Plus Facebook, die geruchten hoor je ook. Als daar ook maar iets van waar blijkt te zijn....quote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik had hem ook verwacht, maar Zynga/Netflix/nieuw jaar, denk dat de stijging nu nog wel even door blijft gaan.
En HET opkomende internetlandquote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef roislecxe het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met India? Doen die al een beetje mee op de markt?
Toch 1mrd< mensen. (waarvan misschien 10% over internet beschikt, maar toch)
En van die 10% heeft misschien 0.001% genoeg geld om 1 bitcoin te kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef roislecxe het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met India? Doen die al een beetje mee op de markt?
Toch 1mrd< mensen. (waarvan misschien 10% over internet beschikt, maar toch)
Voor degene die dit begrijpbaar en werkbaar kan maken voor Henk en Ingrid (of Joe the plumber) loopt helemaal binnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Stryder het volgende:
Ja je ziet dat het steeds meer mainstream aan het worden is, daarnaast gaat men nu ook zien dat we na de "chinacrash" alweer boven de 1000 zitten.
Veel positieve berichten en dat is 1 voor ondernemers goed en wanneer die het nog meer gaan integreren zal het ook doorvloeien naar de "gewone" burger.
Gelukkig hoef je geen hele te kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
En van die 10% heeft misschien 0.001% genoeg geld om 1 bitcoin te kopen.
Miljard mensen - > veel potentie -> Veel interesse in Internet -> waarschijnlijk interessanter dan Chinaquote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Stryder het volgende:
Heb me nog niet erg verdiept in India, kan er geen zinnig woord over zeggen
Ja dat gaat 1 van de grootste stappen worden zal ook de markt accelereren denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Voor degene die dit begrijpbaar en werkbaar kan maken voor Henk en Ingrid (of Joe the plumber) loopt helemaal binnen.
Dus gaan ze allemaal EAC kopenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
En van die 10% heeft misschien 0.001% genoeg geld om 1 bitcoin te kopen.
Ja, maar je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen hele te kopen.
In Spanje kopen ze het zeker van mijn belastinggeld?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.
Als slechts 1 miljoen genoeg geld heeft om 1 bitcoin te kopen, is het totaal geen interessant land.
Een grote bevolking, maar ook een van de armste landen ter wereld.
Je kunt dan beter kijken naar Italie, de rijke olie-landen, Spanje, Zuid-Amerika e.d
Ik heb ze ook echt voor de lange termijn, heb ze gewoon ergens veilig gestald en hou alleen op een excelbestandje mijn winst bij. Ik ben er ook in eerste instantie ingestapt omdat ik de potentie er van zie en het idee echt helemaal super vind.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat gaat 1 van de grootste stappen worden zal ook de markt accelereren denk ik.
Heb een hoop vrienden die er nog steeds niet in geloven.
Maar ze zien het nog steeds als geld, en speculatie daarop.
En ik moet zeggen dat dit ook mijn eerste reden is geweest om er in te stappen, maar des te meer ik erover lees, des te meer ik hier een toekomst voor zie.
India is erg arm, Chinezen zijn gemiddeld 4x rijker.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef Piethur het volgende:
[..]
Miljard mensen - > veel potentie -> Veel interesse in Internet -> waarschijnlijk interessanter dan China
Goed dat ik niet naar jou luisterde vannacht en gewoon in LTC stapte bij 26.1:Pquote:Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef Stryder het volgende:
Iedereen die nu niet in LTC zit kan zich straks wel voor zn kop slaan, verwacht grootse dingen de komende uren.
Heb me de afgelopen dagen blijkbaar flink vergist in de kracht van LTC
Ik ben blij dat ik aan mij 2014 strategie heb vastgehouden bij LTC.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef Stryder het volgende:
Iedereen die nu niet in LTC zit kan zich straks wel voor zn kop slaan, verwacht grootse dingen de komende uren.
Heb me de afgelopen dagen blijkbaar flink vergist in de kracht van LTC
En dan naar de maan en daar voorbijquote:Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keep on dreaming
Ik droom met je mee...
Werkt niet altijd, vraag maar aan Totoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik aan mij 2014 strategie heb vastgehouden bij LTC.
Dat is pas verkopen bij winst eerder niet. Anders had ik allang een panic sell gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |