https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
pas maar op dat jij niet gepremined raakt.
Dikke kerk argumenten hier, ben je toevallig gelovig?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef GTAnoob het volgende:
btc en ltc zijn premined hoor, bewijs maar dat het niet zo is
Ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef Maxbet het volgende:
Toch vraag ik me af waar die Btc is gepremined!!1!@!!einz onzin vanaf komt
Misschien geen bewijzen, maar het feit dat minder dan 1000 mensen 50% van de coins in handen hebben is wel krom. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het pre-mined is.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef Maxbet het volgende:
Toch vraag ik me af waar die Btc is gepremined!!1!@!!einz onzin vanaf komt
Voelt dat niet vervelend?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
"Bewijs maar dat het niet zo is"
Zulke onzin is dat.
Er zit een klein visje in mijn anus die zo klein is dat die met het menselijk oog niet te zien is. Bewijs maar dat het niet zo is! Nee, dat kun je niet? Dan heb ik gelijk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
Zulke onzin is dat.
Er zit een klein visje in mijn anus die zo klein is dat die met het menselijk oog niet te zien is. Bewijs maar dat het niet zo is! Nee, dat kun je niet? Dan heb ik gelijk.
Hadden we deze discussie niet al eens eerder gevoerdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
Zulke onzin is dat.
God bestaat..quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
Zulke onzin is dat.
Er zit een klein visje in mijn anus die zo klein is dat het visje met het menselijk oog niet te zien is. Bewijs maar dat het niet zo is! Nee, dat kun je niet? Dan heb ik gelijk.
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hadden we deze discussie niet al eens eerder gevoerd?
quote:Op maandag 6 januari 2014 04:50 schreef Stryder het volgende:
Hahaha LTC naar 28, kans is net zo groot als dat TIPS een succes wordt
Goed nieuws, TIPS wordt een succes!quote:
Was je glazen bol misschien stuk?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed nieuws, TIPS wordt een succes!![]()
![]()
Mensen die de stijging zien en bang zijn de boot mis te lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
Weer een btc-e buy order van 98.5 BTC @980Waarom wacht je 3 weken ipv @700 te kopen...
Nou ja, de kans was natuurlijk wel 50/50.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was je glazen bol misschien stuk?
ah joh, kleingeldquote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
Weer een btc-e buy order van 98.5 BTC @980Waarom wacht je 3 weken ipv @700 te kopen... dat had je 27.000 USD geschild.
Prachtige dingen, die cryptocurrenciesquote:Denk niet dat we de $1000 ooit nog gaan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mooi om te bedenken dat 2 weken geleden "iedereen" hier nog zei:
[..]
Prachtige dingen, die cryptocurrencies
Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar de datum van de genesisblock, aankondiging van satoshi en release van de software/source.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Dikke kerk argumenten hier, ben je toevallig gelovig?
Zouden die gaan dumpen jah voor 31 jan? Ik dacht dat die correctie misschien al wel is geweest tijdens de 'China crash'...quote:De Chinezen gaan alles straks nog dumpen hoor, dan zul je pas chaos zien
BTC kopen voor $100 per stuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:18 schreef Leafeon672 het volgende:
De Chinezen gaan alles straks nog dumpen hoor, dan zul je pas chaos zien.
Hahaha in EAC zie ik ook niets, maar vannacht bewijst wel weer dat als er actie is op BTC. dat LTC daar toch nog erg aan gelinkt isquote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat zie je over EAC in je glazen bol?
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
PPC is wel een beetje mn kutste beslissing tot nu toe
Leer ervan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half decemberquote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij was de persoon die overtuigd was van LTC, right?
LTC ging toch aardig omhoog dacht ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij was de persoon die overtuigd was van LTC, right?
Ik op 5 btc. Goede zet.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half december
Dat lijkt me sterk. Z'n min was 1.7$ en het lijkt me ook sterk dat je precies daar hebt ingekochtquote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik had er ook een zak toen ze nog 0.80 waren ofzo. Verkocht op 1.6 ofzo. LTC op 2.30/2.40. Daar heb ik meer aan gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 6 januari 2014 11:40 schreef Cliffie1976 het volgende:
En toch, ik vertrouw die Chinezen voor geen meter. Er komt vast nog vuurwerk
Vuurwerk gaat omhoog toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:40 schreef Cliffie1976 het volgende:
En toch, ik vertrouw die Chinezen voor geen meter. Er komt vast nog vuurwerk
Je moest mij nie overtuigen. ik zij nie dat er gepremined werdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van de genesisblock, aankondiging van satoshi en release van de software/source.
Tevens was er toen helemaal geen motief voor een premine. Bitcoin was niks waard, er waren geen concurrentie wat betreft miners. Er was nog niet eens software om met je GPU te minen. In het eerste halfjaar oid waren er zo weinig mensen mee bezig dat je prima competatief kon minen met een midrange CPU.
Ik weet niet hoeveel research jij hebt gedaan, maar ik kan je verzekeren dat ik mijn deel echt wel heb gedaan. Zou aanraden om eens te beginnen met de whitepaper en crypto mailinglist te lezen waar satoshi postte.
BTC naar de 10.000, snel koop alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het is nu zoveel gestegen, geen idee of ik nog moet kopen
Jajaja, niet kopen verhoogt de prijsquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst wachten tot het 1000+ staat, dan pas kopen toch?
Buy high, sell lowquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst wachten tot het 1000+ staat, dan pas kopen toch?
Neeeeee, lees mijn post van gisterenquote:
neeeee mijne huuuuuuquote:Op maandag 6 januari 2014 12:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Neeeeee, lees mijn post van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Alles stijgt, en EAC daalt. Heerlijk om 100% daarin te hebbenMet Toto is het ook uiteindelijk goedgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met Toto is het ook uiteindelijk goedgekomen.EAC heeft tenminste nog waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EAC heeft tenminste nog waarde.Even met je ogen knipperen, dan is de waarde al weer minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerige EAC :/
My bad. Mobiel fokkenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Je moest mij nie overtuigen. ik zij nie dat er gepremined werd
Ik ben heel erg rustig. Totaal niet in paniek, kijk filmpjes en drink mijn cola.quote:
Niet het systeem de schuld geven van je eigen falen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:11 schreef Ame_thyst het volgende:
gvd wil ik sellen heb ik geen miningfee over, hoerehoere systeem
Toto heeft nog zoiets.quote:
Dan verkoop je toch 0,0001 minder?quote:
ja had de sell order op bitonic al geplaatst, nu al te laat, wat een kut systeem. Kunnen ze toch wel uit die gigantische fee die ze rekenen aftrekken. Maar neequote:
Net mijn volledige buy order op 30 gevuldquote:Op maandag 6 januari 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
Zolang BTC niet boven de 1000 gaat zal LTC rond de 30 blijven sukkelen denkt mijn glazen bol.
450 binnen het uur.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BTC nog verder omhoog deze week ja/nee?¿?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Alles stijgt, en EAC daalt. Heerlijk om 100% daarin te hebbenBen gisteren uit EAC gestapt, had geen zin meer om te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil het voor 29.5quote:Op maandag 6 januari 2014 12:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Net mijn volledige buy order op 30 gevuld
Dan tel je de bekendheid en de acceptatie door bedrijven enz. voor de handigheid even niet mee? ;-)quote:
Het wordt eens tijd....quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy hopelijk vandaag nog met EAC.
LTC zal populairder zijn bij bedrijven omdat het sneller is dan BTC.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan tel je de bekendheid en de acceptatie door bedrijven enz. voor de handigheid even niet mee? ;-)
Ja bedelaars vragen ook altijd om een micro centquote:
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef tralalala het volgende:
Maakt het enkel triester hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja bedelaars vragen ook altijd om een micro cent
Gisteren zei hij op iRC dat het voorlopig nog niet zo ver is.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef tralalala het volgende:
Stiekem hoop ik dit ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
LTC zal populairder zijn bij bedrijven omdat het sneller is dan BTC.
Snap dat niet hoor. Er staan talloze crapcoins op Cryptsy, maar EAC toevoegen is moeilijk moeilijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gisteren zei hij op iRC dat het voorlopig nog niet zo ver is.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gisteren zei hij op iRC dat het voorlopig nog niet zo ver is.
Kan zelfs nog wel een correctie naar een hoge 27 komen, maar ik verwacht eerder een opwaartse trend.quote:
Hij kreeg nogal shit over die andere coins ofzo. En volgens mij zijn ze druk met USD.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor. Er staan talloze crapcoins op Cryptsy, maar EAC toevoegen is moeilijk moeilijk.
Ah, je wilde het lenen?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als het om bedelen zou gaan ja, dan wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Formaatoorlogquote:Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
LTC zal populairder zijn bij bedrijven omdat het sneller is dan BTC.
Misschien heeft hij de benodigde vergunningen rond en wordt het gewoon EAC/USDquote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor. Er staan talloze crapcoins op Cryptsy, maar EAC toevoegen is moeilijk moeilijk.
Al die andere coins heb ik niet. Zal nog eens in een altcoin stappenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hij kreeg nogal shit over die andere coins ofzo. En volgens mij zijn ze druk met USD.
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dit ook.
handigere getallen, vooral bij kleinere aankopen e.d. niet met 5 cijfers achter de komma liggen prutsen.
Gewoon niet doen, ok?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als het om bedelen zou gaan ja, dan wel
Is er al een Aardappel/BTC extchange mogelijkheid?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, betaal terug in aardappelen.
Grote god zeg er wordt ergens een punt van gemaaktquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de benodigde vergunningen rond en wordt het gewoon EAC/USD
Ahww..quote:Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jullie laten mij er spijt van krijgen dat ik ze verkocht heb...
Als ik een Chinees was, zou ik het ook rond de 1000 wegdoen denkquote:Op maandag 6 januari 2014 12:28 schreef ulq het volgende:
960? Wat is dit. Hij zou nu op 1010 moeten staan.
ik had 240 ltc op 5.5 euro. Jammer genoeg de meeste verkocht rond de 17equote:Op maandag 6 januari 2014 11:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik had er ook een zak toen ze nog 0.80 waren ofzo. Verkocht op 1.6 ofzo. LTC op 2.30/2.40. Daar heb ik meer aan gehad.
Lol daar moet je niet van balen, 3x over de kop gegaanquote:Op maandag 6 januari 2014 12:28 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik had 240 ltc op 5.5 euro. Jammer genoeg de meeste verkocht rond de 17e
ja idd, maar het had ook 5x gekundquote:Op maandag 6 januari 2014 12:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Lol daar moet je niet van balen, 3x over de kop gegaan
Long-term.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:26 schreef roislecxe het volgende:
Wie geeft PPC even een schop omhoog. Heb nu alweer spijt dat ik erin ben gestapt.
Helemaal niks, te klein volume en allesquote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Glazen bollen, wat kan ik hiervan verwachten?
quote:
twitter:MtGox twitterde op maandag 06-01-2014 om 02:05:48@RvZwiggelaar We have no current plans to add anything other than Litecoin. This doesn't mean we won't add new currencies, but its curren... reageer retweet
EAC morgen op 150 en dan naar 2500+ als hij op Cryptsy komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Glazen bollen, wat kan ik hiervan verwachten?
Dat LTC binnen nu en 36 jaar op Gox komtquote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]twitter:MtGox twitterde op maandag 06-01-2014 om 02:05:48@RvZwiggelaar We have no current plans to add anything other than Litecoin. This doesn't mean we won't add new currencies, but its curren... reageer retweet
Aaha, dus het komt nog wel!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]twitter:MtGox twitterde op maandag 06-01-2014 om 02:05:48@RvZwiggelaar We have no current plans to add anything other than Litecoin. This doesn't mean we won't add new currencies, but its curren... reageer retweet
Zit er al in op 30quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef roislecxe het volgende:
Kheb PPC maar verkocht, droevige coin.
Volle bak in LTC zometeen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
EAC morgen op 150 en dan naar 2500+ als hij op Cryptsy komt.
Jup.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
Om gezamenlijk met een zak chips en pils continu de charts te bekijken
Denk niet dat ik mag van mij vaderquote:
Wat zijn we toch flexibel, of we nou coke snuiven bij jou of bij iemand anders maakt ook niet zoveel uit.quote:
Is goed, krijgt iedereen een zakje snoep na afloop.quote:
Waarom alleen als Chinees?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik een Chinees was, zou ik het ook rond de 1000 wegdoen denk
Oh yes, bowlenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Is goed, krijgt iedereen een zakje snoep na afloop.
Oh en ik heb een verassing, zeg niks, maar neem je zwemkleding mee
Feestje bij Stryder!!!quote:
Ja, het crashed nuquote:Op maandag 6 januari 2014 12:40 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb net gekocht namelijk
Omdat het maar weer afwachten is of je nog duurder weg kan doen voor 31 janquote:
31 jan? Wat gebeurd er dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat het maar weer afwachten is of je nog duurder weg kan doen voor 31 jan
Hahaha niet korte termijn denken joh, simppel een correctie.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, het crashed nu.
Jammer, had moeten verkopen op 31 >:( GVD.
Nee, dit is het einde. Ticket geboekt naar San Francisco, morgen spring ik van de Golden Gate.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha niet korte termijn denken joh, simppel een correctie.
Ik hoop ondertussen dat hij nog iets verder daalt
Bitonic?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef ulq het volgende:
Ik zou nu zwaar BTC en LTC kopen als ik fiat had.
Tot die tijd kan China hun BTC nog uit laten betalen toch?quote:
Correctedquote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot die tijd kan China hun Sushi nog uit laten betalen toch?
Someone correct me if i'm wrong?
er zijn geen charts volgens mij?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waarom werken die charts niet op Coinedup met Google Chrome? Meer mensen dat probleem?
Firefox, linksboven op het schildje klikken en de onveilige content toestaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waarom werken die charts niet op Coinedup met Google Chrome? Meer mensen dat probleem?
Klik op dat zilveren schild rechts in je adresbalkquote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef Cliffie1976 het volgende:
Oh ok, dat wist ik niet... Heb je een linkje oid?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot die tijd kan China hun BTC nog uit laten betalen toch?
Someone correct me if i'm wrong?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klik op dat zilveren schild rechts in je adresbalk
Ik denk dat deze daling ook al voor een groot gedeelte in de laatste daling zat verwerkt. Er is al op geanticipeerd denk ikquote:Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik niet... Heb je een linkje oid?
Dat zou betekenen dat ie vanaf 31 jan (en waarschijnlijk al eerder) sowieso gaat dalen?
Ja correctie zit denk ik al in de prijs verweven, mogelijk dat hij nog wel iets daalt, maar verwacht zeker geen crash.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat deze daling ook al voor een groot gedeelte in de laatste daling zat verwerkt. Er is al op geanticipeerd denk ik
Gedeeltelijk denk ik. mensen die op verlies stonden zullen niet linea reacta verkocht hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat deze daling ook al voor een groot gedeelte in de laatste daling zat verwerkt. Er is al op geanticipeerd denk ik
Binnen nu en 6 uur een nieuwe ath voor dit jaarquote:Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
LTC zalnooit meer 30 zijn, het is over jongens.
Ja, ik had in mijn vriendengroep het over Bitcoin en iedereen lacht mij altijd uit op dat gebied. Maar ik voorspelde dus weer de zondagdip maar die bleef dit weekend zelfs uitquote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja correctie zit denk ik al in de prijs verweven, mogelijk dat hij nog wel iets daalt, maar verwacht zeker geen crash.
En dat van degene die nog steeds elk weekend een crash verwacht
Ik had hem ook verwacht, maar Zynga/Netflix/nieuw jaar, denk dat de stijging nu nog wel even door blijft gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, ik had in mijn vriendengroep het over Bitcoin en iedereen lacht mij altijd uit op dat gebied. Maar ik voorspelde dus weer de zondagdip maar die bleef dit weekend zelfs uitSloeg ik alsnog een modderfiguur
Plus Facebook, die geruchten hoor je ook. Als daar ook maar iets van waar blijkt te zijn....quote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik had hem ook verwacht, maar Zynga/Netflix/nieuw jaar, denk dat de stijging nu nog wel even door blijft gaan.
En HET opkomende internetlandquote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef roislecxe het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met India? Doen die al een beetje mee op de markt?
Toch 1mrd< mensen. (waarvan misschien 10% over internet beschikt, maar toch)
En van die 10% heeft misschien 0.001% genoeg geld om 1 bitcoin te kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef roislecxe het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met India? Doen die al een beetje mee op de markt?
Toch 1mrd< mensen. (waarvan misschien 10% over internet beschikt, maar toch)
Voor degene die dit begrijpbaar en werkbaar kan maken voor Henk en Ingrid (of Joe the plumber) loopt helemaal binnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Stryder het volgende:
Ja je ziet dat het steeds meer mainstream aan het worden is, daarnaast gaat men nu ook zien dat we na de "chinacrash" alweer boven de 1000 zitten.
Veel positieve berichten en dat is 1 voor ondernemers goed en wanneer die het nog meer gaan integreren zal het ook doorvloeien naar de "gewone" burger.
Gelukkig hoef je geen hele te kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
En van die 10% heeft misschien 0.001% genoeg geld om 1 bitcoin te kopen.
Miljard mensen - > veel potentie -> Veel interesse in Internet -> waarschijnlijk interessanter dan Chinaquote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Stryder het volgende:
Heb me nog niet erg verdiept in India, kan er geen zinnig woord over zeggen
Ja dat gaat 1 van de grootste stappen worden zal ook de markt accelereren denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Voor degene die dit begrijpbaar en werkbaar kan maken voor Henk en Ingrid (of Joe the plumber) loopt helemaal binnen.
Dus gaan ze allemaal EAC kopenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
En van die 10% heeft misschien 0.001% genoeg geld om 1 bitcoin te kopen.
Ja, maar je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen hele te kopen.
In Spanje kopen ze het zeker van mijn belastinggeld?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.
Als slechts 1 miljoen genoeg geld heeft om 1 bitcoin te kopen, is het totaal geen interessant land.
Een grote bevolking, maar ook een van de armste landen ter wereld.
Je kunt dan beter kijken naar Italie, de rijke olie-landen, Spanje, Zuid-Amerika e.d
Ik heb ze ook echt voor de lange termijn, heb ze gewoon ergens veilig gestald en hou alleen op een excelbestandje mijn winst bij. Ik ben er ook in eerste instantie ingestapt omdat ik de potentie er van zie en het idee echt helemaal super vind.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat gaat 1 van de grootste stappen worden zal ook de markt accelereren denk ik.
Heb een hoop vrienden die er nog steeds niet in geloven.
Maar ze zien het nog steeds als geld, en speculatie daarop.
En ik moet zeggen dat dit ook mijn eerste reden is geweest om er in te stappen, maar des te meer ik erover lees, des te meer ik hier een toekomst voor zie.
India is erg arm, Chinezen zijn gemiddeld 4x rijker.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef Piethur het volgende:
[..]
Miljard mensen - > veel potentie -> Veel interesse in Internet -> waarschijnlijk interessanter dan China
Goed dat ik niet naar jou luisterde vannacht en gewoon in LTC stapte bij 26.1:Pquote:Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef Stryder het volgende:
Iedereen die nu niet in LTC zit kan zich straks wel voor zn kop slaan, verwacht grootse dingen de komende uren.
Heb me de afgelopen dagen blijkbaar flink vergist in de kracht van LTC
Ik ben blij dat ik aan mij 2014 strategie heb vastgehouden bij LTC.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef Stryder het volgende:
Iedereen die nu niet in LTC zit kan zich straks wel voor zn kop slaan, verwacht grootse dingen de komende uren.
Heb me de afgelopen dagen blijkbaar flink vergist in de kracht van LTC
En dan naar de maan en daar voorbijquote:Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keep on dreaming
Ik droom met je mee...
Werkt niet altijd, vraag maar aan Totoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik aan mij 2014 strategie heb vastgehouden bij LTC.
Dat is pas verkopen bij winst eerder niet. Anders had ik allang een panic sell gedaan
In 1 klap 151 miljoen nieuwe mogelijkheden zullen de prijs ook niet bepaald doen dalen lijkt me zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef Zith het volgende:
[..]
India is erg arm, Chinezen zijn gemiddeld 4x rijker.
China heeft 580 miljoen internet gebruikers. India heeft 151 miljoen internet gebruikers.
Gewoon lekker kopen, veilig opbergen en pas over een jaar eens besluiten nemen. Dat korte termijn denken lijkt mij amper winstgevend.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik aan mij 2014 strategie heb vastgehouden bij LTC.
Dat is pas verkopen bij winst eerder niet. Anders had ik allang een panic sell gedaan
Grootste risico is dat mensen alleen maar winst willen pakken, 24 uur per dag. Tja dat gaat in deze markt niet gebeuren, maar op de lange termijn maak je al 4 jaar lang winst.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef Piethur het volgende:
[..]
Gewoon lekker kopen, veilig opbergen en pas over een jaar eens besluiten nemen. Dat korte termijn denken lijkt mij amper winstgevend.
Ja klopt, het moet op den duur ook echt gebruikt worden om mee te handelen. Toch denk ik dat als je er nu in stapt, je op de lange termijn zeker weten nog dikke winst kunt makenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Grootste risico is dat mensen alleen maar winst willen pakken, 24 uur per dag. Tja dat gaat in deze markt niet gebeuren, maar op de lange termijn maak je al 4 jaar lang winst.
Ehm ja.... is een hopeloze munt..quote:Op maandag 6 januari 2014 13:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom EAC zoveel hoger zou gaan staan op Crypsty? Gaat iedereen ze dan niet juist massaal dumpen?
Hahaha dat klopt ook welquote:
We zien wel he, jij gaat trouwens wel erg vaak van positief naar negatief toequote:Op maandag 6 januari 2014 13:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom EAC zoveel hoger zou gaan staan op Crypsty? Gaat iedereen ze dan niet juist massaal dumpen?
wow hoeveel btc heb jij wel nie -.-quote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Stryder het volgende:
Joepie, 0,5% korting !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Action volume: 526.14687838 BTC
Gewoon 1 btc 500x switchen, dan ben je er al hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
wow hoeveel btc heb jij wel nie -.-
Wat jij wil.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:33 schreef TimKuik het volgende:
Uitgestapt op LTC op 29.5
Zal ik proberen op 29 weer in te stappen of nog ff wachten?
Ik ben even overgestapt naar BTC, relatief wat minder snelle daling.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:33 schreef TimKuik het volgende:
Uitgestapt op LTC op 29.5
Zal ik proberen op 29 weer in te stappen of nog ff wachten?
Gox heeft al vaak toegegeven bij te gaan springen in LTC. Ze weten echter nog niet wanneer, kan zo nog een jaar duren. Maar je hebt gelijk. Ik wacht nog evenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar BTC, relatief wat minder snelle daling.
Lager dan 27,8 zie ik hem echter niet gaan.
Maar dit is een flinke correctie / hype was natuurlijk Gox in eerste instantie.
Whoeiiiiiii daar gaan we.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar BTC, relatief wat minder snelle daling.
Lager dan 27,8 zie ik hem echter niet gaan.
Maar dit is een flinke correctie / hype was natuurlijk Gox in eerste instantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:49 schreef Ranjit het volgende:
Bitcoin neemt nieuwjaarsduik.zzzzoooooooooooo heeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ook heel verkeerd kunnen aflopen, had mijn verplaatst naar 28,2.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:49 schreef Ranjit het volgende:
Bitcoin neemt nieuwjaarsduik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
www.goedkopeminer.nlquote:Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef GTAnoob het volgende:
waar kan ik een goedkope miner kopen, wleke website
www.minertje.nlquote:Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef GTAnoob het volgende:
waar kan ik een goedkope miner kopen, wleke website
quote:
Ja, en als ik het hier vraag en iemand geeft een normaal antwoord, dan kunnen anderen het vinden op google. Idioot. Daar is google voor bedoeld. Het bestond niet als er geen forums waren, waar mensen iets konden vragen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=Google+het+mongool!
Staat eac nou op 550000 daarquote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef tralalala het volgende:
http://incryptex.com/
Dit moet gewoon even opschieten voor EAC.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
flikker gewoon op kut mongool, ik vraag het toch normaal?
Aight, Google is afhankelijk van ons. Wij beheersen de wereld.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, en als ik het hier vraag en iemand geeft een normaal antwoord, dan kunnen anderen het vinden op google. Idioot. Daar is google voor bedoeld. Het bestond niet als er geen forums waren, waar mensen iets konden vragen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, en als ik het hier vraag en iemand geeft een normaal antwoord, dan kunnen anderen het vinden op google. Idioot. Daar is google voor bedoeld. Het bestond niet als er geen forums waren, waar mensen iets konden vragen.
TR gemacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef GTAnoob het volgende:
alleen mongolen hebben EAC gekocht wat het ook moge zijn
Gastquote:
Ok. En nu weer proberen mee te doen met de grote mensen.quote:
tieft op noobquote:
Bedoel je dat mensen die niet normaal zijn, triest zijn? Discriminatie, verwacht de polisie gauw. ff lekker 1 miljoen schadevergoeding opeisen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
GastGedraag je eens alsof je normaal bent
ben geen noob, ben pro sinds ik dit account maaktequote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Bedoel je dat mensen die niet normaal zijn, triest zijn? Discriminatie, verwacht de polisie gauw. ff lekker 1 miljoen schadevergoeding opeisen.
Ik denk dat we weer up gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Wordt aardig weggekocht hoor![]()
Volgens mij gaan we nog veel meer down.
BtcE is weer standaard aan het panicsellenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef ulq het volgende:
BTC wtf is dit. Wat ben je aan het doen. Dit was niet de bedoeling.
Ik heb net gekocht op btc-e. Anticyclisch denken!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
BtcE is weer standaard aan het panicsellen
Hmm. Ja dat idee heb ik ook een beetje. Vroegah zat bitstamp vrijwel nooit onder btc-e, wat nu dus wél het geval is.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Lijkt wel alsof de exchanges minder synchroon lopen dan voorheen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |