quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mooi om te bedenken dat 2 weken geleden "iedereen" hier nog zei:
[..]
Prachtige dingen, die cryptocurrencies
Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar de datum van de genesisblock, aankondiging van satoshi en release van de software/source.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Dikke kerk argumenten hier, ben je toevallig gelovig?
Zouden die gaan dumpen jah voor 31 jan? Ik dacht dat die correctie misschien al wel is geweest tijdens de 'China crash'...quote:De Chinezen gaan alles straks nog dumpen hoor, dan zul je pas chaos zien
BTC kopen voor $100 per stuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:18 schreef Leafeon672 het volgende:
De Chinezen gaan alles straks nog dumpen hoor, dan zul je pas chaos zien.
Hahaha in EAC zie ik ook niets, maar vannacht bewijst wel weer dat als er actie is op BTC. dat LTC daar toch nog erg aan gelinkt isquote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat zie je over EAC in je glazen bol?
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
PPC is wel een beetje mn kutste beslissing tot nu toe
Leer ervan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half decemberquote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef ulq het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij was de persoon die overtuigd was van LTC, right?
LTC ging toch aardig omhoog dacht ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij was de persoon die overtuigd was van LTC, right?
Ik op 5 btc. Goede zet.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half december
Dat lijkt me sterk. Z'n min was 1.7$ en het lijkt me ook sterk dat je precies daar hebt ingekochtquote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
maargoed dat ik er een paar honder op 1.5$ heb gekocht half december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |