Omdat het maar weer afwachten is of je nog duurder weg kan doen voor 31 janquote:
31 jan? Wat gebeurd er dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat het maar weer afwachten is of je nog duurder weg kan doen voor 31 jan
Hahaha niet korte termijn denken joh, simppel een correctie.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, het crashed nu.
Jammer, had moeten verkopen op 31 >:( GVD.
Nee, dit is het einde. Ticket geboekt naar San Francisco, morgen spring ik van de Golden Gate.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha niet korte termijn denken joh, simppel een correctie.
Ik hoop ondertussen dat hij nog iets verder daalt
Bitonic?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef ulq het volgende:
Ik zou nu zwaar BTC en LTC kopen als ik fiat had.
Tot die tijd kan China hun BTC nog uit laten betalen toch?quote:
Correctedquote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot die tijd kan China hun Sushi nog uit laten betalen toch?
Someone correct me if i'm wrong?
er zijn geen charts volgens mij?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waarom werken die charts niet op Coinedup met Google Chrome? Meer mensen dat probleem?
Firefox, linksboven op het schildje klikken en de onveilige content toestaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waarom werken die charts niet op Coinedup met Google Chrome? Meer mensen dat probleem?
Klik op dat zilveren schild rechts in je adresbalkquote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef Cliffie1976 het volgende:
Oh ok, dat wist ik niet... Heb je een linkje oid?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot die tijd kan China hun BTC nog uit laten betalen toch?
Someone correct me if i'm wrong?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klik op dat zilveren schild rechts in je adresbalk
Ik denk dat deze daling ook al voor een groot gedeelte in de laatste daling zat verwerkt. Er is al op geanticipeerd denk ikquote:Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik niet... Heb je een linkje oid?
Dat zou betekenen dat ie vanaf 31 jan (en waarschijnlijk al eerder) sowieso gaat dalen?
Ja correctie zit denk ik al in de prijs verweven, mogelijk dat hij nog wel iets daalt, maar verwacht zeker geen crash.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat deze daling ook al voor een groot gedeelte in de laatste daling zat verwerkt. Er is al op geanticipeerd denk ik
Gedeeltelijk denk ik. mensen die op verlies stonden zullen niet linea reacta verkocht hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat deze daling ook al voor een groot gedeelte in de laatste daling zat verwerkt. Er is al op geanticipeerd denk ik
Binnen nu en 6 uur een nieuwe ath voor dit jaarquote:Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef GTAnoob het volgende:
LTC zalnooit meer 30 zijn, het is over jongens.
Ja, ik had in mijn vriendengroep het over Bitcoin en iedereen lacht mij altijd uit op dat gebied. Maar ik voorspelde dus weer de zondagdip maar die bleef dit weekend zelfs uitquote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja correctie zit denk ik al in de prijs verweven, mogelijk dat hij nog wel iets daalt, maar verwacht zeker geen crash.
En dat van degene die nog steeds elk weekend een crash verwacht
Ik had hem ook verwacht, maar Zynga/Netflix/nieuw jaar, denk dat de stijging nu nog wel even door blijft gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, ik had in mijn vriendengroep het over Bitcoin en iedereen lacht mij altijd uit op dat gebied. Maar ik voorspelde dus weer de zondagdip maar die bleef dit weekend zelfs uitSloeg ik alsnog een modderfiguur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |