In 1 klap 151 miljoen nieuwe mogelijkheden zullen de prijs ook niet bepaald doen dalen lijkt me zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef Zith het volgende:
[..]
India is erg arm, Chinezen zijn gemiddeld 4x rijker.
China heeft 580 miljoen internet gebruikers. India heeft 151 miljoen internet gebruikers.
Gewoon lekker kopen, veilig opbergen en pas over een jaar eens besluiten nemen. Dat korte termijn denken lijkt mij amper winstgevend.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik aan mij 2014 strategie heb vastgehouden bij LTC.
Dat is pas verkopen bij winst eerder niet. Anders had ik allang een panic sell gedaan
Grootste risico is dat mensen alleen maar winst willen pakken, 24 uur per dag. Tja dat gaat in deze markt niet gebeuren, maar op de lange termijn maak je al 4 jaar lang winst.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef Piethur het volgende:
[..]
Gewoon lekker kopen, veilig opbergen en pas over een jaar eens besluiten nemen. Dat korte termijn denken lijkt mij amper winstgevend.
Ja klopt, het moet op den duur ook echt gebruikt worden om mee te handelen. Toch denk ik dat als je er nu in stapt, je op de lange termijn zeker weten nog dikke winst kunt makenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Grootste risico is dat mensen alleen maar winst willen pakken, 24 uur per dag. Tja dat gaat in deze markt niet gebeuren, maar op de lange termijn maak je al 4 jaar lang winst.
Ehm ja.... is een hopeloze munt..quote:Op maandag 6 januari 2014 13:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom EAC zoveel hoger zou gaan staan op Crypsty? Gaat iedereen ze dan niet juist massaal dumpen?
Hahaha dat klopt ook welquote:
We zien wel he, jij gaat trouwens wel erg vaak van positief naar negatief toequote:Op maandag 6 januari 2014 13:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in waarom EAC zoveel hoger zou gaan staan op Crypsty? Gaat iedereen ze dan niet juist massaal dumpen?
wow hoeveel btc heb jij wel nie -.-quote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Stryder het volgende:
Joepie, 0,5% korting !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Action volume: 526.14687838 BTC
Gewoon 1 btc 500x switchen, dan ben je er al hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
wow hoeveel btc heb jij wel nie -.-
Wat jij wil.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:33 schreef TimKuik het volgende:
Uitgestapt op LTC op 29.5
Zal ik proberen op 29 weer in te stappen of nog ff wachten?
Ik ben even overgestapt naar BTC, relatief wat minder snelle daling.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:33 schreef TimKuik het volgende:
Uitgestapt op LTC op 29.5
Zal ik proberen op 29 weer in te stappen of nog ff wachten?
Gox heeft al vaak toegegeven bij te gaan springen in LTC. Ze weten echter nog niet wanneer, kan zo nog een jaar duren. Maar je hebt gelijk. Ik wacht nog evenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar BTC, relatief wat minder snelle daling.
Lager dan 27,8 zie ik hem echter niet gaan.
Maar dit is een flinke correctie / hype was natuurlijk Gox in eerste instantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |