Het spijt mequote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, zo gaan we hier niet met elkaar om.
Nu heb ik meteen weer die tune in mijn hoofdquote:
Trustequote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga slapen lieve mensenSlaap lekker allemaal!
Slaap lekker, en tot...ooit!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga slapen lieve mensenSlaap lekker allemaal!
Vergeef me, ik kon het echt niet laten *muziekdeuntje eronder*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen weer die tune in mijn hoofd
Nuhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeef me, ik kon het echt niet laten *muziekdeuntje eronder*
Staat er niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat echt al 2x hier ergens in 't topic
quote:Ik heb laatst een nachtmerrie gehad die ik wel wil navertellen. Eigenlijk was hij maar heel kort maar wel heel griezelig. Ik loop heel argeloos naar beneden, naar de keuken en daar zie ik een bruid staan. Als ik goed kijk, dan zie ik dat het geen vrouw, maar een man is die verkleed is als bruid met een sluier die zijn gezicht bedekt. Door die sluier heen zie ik dat de man een verminkt gezicht heeft. Zijn neus is helemaal kapot en zijn lippen zijn ook helemaal weggerot, zodat zijn tanden en tandvlees overdreven goed te zien zijn. Hij zegt niets, hij heeft een groot slagersmes in zijn hand en daarmee wil hij mij vermoorden. De opluchting was groot toen ik weer wakker werd.
quote:Mijn zoontje van 5 wil niet meer slapen omdat hij altijd dezelfde enge droom heeft. Hij wilde hem eerst nog niet vertellen. Nu heeft hij dat toch gedaan:
hij wordt achter na gezeten door een mol zo groot als hij zelf is. Van de mol mag hij niet meer naar huis maar wordt hij de andere kant opgestuurd.
Hij is eerst met zijn broer die veel harder kan rennen zijn broer veranderd later in een vriendje van hem. Met het vriendje komt het later goed met mijn zoontje niet.
Nou moeders, hop de tuin in, op zoek naar die fucking mol.quote:Nachtmerries zouden bijvoorbeeld een manier zijn om met vervelende gebeurtenissen om te gaan. Door ze `s nachts nog eens mee te maken zouden de nachtmerries helpen in het verwerkingsproces
Dromen over nagellakverwijderaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Een droom waarin een naaktslak voorkomt, betekent dat je overgevoelig bent.
Oooooooooooh zit dat zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |