zo vreemd ;_;quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gehoord.
En nee, het is gewoon "geheten".
Heb je dat?!quote:
Wat vind jij beter klinken dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah top, het klinkt echter zo vreemd ;_;
Geen idee. Ik was aan het typen, en heb alle varianten wel gehad. Geheden zelfsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat vind jij beter klinken dan?
WIE?!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Strani het volgende:
En dan bedoel ik niet iemand die zich voor Amarantha uitgeeft?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was aan het typen, en heb alle varianten wel gehad. Geheden zelfs
FML.
Ach ja, er is verbetering gaandequote:
Pokémon TCG's. Mocht hij/zij het niet leuk vinden, kunnen ze altijd nog naar mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:36 schreef Amarantha het volgende:
Rond aan het kijken voor een cadeau voor een baby van 1
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pokémon TCG's. Mocht hij/zij het niet leuk vinden, kunnen ze altijd nog naar mij.
Veiligste koop ever.
Die dingen kunnen dan nog niet eens lopen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:38 schreef Amarantha het volgende:
Vriendin waar ik vandaag was.. haar dochtertje wordt eind maart 1 jaar oud. Moet wel iets leuks kopen voor die kleine. Misschien koop ik wel een hobbelpaard? Maar ik weet echt niet of dat wel geschikt is voor kindjes van 1 jaar
Klopt. Maar ik zie nu deze staan bijv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die dingen kunnen dan nog niet eens lopen toch?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
WIE?!
* Lt.Surge verbergt z'n make-up tasje
Denk te klein nog, maar ik weet niks van kinderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zie nu deze staan bijv.
[ afbeelding ]
Staat bij vanaf 1 jaar.. hmm maar ik ga eerst nog even verder kijken
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Denk te klein nog, maar ik weet niks van kinderen.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/158216
Die is fucking tofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze lijkt me meer geschikt voor een babyMinder hoog enz
Ja he? Kost 40 euro. Maar dat merk is een merk die mijn huisgenoot heeft in het magazijn waar ze werkt.. wellicht is die daar goedkoper met personeelskorting *als ze hem hebben*. Ik wil iets kopen wat ze zeker weten vaak gaat gebruiken, een hobbelpaard vind elk klein kind wel tof denk ikquote:
Hobbelshildpadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Kost 40 euro. Maar dat merk is een merk die mijn huisgenoot heeft in het magazijn waar ze werkt.. wellicht is die daar goedkoper met personeelskorting *als ze hem hebben*. Ik wil iets kopen wat ze zeker weten vaak gaat gebruiken, een hobbelpaard vind elk klein kind wel tof denk ik
Maar heb ook een topic in OUD geplaatst. Misschien weten hun nog andere toffe cadeaus. Zo niet dan wordt het sowieso deze hobbelschilpad
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hobbelshildpad![]()
![]()
Kan niets mis gaan.
En anders moet hij/zij het maar bestellen met korting. Maar 40 eckies valt best mee. Baby meuk is altijd zo fakking duur he.
True.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaEn als je weinig eraan uit wilt geven kom je met iets kleins aan wat ze waarschijnlijk al heeft. Ga morgen meteen eens informeren of ze deze schildpad heeft in het magazijn
Ik ben er ook een ramp inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True.
Sowieso cadeaus. Onmogelijk. Voor mij iig. En ze kopen ben ik ook al geen ster in.
Virtueel dan he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:51 schreef Strani het volgende:
Net voor werk een account aangemaakt op een Deens forum. Zo kom je nog eens ergens.
Hmm goed punt. Maar als dat cadeau niet tof is, moet je per direct alle contacten verbreken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er ook een ramp inJuist nu ik er zo zeker over ben ga ik ineens hard twijfelen of die vriendin en haar man het wel een geschikt cadeau vinden bijv. Maar als ze te klein is kunnen ze hem nog bewaren
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar als dat cadeau niet tof is, moet je per direct alle contacten verbreken.
Nou het heette eerst 'Duitsquote:
Nein. Leugens. Ik sage es du en zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou het heette eerst 'Duits' en toen heeft Surge het snel veranderd naar 'Duits <3'
Ik wilde een opmerking maken over geschiedenis en zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:56 schreef Qw3rtz het volgende:
Waarom is Duitsland zoveel beter dan Nederland?
Mooi manquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan gekregen door mijn Duitse omaTeveel Duitse films, programma's en muziek gehoord/gezien
Of ik nou bij haar ben of zij bij mij pa.. de tv moet altijd aan op een Duitse zender
Ja helaas alleen virtueel, maar misschien nodigt iemand op dat forum me wel uit om naar Denemarken te komenquote:
Ik schrik hier van.quote:
NEE NEE NEE.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Duitse tv ftw.
Vooral op zondag morgen.
Ik wacht ook nog steeds op een uitnodiging naar Nederlandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas alleen virtueel, maar misschien nodigt iemand op dat forum me wel uit om naar Denemarken te komen
[..]
Ik schrik hier van.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Japans vind ik wel een toffe taal
Ik kan het je wel leren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit er serieus aan te denken om het te gaan leren
Pokémon is als eerste in Japan gemaakt & uitgezonden.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pokémon is als eerste in Japan gemaakt & uitgezonden.
Ik ben nieuwsgierig waar je nu telkens heen loopt... en of je ouders daar niet wakker van worden? *mits je thuis woont hehe*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:03 schreef Lt.Surge het volgende:
brb ff roken.
En nu zonder lawaai.
Proberen.
Brb dus.
Lekker naar dromenland!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers. Jointje bijna op dus dan lekker mijn bedje in
Naar de keuken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig waar je nu telkens heen loopt... en of je ouders daar niet wakker van worden? *mits je thuis woont hehe*
Oh sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Naar de keuken.
Ik ben 25 ;_;
Als het goed is.
Dus nee, niet m'n ouders.
Was het maar zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht serieus laatst te hebben gelezen dat je 17 ofzo was.. vandaar. Maar heb je met iemand door de war gehaald denk ik
Nou hoi. Hier ben ik dan. Een wiet rokende chickquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Qw3rtz het volgende:
Voordat ik me registreerde op FOK wist ik niet eens dat chicks wiet rookten
Ik moest even checken of ik dat echt had gepost o.óquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest even checken of ik dat echt had gepost o.ó
Dat weet je nu ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Qw3rtz het volgende:
Voordat ik me registreerde op FOK wist ik niet eens dat chicks wiet rookten
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat weet je nu ook niet.
Misschien is Ama wel een man!
BREAKING.
Of je een chick bent moeten we nog wel ff zien he! Maar ene leuke meid ben je zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hoi. Hier ben ik dan. Een wiet rokende chick
Thanks!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:10 schreef Qw3rtz het volgende:
[..]
Of je een chick bent moeten we nog wel ff zien he! Maar ene leuke meid ben je zeker
Hoe raak je een tijdschrift nou weer kwijt.quote:
Oud papier ofzo denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe raak je een tijdschrift nou weer kwijt.
Ligt bij het oud papier nu he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat echt al 2x hier ergens in 't topic
Zie nu pas dit berichtjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Strani het volgende:
Waar is nou die spannende DM van Amarantha om te bewijzen dat spannende DM's ook mogen?
En dan bedoel ik niet iemand die zich voor Amarantha uitgeeft?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een uitnodiging naar Nederland
Nou, zo gaan we hier niet met elkaar om.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was ook een leugen van mijVorige topic bedoelde ik
Het spijt mequote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, zo gaan we hier niet met elkaar om.
Nu heb ik meteen weer die tune in mijn hoofdquote:
Trustequote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga slapen lieve mensenSlaap lekker allemaal!
Slaap lekker, en tot...ooit!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga slapen lieve mensenSlaap lekker allemaal!
Vergeef me, ik kon het echt niet laten *muziekdeuntje eronder*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen weer die tune in mijn hoofd
Nuhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeef me, ik kon het echt niet laten *muziekdeuntje eronder*
Staat er niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat echt al 2x hier ergens in 't topic
quote:Ik heb laatst een nachtmerrie gehad die ik wel wil navertellen. Eigenlijk was hij maar heel kort maar wel heel griezelig. Ik loop heel argeloos naar beneden, naar de keuken en daar zie ik een bruid staan. Als ik goed kijk, dan zie ik dat het geen vrouw, maar een man is die verkleed is als bruid met een sluier die zijn gezicht bedekt. Door die sluier heen zie ik dat de man een verminkt gezicht heeft. Zijn neus is helemaal kapot en zijn lippen zijn ook helemaal weggerot, zodat zijn tanden en tandvlees overdreven goed te zien zijn. Hij zegt niets, hij heeft een groot slagersmes in zijn hand en daarmee wil hij mij vermoorden. De opluchting was groot toen ik weer wakker werd.
quote:Mijn zoontje van 5 wil niet meer slapen omdat hij altijd dezelfde enge droom heeft. Hij wilde hem eerst nog niet vertellen. Nu heeft hij dat toch gedaan:
hij wordt achter na gezeten door een mol zo groot als hij zelf is. Van de mol mag hij niet meer naar huis maar wordt hij de andere kant opgestuurd.
Hij is eerst met zijn broer die veel harder kan rennen zijn broer veranderd later in een vriendje van hem. Met het vriendje komt het later goed met mijn zoontje niet.
Nou moeders, hop de tuin in, op zoek naar die fucking mol.quote:Nachtmerries zouden bijvoorbeeld een manier zijn om met vervelende gebeurtenissen om te gaan. Door ze `s nachts nog eens mee te maken zouden de nachtmerries helpen in het verwerkingsproces
Dromen over nagellakverwijderaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Een droom waarin een naaktslak voorkomt, betekent dat je overgevoelig bent.
Oooooooooooh zit dat zo.
Godverdomme, als dat al in een droom is, hoe ben ik dan wel niet echt als Mod?!quote:Blauw staat in je droom voor waarheid, wijsheid, de hemel, eeuwigheid, toewijding, sereenheid, loyaliteit en openheid.
En zwart dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godverdomme, als dat al in een droom is, hoe ben ik dan wel niet echt als Mod?!
quote:
quote:Was het een fijne droom, dan kan het zwart staan voor je verborgen spiritualiteit en goddelijke kwaliteiten.
Eet je een citroen in je droom, dan staat dit voor een zure smaak die je van iets je in mond krijgt. Je bent ergens niet gelukkig mee.quote:
Ik ben zowel zuur als bitter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eet je een citroen in je droom, dan staat dit voor een zure smaak die je van iets je in mond krijgt. Je bent ergens niet gelukkig mee.![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:44 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ben in ieder geval niet blij met het gemiddelde taalniveau in Nederland.
Niet gekeken, klopt.quote:
Niet wakker maken! Of je wilt thee in je gezicht...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil m'n gf een kopje koffie brengen. Maar zometeen moet ze pas om 11 beginnen.
Struggles
Ik heb half slaperig vernomen dat de wekker om 7 gaat, ik kom dan wel even terugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:17 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Niet wakker maken! Of je wilt thee in je gezicht...
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb half slaperig vernomen dat de wekker om 7 gaat, ik kom dan wel even terug
i know that feelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:07 schreef Moira. het volgende:
Huuuu 4 uur slaap
Vet irritant als je niet in slaap kan komen maar wel vroeg moet werken
quote:
Ucquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:28 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik had vandaag gewoon elk stoplicht tegen
Ik om 8u, maar had nu 20 min reistijd ipv 10quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uc
ik niet, ik was vroeg op mn werk
precies ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:07 schreef Moira. het volgende:
Huuuu 4 uur slaap
Vet irritant als je niet in slaap kan komen maar wel vroeg moet werken
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zo hoorcollege en ik weet dat ik er gewoon niks van ga opsteken
quote:
Opgelostquote:
Patience, my young grasshopper.quote:
pauperquote:
Ook geen fruit, dus nu ontbijt ik met een bak vla.quote:
Dudequote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook geen fruit, dus nu ontbijt ik met een bak vla.
Goedemorgenquote:
dat het geen vlaai isquote:
Ik lust geen theequote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:21 schreef Rezania het volgende:
[..]Geloof er niks van met zo veel smaken.
Het zit zo'n vies smaakje maak niet uit welke.quote:
Wat?quote:
Goedmeorgenquote:
Deze man weetquote:
Mexicanoquote:
LBquote:
Bij ons drinkt iedereen thee behalve ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n broer drinkt daar elke avond een halve liter van of zo.Bizar.
'Sup?quote:
Moe, ziekjes, slecht geslapen, toch maar naar college gegaan, enz.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij ons drinkt iedereen thee behalve ik
Ik wel koffie, niet te vaak, want ik slaap nu al moeilijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drink geen koffie en geen thee
Mja, wat goede thee in jouw ogen is, is voor mij nog steeds smerige troep.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nooit goede thee gedronken hebben.
En nee, die is niet van Pickwick.
Awh beterschap!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moe, ziekjes, slecht geslapen, toch maar naar college gegaan, enz.
Is wel ns beter geweest dus. Blue monday is coming
Maar goed, ik kom hier niet langs om ongezellig te doen. Hoe is het hier?
Is het heel theoretisch allemaal?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh beterschap!
Gaat primaik snap opeens niks van wiskunde maar dat is normaal
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, wat goede thee in jouw ogen is, is voor mij nog steeds smerige troep.
Ik heb in 2 weken maar een bakkie of 5 op, misschien niet eensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen die koffie nodig hebben om te kunnen leven.
ben aan mn 4de van vandaag bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb in 2 weken maar een bakkie of 5 op, misschien niet eens
Dus als je geen thee drinkt, moet je meteen veel koffie drinken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen die koffie nodig hebben om te kunnen leven.
Ik nu met m'n 3e, maar ik had vakantiequote:
meestal ook wel de laatste. vanaf de lunch drink ik net vaak koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik nu met m'n 3e, maar ik had vakantie
Ik doe meestal rond 3 nog een bakkie, soms ook 4 nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal ook wel de laatste. vanaf de lunch drink ik net vaak koffie
wis theoretisch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het heel theoretisch allemaal?
Eh, nee? Dat impliceer ik heul niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus als je geen thee drinkt, moet je meteen veel koffie drinken?
Je gaf het als tegenargumentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eh, nee? Dat impliceer ik heul niet.
Wat slecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef Maringo het volgende:
Oh, ik krijg op de dag van bezorging om 8.00 een sms in welk tijdvak van twee uur ik zit op die dag.
Nu maar hopen dat het niet de eerste is.
Ja.quote:
Slecht geregeld dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja.
Aan de andere kant moet ik anders tot zaterdag wachten tot ik naar de winkel kan. Dan maar donderdag laten bezorgen.
Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:00 schreef Fopje het volgende:
Danku.
Witte afbakbroodjes met zoete kipsalade
True.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Slecht geregeld dus.Na mijn bestelling kreeg ik direct een mailtje met track & trace code, waar direct op te zien was dat m'n pakket over twee dagen bezorgd zou worden (vanwege nieuwjaarsdag een dag extra), en dat 't tussen 9:00 en 11:00 zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |