WIE?!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Strani het volgende:
En dan bedoel ik niet iemand die zich voor Amarantha uitgeeft?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was aan het typen, en heb alle varianten wel gehad. Geheden zelfs
FML.
Ach ja, er is verbetering gaandequote:
Pokémon TCG's. Mocht hij/zij het niet leuk vinden, kunnen ze altijd nog naar mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:36 schreef Amarantha het volgende:
Rond aan het kijken voor een cadeau voor een baby van 1
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pokémon TCG's. Mocht hij/zij het niet leuk vinden, kunnen ze altijd nog naar mij.
Veiligste koop ever.
Die dingen kunnen dan nog niet eens lopen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:38 schreef Amarantha het volgende:
Vriendin waar ik vandaag was.. haar dochtertje wordt eind maart 1 jaar oud. Moet wel iets leuks kopen voor die kleine. Misschien koop ik wel een hobbelpaard? Maar ik weet echt niet of dat wel geschikt is voor kindjes van 1 jaar
Klopt. Maar ik zie nu deze staan bijv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die dingen kunnen dan nog niet eens lopen toch?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
WIE?!
* Lt.Surge verbergt z'n make-up tasje
Denk te klein nog, maar ik weet niks van kinderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zie nu deze staan bijv.
[ afbeelding ]
Staat bij vanaf 1 jaar.. hmm maar ik ga eerst nog even verder kijken
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Denk te klein nog, maar ik weet niks van kinderen.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/158216
Die is fucking tofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze lijkt me meer geschikt voor een babyMinder hoog enz
Ja he? Kost 40 euro. Maar dat merk is een merk die mijn huisgenoot heeft in het magazijn waar ze werkt.. wellicht is die daar goedkoper met personeelskorting *als ze hem hebben*. Ik wil iets kopen wat ze zeker weten vaak gaat gebruiken, een hobbelpaard vind elk klein kind wel tof denk ikquote:
Hobbelshildpadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Kost 40 euro. Maar dat merk is een merk die mijn huisgenoot heeft in het magazijn waar ze werkt.. wellicht is die daar goedkoper met personeelskorting *als ze hem hebben*. Ik wil iets kopen wat ze zeker weten vaak gaat gebruiken, een hobbelpaard vind elk klein kind wel tof denk ik
Maar heb ook een topic in OUD geplaatst. Misschien weten hun nog andere toffe cadeaus. Zo niet dan wordt het sowieso deze hobbelschilpad
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hobbelshildpad![]()
![]()
Kan niets mis gaan.
En anders moet hij/zij het maar bestellen met korting. Maar 40 eckies valt best mee. Baby meuk is altijd zo fakking duur he.
True.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaEn als je weinig eraan uit wilt geven kom je met iets kleins aan wat ze waarschijnlijk al heeft. Ga morgen meteen eens informeren of ze deze schildpad heeft in het magazijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |