Godverdomme, als dat al in een droom is, hoe ben ik dan wel niet echt als Mod?!quote:Blauw staat in je droom voor waarheid, wijsheid, de hemel, eeuwigheid, toewijding, sereenheid, loyaliteit en openheid.
En zwart dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godverdomme, als dat al in een droom is, hoe ben ik dan wel niet echt als Mod?!
quote:
quote:Was het een fijne droom, dan kan het zwart staan voor je verborgen spiritualiteit en goddelijke kwaliteiten.
Eet je een citroen in je droom, dan staat dit voor een zure smaak die je van iets je in mond krijgt. Je bent ergens niet gelukkig mee.quote:
Ik ben zowel zuur als bitter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eet je een citroen in je droom, dan staat dit voor een zure smaak die je van iets je in mond krijgt. Je bent ergens niet gelukkig mee.![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:44 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ben in ieder geval niet blij met het gemiddelde taalniveau in Nederland.
Niet gekeken, klopt.quote:
Niet wakker maken! Of je wilt thee in je gezicht...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil m'n gf een kopje koffie brengen. Maar zometeen moet ze pas om 11 beginnen.
Struggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |