Was het maar zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht serieus laatst te hebben gelezen dat je 17 ofzo was.. vandaar. Maar heb je met iemand door de war gehaald denk ik
Nou hoi. Hier ben ik dan. Een wiet rokende chickquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Qw3rtz het volgende:
Voordat ik me registreerde op FOK wist ik niet eens dat chicks wiet rookten
Ik moest even checken of ik dat echt had gepost o.óquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest even checken of ik dat echt had gepost o.ó
Dat weet je nu ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Qw3rtz het volgende:
Voordat ik me registreerde op FOK wist ik niet eens dat chicks wiet rookten
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat weet je nu ook niet.
Misschien is Ama wel een man!
BREAKING.
Of je een chick bent moeten we nog wel ff zien he! Maar ene leuke meid ben je zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hoi. Hier ben ik dan. Een wiet rokende chick
Thanks!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:10 schreef Qw3rtz het volgende:
[..]
Of je een chick bent moeten we nog wel ff zien he! Maar ene leuke meid ben je zeker
Hoe raak je een tijdschrift nou weer kwijt.quote:
Oud papier ofzo denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe raak je een tijdschrift nou weer kwijt.
Ligt bij het oud papier nu he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat echt al 2x hier ergens in 't topic
Zie nu pas dit berichtjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:31 schreef Strani het volgende:
Waar is nou die spannende DM van Amarantha om te bewijzen dat spannende DM's ook mogen?
En dan bedoel ik niet iemand die zich voor Amarantha uitgeeft?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een uitnodiging naar Nederland
Nou, zo gaan we hier niet met elkaar om.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was ook een leugen van mijVorige topic bedoelde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |