Ik heb in 2 weken maar een bakkie of 5 op, misschien niet eensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen die koffie nodig hebben om te kunnen leven.
ben aan mn 4de van vandaag bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb in 2 weken maar een bakkie of 5 op, misschien niet eens
Dus als je geen thee drinkt, moet je meteen veel koffie drinken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen die koffie nodig hebben om te kunnen leven.
Ik nu met m'n 3e, maar ik had vakantiequote:
meestal ook wel de laatste. vanaf de lunch drink ik net vaak koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik nu met m'n 3e, maar ik had vakantie
Ik doe meestal rond 3 nog een bakkie, soms ook 4 nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal ook wel de laatste. vanaf de lunch drink ik net vaak koffie
wis theoretisch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het heel theoretisch allemaal?
Eh, nee? Dat impliceer ik heul niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus als je geen thee drinkt, moet je meteen veel koffie drinken?
Je gaf het als tegenargumentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eh, nee? Dat impliceer ik heul niet.
Wat slecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef Maringo het volgende:
Oh, ik krijg op de dag van bezorging om 8.00 een sms in welk tijdvak van twee uur ik zit op die dag.
Nu maar hopen dat het niet de eerste is.
Ja.quote:
Slecht geregeld dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja.
Aan de andere kant moet ik anders tot zaterdag wachten tot ik naar de winkel kan. Dan maar donderdag laten bezorgen.
Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:00 schreef Fopje het volgende:
Danku.
Witte afbakbroodjes met zoete kipsalade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |