Je gaat er helemaal raar van pratenquote:
Ik zie niks geksquote:Op maandag 6 januari 2014 03:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal raar van praten
Dan schrijf jij niet alleen lui/scheef, maar lees je ook nog eens zoquote:
Omdat ik er nog steeds in zitquote:Op maandag 6 januari 2014 03:16 schreef roislecxe het volgende:
Waarom gaat BTC omhoog en volgt LTC niet?
INKOPUUUHHH
Exactquote:Op maandag 6 januari 2014 03:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan schrijf jij niet alleen lui/scheef, maar lees je ook nog eens zo
LTC schrikt ervan, kijk spontaan die rode lijnquote:Op maandag 6 januari 2014 03:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat ik er nog steeds in zit
Haha grappig, ik zat net te denken stel je koopt ze met wat forum vrienden op, gewoon in 1x 1/3 van alle Tipsquote:Op maandag 6 januari 2014 02:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gewoon een 20k lening afsluiten en alle Tips kopen, schaarste. Iedereen wil opeens tips en jij verkoopt ze voor 1 bitcoin per stuk.
Echt gaat werken
Hahaha ik moet ook serieus gaan slapen. Lig ik eindelijk in bed, heb ik nog een telefoon en een tablet bij de hand om alles in de gaten te houdenquote:Op maandag 6 januari 2014 03:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal raar van praten
Ik heb mijn hele laptop mee naar bed genomenquote:Op maandag 6 januari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik moet ook serieus gaan slapen. Lig ik eindelijk in bed, heb ik nog een telefoon en een tablet bij de hand om alles in de gaten te houden
Waarschijnlijk nog een tijdje zijwaarts. Ik blijf lekker in BTC zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 03:47 schreef roislecxe het volgende:
Nou, nog even snel op 25.70 gekocht en 25.80 weggedaan maar dat schiet ook niet op. Er zit gewoon te weinig beweging in op het moment.
Morgen verder
Hahaha ach ja, moet kunnen. Morgen toch vrijquote:Op maandag 6 januari 2014 03:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele laptop mee naar bed genomen
Nee je had op btc moeten inzetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 04:08 schreef roislecxe het volgende:
Voor een deel ingegaan op 26.1.
Geen zin om morgen wakker te worden als de trein naar 28 is gegaan...
Nu echt even een keer slapen
Ik lag in bedquote:Op maandag 6 januari 2014 04:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
oh oh die wordt morgen wakker en dan is ltc 23
Nee ik bedoelde Rois, die heeft net op 26 gekocht omdat hij bang is dat ltc naar 28 gaatquote:Op maandag 6 januari 2014 04:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik lag in bed, dit kan wel weer eens helemaal uit de hand gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |