https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
pas maar op dat jij niet gepremined raakt.
Dikke kerk argumenten hier, ben je toevallig gelovig?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef GTAnoob het volgende:
btc en ltc zijn premined hoor, bewijs maar dat het niet zo is
Ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef Maxbet het volgende:
Toch vraag ik me af waar die Btc is gepremined!!1!@!!einz onzin vanaf komt
Misschien geen bewijzen, maar het feit dat minder dan 1000 mensen 50% van de coins in handen hebben is wel krom. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het pre-mined is.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef Maxbet het volgende:
Toch vraag ik me af waar die Btc is gepremined!!1!@!!einz onzin vanaf komt
Voelt dat niet vervelend?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
"Bewijs maar dat het niet zo is"
Zulke onzin is dat.
Er zit een klein visje in mijn anus die zo klein is dat die met het menselijk oog niet te zien is. Bewijs maar dat het niet zo is! Nee, dat kun je niet? Dan heb ik gelijk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
Zulke onzin is dat.
Er zit een klein visje in mijn anus die zo klein is dat die met het menselijk oog niet te zien is. Bewijs maar dat het niet zo is! Nee, dat kun je niet? Dan heb ik gelijk.
Hadden we deze discussie niet al eens eerder gevoerdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
Zulke onzin is dat.
God bestaat..quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef robin007bond het volgende:
Zulke onzin is dat.
Er zit een klein visje in mijn anus die zo klein is dat het visje met het menselijk oog niet te zien is. Bewijs maar dat het niet zo is! Nee, dat kun je niet? Dan heb ik gelijk.
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hadden we deze discussie niet al eens eerder gevoerd?
quote:Op maandag 6 januari 2014 04:50 schreef Stryder het volgende:
Hahaha LTC naar 28, kans is net zo groot als dat TIPS een succes wordt
Goed nieuws, TIPS wordt een succes!quote:
Was je glazen bol misschien stuk?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed nieuws, TIPS wordt een succes!![]()
![]()
Mensen die de stijging zien en bang zijn de boot mis te lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
Weer een btc-e buy order van 98.5 BTC @980Waarom wacht je 3 weken ipv @700 te kopen...
Nou ja, de kans was natuurlijk wel 50/50.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was je glazen bol misschien stuk?
ah joh, kleingeldquote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
Weer een btc-e buy order van 98.5 BTC @980Waarom wacht je 3 weken ipv @700 te kopen... dat had je 27.000 USD geschild.
Prachtige dingen, die cryptocurrenciesquote:Denk niet dat we de $1000 ooit nog gaan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mooi om te bedenken dat 2 weken geleden "iedereen" hier nog zei:
[..]
Prachtige dingen, die cryptocurrencies
Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar de datum van de genesisblock, aankondiging van satoshi en release van de software/source.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Dikke kerk argumenten hier, ben je toevallig gelovig?
Zouden die gaan dumpen jah voor 31 jan? Ik dacht dat die correctie misschien al wel is geweest tijdens de 'China crash'...quote:De Chinezen gaan alles straks nog dumpen hoor, dan zul je pas chaos zien
BTC kopen voor $100 per stuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:18 schreef Leafeon672 het volgende:
De Chinezen gaan alles straks nog dumpen hoor, dan zul je pas chaos zien.
Hahaha in EAC zie ik ook niets, maar vannacht bewijst wel weer dat als er actie is op BTC. dat LTC daar toch nog erg aan gelinkt isquote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat zie je over EAC in je glazen bol?
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
PPC is wel een beetje mn kutste beslissing tot nu toe
Leer ervan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half decemberquote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij was de persoon die overtuigd was van LTC, right?
LTC ging toch aardig omhoog dacht ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij was de persoon die overtuigd was van LTC, right?
Ik op 5 btc. Goede zet.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half december
Dat lijkt me sterk. Z'n min was 1.7$ en het lijkt me ook sterk dat je precies daar hebt ingekochtquote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik had er ook een zak toen ze nog 0.80 waren ofzo. Verkocht op 1.6 ofzo. LTC op 2.30/2.40. Daar heb ik meer aan gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 6 januari 2014 11:40 schreef Cliffie1976 het volgende:
En toch, ik vertrouw die Chinezen voor geen meter. Er komt vast nog vuurwerk
Vuurwerk gaat omhoog toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:40 schreef Cliffie1976 het volgende:
En toch, ik vertrouw die Chinezen voor geen meter. Er komt vast nog vuurwerk
Je moest mij nie overtuigen. ik zij nie dat er gepremined werdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van de genesisblock, aankondiging van satoshi en release van de software/source.
Tevens was er toen helemaal geen motief voor een premine. Bitcoin was niks waard, er waren geen concurrentie wat betreft miners. Er was nog niet eens software om met je GPU te minen. In het eerste halfjaar oid waren er zo weinig mensen mee bezig dat je prima competatief kon minen met een midrange CPU.
Ik weet niet hoeveel research jij hebt gedaan, maar ik kan je verzekeren dat ik mijn deel echt wel heb gedaan. Zou aanraden om eens te beginnen met de whitepaper en crypto mailinglist te lezen waar satoshi postte.
BTC naar de 10.000, snel koop alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het is nu zoveel gestegen, geen idee of ik nog moet kopen
Jajaja, niet kopen verhoogt de prijsquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst wachten tot het 1000+ staat, dan pas kopen toch?
Buy high, sell lowquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst wachten tot het 1000+ staat, dan pas kopen toch?
Neeeeee, lees mijn post van gisterenquote:
neeeee mijne huuuuuuquote:Op maandag 6 januari 2014 12:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Neeeeee, lees mijn post van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Alles stijgt, en EAC daalt. Heerlijk om 100% daarin te hebbenMet Toto is het ook uiteindelijk goedgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met Toto is het ook uiteindelijk goedgekomen.EAC heeft tenminste nog waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EAC heeft tenminste nog waarde.Even met je ogen knipperen, dan is de waarde al weer minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerige EAC :/
My bad. Mobiel fokkenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Je moest mij nie overtuigen. ik zij nie dat er gepremined werd
Ik ben heel erg rustig. Totaal niet in paniek, kijk filmpjes en drink mijn cola.quote:
Niet het systeem de schuld geven van je eigen falen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:11 schreef Ame_thyst het volgende:
gvd wil ik sellen heb ik geen miningfee over, hoerehoere systeem
Toto heeft nog zoiets.quote:
Dan verkoop je toch 0,0001 minder?quote:
ja had de sell order op bitonic al geplaatst, nu al te laat, wat een kut systeem. Kunnen ze toch wel uit die gigantische fee die ze rekenen aftrekken. Maar neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |