Ik had er ook een zak toen ze nog 0.80 waren ofzo. Verkocht op 1.6 ofzo. LTC op 2.30/2.40. Daar heb ik meer aan gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half december
Ditquote:Op maandag 6 januari 2014 11:40 schreef Cliffie1976 het volgende:
En toch, ik vertrouw die Chinezen voor geen meter. Er komt vast nog vuurwerk
Vuurwerk gaat omhoog toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:40 schreef Cliffie1976 het volgende:
En toch, ik vertrouw die Chinezen voor geen meter. Er komt vast nog vuurwerk
Je moest mij nie overtuigen. ik zij nie dat er gepremined werdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van de genesisblock, aankondiging van satoshi en release van de software/source.
Tevens was er toen helemaal geen motief voor een premine. Bitcoin was niks waard, er waren geen concurrentie wat betreft miners. Er was nog niet eens software om met je GPU te minen. In het eerste halfjaar oid waren er zo weinig mensen mee bezig dat je prima competatief kon minen met een midrange CPU.
Ik weet niet hoeveel research jij hebt gedaan, maar ik kan je verzekeren dat ik mijn deel echt wel heb gedaan. Zou aanraden om eens te beginnen met de whitepaper en crypto mailinglist te lezen waar satoshi postte.
BTC naar de 10.000, snel koop alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het is nu zoveel gestegen, geen idee of ik nog moet kopen
Jajaja, niet kopen verhoogt de prijsquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst wachten tot het 1000+ staat, dan pas kopen toch?
Buy high, sell lowquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst wachten tot het 1000+ staat, dan pas kopen toch?
Neeeeee, lees mijn post van gisterenquote:
neeeee mijne huuuuuuquote:Op maandag 6 januari 2014 12:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Neeeeee, lees mijn post van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Alles stijgt, en EAC daalt. Heerlijk om 100% daarin te hebbenMet Toto is het ook uiteindelijk goedgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met Toto is het ook uiteindelijk goedgekomen.EAC heeft tenminste nog waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |