Ik wacht ook nog steeds op een uitnodiging naar Nederlandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas alleen virtueel, maar misschien nodigt iemand op dat forum me wel uit om naar Denemarken te komen
[..]
Ik schrik hier van.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Japans vind ik wel een toffe taal
Ik kan het je wel leren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit er serieus aan te denken om het te gaan leren
Pokémon is als eerste in Japan gemaakt & uitgezonden.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pokémon is als eerste in Japan gemaakt & uitgezonden.
Ik ben nieuwsgierig waar je nu telkens heen loopt... en of je ouders daar niet wakker van worden? *mits je thuis woont hehe*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:03 schreef Lt.Surge het volgende:
brb ff roken.
En nu zonder lawaai.
Proberen.
Brb dus.
Lekker naar dromenland!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers. Jointje bijna op dus dan lekker mijn bedje in
Naar de keuken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig waar je nu telkens heen loopt... en of je ouders daar niet wakker van worden? *mits je thuis woont hehe*
Oh sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Naar de keuken.
Ik ben 25 ;_;
Als het goed is.
Dus nee, niet m'n ouders.
Was het maar zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht serieus laatst te hebben gelezen dat je 17 ofzo was.. vandaar. Maar heb je met iemand door de war gehaald denk ik
Nou hoi. Hier ben ik dan. Een wiet rokende chickquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Qw3rtz het volgende:
Voordat ik me registreerde op FOK wist ik niet eens dat chicks wiet rookten
Ik moest even checken of ik dat echt had gepost o.óquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest even checken of ik dat echt had gepost o.ó
Dat weet je nu ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Qw3rtz het volgende:
Voordat ik me registreerde op FOK wist ik niet eens dat chicks wiet rookten
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat weet je nu ook niet.
Misschien is Ama wel een man!
BREAKING.
Of je een chick bent moeten we nog wel ff zien he! Maar ene leuke meid ben je zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hoi. Hier ben ik dan. Een wiet rokende chick
Thanks!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:10 schreef Qw3rtz het volgende:
[..]
Of je een chick bent moeten we nog wel ff zien he! Maar ene leuke meid ben je zeker
Hoe raak je een tijdschrift nou weer kwijt.quote:
Oud papier ofzo denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe raak je een tijdschrift nou weer kwijt.
Ligt bij het oud papier nu he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat echt al 2x hier ergens in 't topic
Zie nu pas dit berichtjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Strani het volgende:
Waar is nou die spannende DM van Amarantha om te bewijzen dat spannende DM's ook mogen?
En dan bedoel ik niet iemand die zich voor Amarantha uitgeeft?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een uitnodiging naar Nederland
Nou, zo gaan we hier niet met elkaar om.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was ook een leugen van mijVorige topic bedoelde ik
Het spijt mequote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, zo gaan we hier niet met elkaar om.
Nu heb ik meteen weer die tune in mijn hoofdquote:
Trustequote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga slapen lieve mensenSlaap lekker allemaal!
Slaap lekker, en tot...ooit!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga slapen lieve mensenSlaap lekker allemaal!
Vergeef me, ik kon het echt niet laten *muziekdeuntje eronder*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen weer die tune in mijn hoofd
Nuhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeef me, ik kon het echt niet laten *muziekdeuntje eronder*
Staat er niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat echt al 2x hier ergens in 't topic
quote:Ik heb laatst een nachtmerrie gehad die ik wel wil navertellen. Eigenlijk was hij maar heel kort maar wel heel griezelig. Ik loop heel argeloos naar beneden, naar de keuken en daar zie ik een bruid staan. Als ik goed kijk, dan zie ik dat het geen vrouw, maar een man is die verkleed is als bruid met een sluier die zijn gezicht bedekt. Door die sluier heen zie ik dat de man een verminkt gezicht heeft. Zijn neus is helemaal kapot en zijn lippen zijn ook helemaal weggerot, zodat zijn tanden en tandvlees overdreven goed te zien zijn. Hij zegt niets, hij heeft een groot slagersmes in zijn hand en daarmee wil hij mij vermoorden. De opluchting was groot toen ik weer wakker werd.
quote:Mijn zoontje van 5 wil niet meer slapen omdat hij altijd dezelfde enge droom heeft. Hij wilde hem eerst nog niet vertellen. Nu heeft hij dat toch gedaan:
hij wordt achter na gezeten door een mol zo groot als hij zelf is. Van de mol mag hij niet meer naar huis maar wordt hij de andere kant opgestuurd.
Hij is eerst met zijn broer die veel harder kan rennen zijn broer veranderd later in een vriendje van hem. Met het vriendje komt het later goed met mijn zoontje niet.
Nou moeders, hop de tuin in, op zoek naar die fucking mol.quote:Nachtmerries zouden bijvoorbeeld een manier zijn om met vervelende gebeurtenissen om te gaan. Door ze `s nachts nog eens mee te maken zouden de nachtmerries helpen in het verwerkingsproces
Dromen over nagellakverwijderaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Een droom waarin een naaktslak voorkomt, betekent dat je overgevoelig bent.
Oooooooooooh zit dat zo.
Godverdomme, als dat al in een droom is, hoe ben ik dan wel niet echt als Mod?!quote:Blauw staat in je droom voor waarheid, wijsheid, de hemel, eeuwigheid, toewijding, sereenheid, loyaliteit en openheid.
En zwart dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godverdomme, als dat al in een droom is, hoe ben ik dan wel niet echt als Mod?!
quote:
quote:Was het een fijne droom, dan kan het zwart staan voor je verborgen spiritualiteit en goddelijke kwaliteiten.
Eet je een citroen in je droom, dan staat dit voor een zure smaak die je van iets je in mond krijgt. Je bent ergens niet gelukkig mee.quote:
Ik ben zowel zuur als bitter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eet je een citroen in je droom, dan staat dit voor een zure smaak die je van iets je in mond krijgt. Je bent ergens niet gelukkig mee.![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:44 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ben in ieder geval niet blij met het gemiddelde taalniveau in Nederland.
Niet gekeken, klopt.quote:
Niet wakker maken! Of je wilt thee in je gezicht...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil m'n gf een kopje koffie brengen. Maar zometeen moet ze pas om 11 beginnen.
Struggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |