Ik ben er ook een ramp inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True.
Sowieso cadeaus. Onmogelijk. Voor mij iig. En ze kopen ben ik ook al geen ster in.
Virtueel dan he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:51 schreef Strani het volgende:
Net voor werk een account aangemaakt op een Deens forum. Zo kom je nog eens ergens.
Hmm goed punt. Maar als dat cadeau niet tof is, moet je per direct alle contacten verbreken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er ook een ramp inJuist nu ik er zo zeker over ben ga ik ineens hard twijfelen of die vriendin en haar man het wel een geschikt cadeau vinden bijv. Maar als ze te klein is kunnen ze hem nog bewaren
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar als dat cadeau niet tof is, moet je per direct alle contacten verbreken.
Nou het heette eerst 'Duitsquote:
Nein. Leugens. Ik sage es du en zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou het heette eerst 'Duits' en toen heeft Surge het snel veranderd naar 'Duits <3'
Ik wilde een opmerking maken over geschiedenis en zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:56 schreef Qw3rtz het volgende:
Waarom is Duitsland zoveel beter dan Nederland?
Mooi manquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan gekregen door mijn Duitse omaTeveel Duitse films, programma's en muziek gehoord/gezien
Of ik nou bij haar ben of zij bij mij pa.. de tv moet altijd aan op een Duitse zender
Ja helaas alleen virtueel, maar misschien nodigt iemand op dat forum me wel uit om naar Denemarken te komenquote:
Ik schrik hier van.quote:
NEE NEE NEE.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Duitse tv ftw.
Vooral op zondag morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |